Koni nebo Kayaba AGX
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma
Koni nebo Kayaba AGX
Máte někdo zkušenosti s tlumiči Koni - červené, anebo Kayaba AGX?
Jak jsou na tom ty červené Koni s tvrdostí? Já nepotřebuju okruhovej podvozek, jde mi jen o pevnost v zatáčkách, ale chci si zanechat i určitej jízdní komfort, nepotřebuju bejt z každý jízdy vyklepanej jak ratlik
A jak jsou na tom Kayaby AGX? Máte s něimi někdo zkušenosti?
Mám vůz Honda Civic 3D 5.generace
Jak jsou na tom ty červené Koni s tvrdostí? Já nepotřebuju okruhovej podvozek, jde mi jen o pevnost v zatáčkách, ale chci si zanechat i určitej jízdní komfort, nepotřebuju bejt z každý jízdy vyklepanej jak ratlik
A jak jsou na tom Kayaby AGX? Máte s něimi někdo zkušenosti?
Mám vůz Honda Civic 3D 5.generace
KYB AGX jsem teprve namontoval do dvoukila, ale ještě jsem s nima nejel a chvilku nepojedu
jinak co jsem se o tom všem dověděl, ale nejsou to vlastní zkušenosti, tak koni sport (nevím jestli jsou to ty tvoje červený) jsou o cca 20%tužší jak plynokapaliny, a AGX až o 35%, ale jsou nastavitelný od cca +15% - +35%, takže proto jsem se rozhodl pro AGX, abych jim mohl případně ubrat
ty údaje ber orientačně, každej je schopen napsat cokoliv do letáků
jinak co jsem se o tom všem dověděl, ale nejsou to vlastní zkušenosti, tak koni sport (nevím jestli jsou to ty tvoje červený) jsou o cca 20%tužší jak plynokapaliny, a AGX až o 35%, ale jsou nastavitelný od cca +15% - +35%, takže proto jsem se rozhodl pro AGX, abych jim mohl případně ubrat
ty údaje ber orientačně, každej je schopen napsat cokoliv do letáků
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
http://www.odtahove-sluzby.cz
- Tommy-cupra
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 25 lis 2004 22:44
- Bydliště: praha
Re: Koni nebo Kayaba AGX
KYB AGX mám na Supře a jsou hodně komfortní, ale přitom drží slušně
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Koni nebo Kayaba AGX
Na mýho Civica stojej 3500,-/ks, ale to bude asi dost odličný podle typu auta...Tommy-cupra píše:na kolik tak vyjdou na cely auto ty AGX??
po
No já snima moc dobrou zkušenost nemám Kamarád je měl na VW Golf II a začaly mu téct tlumiče. Nejdřív jeden a pak druhý tak je reklamoval a pak prodal. Já bych radši volil ty KONI
VW golf II GT 1.8Turbo
podvozek
No možná jo,ale koni si myslím je lepší firma než Kajaba a ty ceny moc velký rozdíl asi nejsou. Pokud tě na nisana stály 20 000 tak Koni by se za ty prachy dalo možná taky sehnat
VW golf II GT 1.8Turbo
Re: Koni nebo Kayaba AGX
Koni jsou obecne hodnoceny jako lepsi, minimalne v USA vychazeji i vyrazne draz
Cryogenic treatment
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Koni nebo Kayaba AGX
koni sport mas taky tuhostne nastavitelny
Cryogenic treatment
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
podvozek
A možná zy ty prachy i výškově stavitelný,ale nejsem si jistý No ty plynokapaliny nevim. Komfort možná lepší,ale životnost? Proč by měly být životnostně lepší?
VW golf II GT 1.8Turbo
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koni nebo Kayaba AGX
Ať to nebo to, oboje je vynikajicí volba!!!!!
Re: Koni nebo Kayaba AGX
KYB sou lepsi, na civicu nebo na crx sem uz videl hodne pripadu ze koni vytekly, kayaby jeste nikdy !!!!! a myslim si ze KYB sou spolehlivejsi nez koni
Vetsina cervenejch Koniku jde tuhostne stelovat, chce to podle serie najit v katalogu, jestli jsou to stelovaci. Bohuzel se to da delat jen ve vymontovanym stavu vepredu i vzadu, ale zase takova vada to neni. Zluty jsou kratsi, predek stelovaci na aute, zadek nevim, asi ne. Kazdopadne ty cerveny jsou univerzalnejsi, po roce jezdeni kvalita bez vyhrad.
Re: Koni nebo Kayaba AGX
Dnes mi na email odepsal p. Dvořák z firmy Riegger, atak jsem se ho ptal na štelování těch červených Koni. Nastavuje se to prý pouze pootočením, ovládání nahoře, takže by to podle mě neměl být problém štelovat, ne?
Mimochodem, ty červený Koni jsou i v USA levnější než AGX, takže to, že jsou tam dražší, není pravda. (http://www.nlmotoring.com/index.php?mai ... _1211_1215)
KYB je velice kvalitní firma, která dodává do prvnovýroby řadě japonských vozů a ty, jak víte, jsou v kvalitě na špici.
