Ochraný rám

Úpravy interiéru, budíky, sedačky čalounění a elektronika v interiéru ( mimo autohifi ).

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Ochraný rám

Příspěvek od Ilegaltuner »

Tak sem zase nadhodim nějaké zajimavé téma :)

Máte někdo skučenosti s výrobou vnitřního rámu,at už z obyč trubek,nerezu nebo hliníku?Jednou jsem někde četl že když se to prý blbě navaří může to i skroutit celou kastli :( .Pokud víte tak sem hodtě cenu alu trubek vhodných na rám.
Nebylo by vůbec špatný kdyby tady u nás začalo jezdit více cars s touhle vychytávkou v NDR to má každý pako :roll:
Nebo sem hodtě kontakt na někoho kdo to udělá za solidní cenu v super kvalitě :lol:
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
Boris:Noone
Příspěvky: 79
Registrován: 20 lis 2004 20:34
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Ochraný rám

Příspěvek od Boris:Noone »

No vis co...hlinik je dost mekej, takze ten je na ram naprosto nevhodne, kdyz to do neceho opres tak muze prasknout a propichnout cestujici, potom dovoli kastli se hodne kdoutit, obic trubky taky nic moc a nerez nevim, uz jsem ho ale nekde videl...jinak urcite je nejlepsi chromolipden(nebo jak se to presne pise)
FIEFIFMPFFM-Fuck Is Easy, Fuck Is Funny, Many People Fuck For Money
Watashi wa take desu
Obrázek

Uživatelský avatar
mitch
Příspěvky: 78
Registrován: 01 úno 2006 22:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mitch »

A nebudou lepsi duralovy trubky???

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ochraný rám

Příspěvek od Fiesta »

Duralu se nedoplatis, nerez je tezkej jako prase takze nejlepsi bude klasika ocel... 1,5-2 mm tloustka steny trubky o prumeru 45-50mm
VW PASSAT B5

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

no nevím hliník sice je měký, ale ře by praskl a někoho propích to si fakt nemyslím :nono: je to přecejenom trubka a to aby praskla v autě by se s tím muselo dělat nevím co,Ale u toho hliníku by mi spíš šlo jen o vzhled a váhu,né tak už o to aby mně to chránilo při kotrmelci,stejně snad kulat auto přes střechu nebudu :lol:
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

nerez není zas tak srašně těžký ani drahý cca 400kč za metr 45mm trubky(né bezešvé)Na rám je jich třeby cca 16m
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
Boris:Noone
Příspěvky: 79
Registrován: 20 lis 2004 20:34
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Ochraný rám

Příspěvek od Boris:Noone »

ale dural je tak v podstate hlinik, jenom je jeste slitej dohromady s dalsima legurama a je teda pevnejsi klasika ocel to je taky dost blby reseni, ale pokud ot chces pouze z estetickyho hlediska, tak to si tam dej ten nerez, nebo hlinik a pak to vylesti
FIEFIFMPFFM-Fuck Is Easy, Fuck Is Funny, Many People Fuck For Money
Watashi wa take desu
Obrázek



Ondras
Moderátor
Příspěvky: 2146
Registrován: 15 dub 2004 13:41
Bydliště: !!!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Ilegaltuner píše:no nevím hliník sice je měký, ale ře by praskl a někoho propích to si fakt nemyslím :nono: je to přecejenom trubka a to aby praskla v autě by se s tím muselo dělat nevím co,
Hochu, jezdil jsi nekdy na kole? Pokud ne, tak se nedivim, ze si myslis, ze neni mozne aby praskla duralova trubka radneho prumeru pri namahani radove nizsim nez muze byt v aute. A to nemluvim o litych nebo dokonce kovanych duralovych dilech. Treba takove kliky praskaji celkem bezne...

Ilegaltuner píše:Ale u toho hliníku by mi spíš šlo jen o vzhled a váhu,né tak už o to aby mně to chránilo při kotrmelci,stejně snad kulat auto přes střechu nebudu :lol:
Pokud ti jde o vzhled, vahu a ne fci, tak to udelej z novoduru nebo papundeklu a olep to hlinikovou folii (v OBI maji i super provedeni se slzickovym reliefem). To bude echt super ram...
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|

Uživatelský avatar
Ghost82
Příspěvky: 115
Registrován: 26 dub 2005 00:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ghost82 »

Normálně se používá ocel. Slyšel jsem taky pár názorů, že ocel je lepší něž drahé slitiny. Slovy známého závodníka o lehkých slitinách: "Je to na hovno, složilo se to jako domeček z karet." :D :D
"Vím, že jednou opravdu těžce havaruji" Gilles Villeneuve

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

kámoš si dělá rámy sám - jezdí amaterský závody do vrchu , autocross atd.. dělá je z bezešvejch chrommolybdenovejch trubek 40-45mm se stěnou 2mm což je asi to nejlepší co může bejt...

jinak pokud ti jde o vzhled tak si nech udělat duralovej a ten vylešti.. sice tě to bude něco stát ale rozhodne to bude vypadat...

