sejki píše:ja si koupil eclipse gsx a druhej den na to sem mel telefonat jeden kamarad se me asi snazi napodobit nebo ja nevim, jednou sem si koupil baworaka on si koupil toho sameho, ted si koupim eclipse a on me vola kde se to da sehnat ze by to chtel taky...tak sem mu rikal at se podiva po toyote celice dvoulitr v turbu 4x4 a on si sehnal za dobre penize tu verzi carlos neco... jen mi je divny proc tu vlastne rozebirate 4x4 kdyz to se moc na drifty nehodi ne?:) v zime na snehu super ale na asfaltu to musi bejt makacka
gratuluju k eclipse, taky jsem o GSX silně uvažoval, dokonce i jednoho našel, stojí kousek od baráku v bazaru a je tam doteď. ale má poloviční kompresy na třetim válci, zadřenej altík a převodovku takřka bez synchronů. je to ta novější verze r. 94 už bez mrkaček ale stále ta stará kastle co máš ty. S Taboo sme to zkoumali a je to trochu skládanina co se kastle týče a motor 7 bolt což byl ten hlavní důvod že sem to nakonec nevzal.
Jinak teda pohrávám si s myšlenkou koupit druhou převodovku do Celici a uzpůsobit jí na zadní náhon, ale to je zatim jenom teorie. Vynda pár kol z pohonu na přední náhon, vyndat vysco středový diff, zavařit napevno a mohlo by to jít
Honza_1989 píše:Mám pár dotazů. Stojí vůbec za to ho kupovat, není hodně poruchový, má vůbec cenu vrážet prachy do motoru, je to vhodné na drift a na drag?
Jaký s ním máte zkušenosti? Připadá mi totiž dost dobrý.
podle toho ze polozis takovouhle otazku sem, radim nekupovat.
Vsechny sportovne zalozeny auta okolo roku 90 jsou vetsinou odhonena.
Prece jenom stari okolo 15 let je na nich videt a tim spis ze ve vetsine kazdy majitel z auta zdime co auto da a duchodci co jezdi setrne si takove auta nekupuji. Pokud nemas zkusenosti se silnym autem jako 200 je vyprdni se na nej, ziskej zkusenosti na necem slabsim. 200 SX je dobra k pomeru vykon cena ale pocitej stim ze budes investovat z vyse uvedeneho duvodu a pokud nemas opravdu adekvatni prijem na pojistku, spotrebu a opravy, nekupuj. Faro je to pekny, jede super, ale pro toho kdo zacina, myslim ze ne, a to i z duvodu ze to nemusis zvladnout ridicksky a za to to nestoji
Alfoun píše:Tak brzdy SX nic moc.Nejdelsi brzdna draha
Bylo to mineny jako dotaz na majitele. Docela me to zajima...
no na seriozny dotaz vzdy radi odpovieme:
200sx malo dva druhy prednych brzd. Do roku vyroby 91 boli mensie kotuce, od 91 vacsie, to je prvy rozdiel. Urcite je pravda ze seriove brzdy, hlavne tie do r.v. 91 nie su nic extra, ale je bez problemov mozna vymena za vacsie (po r.v. 91), takisto je dobra ponuka sportovych kotucov (vrtane, drazkovane) ako aj oblozeni, ktore vyrazne zlepsia brzdny ucinok.
No a samozrejme komu to nestaci, tak je oblubena vymena za predne brzdy z nissanu 300ZX Z32 a tie uz neuvednu ani na okruhu...
brzdy ze Z32 budou dobre. Tak co kluci, co nějaky ten konkurent dvoukila za stejne penizky? Jinak plně souhlasim s placentou a jeho OT. Slyšeli sme tu plno ptákovin o tom, že ho pojede spousta aut a že sežere spoustu peněz ale jedine co tu někdo našel byla sierra, ktera je stejně drahši,. .
Já sám jsem příznivce sx a samozřejmě i zx,ale kdyby to bylo za stejnej peníz bral bych spíš tu rxku.Na třetí místo bych dal 924/944 porsche.Pro začátečníka si ale myslím,že je v kategorii turbo-zadohrab sxko asi nejlepší volba.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
Zemi píše:200SX a 7,5s 0-100 jo? No a 0-140 za 14s... Heh.
nevím co se ti nezdá, výrobce udává 6,9
a s úpravama jsi na 6, až ho zajedu (motor po go) tak to změřím, měl bych tam mít cca 220 konišku, na 6 se asi nedostanu, zas tak velký úpravy nemám, ale tipuju 6,5
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
Kdybych měl srovnávat a vybrat si, tak si asi vezmu 200vku než CRX... Bo se mi dizajnově líbí o chlup více, interiér je hezčí a přece jen ten zadohrab by mě maximálně lákal(však jsem se s ním něco najezdil -> Ford Transit 2.5TD ). CRX je na mě už vážně moc raketa na kolech a méně pohodlná.
No nic, tak jsem si rejpnul a stejně ... zůstanu u fordů
Zemi píše:200SX a 7,5s 0-100 jo? No a 0-140 za 14s... Heh.
nevím co se ti nezdá, výrobce udává 6,9
a s úpravama jsi na 6, až ho zajedu (motor po go) tak to změřím, měl bych tam mít cca 220 konišku, na 6 se asi nedostanu, zas tak velký úpravy nemám, ale tipuju 6,5
No vidis a lehce upravena CRX umi 96 za 6,3s. A udajum vyrobcu uz neverim ani ty kone...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
Zemi píše:200SX a 7,5s 0-100 jo? No a 0-140 za 14s... Heh.
nevím co se ti nezdá, výrobce udává 6,9
a s úpravama jsi na 6, až ho zajedu (motor po go) tak to změřím, měl bych tam mít cca 220 konišku, na 6 se asi nedostanu, zas tak velký úpravy nemám, ale tipuju 6,5
No vidis a lehce upravena CRX umi 96 za 6,3s. A udajum vyrobcu uz neverim ani ty kone...
myslim že to zvládne dvoukilo se seriovym turbem taky
porovnej seriove hodnoty od vyrobce
kentoya píše:
nevím co se ti nezdá, výrobce udává 6,9
a s úpravama jsi na 6, až ho zajedu (motor po go) tak to změřím, měl bych tam mít cca 220 konišku, na 6 se asi nedostanu, zas tak velký úpravy nemám, ale tipuju 6,5
No vidis a lehce upravena CRX umi 96 za 6,3s. A udajum vyrobcu uz neverim ani ty kone...
myslim že to zvládne dvoukilo se seriovym turbem taky
porovnej seriove hodnoty od vyrobce
Seriova CRX to ma za 7,5s a seriovy dvoukilo za 7,5s taky jak je videt v tom testu.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
mě se to moc nezda, jezdil sem v CRX te slabši a jak dvoukilo nejede, jede dobře ale že by šla pod 8 v čistym zakladu se mi moc věřit nechce.. ikdyž je lehka,ale možne je všecko, podivam se co udava vyrobce