Otevřené sání X Přímé sání
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- ZaludnikRS
- Příspěvky: 44
- Registrován: 10 úno 2005 18:39
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Otevřené sání X Přímé sání
Každej to popisuje trošku jinak tak bych byl rád kdyby mi to už někdo pořádně vysvětlil co jak a k cemu popr.co je lepsi atd chcu si dát prostě na auto sání ale chci to udělat celý ne jenom nasadit filtr na hadicu a nechat to v motoru kde je vedro jako blazen
apropos,muze mi jeste nekdo rici k cemu je odfukový filtr???
Díky moc Jiřa
apropos,muze mi jeste nekdo rici k cemu je odfukový filtr???
Díky moc Jiřa
- ZaludnikRS
- Příspěvky: 44
- Registrován: 10 úno 2005 18:39
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
.
nikdo nic nevíte?
- ZaludnikRS
- Příspěvky: 44
- Registrován: 10 úno 2005 18:39
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
proste vim co je kit primeho sani aĺe nevim co je to sani otevrene?jde mi o to ze to ted budu resit a chci to mit udelany co nejlepe a nejkvalitneji´,nejde mi o vzhled ale o účinnost!nevim jestli trebas jen nekdo nenaziva primi sani otevrenenym sanim,proto bych chtel vedet jestli je rozdil mezi sanim primim a sanim "otevřeným" nebo jestli je to jedna a ta sama vec nazvana trosku jinak
PS:porad jsem nejak nepochopil k cemu je ten filtr u tech vaček
PS:porad jsem nejak nepochopil k cemu je ten filtr u tech vaček
otevřený sání sem nikdy neslyšel..
ten filtr je tam misto hadicky která původně vedla do sání (EGR). Spalujou se tak jedovaty vypary z klikovky (vent. víka) kuli lepším emisím. Protože tim de do sání taková sračka že to zasírá celý sání a zhoršuje kvalitu vzduchu vedenýho normal filtrem, tahle hadice se odpojí, u sání se zaslepí a u motoru se dá filtřík.
ten filtr je tam misto hadicky která původně vedla do sání (EGR). Spalujou se tak jedovaty vypary z klikovky (vent. víka) kuli lepším emisím. Protože tim de do sání taková sračka že to zasírá celý sání a zhoršuje kvalitu vzduchu vedenýho normal filtrem, tahle hadice se odpojí, u sání se zaslepí a u motoru se dá filtřík.
Re: Otevřené sání X Přímé sání
Otevřene sání je dle me saní bez filtru.Primo ke skrtici klapce.To bych ti nedoporucoval.Maji casto dragstery.Myslim.Muzu se mylit.
Re: Otevřené sání X Přímé sání
Samozrejme je to z hlediska vykonu nejucinnejsi ale motor ti vydrzi...hov..!!:) pac se ti tam dostane bordel.
- CharlitoCZ
- Příspěvky: 364
- Registrován: 11 čer 2005 21:21
- Bydliště: Praha Věk: 14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otevřené sání X Přímé sání
ale houby... otevření sání rozhodně neznamená bez filtru tywe, to by auto který jede v trochu horších podmínkách celkem rychle zkuwilo co jen jde
otevřený/přímý, to je jedno, hlavní je, když budeš dávat konus, abys ho umístil tak že bude sát vzuch od někud venku z motoru, docela šikovný jsou ty filtry jak tam máš vstup i výstup na hadici, jednu napojíš na váhu/klapku, nebo cokoliv tam máš a druhou chytni mimo, aby to sosalo rovnou z venku, nejlíp i náporem větru když jedeš..
otevřený/přímý, to je jedno, hlavní je, když budeš dávat konus, abys ho umístil tak že bude sát vzuch od někud venku z motoru, docela šikovný jsou ty filtry jak tam máš vstup i výstup na hadici, jednu napojíš na váhu/klapku, nebo cokoliv tam máš a druhou chytni mimo, aby to sosalo rovnou z venku, nejlíp i náporem větru když jedeš..
- ZaludnikRS
- Příspěvky: 44
- Registrován: 10 úno 2005 18:39
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
- Fazeey
- Příspěvky: 4726
- Registrován: 09 bře 2004 17:06
- Bydliště: nýr da Melnik sidé
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otevřené sání X Přímé sání
charlito: no do beňochů sem moc neséru ale taky bych řek že otevřený sání je bez filtru, myslim že to má např. Lander na Swiftu co tady ukazoval
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Jim: skoro EGR je recirkulace výfukovejch plynů a ta se zaslepuje, jinak tohle je normálně do sání někdy snad bejvá vývod i od kliky sem snad slyšel, ale lepší je podle mě OCC než filtr, jednou se tu už rozebírali důvody pročJim píše:otevřený sání sem nikdy neslyšel..
ten filtr je tam misto hadicky která původně vedla do sání (EGR). Spalujou se tak jedovaty vypary z klikovky (vent. víka) kuli lepším emisím. Protože tim de do sání taková sračka že to zasírá celý sání a zhoršuje kvalitu vzduchu vedenýho normal filtrem, tahle hadice se odpojí, u sání se zaslepí a u motoru se dá filtřík.
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
- Fazeey
- Příspěvky: 4726
- Registrován: 09 bře 2004 17:06
- Bydliště: nýr da Melnik sidé
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otevřené sání X Přímé sání
toho sem si ani nevšim
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu
Individual throttle body je právě "víceklapka". Sice nechápu, proč by se kitu se sportovním filtrem mělo říkat přímé sání (ono snad sériový saje nějak nepřímo ?), ale otevřeným sáním bych se nebál nazvat nasáváním bez filtru - ať už přímo turbem nebo těma trychtýřema rovnou do klapky případně karburátoru.eric píše:Taky přihodim trochou do mlýna, podle mě je otevřený sání "individual throttle body"
...img...