Uživatelský avatar
I.C.
Příspěvky: 1006
Registrován: 04 úno 2004 12:52
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Ochraný rám

Příspěvek od I.C. »

honza 2.0 16v: A odkud je ten tvuj kamos a kolik ma volnyho casu? Ze bych mu tam tak 3-5 aut na oramovani dovezl ;-)

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

no město mam v profilu (takže z brna asi 300km:))..je ze stejnýho města jako já , akorát přes tejden nemá čas, a o víkendech jezdíme po závodech(opravdu i teď v zimě..) , sám nemá čas si dostavit ani svoje auto a to už říkal že chce v lednu jet..a jak to zatím vypadá tak pojede až příští rok.... ..mimochodem válí se mu tam rozdělaná felda kit car a ještě 2x golf II co už sou vytrubkovaný... a jeden z nich už jezdí... dohromady to je 5 auto co vytrubkovával a u jednoho auta byl i křest ohněm... 7krát přes střechu zhruba ve 100km/h a rám vydržel..doteDˇto auto občas jezdí nějakej autocross:)

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Ochraný rám

Příspěvek od Lukaash »

muzete mi nekdo najit rozdil hmotnosti bezne napr 11523 oceli a AK oceli tr.17?

ja jsem vzdycky zil v domeni ze hustoty oceli jsou +- stejne

jo, a co vim, tak vsechny oceli tr.17 jsou pevnejsi nez bezne konstrukcni oceli tr 10 a 11

diky za objasneni...

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Ochraný rám

Příspěvek od honza 2.0 16v »

Lukaash píše:muzete mi nekdo najit rozdil hmotnosti bezne napr 11523 oceli a AK oceli tr.17?

ja jsem vzdycky zil v domeni ze hustoty oceli jsou +- stejne

jo, a co vim, tak vsechny oceli tr.17 jsou pevnejsi nez bezne konstrukcni oceli tr 10 a 11

diky za objasneni...
kdybych tu měl normu tak bych se ti kouknul...

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

Ilegaltuner píše:Ale u toho hliníku by mi spíš šlo jen o vzhled a váhu,né tak už o to aby mně to chránilo při kotrmelci,stejně snad kulat auto přes střechu nebudu :lol:
Pokud ti jde o vzhled, vahu a ne fci, tak to udelej z novoduru nebo papundeklu a olep to hlinikovou folii (v OBI maji i super provedeni se slzickovym reliefem). To bude echt super ram...[/quote]

takové chu..viny ji nech pro někoho jiného a né pro mně :kissmyass: :vztek:
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ochraný rám

Příspěvek od Fiesta »

Lukaash píše:muzete mi nekdo najit rozdil hmotnosti bezne napr 11523 oceli a AK oceli tr.17?

ja jsem vzdycky zil v domeni ze hustoty oceli jsou +- stejne

jo, a co vim, tak vsechny oceli tr.17 jsou pevnejsi nez bezne konstrukcni oceli tr 10 a 11

diky za objasneni...
:shock: 17 xxx.xx se ji nedoplatis
VW PASSAT B5

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ochraný rám

Příspěvek od Fiesta »

no trubka prum. 48x1,5 ma na 1 metr delky 1,59kg.....trida oceli 11 343
VW PASSAT B5

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ochraný rám

Příspěvek od Fiesta »

jinak uplne bohate staci mat 11 353.. kde je Rm az 440
VW PASSAT B5

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Ochraný rám

Příspěvek od Lukaash »

Fiesta píše:
Lukaash píše:muzete mi nekdo najit rozdil hmotnosti bezne napr 11523 oceli a AK oceli tr.17?

ja jsem vzdycky zil v domeni ze hustoty oceli jsou +- stejne

jo, a co vim, tak vsechny oceli tr.17 jsou pevnejsi nez bezne konstrukcni oceli tr 10 a 11

diky za objasneni...
:shock: 17 xxx.xx se ji nedoplatis
no, to je otazka...zase se usetri na lakovani, je to pevnejsi(neni treba tak silna stena jako u oceli tr. 11 - beru bezne dostupne konstrukcni oceli), vypada to zajimave :-)

velky - u nerezu je problematicke svarovani, respektive je problem s tvarovou stabilitou ... par AK konstrukci jsme jiz delali a oproti cerny oceli je to celkem vopruz...mnohem vic to utika

da se tomu hodne pomoci varenim TIGem, ale ne kazdej ma tu moznost...

