Klady/zápory kupátek
Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi
Klady/zápory kupátek
Zdar, chci se zeptat jestli nemáte zkušenosti s nějakým z těhle aut Citroen Saxo 1.6VTS, Fiat Punto II., Mazda MX3 a 323F coupe, Opel Tigra, Renault Clio, Renault Megane, Seat Ibiza cupra, suzuki swift. Spolehlivost, poruchy, zkrátka klady a zápory. A nebo popřípadě nějaký odkazy na jejich klubíky atd. díky
PS. nebo nahoďte ještě nějaký kupátka
PS. nebo nahoďte ještě nějaký kupátka
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klady/zápory kupátek
Tigru vyrad,Saxo je spis maly auto nez kupe, BMW compact je dobrej, vzhledove je krasnej i Coupe od Fiatu.
VW PASSAT B5
- Fazeey
- Příspěvky: 4726
- Registrován: 09 bře 2004 17:06
- Bydliště: nýr da Melnik sidé
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klady/zápory kupátek
kua sakso, klia atd se taky dělá jako kupé jo
měl sem mazdu 323F ale 4dv a celkem v pohodě auto na běžný ježdění
měl sem mazdu 323F ale 4dv a celkem v pohodě auto na běžný ježdění
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu
Re: Klady/zápory kupátek
to Fiesta: co je na Tigře špatnýho, častý závady???
Re: Klady/zápory kupátek
Ze seznamu Ibiza Cupra a obě Magdy. Jinak BMW 3 kupé je fajn (320-323-328).
Tigra = Přestrojená Corsa, to už radši Ford Puma. Renault a Citroen jsou výrobky socialistické Francie bez kontroly jakosti, Punto II mi moc jako kupé nepřijde, rozhodně lepší volba je Fiat Coupé (z těch slabších motorizací třeba 1.8 ). Swift je zastaralý.
Tigra = Přestrojená Corsa, to už radši Ford Puma. Renault a Citroen jsou výrobky socialistické Francie bez kontroly jakosti, Punto II mi moc jako kupé nepřijde, rozhodně lepší volba je Fiat Coupé (z těch slabších motorizací třeba 1.8 ). Swift je zastaralý.
Gr33N MoNsT3R
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klady/zápory kupátek
jediny co je asi na tom aute povedenyho je vzhled....omlouvam se Oplarum, ale soudny clovek at fanda do Oplu musi uznat, ze hledat dobrej kus je jak spendlik v kope senaSquere píše:to Fiesta: co je na Tigře špatnýho, častý závady???
VW PASSAT B5
Re: Klady/zápory kupátek
clio mame v rodině 1,8 16V od toho utikej co nejdal,rachotina,ale novější může být lepší, v téhle kategorii bych kouknul po hondě
Naposledy upravil(a) blázen dne 15 úno 2006 17:45, celkem upraveno 1 x.
s tim BMW by to asi neprošlo.... neni to auto pro mě ale pro mou slečnu a ta chce něco malýho,bawor na ni bude moc mohutnej parádní by byla ta Cupra ale ta neni jen tak k sehnání (myslim ten ročník +- 98 )Ze seznamu Ibiza Cupra a obě Magdy. Jinak BMW 3 kupé je fajn (320-323-328).
Tigra = Přestrojená Corsa, to už radši Ford Puma. Renault a Citroen jsou výrobky socialistické Francie bez kontroly jakosti, Punto II mi moc jako kupé nepřijde, rozhodně lepší volba je Fiat Coupé (z těch slabších motorizací třeba 1.8 ). Swift je zastaralý.
Saxo - dobře jezdí jak rovně (na sprintu sériový ujede oktáce RS) i do zatáček (ale sériový je dost měký a dost se naklání). Spotřeba 7-10l podle stylu jízdy. Tech. info sis asi našel. Omezovač otáček je někde v 7500rpm. Poruchovost - já za dva roky dělal rozvody, měnil střední a zadní díl výfuku, odešlo těsnění pod hlavou, jedna spojka, svíčky, zapalovací lišta (skoro deset tisíc stojí), motor se přetěsnil, silentblok na motoru a na převodovce se měnil,řemen z altíku nebo co to bylo
Olej se mění každých 15tkm ale doporučuje se po 10tkm.
Co se týče protostoru tak neni to nejhorší, ale já jezdim jenom jako řidič a při mejch 180cm a 80+kg pohoda. Nevýhoda sou plasty, originál lemy a tak sou poměrně drahý. (nový údajně jeden lem 7500kč). Nevýhoda taky rozteč 4x108 a malý ET takže jetý kola se skoro nedaj sehnat nebo stojej za prd.
Dostupnost veškerých dílů si myslim že je dost dobrá jak u sériových tak u tuningových (co se týče motoru dá se sehnat kde co). Jo a zrovna saxo VTS 1,6 16V VTS 120ps se dost blbě schání a když je tak je od 110-160tis.
