Máte někdo skučenosti s výrobou vnitřního rámu,at už z obyč trubek,nerezu nebo hliníku?Jednou jsem někde četl že když se to prý blbě navaří může to i skroutit celou kastli .Pokud víte tak sem hodtě cenu alu trubek vhodných na rám.
Nebylo by vůbec špatný kdyby tady u nás začalo jezdit více cars s touhle vychytávkou v NDR to má každý pako
Nebo sem hodtě kontakt na někoho kdo to udělá za solidní cenu v super kvalitě
No vis co...hlinik je dost mekej, takze ten je na ram naprosto nevhodne, kdyz to do neceho opres tak muze prasknout a propichnout cestujici, potom dovoli kastli se hodne kdoutit, obic trubky taky nic moc a nerez nevim, uz jsem ho ale nekde videl...jinak urcite je nejlepsi chromolipden(nebo jak se to presne pise)
FIEFIFMPFFM-Fuck Is Easy, Fuck Is Funny, Many People Fuck For Money
Watashi wa take desu
no nevím hliník sice je měký, ale ře by praskl a někoho propích to si fakt nemyslím je to přecejenom trubka a to aby praskla v autě by se s tím muselo dělat nevím co,Ale u toho hliníku by mi spíš šlo jen o vzhled a váhu,né tak už o to aby mně to chránilo při kotrmelci,stejně snad kulat auto přes střechu nebudu
ale dural je tak v podstate hlinik, jenom je jeste slitej dohromady s dalsima legurama a je teda pevnejsi klasika ocel to je taky dost blby reseni, ale pokud ot chces pouze z estetickyho hlediska, tak to si tam dej ten nerez, nebo hlinik a pak to vylesti
FIEFIFMPFFM-Fuck Is Easy, Fuck Is Funny, Many People Fuck For Money
Watashi wa take desu
Ilegaltuner píše:no nevím hliník sice je měký, ale ře by praskl a někoho propích to si fakt nemyslím je to přecejenom trubka a to aby praskla v autě by se s tím muselo dělat nevím co,
Hochu, jezdil jsi nekdy na kole? Pokud ne, tak se nedivim, ze si myslis, ze neni mozne aby praskla duralova trubka radneho prumeru pri namahani radove nizsim nez muze byt v aute. A to nemluvim o litych nebo dokonce kovanych duralovych dilech. Treba takove kliky praskaji celkem bezne...
Ilegaltuner píše:Ale u toho hliníku by mi spíš šlo jen o vzhled a váhu,né tak už o to aby mně to chránilo při kotrmelci,stejně snad kulat auto přes střechu nebudu
Pokud ti jde o vzhled, vahu a ne fci, tak to udelej z novoduru nebo papundeklu a olep to hlinikovou folii (v OBI maji i super provedeni se slzickovym reliefem). To bude echt super ram...
Normálně se používá ocel. Slyšel jsem taky pár názorů, že ocel je lepší něž drahé slitiny. Slovy známého závodníka o lehkých slitinách: "Je to na hovno, složilo se to jako domeček z karet."
"Vím, že jednou opravdu těžce havaruji" Gilles Villeneuve
kámoš si dělá rámy sám - jezdí amaterský závody do vrchu , autocross atd.. dělá je z bezešvejch chrommolybdenovejch trubek 40-45mm se stěnou 2mm což je asi to nejlepší co může bejt...
jinak pokud ti jde o vzhled tak si nech udělat duralovej a ten vylešti.. sice tě to bude něco stát ale rozhodne to bude vypadat...
no město mam v profilu (takže z brna asi 300km:))..je ze stejnýho města jako já , akorát přes tejden nemá čas, a o víkendech jezdíme po závodech(opravdu i teď v zimě..) , sám nemá čas si dostavit ani svoje auto a to už říkal že chce v lednu jet..a jak to zatím vypadá tak pojede až příští rok.... ..mimochodem válí se mu tam rozdělaná felda kit car a ještě 2x golf II co už sou vytrubkovaný... a jeden z nich už jezdí... dohromady to je 5 auto co vytrubkovával a u jednoho auta byl i křest ohněm... 7krát přes střechu zhruba ve 100km/h a rám vydržel..doteDˇto auto občas jezdí nějakej autocross:)
Ilegaltuner píše:Ale u toho hliníku by mi spíš šlo jen o vzhled a váhu,né tak už o to aby mně to chránilo při kotrmelci,stejně snad kulat auto přes střechu nebudu
Pokud ti jde o vzhled, vahu a ne fci, tak to udelej z novoduru nebo papundeklu a olep to hlinikovou folii (v OBI maji i super provedeni se slzickovym reliefem). To bude echt super ram...[/quote]
takové chu..viny ji nech pro někoho jiného a né pro mně
Lukaash píše:muzete mi nekdo najit rozdil hmotnosti bezne napr 11523 oceli a AK oceli tr.17?
ja jsem vzdycky zil v domeni ze hustoty oceli jsou +- stejne
jo, a co vim, tak vsechny oceli tr.17 jsou pevnejsi nez bezne konstrukcni oceli tr 10 a 11
diky za objasneni...
17 xxx.xx se ji nedoplatis
no, to je otazka...zase se usetri na lakovani, je to pevnejsi(neni treba tak silna stena jako u oceli tr. 11 - beru bezne dostupne konstrukcni oceli), vypada to zajimave
velky - u nerezu je problematicke svarovani, respektive je problem s tvarovou stabilitou ... par AK konstrukci jsme jiz delali a oproti cerny oceli je to celkem vopruz...mnohem vic to utika
da se tomu hodne pomoci varenim TIGem, ale ne kazdej ma tu moznost...
na nerez doporucuju italinox.cz ... maj celkem obsahlej sklad, oproti jinym prodejcum (s legainox.cz nemam zkusenosti, tak nevim) a kg vyjde kolem 120,- s dani, kolinka nejsou problem...
tady v čr do normálního provozu v podstatě ne, dá se to nechat schválit ale je to dost drahý, některý rámy (spíš polorámy) maj TUV, ale ten je u nás taky k ničemu
ATOM píše:nevíte jestli auto s rámem projde STK nebo jestli to jde nějak zlegalizovat? Jinak rámy dělá fa. NC power ze Zlína
zlegalizovat se to dá - ale musiš si to nechat udělat , budeš mít i zápis v TP , ale trochu víc se prohneš... spolužákův známej to tak měl ve škocně... stavěl LR , nechal si udělat rám s papírem a měl zápis v techničáku...jetšě podotknu , že to auto měl na denní použití.. byla to taková menší replika, která vázla na seriovým favo motru.. papíry k autu s rámem pak prodal za 15000,- , protože ho jednoho dne postihla nemilá událost...
Ghost82 píše:Normálně se používá ocel. Slyšel jsem taky pár názorů, že ocel je lepší něž drahé slitiny. Slovy známého závodníka o lehkých slitinách: "Je to na hovno, složilo se to jako domeček z karet."
sorry ale to musel bejt dobrej blb heh nebo to vyrobil ze sračkomatroše - známej závodník je buď tlučhuba nebo totální pako když vypustí takovouhle sračku z huby ....
některý lidi fakt nechápu, že maj potřebu si vymejšlet neustále nějaký pohádký pro oblbování svýho okolí (myslím toho závodníka)