Jaký to je auto? (Nissan 200SX 1.8 Turbo)???
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký to je auto? (Nissan 200SX 1.8 Turbo)???
for kentoya: nevím o jakým Probe mluvíš, ale 2,0 litr bylo jen Probe II a o tom nemá smysl se ani bavit. To co je zajímavý je Probe 1 2,2 turbu (samo to na 200SX nemá) každopádně já mluvím o Probe II 2,5 V6
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
no tak 2,5 V 6 je úplně někde jinde,
v tom jsem neseděl
jinak taky tvrdím že šestiválce jsou o něčem jiným a až mi nebude stačit dvoukilo tak jdu do skyline, ale ted by to byl na mě skok jak výkonovej (ten bych přežil tak finanční), já si radši na výkon zvykám pomalu, ono se to dá strašně lehce přepísknout a už je to dlouho (asi 3 roky) co jsem jezdil s turbem (tempra 2l) a půl roku co jsem odstavil dvoukilo a začal generálkovat, dnes jsem ho konečně projel - je hotový
v tom jsem neseděl
jinak taky tvrdím že šestiválce jsou o něčem jiným a až mi nebude stačit dvoukilo tak jdu do skyline, ale ted by to byl na mě skok jak výkonovej (ten bych přežil tak finanční), já si radši na výkon zvykám pomalu, ono se to dá strašně lehce přepísknout a už je to dlouho (asi 3 roky) co jsem jezdil s turbem (tempra 2l) a půl roku co jsem odstavil dvoukilo a začal generálkovat, dnes jsem ho konečně projel - je hotový
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
http://www.odtahove-sluzby.cz
Jel sem v sx a to v Martinově.Má nějaké úpravy a v serii by mě to auto ani neoslovilo,ale dá se za relativně malej peníz jít výš s výkonem,ale to jde s každým turbo motorem......Stačí zvednout boost.....Martinovo auto jelo celkem pěkně,hlavně výkon sílil konstantně s otáčkama jízdní projev prostě sportovně laděný auto a to se týče i pohodlí ale i jízdních vlastností.....Pokud to koupí kutil co už něco umí a něco si na autech dělal tak OK ale jeäko první auto bych ho nechtěl,na to je to moc starostí a plácání se....Všechny auta sou srdcová záležitost,kdyby to tak nebylo máme TDi s bavíme se o tom jak kdo má malou spotřebu...To by nebylo vono.......
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Přijde mi to tady jako válka, každej máme jinej vkus a styl jízdy, proto se najdou lidi co radši CRX , přesto jsou zase auta, která se líbí všem (nebo většině).
Mam známého co má na 200SX jen ty nejlepší vzpomínky.
Já v 200SX ještě nejel, myslim a i podle toho co jsem slyšel je to fajn kára, ale na rovinu řikám, že bych radši E30
Mam známého co má na 200SX jen ty nejlepší vzpomínky.
Já v 200SX ještě nejel, myslim a i podle toho co jsem slyšel je to fajn kára, ale na rovinu řikám, že bych radši E30
Re: Jaký to je auto? (Nissan 200SX 1.8 Turbo)???
Driftovat s tim nejde, na vymenu svicek aby jsi si vzal dovolenou a na vymenu vejfukovyho tesneni vyndat motor....a celej podvozek je takovej divnej z lisovanejch plechuHonza_1989 píše:Mám pár dotazů. Stojí vůbec za to ho kupovat, není hodně poruchový, má vůbec cenu vrážet prachy do motoru, je to vhodné na drift a na drag?
Jaký s ním máte zkušenosti? Připadá mi totiž dost dobrý.
Cryogenic treatment
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Kamos to mel a je stastnej ze se toho zbavil. a to koupil v dobrem stavu a furt neco odchazelo nechal udelat Go motoru repas Turbo a stejne se sraly zdvihatka hydrostely to auto nebrat pokud nechces 14dni byt v dilne a den jezdit jizda v tom je nadherna i interier je dobrej. To bych radsi koupil BMW pokud ti jde o drifty
www.btracing.cz autoservis, pneuservis, individuální úprava aut.