Moje icq máš tak kdyby si něco o saxu chtěl tak napiš
Klub kde se toho ale moc nedozvíš je www.saxoclub.net (myslim že jedinej v čr. Jinak se mi ozvi a já ti řeknu o cizích webech - aj, fr a tak.
Olej se mění každých 15tkm ale doporučuje se po 10tkm.
Co se týče protostoru tak neni to nejhorší, ale já jezdim jenom jako řidič a při mejch 180cm a 80+kg pohoda. Nevýhoda sou plasty, originál lemy a tak sou poměrně drahý. (nový údajně jeden lem 7500kč). Nevýhoda taky rozteč 4x108 a malý ET takže jetý kola se skoro nedaj sehnat nebo stojej za prd.
Dostupnost veškerých dílů si myslim že je dost dobrá jak u sériových tak u tuningových (co se týče motoru dá se sehnat kde co). Jo a zrovna saxo VTS 1,6 16V VTS 120ps se dost blbě schání a když je tak je od 110-160tis.
Moje icq máš tak kdyby si něco o saxu chtěl tak napiš
Klub kde se toho ale moc nedozvíš je www.saxoclub.net (myslim že jedinej v čr. Jinak se mi ozvi a já ti řeknu o cizích webech - aj, fr a tak.
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Jinak jestli chceš aby to pořádně jelo tak tigru opravu vyřaď, punto asi jedině HGT, mx3 nevim o tom autě toho moc nevim, clio jedině to 2,0sport to je dobr ý autíčko. O meganu nějakym rychlejšim nevim, cupru nevim a o swiftovi asi víš svoje ne?
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Běžně koupíš v Německu za tu cenu Ford Puma 1.7, Mazda MX-3 V6, Mazda 323F 1.9, Seat Ibiza 1.8-2.0 GTI, občas Fiat Coupe 1.8, VW Polo 1.6 GTI a Honda Civic 1.6 Coupe.Squere píše:cwena toho auta by se měla pohybovat tak kolem 100k takže všechny auta rok výroby kolem 1998 - 2000
Pro holku asi ta Puma (servisní síť), snad se s ní někde hned nerozštípe.
Nic proti Saxu, ale nač si kupovat (obzvlášť když bych byl holka) tak malý auto s tak měkkou karosérii, minimální pasivní bezpečností a šíleným dílenským zpracováním, když můžu mít za stejné peníze o řád větší auto velikosti Fabie.
Gr33N MoNsT3R
určitě ještě pokecáme a rozebereme pro a protiJinak jestli chceš aby to pořádně jelo tak tigru opravu vyřaď, punto asi jedině HGT, mx3 nevim o tom autě toho moc nevim, clio jedině to 2,0sport to je dobr ý autíčko. O meganu nějakym rychlejšim nevim, cupru nevim a o swiftovi asi víš svoje ne?
jinak nemusí to být žádná raketa ale když to trochu přišlápne tak aby to jelo
já nikoho neznam, kdo by tahal z Německa nebo odjinud tak by bylo lepší zkusit najít něco u násBěžně koupíš v Německu za tu cenu Ford Puma 1.7, Mazda MX-3 V6, Mazda 323F 1.9, Seat Ibiza 1.8-2.0 GTI, občas Fiat Coupe 1.8, VW Polo 1.6 GTI a Honda Civic 1.6 Coupe.
Pro holku asi ta Puma (servisní síť), snad se s ní někde hned nerozštípe.
Nic proti Saxu, ale nač si kupovat (obzvlášť když bych byl holka) tak malý auto s tak měkkou karosérii, minimální pasivní bezpečností a šíleným dílenským zpracováním, když můžu mít za stejné peníze o řád větší auto velikosti Fabie.
Jestli chceš kontakt na člověka co tahá auta z ciziny tak o jednom bych věděl je z Písku, ale netahá ani tak moc německo ale spíš snad holandsko nebo belgie nebo co to říkal, ale myslim že nebude problém ani německoSquere píše:já nikoho neznam, kdo by tahal z Německa nebo odjinud tak by bylo lepší zkusit najít něco u násBěžně koupíš v Německu za tu cenu Ford Puma 1.7, Mazda MX-3 V6, Mazda 323F 1.9, Seat Ibiza 1.8-2.0 GTI, občas Fiat Coupe 1.8, VW Polo 1.6 GTI a Honda Civic 1.6 Coupe.
Pro holku asi ta Puma (servisní síť), snad se s ní někde hned nerozštípe.
Nic proti Saxu, ale nač si kupovat (obzvlášť když bych byl holka) tak malý auto s tak měkkou karosérii, minimální pasivní bezpečností a šíleným dílenským zpracováním, když můžu mít za stejné peníze o řád větší auto velikosti Fabie.
