Martin_534 píše:a pak s tim autem zajedeš 13,85 v mimoni
Ale jak na ktery... Pac Sandy jednu dobu odmeroval trat podle tachaku ve svym Golfu. Az ty posledni mimone byly mereny poradne a doufam ze to tak zustane.
Jinak nic mazat nebudu uz je pozde... Smazu cely tema a zalozim novy pripadne, ale kdyz se tady autor neozyva tak nemam duvod...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
blázen píše:to mattik:zrychleni na 100km ma stejne a co dal? co na 200km? co za 200km? nezlob se ale opravdu to jede jinač obě auta mam projete trochu víc než myslíš. Mám mezi kamarády vlastniky pěkných CRX tak sem se svez víckrát toho se neboj,..
to zemi:necpi tu surt bláboly za kolik se da zvyšit výkon.. je to k smíchu mam ti spočitat za kolik se da u dvoukila zvednout na 220-230K? pak si propočti PS/kg .. ¨
to marauder: no comment,
Martin_534 píše:a pak s tim autem zajedeš 13,85 v mimoni
Ale jak na ktery... Pac Sandy jednu dobu odmeroval trat podle tachaku ve svym Golfu. Az ty posledni mimone byly mereny poradne a doufam ze to tak zustane.
Jinak nic mazat nebudu uz je pozde... Smazu cely tema a zalozim novy pripadne, ale kdyz se tady autor neozyva tak nemam duvod...
HSM1 - už jsi ho tady jednou zmiňoval
'89 Nissan 200 SX S13
'99 BMW 530D touring www.200sx.cz
Martin_534 píše:a pak s tim autem zajedeš 13,85 v mimoni
Ale jak na ktery... Pac Sandy jednu dobu odmeroval trat podle tachaku ve svym Golfu. Az ty posledni mimone byly mereny poradne a doufam ze to tak zustane.
Jinak nic mazat nebudu uz je pozde... Smazu cely tema a zalozim novy pripadne, ale kdyz se tady autor neozyva tak nemam duvod...
HSM1 - už jsi ho tady jednou zmiňoval
jj Soty zajel posledne 14,5s coz je v cajku... 14,1s jako na HSM1 by ve skutecnosti nikdy nezajel... Ale nebudu se hadat...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
nehádej se, zamkni to tu a bude klid, až bude hezky tak si někdy zazávodíme a pak sem můžeš napsat, že lituješ že sis dvoukilo nenechal, jako si psal na králíky
'89 Nissan 200 SX S13
'99 BMW 530D touring www.200sx.cz
hele ja to od zacatku porovnavat nechtel...
ale kdyz uz teda beres kolik by to stalo tak podivej... kdyz vemes porizovaci cenu 200sx a civica tak ses jinde... a ten rozdil mezi tema autama vrazis do tech uprav tak za stejny penize budes kua rychlejsi treba jako type-T
ale uz je mi to kua jedno... seru na tuhle nesmyslnou diskuzi, zaclo to tim, ze se zeptal cim jezdim ja, ze se mi zda ze nissan nejede a kdyz sem to psal tak sem necekal ze to zacne hned srovnavat, kdybych vedel ze to takhle dopadne tak to sem nepisu, clovek tady rekne jednou svuj nazor a hned se toho nekdo chytne a pomalu ti aj nada ze sis neco vubec dovolil rict.. takze pro priste rikam "ano tento nissan je nejlepsi co muzes koupit a vsechno na nem je uplne dokonaly a vubec se nekazi"
já si jen rýpl do vosího hnízda, když blbá poznámka, umím ještě blbější
ad mattik
takze pro priste rikam "ano tento nissan je nejlepsi co muzes koupit a vsechno na nem je uplne dokonaly a vubec se nekazi",
bál jsem se to napsat, ale máš pravdu, sám o sobě se nissan prostě nezkazí, vždycky ho zkazí nějakej pablb
a ty si zareagoval přesně jak jsem čekal, napsal bych že jako .....
4kentoya : to snad nemyslis vazne... takze kazi se vsechny auta, ale nissan proste ne, tak to uz je co rict... a tu o karkulce neznas???