Opravy na splátky do 50 000tis pouze s OP
Diagnostika koncern včetně flash, budíků a airbagů
profi diagnostika BMW
Specializace BMW N54 335i
Opravy na splátky do 50 000tis pouze s OP
Diagnostika koncern včetně flash, budíků a airbagů
profi diagnostika BMW
Specializace BMW N54 335i
-
- Příspěvky: 197
- Registrován: 16 zář 2004 15:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký to je auto? (Nissan 200SX 1.8 Turbo)???
hIGGI píše:Driftovat s tim nejde, na vymenu svicek aby jsi si vzal dovolenou a na vymenu vejfukovyho tesneni vyndat motor....a celej podvozek je takovej divnej z lisovanejch plechu
No mne sa este nestalo, aby ma oktafka rs predbehla a to som uz zazil par nahanaciek v lete. Pri poslednej som mu v kuse dychal na chrbat, kym sli auta oproti. Ked sa cesta uvolnila okamzite som isiel pred neho a uz sa mi v spetaku len vzdloval. Tu istu skusenost mam aj napr. pri nahanacke s vektrou gts (myslim ze je to 2,8V6 250HP). Tiez som mu usiel. Je pravda, ze mam uz trocha poladene auto, mam totiz 200sx s14 po barbuchovi:))). Ale upravy na vykone su len cca 20k Sk.
Samozrejme ako majitel tohto auta len odporucam ist do 200sx a to aj ako zaciatocnik. Je to skvely zaklad, aj ked nemas skusenosti (Turbo, zadohrab). Chalani na www.200sx.cz/forum su ti ochotny poradit a pomoct nezistne uplne vo vsetkom a so vsetkym.
Inac ja s nim uplne v pohode driftujem. Na zaciatku to bola hroza, ale postupne jazdenim ziskas feeling. Pred tym som mal oktafku. Ale predohrab by som ja osobne uz nechcel. Pre mna je to uz nuda.
Co sa tyka E30, nikdy som sa v nom neviezol, ale po jazdeni v 200sx by mi chybalo turbo. Preto ti ho odporucam. Tod moj nazor.
Samozrejme ako majitel tohto auta len odporucam ist do 200sx a to aj ako zaciatocnik. Je to skvely zaklad, aj ked nemas skusenosti (Turbo, zadohrab). Chalani na www.200sx.cz/forum su ti ochotny poradit a pomoct nezistne uplne vo vsetkom a so vsetkym.
Inac ja s nim uplne v pohode driftujem. Na zaciatku to bola hroza, ale postupne jazdenim ziskas feeling. Pred tym som mal oktafku. Ale predohrab by som ja osobne uz nechcel. Pre mna je to uz nuda.
Co sa tyka E30, nikdy som sa v nom neviezol, ale po jazdeni v 200sx by mi chybalo turbo. Preto ti ho odporucam. Tod moj nazor.
NISSAN 200sx s14a
ad higgi
Driftovat s tim nejde, na vymenu svicek aby jsi si vzal dovolenou a na vymenu vejfukovyho tesneni vyndat motor....a celej podvozek je takovej divnej z lisovanejch plechu
sory driftovat s tím údajně jde, říkali to ráno v rádiu
já si zpočátku na svíčky bral taky dovolenou, ale pak mi došlo, že tam nemám strkat parafinovy (na to taky přijdeš)
na to těsnení je lepší způsob, vezmeš otvírák a to auto otevřeš jak konzervu, pokud to neumíš jinak
ještě že je podvozek z plechu, dřevo se těžko svařuje, to zas říkali dnes v televizi, že jediný dřevo který jde svařit je skořice
Driftovat s tim nejde, na vymenu svicek aby jsi si vzal dovolenou a na vymenu vejfukovyho tesneni vyndat motor....a celej podvozek je takovej divnej z lisovanejch plechu
sory driftovat s tím údajně jde, říkali to ráno v rádiu