Ohledně OCC - olej zpátky do vany bych z OCC asi osobně zpátky nevedl, hlavně z důvodu, že je "načichlej" plynama co prošly kolem kroužků. Jinak jak vyplynulo z kravé debaty s Tabooem, tak je OCC lepší v tom, že připojená na sací potrubí zachovává "dýchání" toho odvětrávání jako je v sérii. Filtr je ovšem levnější a pokud ho člověk čistí když se zasviní, svoji práci taky splní - sání bude čistší.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Fazeey
- Příspěvky: 4726
- Registrován: 09 bře 2004 17:06
- Bydliště: nýr da Melnik sidé
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otevřené sání X Přímé sání
tobude ono pane
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otevřené sání X Přímé sání
Jim: nebo jednodušejc vylejt
eric: nojo ale na itb stejně tak můžeš dát sběrnej box s filtrem
eric: nojo ale na itb stejně tak můžeš dát sběrnej box s filtrem
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
PJ: mužeš,když si šikovnej ale nikoho takovýho sem neviděl,neslyšel max nasadí 4 filtry.
Ono je to naše český pojmenovávání takový nepřesný s už vžitejma chybama.
Beaver: jj,víceklapka,na každej válec,jistě.
Ale při zaslechnutí slova otevřený sání mě fakt nenapad pepa se šáde co udělal tjůnink a vykop hadici od filtru do sání...
Ono je to naše český pojmenovávání takový nepřesný s už vžitejma chybama.
Beaver: jj,víceklapka,na každej válec,jistě.
Ale při zaslechnutí slova otevřený sání mě fakt nenapad pepa se šáde co udělal tjůnink a vykop hadici od filtru do sání...
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Bling bling tady mas kompletni navod tak muzes zacit...
http://www.homemadeturbo.com/tech_projects/itb/
No jinak ja mam zafixovano ze otevreny sani je proste konus do kteryho ten air leze ze vsech stran a prime je TB...
http://www.homemadeturbo.com/tech_projects/itb/
No jinak ja mam zafixovano ze otevreny sani je proste konus do kteryho ten air leze ze vsech stran a prime je TB...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- ZaludnikRS
- Příspěvky: 44
- Registrován: 10 úno 2005 18:39
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
sakra tak uz sem to aji chapal ale ted v tym mam zase zmatek to je sami OCC a ERG ze ted ani nevim co driv....Podle me je otevreny sani bez filtru jak je na obrazku a primi sani maji auta proste seriove ale tim ze se zkrati hadica,da se tam lepsi filtr a nahodi se privod vzduchu tak se to proste akorat troskas votuninguje,si myslim ja teda Jeste bych se vratil k odfukovymu filtru dava se k vyvodu odvetravani kliky nebo vika ventilu nebo ke klikove skrini?z vika ventilu jdou ty vypary do sani tak by se to tam melo nejak zaslepit a dat to tam ne?pletu se?
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otevřené sání X Přímé sání
ZaludnikRS: nejlíp nikam jenom mezi ty hadice zapojit OCC na zachytavani tech olejovejch vyparu.
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
Nevím jak to máš u tebe na motoru, ale u mně je odvětrání klikovky vedený hadicí do díry ve jednom ventilovým víku a obě víka jsou potom dalšíma dírama napojený na sání. Za předpokladu že bych tam dával ten oddychovej filtr, tak bych ho napojil na výstup z těch vík, aby to nešlo do sání. V žádným případě nemůžeš výstupy ucpat, protože tlaky by ti vyfoukly gufero na klikovce (a s ním i olejovou náplň).ZaludnikRS píše:sakra tak uz sem to aji chapal ale ted v tym mam zase zmatek to je sami OCC a ERG ze ted ani nevim co driv....Podle me je otevreny sani bez filtru jak je na obrazku a primi sani maji auta proste seriove ale tim ze se zkrati hadica,da se tam lepsi filtr a nahodi se privod vzduchu tak se to proste akorat troskas votuninguje,si myslim ja teda Jeste bych se vratil k odfukovymu filtru dava se k vyvodu odvetravani kliky nebo vika ventilu nebo ke klikove skrini?z vika ventilu jdou ty vypary do sani tak by se to tam melo nejak zaslepit a dat to tam ne?pletu se?
Co je OCC máš vysvětlený v debatě, EGR je systém, kterej vezme část výfukových plynů a foukne je zpět do sání za účelem ovlivnění emisí. Jelikož to ale na výkon má vliv veskrze negativní a špiní to sání, tak se to zaslepuje, abys zabránil těm výfukovým plnyům pronikat do sání.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otevřené sání X Přímé sání
eric: nojo, ale když ti to v oblasti nižších otáček zasere sání a motor tak to je pak znát i v oblasti max výkonu
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
- ZaludnikRS
- Příspěvky: 44
- Registrován: 10 úno 2005 18:39
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
sani
takze staci kdyz na tu EGR na tu jednu hadicku dam odfukovej filtr a u sani to zaslepim a pohoda jo?nemusim se nijak trapit s tim zarizenim OCC na zachytavani olej vejparu ne?bylo by to podle me zbytecne drahy a ne prilis potrebny nebo se pletu?
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otevřené sání X Přímé sání
ZaludnikRS: ty si z nás snad děláš srandu ne? EGR je recirkulace výfukovejch plynů do sání ta se zaslepuje na tu se zadnej filtr nedava, ten se dava na odvetravani vyka ventilu a nekdy od kliky, ale lepsi je stejne ten OCC pac ti zachova proudeni co tam ma bejt ten filtr ne.
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"