Na druhou stranu je pravda, že Koni byly vždy brány za určitý standard kvality...
Osobně mám trošku chaos v tom, zda jsou opravdu hodně tvrdé, jak mi říkají jedni anebo měké, jak oponují druzí. Já opravdu nehodlám hopsat na každý nerovnosti, nejde mi o okruhový podvozek, jde mi o kvalitní tlumič s co nejlepším komfortem.
Mimochodem, ty červený Koni jsou i v USA levnější než AGX, takže to, že jsou tam dražší, není pravda. (http://www.nlmotoring.com/index.php?mai ... _1211_1215)
KYB je velice kvalitní firma, která dodává do prvnovýroby řadě japonských vozů a ty, jak víte, jsou v kvalitě na špici.
Na druhou stranu je pravda, že Koni byly vždy brány za určitý standard kvality...
Osobně mám trošku chaos v tom, zda jsou opravdu hodně tvrdé, jak mi říkají jedni anebo měké, jak oponují druzí. Já opravdu nehodlám hopsat na každý nerovnosti, nejde mi o okruhový podvozek, jde mi o kvalitní tlumič s co nejlepším komfortem.
Jen pro upresneni,červeny Koni jsou nahrada za seriove tlumice,stelovaci jsou ve vetsine pripadu a to jen sportovni rada žluta......
Kayaba dvouplast jsou sportovni tlumice prizpusobujici se stylu jizdy a vozovce....jsou meke a cim vic pracuji,tim vic tvrdnou a auto se prestane naklanet,vyzkouseno na Honda Prelude.....fakt to pritvrzuje utlum samo...
K jsou jeste jednoplast a olej......
Kayaba dvouplast jsou sportovni tlumice prizpusobujici se stylu jizdy a vozovce....jsou meke a cim vic pracuji,tim vic tvrdnou a auto se prestane naklanet,vyzkouseno na Honda Prelude.....fakt to pritvrzuje utlum samo...
K jsou jeste jednoplast a olej......
Audi A8 4.2
Scorpio Cosworth 3.0 4x4 92 Prodano
Capri Cosworth 3.0 V6 78
Taunus MKIV 1,6 Automatic 77 Prodano
Taunus MKIV (brzy2.0 Turbo) 76 Prodano
Scorpio Cosworth 3.0 4x4 92 Prodano
Capri Cosworth 3.0 V6 78
Taunus MKIV 1,6 Automatic 77 Prodano
Taunus MKIV (brzy2.0 Turbo) 76 Prodano
Konečně slušná odpověď Taky sem se trošku rejpal na netu a potvrzuji vše, co napsal DoktorF. Koni Red jsou ze série KONI SPECIAL, které jsou určeny jako ideální náhrada origo tlumičů, jsou taky víc komfortnější než žlutá SPORT série, která je také nastavovací. Rozdíl tuhosti viz. obrázek.
Sice by asi splnily můj požadavek na komfot, zdá se mi ale, že Kayaba se svými AGX nabízí za stejný peníz lepší tlumič - dvouplášť a ještě k tomu štelování tuhosti. Mám asi vybráno
V čem mám trošku galamatiáš je, zda jsou skutečně řervené Koni štelovací nebo ne. Na stránkách Koni o žádnejch červenejch štelovacích nepíšou, z firmy Riegger mi píšou že štelovací jsou...rozumím tomu?
Sice by asi splnily můj požadavek na komfot, zdá se mi ale, že Kayaba se svými AGX nabízí za stejný peníz lepší tlumič - dvouplášť a ještě k tomu štelování tuhosti. Mám asi vybráno
V čem mám trošku galamatiáš je, zda jsou skutečně řervené Koni štelovací nebo ne. Na stránkách Koni o žádnejch červenejch štelovacích nepíšou, z firmy Riegger mi píšou že štelovací jsou...rozumím tomu?
Re: Koni nebo Kayaba AGX
nektery cerveny Koni skutecne stelovaci jsou, ale jak bylo popsano vyse, tak kombinaci stlaceni/otoceni coz se dela MIMO auto, kdezto zluty nastavujes na aute bez demontaze..
a ten comment k cene KYB vs Koni byl samozrejme AGX vs Koni Sport (zluty)
a ten comment k cene KYB vs Koni byl samozrejme AGX vs Koni Sport (zluty)
Cryogenic treatment
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Koni nebo Kayaba AGX
Jj jak rika hiGGi, zluty stelujes na aute... Nedavno jsem je poridil a uz cekaji na jaro...
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz
povídali že mu hráli, zatím jsem neviděl nic lepšího v tlumičích než dvoupláštové plynové, ale proti koni sport nic nemám, jen KYB AGX jsou holt lepší
ad ivan tomu říkám sakra shnilost, ty brzdiče ani nesundat z auta před střikem
ad ivan tomu říkám sakra shnilost, ty brzdiče ani nesundat z auta před střikem
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
http://www.odtahove-sluzby.cz