já si zpočátku na svíčky bral taky dovolenou, ale pak mi došlo, že tam nemám strkat parafinovy (na to taky přijdeš)
na to těsnení je lepší způsob, vezmeš otvírák a to auto otevřeš jak konzervu, pokud to neumíš jinak
ještě že je podvozek z plechu, dřevo se těžko svařuje, to zas říkali dnes v televizi, že jediný dřevo který jde svařit je skořice
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
http://www.odtahove-sluzby.cz
jeziskentoya píše:ad higgi
Driftovat s tim nejde, na vymenu svicek aby jsi si vzal dovolenou a na vymenu vejfukovyho tesneni vyndat motor....a celej podvozek je takovej divnej z lisovanejch plechu
sory driftovat s tím údajně jde, říkali to ráno v rádiu
já si zpočátku na svíčky bral taky dovolenou, ale pak mi došlo, že tam nemám strkat parafinovy (na to taky přijdeš)
na to těsnení je lepší způsob, vezmeš otvírák a to auto otevřeš jak konzervu, pokud to neumíš jinak
ještě že je podvozek z plechu, dřevo se těžko svařuje, to zas říkali dnes v televizi, že jediný dřevo který jde svařit je skořice
je mi tu spousta lidi k smichu,hlavně ti co v tom nikdy nejeli a plácaj a plácaj..udivuje mě názor typu martinovo auto mě ničim nenatchlo, by mě zajimalo komu zvás to jede jako jemu,.. moc vas určitě nebude,...někdo tu placa o přistupnosti věci na motoru opravdu na potrhani..,..vyměna svíček? 10minut? motor mam venku a zpět v pohodě za par hodin a klidně si to s někym rozdam.. vytaženi motoru na předohrabu? sorry utrpeni,..zvlašt na něčem jako je velikostně CRX a spol,.. turbo mam venku za hodinu a za hodinu ho mam kvalitně nazpět a to i se svačinou,.. pokud je někdo babral a neumi to at to nesvadi na auto ale na sve ruce,.. spolehlivost? na žadnem z mych SX se nikdy nepokazila ani žárovka, výkon? dostatek,krásne svezeni.. styling? nadherny sportak zakulacene tvary a na svou dobu bezkonkurenčni interier.. dostupnost dílů? asi jak na shade ,.. je to na každem, 200sx neni rozhodně žadna tuctovka, moc jich na cestě nepotkáš,pokud se mu věnuješ, tak se ti opravdu odvděčí. .. navic ma kvalitni vybavu a pohodli.. že jede lip probe? no jede jak sračka v zakladu,ano když si snim pohraješ a vykopeš z něj 200PS pojede super,ale jak pojede 200sx se kterym si v pohodě vyhraješ s vykonem někde k 300k? je to asi fakt srdečni zaležitost
Jelikož 200SX nemám, tak názor bude snad nestrannej.
Koupit auto co je v super stavu je pravděpodobně nemožný, většinou se prodává protože je ve špatným. Takže určitě souhlasím s názorama, že je lepší koupit s dobrou karosérií a horším motorem. Motor po GO máte ve stavu kterej znáte a ne co vám nasliboval prodejce. Přitom je ten motor asi tak optimum - ani moc velkej objem, ani moc malej, turbo. Zvýšením plnícího tlaku a některýma dalšíma levnějšíma úpravama se dá dostat na výkon řekněme cca 250 koní, což už bude s tím autem hýbat hezky. O driftingu nemá cenu mluvit, videa mluví za všechno. Že by Oktávky ujížděly nepovažuju za moc pravděpodobný, přece jenom je Oktávka dost těžká kráva. Je to ale auto, který chce svoje - starat se o turbo, pravidelně měnit olej a filtr atd. Často na to lidi asi serou a proto je 200SX často na prodej vylágrovaný.