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Sice vážně netušim kde si viděl to šílený dílenský zpravocání na saxu zvlášť když mu pak doporučíš fábii která má zpracování alespoň dle mě horší (saxo vlastnim a fábií sem jezdil dlouho). Pasivní bezpečnost nevim, ale saxo a saxo vts je taky jinak pevný je oproti obyč dost vyvařený. Ale souhlasim že pro holku je to asi k ničemu.Shr3k píše:Běžně koupíš v Německu za tu cenu Ford Puma 1.7, Mazda MX-3 V6, Mazda 323F 1.9, Seat Ibiza 1.8-2.0 GTI, občas Fiat Coupe 1.8, VW Polo 1.6 GTI a Honda Civic 1.6 Coupe.Squere píše:cwena toho auta by se měla pohybovat tak kolem 100k takže všechny auta rok výroby kolem 1998 - 2000
Pro holku asi ta Puma (servisní síť), snad se s ní někde hned nerozštípe.
Nic proti Saxu, ale nač si kupovat (obzvlášť když bych byl holka) tak malý auto s tak měkkou karosérii, minimální pasivní bezpečností a šíleným dílenským zpracováním, když můžu mít za stejné peníze o řád větší auto velikosti Fabie.
Jinak to tvoje slečna chce něco rychlejšího neob spíš by si to chtěl ty?
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Hombré, vidíš snad někde napsaný, že bych někomu doporučoval Fabii? Umíš číst a umíš následně ten přečtený text pochopit? Junge Leute von heute s tím mají občas problém...Ritchma píše:Sice vážně netušim kde si viděl to šílený dílenský zpravocání na saxu zvlášť když mu pak doporučíš fábii která má zpracování alespoň dle mě horší (saxo vlastnim a fábií sem jezdil dlouho). Pasivní bezpečnost nevim, ale saxo a saxo vts je taky jinak pevný je oproti obyč dost vyvařený. Ale souhlasim že pro holku je to asi k ničemu.
Jinak s tím Saxem jsem ti to doufám dostatečně vysvětlil. Saxo = Peugeot 106, Peugeot 106 = víc než patnáct let konstrukčně staré auto.
Gr33N MoNsT3R
-
- Příspěvky: 2352
- Registrován: 15 bře 2004 14:59
- Kontaktovat uživatele:
sleduj to u nas na foru...nedavno tam byla jedna cupra 97 za 85k...Squere píše:s tim BMW by to asi neprošlo.... neni to auto pro mě ale pro mou slečnu a ta chce něco malýho,bawor na ni bude moc mohutnej parádní by byla ta Cupra ale ta neni jen tak k sehnání (myslim ten ročník +- 98 )Ze seznamu Ibiza Cupra a obě Magdy. Jinak BMW 3 kupé je fajn (320-323-328).
Tigra = Přestrojená Corsa, to už radši Ford Puma. Renault a Citroen jsou výrobky socialistické Francie bez kontroly jakosti, Punto II mi moc jako kupé nepřijde, rozhodně lepší volba je Fiat Coupé (z těch slabších motorizací třeba 1.8 ). Swift je zastaralý.
seat-klub.cz
auto-mania.cz | SEAT-mania.cz | SEAT-klub.cz | SEAT-forum.cz | SEAT Shop
já našel na netu dvě, jedna bude stát určitě moc , je to totiž libovkasleduj to u nas na foru...nedavno tam byla jedna cupra 97 za 85k...
http://bazar.tuning-magazine.cz/detail.php?siteid=663
a ta druhá je na www.cars.cz a ta už je tam docela dlouho tak nevim "kde u něj bude chyba"
Re: Klady/zápory kupátek
Shr3k píše:Ze seznamu Ibiza Cupra a obě Magdy. Jinak BMW 3 kupé je fajn (320-323-328).
Tigra = Přestrojená Corsa, to už radši Ford Puma. Renault a Citroen jsou výrobky socialistické Francie bez kontroly jakosti, Punto II mi moc jako kupé nepřijde, rozhodně lepší volba je Fiat Coupé (z těch slabších motorizací třeba 1.8 ). Swift je zastaralý.
A peugeot neni socialisticky? Mas pravdu ale dnes uz nejsou tak hrozne..renaulty jsou dneska uz dobry auta
Re: Klady/zápory kupátek
Je, ale o něm nebyla řeč. Předražené Renaulty (Modus se vůůůbec neprodává) se serou pořád (nové Laguny i Mégane), je to docela hit. Stačí prolistovat cafe.auto.cz. Peugeoty to samé (hlavně 307), na Citroeny jsem toho poslední dobou moc neslyšel (asi proto, že C4 je moc nové auto - mimochodem, když jsem měl jednoho C4 na týden na testování, tak mu nechodila vnitřní klička u dveří a C5 má zase vychytané chyby, protože je už přestárlý).vodilla píše:A peugeot neni socialisticky? Mas pravdu ale dnes uz nejsou tak hrozne..renaulty jsou dneska uz dobry auta
Gr33N MoNsT3R
Re: Klady/zápory kupátek
Ja bych to doporucil Hondu Civic 3d s motorem 1.5 a nebo 1.6 . Pro zenu je to idealni dobre ovladatelny auto pro kazdodenni provoz a spotrebu si urcujes podle jak mas tezkou nohu (6l a vice/100 km). Motory u Hond jsou jak vsichni vime kvalitni