blázen píše:mě se to moc nezda, jezdil sem v CRX te slabši a jak dvoukilo nejede, jede dobře ale že by šla pod 8 v čistym zakladu se mi moc věřit nechce.. ikdyž je lehka,ale možne je všecko, podivam se co udava vyrobce
imo budiky ukazaly se skoro seriovym motorem (intake + decat) nakych 6,8-6,9s... A mam spocitano (typ gum + jednotlivy prevody) ze mi budiky nekecaj...
ty voe a ja to hledam pul hodiny.. jo tak beru zpět ma 7,5 je to možne.. to video už sem někdy viděl. jinak ja nechytračim,.. ja se divim že to pořád chce někdo porovnat
hlavně nezapomínejte, že turbu nějakej čas trvá než se roztočí
někdy můžem zajet do mimoně a uvidíme jak si vedem
0-100 o výkonu auta nic neříká
400m je docela krátká vzdálenost, ale ani tam už nemá crx šanci
1000m by mohlo bejt zajímavá
a přejet v mimoni ranvej tam a z5 by bylo už na cigárko v cíly
'89 Nissan 200 SX S13
'99 BMW 530D touring www.200sx.cz
Martin_534 píše:hlavně nezapomínejte, že turbu nějakej čas trvá než se roztočí
někdy můžem zajet do mimoně a uvidíme jak si vedem
0-100 o výkonu auta nic neříká
400m je docela krátká vzdálenost, ale ani tam už nemá crx šanci
1000m by mohlo bejt zajímavá
a přejet v mimoni ranvej tam a z5 by bylo už na cigárko v cíly
Martin_534 píše:hlavně nezapomínejte, že turbu nějakej čas trvá než se roztočí
někdy můžem zajet do mimoně a uvidíme jak si vedem
0-100 o výkonu auta nic neříká
400m je docela krátká vzdálenost, ale ani tam už nemá crx šanci
1000m by mohlo bejt zajímavá
a přejet v mimoni ranvej tam a z5 by bylo už na cigárko v cíly
Skoda ze jsi v Mimoni dlouho nebyl... Urcite bys NA 1,6ce ujel to je snad jasny ne.
ad porovnani tak mi je uplne u prdele co kdo s cim porovnava. Vzdycky jde o performance takze nechte kecu.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
no to víš, že bych ti ujel, já to porovnávat nechtěl, to ty s tim pořát začínáš
já od začátku říkám, že je to uplně jiná kategorie, já nevim proč se 200sx tady někdo snaží porovnávat s crx nebo probem, to prostě nejde, každý z těch aut má jinej účel
'89 Nissan 200 SX S13
'99 BMW 530D touring www.200sx.cz
Martin_534 píše:no to víš, že bych ti ujel, já to porovnávat nechtěl, to ty s tim pořát začínáš
já od začátku říkám, že je to uplně jiná kategorie, já nevim proč se 200sx tady někdo snaží porovnávat s crx nebo probem, to prostě nejde, každý z těch aut má jinej účel
jj ujel bys mi o 3 desetinky co koukam do vysledku z HSM kde ti Soty s Golfem dal 0,1s a me 0,4s... V poho OK uz mlcim. Urcite jste poladili.
Hlavne se necilte kuciiii mi s malyma obsahama jsme zakomplexovany...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
woe, vyber si jinej sprit, tam se mi to obzvlášť nepovedlo, i když v podstatě jsem nikde kromě jednoho srazu na slovensku nezajel tak jak jsem si představoval
jinak když se koukneš do těch samejch výsledků, tak tak je s časem 13,85 ondra a ten měl i seriovej ic
Naposledy upravil(a) Martin_534 dne 14 bře 2006 21:51, celkem upraveno 1 x.