Koupit auto co je v super stavu je pravděpodobně nemožný, většinou se prodává protože je ve špatným. Takže určitě souhlasím s názorama, že je lepší koupit s dobrou karosérií a horším motorem. Motor po GO máte ve stavu kterej znáte a ne co vám nasliboval prodejce. Přitom je ten motor asi tak optimum - ani moc velkej objem, ani moc malej, turbo. Zvýšením plnícího tlaku a některýma dalšíma levnějšíma úpravama se dá dostat na výkon řekněme cca 250 koní, což už bude s tím autem hýbat hezky. O driftingu nemá cenu mluvit, videa mluví za všechno. Že by Oktávky ujížděly nepovažuju za moc pravděpodobný, přece jenom je Oktávka dost těžká kráva. Je to ale auto, který chce svoje - starat se o turbo, pravidelně měnit olej a filtr atd. Často na to lidi asi serou a proto je 200SX často na prodej vylágrovaný.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
jj a jezdí to na dřevoplynhIGGI píše:Driftovat s tim nejde, na vymenu svicek aby jsi si vzal dovolenou a na vymenu vejfukovyho tesneni vyndat motor....a celej podvozek je takovej divnej z lisovanejch plechuHonza_1989 píše:Mám pár dotazů. Stojí vůbec za to ho kupovat, není hodně poruchový, má vůbec cenu vrážet prachy do motoru, je to vhodné na drift a na drag?
Jaký s ním máte zkušenosti? Připadá mi totiž dost dobrý.
blázen píše:je mi tu spousta lidi k smichu,hlavně ti co v tom nikdy nejeli a plácaj a plácaj..udivuje mě názor typu martinovo auto mě ničim nenatchlo, by mě zajimalo komu zvás to jede jako jemu,.. moc vas určitě nebude,...někdo tu placa o přistupnosti věci na motoru opravdu na potrhani..,..vyměna svíček? 10minut? motor mam venku a zpět v pohodě za par hodin a klidně si to s někym rozdam.. vytaženi motoru na předohrabu? sorry utrpeni,..zvlašt na něčem jako je velikostně CRX a spol,.. turbo mam venku za hodinu a za hodinu ho mam kvalitně nazpět a to i se svačinou,.. pokud je někdo babral a neumi to at to nesvadi na auto ale na sve ruce,.. spolehlivost? na žadnem z mych SX se nikdy nepokazila ani žárovka, výkon? dostatek,krásne svezeni.. styling? nadherny sportak zakulacene tvary a na svou dobu bezkonkurenčni interier.. dostupnost dílů? asi jak na shade ,.. je to na každem, 200sx neni rozhodně žadna tuctovka, moc jich na cestě nepotkáš,pokud se mu věnuješ, tak se ti opravdu odvděčí. .. navic ma kvalitni vybavu a pohodli.. že jede lip probe? no jede jak sračka v zakladu,ano když si snim pohraješ a vykopeš z něj 200PS pojede super,ale jak pojede 200sx se kterym si v pohodě vyhraješ s vykonem někde k 300k? je to asi fakt srdečni zaležitost
Plně souhlasím.Beaver píše:Jelikož 200SX nemám, tak názor bude snad nestrannej.
Koupit auto co je v super stavu je pravděpodobně nemožný, většinou se prodává protože je ve špatným. Takže určitě souhlasím s názorama, že je lepší koupit s dobrou karosérií a horším motorem. Motor po GO máte ve stavu kterej znáte a ne co vám nasliboval prodejce. Přitom je ten motor asi tak optimum - ani moc velkej objem, ani moc malej, turbo. Zvýšením plnícího tlaku a některýma dalšíma levnějšíma úpravama se dá dostat na výkon řekněme cca 250 koní, což už bude s tím autem hýbat hezky. O driftingu nemá cenu mluvit, videa mluví za všechno. Že by Oktávky ujížděly nepovažuju za moc pravděpodobný, přece jenom je Oktávka dost těžká kráva. Je to ale auto, který chce svoje - starat se o turbo, pravidelně měnit olej a filtr atd. Často na to lidi asi serou a proto je 200SX často na prodej vylágrovaný.
-
- Příspěvky: 197
- Registrován: 16 zář 2004 15:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
nepouštějte se do higgiho, on jenom trochu přehání a závidí nám náš super plechovej podvozek
moje auto leží u něj na dílně rozebraný a tak má o dvoukile docela přehled
to že nedrifuje zase myslí na moje auto a přiznejme si, že je to zatím nedotáčivá mrcha, ale uvidíme na driftchallange, jestli to teda do tý doby zase složim
moje auto leží u něj na dílně rozebraný a tak má o dvoukile docela přehled
to že nedrifuje zase myslí na moje auto a přiznejme si, že je to zatím nedotáčivá mrcha, ale uvidíme na driftchallange, jestli to teda do tý doby zase složim
Jasne, sem z tech vasich hrnku celej nakrivobarbucha píše:A hlavně závidí pístyMartin_534 píše:nepouštějte se do higgiho, on jenom trochu přehání a závidí nám náš super plechovej podvozek
Diky Martinovi534 si troufam tvrdit ze S13 znam, mel jsem moznost si to parkrat na sosnovy vyzkouset a nenasel jsem snad nic zasadniho co by me presvedcilo proc dat Nissanu prednost pred FC3S. At uz z hlediska jizdnich vlastnosti, vybavenim nebo snadnosti prace na aute.