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Ochraný rám

Příspěvek od Lukaash »

na nerez doporucuju italinox.cz ... maj celkem obsahlej sklad, oproti jinym prodejcum (s legainox.cz nemam zkusenosti, tak nevim) a kg vyjde kolem 120,- s dani, kolinka nejsou problem...

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Ochraný rám

Příspěvek od Lukaash »

Fiesta píše:no trubka prum. 48x1,5 ma na 1 metr delky 1,59kg.....trida oceli 11 343
http://www.italinox.cz/images/trubky_p1_p1_tab1.gif

podelne svarovane ... zas takovy hmotnostni rozdil tam neni :-)

Ondras
Moderátor
Příspěvky: 2146
Registrován: 15 dub 2004 13:41
Bydliště: !!!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Ilegaltuner píše:takové chu..viny ji nech pro někoho jiného a né pro mně :kissmyass: :vztek:
Proc? ty jsi si zacal... 8)
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|

youwee
Příspěvky: 7
Registrován: 02 bře 2006 12:04

Re: Ochraný rám

Příspěvek od youwee »

www.lega.cz

Je to levnejsi ale nejsem si jist jestli funguji i jako maloobchod. Ve firme nakupujeme trubky okolo 85 Kč/kg

Rozdíl váhy oceli tř. 11 a tř. 17 je zanedbatelnej a nerez je je pevnější

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Ochraný rám

Příspěvek od Lukaash »

youwee píše:www.lega.cz

Je to levnejsi ale nejsem si jist jestli funguji i jako maloobchod. Ve firme nakupujeme trubky okolo 85 Kč/kg

Rozdíl váhy oceli tř. 11 a tř. 17 je zanedbatelnej a nerez je je pevnější
8)

ATOM
Příspěvky: 39
Registrován: 09 úno 2006 12:38

Příspěvek od ATOM »

nevíte jestli auto s rámem projde STK nebo jestli to jde nějak zlegalizovat? Jinak rámy dělá fa. NC power ze Zlína

Uživatelský avatar
milos
Příspěvky: 282
Registrován: 07 bře 2005 19:47
Bydliště: kousek od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Re: Ochraný rám

Příspěvek od milos »

tady v čr do normálního provozu v podstatě ne, dá se to nechat schválit ale je to dost drahý, některý rámy (spíš polorámy) maj TUV, ale ten je u nás taky k ničemu

nebo sportovní průkaz...
FordFusion ´04
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

ATOM píše:nevíte jestli auto s rámem projde STK nebo jestli to jde nějak zlegalizovat? Jinak rámy dělá fa. NC power ze Zlína
zlegalizovat se to dá - ale musiš si to nechat udělat , budeš mít i zápis v TP , ale trochu víc se prohneš... spolužákův známej to tak měl ve škocně... stavěl LR , nechal si udělat rám s papírem a měl zápis v techničáku...jetšě podotknu , že to auto měl na denní použití.. byla to taková menší replika, která vázla na seriovým favo motru.. papíry k autu s rámem pak prodal za 15000,- , protože ho jednoho dne postihla nemilá událost...

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

Ghost82 píše:Normálně se používá ocel. Slyšel jsem taky pár názorů, že ocel je lepší něž drahé slitiny. Slovy známého závodníka o lehkých slitinách: "Je to na hovno, složilo se to jako domeček z karet." :D :D
sorry ale to musel bejt dobrej blb heh nebo to vyrobil ze sračkomatroše - známej závodník je buď tlučhuba nebo totální pako když vypustí takovouhle sračku z huby ....

některý lidi fakt nechápu, že maj potřebu si vymejšlet neustále nějaký pohádký pro oblbování svýho okolí (myslím toho závodníka)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Odpovědět

Zpět na „Interiér - styling a elektronika“