Každej to popisuje trošku jinak tak bych byl rád kdyby mi to už někdo pořádně vysvětlil co jak a k cemu popr.co je lepsi atd chcu si dát prostě na auto sání ale chci to udělat celý ne jenom nasadit filtr na hadicu a nechat to v motoru kde je vedro jako blazen
apropos,muze mi jeste nekdo rici k cemu je odfukový filtr???
Díky moc Jiřa
Můžeš blíže specifikovat jaký si myslíš že je rozdíl mezí "otevřeným" a přímím sáním? Jinak odfukový filtr je takový malí filtřík do kterého jde vzduch při točení vaček motoru.
proste vim co je kit primeho sani aĺe nevim co je to sani otevrene?jde mi o to ze to ted budu resit a chci to mit udelany co nejlepe a nejkvalitneji´,nejde mi o vzhled ale o účinnost!nevim jestli trebas jen nekdo nenaziva primi sani otevrenenym sanim,proto bych chtel vedet jestli je rozdil mezi sanim primim a sanim "otevřeným" nebo jestli je to jedna a ta sama vec nazvana trosku jinak
PS:porad jsem nejak nepochopil k cemu je ten filtr u tech vaček
otevřený sání sem nikdy neslyšel..
ten filtr je tam misto hadicky která původně vedla do sání (EGR). Spalujou se tak jedovaty vypary z klikovky (vent. víka) kuli lepším emisím. Protože tim de do sání taková sračka že to zasírá celý sání a zhoršuje kvalitu vzduchu vedenýho normal filtrem, tahle hadice se odpojí, u sání se zaslepí a u motoru se dá filtřík.
PS:porad jsem nejak nepochopil k cemu je ten filtr u tech vaček [/quote]
ten filtr je tam od toho abi ti odvetral viko ventilu proc je tam nevim ale bejt tam musi dyt to ma i 120tka asi kvuli tlaku?
ale houby... otevření sání rozhodně neznamená bez filtru tywe, to by auto který jede v trochu horších podmínkách celkem rychle zkuwilo co jen jde
otevřený/přímý, to je jedno, hlavní je, když budeš dávat konus, abys ho umístil tak že bude sát vzuch od někud venku z motoru, docela šikovný jsou ty filtry jak tam máš vstup i výstup na hadici, jednu napojíš na váhu/klapku, nebo cokoliv tam máš a druhou chytni mimo, aby to sosalo rovnou z venku, nejlíp i náporem větru když jedeš..
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu
Jim píše:otevřený sání sem nikdy neslyšel..
ten filtr je tam misto hadicky která původně vedla do sání (EGR). Spalujou se tak jedovaty vypary z klikovky (vent. víka) kuli lepším emisím. Protože tim de do sání taková sračka že to zasírá celý sání a zhoršuje kvalitu vzduchu vedenýho normal filtrem, tahle hadice se odpojí, u sání se zaslepí a u motoru se dá filtřík.
Jim: skoro EGR je recirkulace výfukovejch plynů a ta se zaslepuje, jinak tohle je normálně do sání někdy snad bejvá vývod i od kliky sem snad slyšel, ale lepší je podle mě OCC než filtr, jednou se tu už rozebírali důvody proč
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
eric píše:Taky přihodim trochou do mlýna, podle mě je otevřený sání "individual throttle body"
...img...
Individual throttle body je právě "víceklapka". Sice nechápu, proč by se kitu se sportovním filtrem mělo říkat přímé sání (ono snad sériový saje nějak nepřímo ?), ale otevřeným sáním bych se nebál nazvat nasáváním bez filtru - ať už přímo turbem nebo těma trychtýřema rovnou do klapky případně karburátoru.
Ohledně OCC - olej zpátky do vany bych z OCC asi osobně zpátky nevedl, hlavně z důvodu, že je "načichlej" plynama co prošly kolem kroužků. Jinak jak vyplynulo z kravé debaty s Tabooem, tak je OCC lepší v tom, že připojená na sací potrubí zachovává "dýchání" toho odvětrávání jako je v sérii. Filtr je ovšem levnější a pokud ho člověk čistí když se zasviní, svoji práci taky splní - sání bude čistší.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
PJ: mužeš,když si šikovnej ale nikoho takovýho sem neviděl,neslyšel max nasadí 4 filtry.
Ono je to naše český pojmenovávání takový nepřesný s už vžitejma chybama.
Beaver: jj,víceklapka,na každej válec,jistě.
Ale při zaslechnutí slova otevřený sání mě fakt nenapad pepa se šáde co udělal tjůnink a vykop hadici od filtru do sání...
sakra tak uz sem to aji chapal ale ted v tym mam zase zmatek to je sami OCC a ERG ze ted ani nevim co driv....Podle me je otevreny sani bez filtru jak je na obrazku a primi sani maji auta proste seriove ale tim ze se zkrati hadica,da se tam lepsi filtr a nahodi se privod vzduchu tak se to proste akorat troskas votuninguje,si myslim ja teda Jeste bych se vratil k odfukovymu filtru dava se k vyvodu odvetravani kliky nebo vika ventilu nebo ke klikove skrini?z vika ventilu jdou ty vypary do sani tak by se to tam melo nejak zaslepit a dat to tam ne?pletu se?
ZaludnikRS píše:sakra tak uz sem to aji chapal ale ted v tym mam zase zmatek to je sami OCC a ERG ze ted ani nevim co driv....Podle me je otevreny sani bez filtru jak je na obrazku a primi sani maji auta proste seriove ale tim ze se zkrati hadica,da se tam lepsi filtr a nahodi se privod vzduchu tak se to proste akorat troskas votuninguje,si myslim ja teda Jeste bych se vratil k odfukovymu filtru dava se k vyvodu odvetravani kliky nebo vika ventilu nebo ke klikove skrini?z vika ventilu jdou ty vypary do sani tak by se to tam melo nejak zaslepit a dat to tam ne?pletu se?
Nevím jak to máš u tebe na motoru, ale u mně je odvětrání klikovky vedený hadicí do díry ve jednom ventilovým víku a obě víka jsou potom dalšíma dírama napojený na sání. Za předpokladu že bych tam dával ten oddychovej filtr, tak bych ho napojil na výstup z těch vík, aby to nešlo do sání. V žádným případě nemůžeš výstupy ucpat, protože tlaky by ti vyfoukly gufero na klikovce (a s ním i olejovou náplň).
Co je OCC máš vysvětlený v debatě, EGR je systém, kterej vezme část výfukových plynů a foukne je zpět do sání za účelem ovlivnění emisí. Jelikož to ale na výkon má vliv veskrze negativní a špiní to sání, tak se to zaslepuje, abys zabránil těm výfukovým plnyům pronikat do sání.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
takze staci kdyz na tu EGR na tu jednu hadicku dam odfukovej filtr a u sani to zaslepim a pohoda jo?nemusim se nijak trapit s tim zarizenim OCC na zachytavani olej vejparu ne?bylo by to podle me zbytecne drahy a ne prilis potrebny nebo se pletu?
ZaludnikRS: ty si z nás snad děláš srandu ne? EGR je recirkulace výfukovejch plynů do sání ta se zaslepuje na tu se zadnej filtr nedava, ten se dava na odvetravani vyka ventilu a nekdy od kliky, ale lepsi je stejne ten OCC pac ti zachova proudeni co tam ma bejt ten filtr ne.
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"