Cryogenic treatment
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
tohle je kvalitni nestranej názorBeaver píše:Jelikož 200SX nemám, tak názor bude snad nestrannej.
Koupit auto co je v super stavu je pravděpodobně nemožný, většinou se prodává protože je ve špatným. Takže určitě souhlasím s názorama, že je lepší koupit s dobrou karosérií a horším motorem. Motor po GO máte ve stavu kterej znáte a ne co vám nasliboval prodejce. Přitom je ten motor asi tak optimum - ani moc velkej objem, ani moc malej, turbo. Zvýšením plnícího tlaku a některýma dalšíma levnějšíma úpravama se dá dostat na výkon řekněme cca 250 koní, což už bude s tím autem hýbat hezky. O driftingu nemá cenu mluvit, videa mluví za všechno. Že by Oktávky ujížděly nepovažuju za moc pravděpodobný, přece jenom je Oktávka dost těžká kráva. Je to ale auto, který chce svoje - starat se o turbo, pravidelně měnit olej a filtr atd. Často na to lidi asi serou a proto je 200SX často na prodej vylágrovaný.
Re: Jaký to je auto? (Nissan 200SX 1.8 Turbo)???
no jak tady Idaho dava tu supru pro kutila, tak sem se o to 200sx taky trochu zajimal, procetl sem si to forum 200sx, a asi bych si po precteni poridil neco jinyho, navic by me trochu odrazovali ty 4 valce, urco by bylo peknejsi to rx7 turbo protoze je to auto ktere je pozoruhodne technicky, to co higgy tady prodaval tak to sem si nekoupil bo sem nemel penize, a doma na me koukali jako na magora
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký to je auto? (Nissan 200SX 1.8 Turbo)???
musím se smát nejvíc bláznovi to je opravdu fanatickej blázen zaslepenej představou, že 200SX je nejlepší auto světa, je nejhezčí, nejvýkonější, nejúžasnější apod. přiznat si, že to tak není by bylo asi jako přiznat si, že se v noci ještě počůrává. Takovýhle týpci jsou vždy pro novýho najiteler auta největší nebezpečí neb mu nablijou naprostý lži, kterejm sami i věřej a budoucí majitel je pak rozčarovanej nad skutečným stavem věcí ...
toť vše co sem chtěl říct - nestraním tu crx ani žádnýmu jinýmu autu, naopak 200sx je mýmu myšlení daleko bližší, ale jen nás bože chraň před fanatikama ...
toť vše co sem chtěl říct - nestraním tu crx ani žádnýmu jinýmu autu, naopak 200sx je mýmu myšlení daleko bližší, ale jen nás bože chraň před fanatikama ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: Jaký to je auto? (Nissan 200SX 1.8 Turbo)???
to marauder:ani v jedne me větě neni slovo nejlepší,..musíš si bud koupit nové brýle nebo číst pomalu a nahlas sou daleko lepší vozy
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký to je auto? (Nissan 200SX 1.8 Turbo)???
stačí si přečíst co tu plácáš - dostupnost dílů jako na shade apod - prostě kraviny kraviny a kraviny
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: Jaký to je auto? (Nissan 200SX 1.8 Turbo)???
tak to se musim zastat kravino...na dvoukilo koupíš od někoho ojnici za kilčo atd.MarauderZ28 píše:stačí si přečíst co tu plácáš - dostupnost dílů jako na shade apod - prostě kraviny kraviny a kraviny
- Alfoun
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 12 říj 2005 11:53
- Bydliště: now Smethwick,B-ham
- Kontaktovat uživatele:
No ja premyslim prave o tom,ze koupim SX a verim tomu ze to zase takova sracka neni. Nejvetsi sracky jsou Alfy z moji zkusenosti 33. Porad se neco sralo a kdyz jsem chtel neco koupit tak vsechno drahy jako svina....