'89 Nissan 200 SX S13
'99 BMW 530D touring www.200sx.cz
Martin_534 píše:no to víš, že bych ti ujel, já to porovnávat nechtěl, to ty s tim pořát začínáš
já od začátku říkám, že je to uplně jiná kategorie, já nevim proč se 200sx tady někdo snaží porovnávat s crx nebo probem, to prostě nejde, každý z těch aut má jinej účel
ale musíš uznat,že týhle trojky je dvoukilo prostě best ,protože je to zadokolka,i kdyby bylo pomalejší,tak je s tim víc fun
kentoya píše:kontrolní otázka, za kolik udělá crx ko 0-250km/hod ,
kua já schválně jak ho zajedu (motor), pojedu na nějakej sprint, řadím rychle, to by v tom byl čert, kdybych byl horší jak crx
No... CRX Vmax 240 pac je pak omezovac otacek... Brzo ani tech 240 neudelam pac prechazim z 3,888 na 4,25... Doufam ze letos nejaky to 200SX vyjede pac minulou sezonu ani hovno... Myslim na 400m. Kde se teda turbo ani neroztoci prej.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
blázen píše:něco se pro tebe určitě najde,ale iluze si moc nedělej
O cem si nemam delat iluze? O tom ze mi ne-predjede japonskej kolega v 1,8T Nissanu? No to mi fakt nesere. Hlavne vem tvyho Nissana pac mas nejvic kecu jak je SXo navysi oproti sekacce.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
Tak jsem si přečetl tuto debatu a myslím,že jste tomu dotyčnému co chtěl poradit udělali v hlavě maximálně chaos a skoro nic neporadily . Já si myslím že obě auta jsou supr stroje ale SX má tu výhodu že se s ním dá driftovat což s CRX asi těžko půjde... jinak obě auta jsou dost rychlí na to aby se v nich člověk zabil nebo jezdil na sprinty, zajímalo by mě jestli (a to není žádné rejpání do CRXkářů) se chová CRXo stabilně na silnici při rychlosti 200km/hod a vejš - myslím samozřejmě na seriovém podvozku ..rád bych objektivní odpověd ta váha 850 kg nebo kolik má mi přijde až moc málo na to aby to drželo když trochu fouká vítr ... , já jsem se svou S14 už drandil kolem 240 a chovalo se k mému ůdivu velice stabilně a to tam mám serivý podvozek.Podotýkám že ho mám asi 4 měsíce a za tu dobu jsem musel jen vyměnit výfuk ...a krom nějakých extra investic Turbo timer , street sport. brzdy atd jsem do něj nic nemusel investovat. Myslím že to je hlavně o tom jak se k tomu auto člověk chová ,jestli ví jak auto zbytečně nelikvidovat a jak často mění olej,u mě to je po 4000km jasná věc ... takže asi tak ..
Proc si plno lidi mysli ze kdyz je auto lehky tak nedrzi na silnici? Proc je asi rychlost v technicaku psana 212km/h? Proc SS Works maji CRXku ktera vazi 720kg a jezdi super casy ( http://i7.photobucket.com/albums/y255/l ... 535d84.jpg )? Jasne vsimnul jsem si ze jsi podotkl v serii... Samozrejme i presto nechapu obavy z nestability... Ja na ni nemam zadny aerodynamicky upravy a navic jsem sundal zadni origo pritlacny kridlo a jel jsem s ni uz taky 240km/h za M3 E46 z Prahy na dalnici (pritelkyne je mym svedkem) - citil jsem se bezpecne, nic neplavalo, nic nelitalo... Nerad se na verejnosti chlubim rychlou jizdou nez je povoleno, ale nedalo mi to.
Naposledy upravil(a) Zemi dne 15 bře 2006 15:39, celkem upraveno 1 x.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
4fire : strasne sem byl prekvapenej kdyz sem crx koupil a musim rict ze stabilita i ve vyssich rychlostech je skvela, naopak musim rict ze v 200sx sem se necitil moc dobre, hlavne asi z toho duvodu ze na takhle vypadajici auto byl podvozek dost mekkej.. priznam se ze nevim v jakym byl stavu a ani kolik meli za sebou tlumice km
MattiK píše:tak budem brat turbo motory to bude prdel
vemem na sprint civica 1.6 SOHC type-T a uvidime jak na tom bude nissanak :D:D:D
co na to napsat? snad jen to, že za stejný peníze vytuněný dvoukilo zajede lepší čas
a pak se můžeme dostat k autům co jezděj 1/4 míli pod 10s, a sx je pořát víceméně seriový auto s ca18det motorem bez razantního odlehčování, u crx si už tak jistej nejsem, ale věřim, že bude spousta crx, který se s přehledem pod 10s dostanou
'89 Nissan 200 SX S13
'99 BMW 530D touring www.200sx.cz