Filcka podruhé - já tu svini zapálim!!
Moderátor: Idaho
Filcka podruhé - já tu svini zapálim!!
Tak už zase s ní mam problém. Už sem si minule řek že jí nechám stát ale ne, půjčil sem si jí ještě jednou a dneska ráno zase nechytla. Prostě sem k ní přišel, točilo to sem tam už náznak že by to chytlo. Každym otočením klíčku to vypadalo víc a víc že už to chytne. Pak najednou rána jak když někdo kopne zespoda do kapoty. Tak sem vylez koukám a víčko červený (asi olej když to je na hlavě motoru) leželo mimo. Překvapilo mě že to nemá žádnej závit nebo nějaký uchycení toho víčka nebo má? Proč to víčko vylítlo? Nějak mi to nejde do hlavy
Asi vysaju tu plnou nádrž co sem natankoval,poleju celý auto a zapálim!!
Asi vysaju tu plnou nádrž co sem natankoval,poleju celý auto a zapálim!!
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Re: Filcka podruhé - já tu svini zapálim!!
ne to vicko nema zadnej zavit je tam navkanuty v lehkym presahu.. ono lita tim ze tam dou pretlaky od kliky... jinak newim cim to muze betj.. muze to bejt zapalovanim vstirkovanim snimacem na setrvaku....
wrceho mazlicek a dvojcatko a http://www.tuningxcars.com/
Re: Filcka podruhé - já tu svini zapálim!!
jj nic se nedeje a jestli chces aby ti to vycko nevilitavalo ven tak tam kup novou gumicku do toho vicka
-
- Moderátor
- Příspěvky: 4134
- Registrován: 12 úno 2004 21:09
- Bydliště: Mindžapůr
- Kontaktovat uživatele:
rozdělovač bych zkusil vyčistit to mi dělal svině první kadett nechtěl chytit vyndal sem první svíčku natočil bez ní nandal a zase chytal no a nakonec to dělal zasranej rozdělovač
www.astra-g.cz BAD TOYS FOR FAT BOYS
www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
www.autovit.cz Servis vozidel opel
Já to auto asi vážně zapálim. Po městě s tim jezdim za dvacet (asi to moc točim jak sem zvyklej na saxo nebo co) a jinak spotřeba 8l/100km takže dobrý. Ráno to chytlo okamžitě jako by se nic nedělo, jenom to na místě trochu kope, takže asi koupim nový svíčky a kabely pro jistotu Hlavně že to ale jede
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Re: Filcka podruhé - já tu svini zapálim!!
co v tom mas za motor 1.3 nebo 1.3MPI
Re: Filcka podruhé - já tu svini zapálim!!
Je to 1,3 50kw r.v. 97 a MPI to neniBulda píše:co v tom mas za motor 1.3 nebo 1.3MPI
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filcka podruhé - já tu svini zapálim!!
:smich2::smich2:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Nežere to chladící kapalinu ? Vykoplý víčko by mohlo být snad i těsnění pod hlavou. Jinak bych šel po těch kabelech, svíčkách a rozdělovači.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Na tu kapalinu se podívám kolik jí tam je, ale podle toho budíku teploty oleje mi to příjde že se to auto hrozně málo zahřívá, většinou to vyleze na první čárku po minimu kde je snad 70 stupňů. To je málo nebo normál u takovýho auta? Jinak mi to příjde že když to auto běží tak z výfuku dost cejtit benzín, což by asi odpovídalo svíčkám a kabelům ne?Beaver píše:Nežere to chladící kapalinu ? Vykoplý víčko by mohlo být snad i těsnění pod hlavou. Jinak bych šel po těch kabelech, svíčkách a rozdělovači.
Jo a rozvody sou dělaný nově takže vytahanej by mějt rozhodně neměl a předstih? To nevim no
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
to dělaj vlhký kabely. Na fáčku mi to dělalo taky. Stačí ty kabely vzít do tepla a oni vyschnou.Ritchma píše:Jaká směs? rozdělovač je takový to na co se napojujou kabely od svíček? já se v tom hovno vyznám Co stojí? Já zkusim jestli to zítra nenahodim koupit ty svíčky a kabely.Termik píše:Rozdělovač, směs, svícny....
Když startuješ je prima si na ten kabel šáhnout...
Nemoc škodovek
Audi 80 cabrio
Re: Filcka podruhé - já tu svini zapálim!!
pokud to vyleze nad to přerušení na stupnici, tak je to zahřátý. Pokud ne, je problém v termostatu a pouští do velkýho okruhu moc brzo...
Rozhodně bych neřešil pokud to přes to přerušení na stupnici přeleze...
Eiffel
Rozhodně bych neřešil pokud to přes to přerušení na stupnici přeleze...