http://forum.corradoclub.cz
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký to je auto? (Nissan 200SX 1.8 Turbo)???
tak mi přivez novej blok na 200SX uvidíme zda ten novej blok seženeš stejně dobře jako novej blok na škodárnu ..
neřkuli, že ojnici na škodárnu dostaneš zadarmo ...
neřkuli, že ojnici na škodárnu dostaneš zadarmo ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Ja neviem, co to tu stale riesite. Tak Honzu vylakate, ze si nakoniec nekupi nic.
Honza pokial pokukujes po tomto aute, mas moznost si ho kupit a nie si este rozhodnuty, skus sa pozret na forum www.200sx.cz/forum , tam mozno dostanes odpoved. Tam totiz zvacsa pisu ludia, co toto auto vlastnia, takze maju s nim najvacsie skusenosti. Pokial si na zaklade toho 200sx kupis fajn. Pokial nie, tiez fajn.
PEACE
Honza pokial pokukujes po tomto aute, mas moznost si ho kupit a nie si este rozhodnuty, skus sa pozret na forum www.200sx.cz/forum , tam mozno dostanes odpoved. Tam totiz zvacsa pisu ludia, co toto auto vlastnia, takze maju s nim najvacsie skusenosti. Pokial si na zaklade toho 200sx kupis fajn. Pokial nie, tiez fajn.
PEACE
NISSAN 200sx s14a
Re: Jaký to je auto? (Nissan 200SX 1.8 Turbo)???
se ještě dá koupit na škůdku blok jo ?MarauderZ28 píše:tak mi přivez novej blok na 200SX uvidíme zda ten novej blok seženeš stejně dobře jako novej blok na škodárnu ..
neřkuli, že ojnici na škodárnu dostaneš zadarmo ...
-
- Příspěvky: 197
- Registrován: 16 zář 2004 15:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 197
- Registrován: 16 zář 2004 15:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký to je auto? (Nissan 200SX 1.8 Turbo)???
tak schválně vymysli nějakýho konkurenta pro s13 ve stejný cenový kategorii kromě rx7 a mk3 supryMarauderZ28 píše:musím se smát nejvíc bláznovi to je opravdu fanatickej blázen zaslepenej představou, že 200SX je nejlepší auto světa, je nejhezčí, nejvýkonější, nejúžasnější apod. přiznat si, že to tak není by bylo asi jako přiznat si, že se v noci ještě počůrává. Takovýhle týpci jsou vždy pro novýho najiteler auta největší nebezpečí neb mu nablijou naprostý lži, kterejm sami i věřej a budoucí majitel je pak rozčarovanej nad skutečným stavem věcí ...
toť vše co sem chtěl říct - nestraním tu crx ani žádnýmu jinýmu autu, naopak 200sx je mýmu myšlení daleko bližší, ale jen nás bože chraň před fanatikama ...
Re: Jaký to je auto? (Nissan 200SX 1.8 Turbo)???
neblbni ,supra neni konkurent dvoukilaMartin_534 píše:tak schválně vymysli nějakýho konkurenta pro s13 ve stejný cenový kategorii kromě rx7 a mk3 supryMarauderZ28 píše:musím se smát nejvíc bláznovi to je opravdu fanatickej blázen zaslepenej představou, že 200SX je nejlepší auto světa, je nejhezčí, nejvýkonější, nejúžasnější apod. přiznat si, že to tak není by bylo asi jako přiznat si, že se v noci ještě počůrává. Takovýhle týpci jsou vždy pro novýho najiteler auta největší nebezpečí neb mu nablijou naprostý lži, kterejm sami i věřej a budoucí majitel je pak rozčarovanej nad skutečným stavem věcí ...
toť vše co sem chtěl říct - nestraním tu crx ani žádnýmu jinýmu autu, naopak 200sx je mýmu myšlení daleko bližší, ale jen nás bože chraň před fanatikama ...