Dnes mi na email odepsal p. Dvořák z firmy Riegger, atak jsem se ho ptal na štelování těch červených Koni. Nastavuje se to prý pouze pootočením, ovládání nahoře, takže by to podle mě neměl být problém štelovat, ne?
Mimochodem, ty červený Koni jsou i v USA levnější než AGX, takže to, že jsou tam dražší, není pravda. (
http://www.nlmotoring.com/index.php?mai ... _1211_1215)
KYB je velice kvalitní firma, která dodává do prvnovýroby řadě japonských vozů a ty, jak víte, jsou v kvalitě na špici.
Na druhou stranu je pravda, že Koni byly vždy brány za určitý standard kvality...
Osobně mám trošku chaos v tom, zda jsou opravdu hodně tvrdé, jak mi říkají jedni anebo měké, jak oponují druzí. Já opravdu nehodlám hopsat na každý nerovnosti, nejde mi o okruhový podvozek, jde mi o kvalitní tlumič s co nejlepším komfortem.