Eiffel
Audi 80 cabrio
ještě jsem neviděl 50kw jednobod, to máš unikát a jednou bude ceněnej, anebo se někdo přepsal v techničáku, anebo je to čtyřvstřik neboli mpi, ale věřím ti že není
víčko rozdělovače, pokud bude poškrábaný, tak koupit nový, a i když nebude, je lepší nový, je to bolest skodovek, pokud máš černý svíčky jak bota a naskakuje to na dva až 3 válce, může to být lambda
víčko rozdělovače, pokud bude poškrábaný, tak koupit nový, a i když nebude, je lepší nový, je to bolest skodovek, pokud máš černý svíčky jak bota a naskakuje to na dva až 3 válce, může to být lambda
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
http://www.odtahove-sluzby.cz
A třeba v katalogu autokelly je felicie I 1,3 LX 1289ccm 40KW a pak
1,3 LXI 1289ccm/50KW. Nevim co znamená to I za tim LX ale to géčko před tim byla asi výbava ne? Ale je pravda že nám jeden pán taky říkal že by sme měli mít tu slabší ale v papírech v techničáku to má pade a když sme to jako nový (sme prvni majitele ještě) kupovali tak ve škodovce v papírech taky bylo pade kw. Jinak ještě jednou bych rád zmínil že moje auto je v avataru, filcka moje naštěstí neni to už bych vyměnil snad úplně všechno a už by jinak lítala
1,3 LXI 1289ccm/50KW. Nevim co znamená to I za tim LX ale to géčko před tim byla asi výbava ne? Ale je pravda že nám jeden pán taky říkal že by sme měli mít tu slabší ale v papírech v techničáku to má pade a když sme to jako nový (sme prvni majitele ještě) kupovali tak ve škodovce v papírech taky bylo pade kw. Jinak ještě jednou bych rád zmínil že moje auto je v avataru, filcka moje naštěstí neni to už bych vyměnil snad úplně všechno a už by jinak lítala
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Re: Filcka podruhé - já tu svini zapálim!!
50Kw se dělal i Favorit aten určitě MPi nebyl. Já měl Fávo 50Kw a byl to dokonce karburátor, jeden s posledních (93)
ano to i je 50kw, zkráceně to I = MPI, asi chyba v techničáku, ale od 97 se začínali dávat mpi, takže prostě vzali jinej techničák a nabastlili to
ano fáčko se dělalo 50kw, byl to karbec, s mpi to nemělo nic společného a vačka tam byla 248/248 a mám ji doma nepoužitou
ano fáčko se dělalo 50kw, byl to karbec, s mpi to nemělo nic společného a vačka tam byla 248/248 a mám ji doma nepoužitou
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
http://www.odtahove-sluzby.cz
Mě u Favorita svíčky taky vypadaly "poměrně dobře" a když jsem je vzal ocelovým kartáčem, tak auto začalo chvilku startovat trochu líp, takže bych na to úplně nespolehnul a pokud nevíš jak dlouho tam jsou a jestli jsou OK, tak se sadou nových chybu neuděláš. Optimálně je koupit i s tou sadou zapalovacích kabelů a víčkem rozdělovače, u tady těch aut to není tak drahá záležitost a vyplatí se to.Ritchma píše:Svíčky sem vytahal a vypadaj poměrně dobře. Jestil je to blbost tak nevim, ale jak říkám je to r.v. 97 v techničáku to má 50kw a mpi to prostě neni Ale moje auto to neni a o felície se moc nezajímám, jenom říkám co vim
Těch 50 kW je určitě v pořádku, je to de facto Favo motor, hlava má ale myslím větší sací kanály a je tam ostřejší vačka, na tom celým je naroubovanej jednobod a celý se to vznešeně menuje Felicie, aby to vypadalo jako novější auto
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Tak sem z toho jelen, ale na tom motoru MPi je to napsáno ne? Na tomhle to napsaný rozhodně neni. Koukal sem na chladící kapalinu bylo jí tam hodně hodně pod minimum tak sem dolil a budu pozorovat. Jak se ještě dá poznat že fouká těsnění pod hlavou? Jinak zase startuje okamžitě napoprvé takže si to auto ze mě prostě dělá srandu. A dělá si ze mě prdel i palubní počítač. Potom co mi ukázal ve městě průměrnou 19,95l sem mu vyndal a vyrazil na cestu 110km. Po cestě klesla spotřeba na 9l což už sem považoval za normální. Jenže po cestě zpět zase 110km to rapidně začlo slejzat. Původně jezdila většinou vždycky za 6,6l a a teď co sem dorazil sem na 3,9l
Jo a ještě něco nikdy sem si nešim že by to dělal. Když je auto studený a řadim z jedna na dva tak to jakoby vrzne někde od převodovky jako by se hejbla a cukne to. Když se to pak nějak zahřeje tak dobrý. Co to zase je?
Jo a teplotu mi to ukazuje pořád asi dva mm nad tu první čárku za minimem -
(ilustrační obrázek)
Jo a ještě něco nikdy sem si nešim že by to dělal. Když je auto studený a řadim z jedna na dva tak to jakoby vrzne někde od převodovky jako by se hejbla a cukne to. Když se to pak nějak zahřeje tak dobrý. Co to zase je?
Jo a teplotu mi to ukazuje pořád asi dva mm nad tu první čárku za minimem -
(ilustrační obrázek)
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Máš recht, to auto prodejte, to bude nejlepšíRitchma píše:Jo a už radši rapidně omezim používání filcky a urychleně se pokusim rozchodit saxíka protože ta filcka mě už leze na nervy. nemůžu se dočkat až šlápnu na plyn a bude tam do kopce víc než zvládá filcka z kopce
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"