no co dodat, nepiš pikačoviny a bav se normálně, když zapomínáš co jsi napsal
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
FMIC cca 2500
chip cca 1000
filtr cca 500 - 1000
vyrabovat KAT - 0
svíčky stačí nechat platiny, vstřiky a AFM je nutné až na cca 250 a více psů, turbo stačí serie, a palivová pumpa, pokud je v perfektním stavu, tak stačí, jinak Walbro cca 3500
tzn bez pumpy 4-4,5t s pumpou 8t, a zvedneš výkon o 50 ps, když to chcete porovnávat, tak si spočítejte na kolik to vyjde na CRX, zvednout výkon o 50 ps
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
sakra kluci nehádejte se, pokud by chtel větší výkon tak jde do jiného autí - muj názor... ( když chci výkon nehledím na povinné atd... pokud na enj koukám, tak šetřím na nesprávném míste.. )
Jinak to co jsem řekl o turbinovejch oktávkach a 200sx za tím si stojím, když si vezmu že každej kdo si Oct v turbu koupí a trošku tomu rozumí tak si lehce zvedne tlak, a tu 200sx beru z pohledu uplnýho laika, kterej neví co to plnící tlka je akoupí ai autí na bazaru ( vidím v jakém stavu s ebežne baazrové 200sx prodávaj ) tak potom se vsadím o cokoliv že 75-80% bazarových 200SX koupených práve takovýmto laikem vykleep každá trošku lepší kokta..
na jednu stranu se tu ptáte na vlastnosti 200sx jako takové, a na druhou stranu tu uvádíte vyladěný výkon, přitom podle toho co psal toho o ladění jako takovém ví prd a teprve bude špekulovat..
Poradte mu v rámci toho co ej dostupne ( bazarová seriovka ) - na co si má dát pozor, a enveště mu nosy na bulík že si koupí 200SX a za 4-4,5t ( s pumpou 8 ) bude mít o 50PS více .. Uvažujte trošku, kde jsou peníze na to aby dal auto do kupy, protože pokud by bylo v topú stavu tak se bud neprodává, nebo za takové peníze že na něj nemá..
jinak pokud je trošku mechanick yzručnej a umi abglicky tak si go na 200SX udelá i uplnej laik - když s emu dá přístup k dobře zařízené dílně - ale to platí pro každý vuz..
jen poznámka, když už chcete srovnávat, za 1/2 ceny SXka koupí supru, druhou polovinu ceny dá do generálky ( bez repase turba nebo NA verze )a má auto na dobrou zábavu se stejným výkonem jako "lehce poladená" 200sx.. ano není v turbu, ale pokud vrazí dalších 6tis ( a jsme najednou an cene 200sx s poladením za 4,5-8tis ) tak má 300PS supru s ekterou si užije zábavy uplne stejne..
Nepokouším s eporpagovat supru ale jen poukazuju na to že 200SX neni jediné auto na světe.. a že lepší výkon dostaneme az stejné peníze i z jiných aut.. já vím. supra nejde srovnávat - podle vás. řekněte mi proč nejde?
...že by drahé povinné ? pokdu nemá na povinně, nemá smysl se bavit o zvyšování výkonu u 200SX - resp. výkon zvedne ale kde bude brát na udržbu? Ted mne začnete kamenovat že to auto udržbu nevyžaduje, a pokud ano jak je levná atd.. na to oddpovím udržba je stejná at má CRX nebo Supru nebo "něco" mezi tím...
Pokud je to začátečník, at jde radši do civica, pokud je to další Dement co shlédl drift bibli a chce jako pár dalších jet machrovat na chodovskej kruháč, tak at se na to radši vysere..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
to Idaho:to znělo rozumně... proč nejde supra srovnávat? no jde co by nešla,..asi ma na lepši časy než dvoukilo,je silnější,už v zakladu rychlejší, takže bude lepší, tak jako je dvoukilo rychlejší než CRX.. a CRX je rychlejší než.... ale to je furt dokola, prostě sou to jine auta
to kentoya:s některyma to je tady stejně zbytečne, ukončit a je klid.. ja se stotožnuju s martinem, prostě uzavřit a je klid.
no já už to psal někde dříf, že supra a rx7 jsou v podstatě jediný 2 konkurenční auta
jestli chceš srovnávat zubožený dvoukilo s nadupanou oktávkou, tak kokta samo vyhraje, ale o tom to snad neni, ne? buď budeš srovnávat 2 seriovky, nebo 2 lehce poladěný auta, to je jako by si srovnával nějakýho mistra volantu s člověkem, co sedí za volantem poprvý
zuboženou supru předjede taky kde co
jako supra v turbu jede pěkně - viděl jsem tu supristovu, otázkou je, co bude dělat těch 300kg navíc na okruhu, s NA suprou jsem neměl tu čest, ale docela by mě zajímalo, jak jí chceš natunit na 300koní
s posledníma odstavcema se s tebou vcelku ztotožňuju, protože i když to jsou poměrně levný auta, tak udržba stojí vcelku dost peněz a určitě to nejsou auta pro lidi co si na nich nebudou dělat sami, protože pak se člověk nedoplatí
'89 Nissan 200 SX S13
'99 BMW 530D touring www.200sx.cz
Martin_534 píše:no já už to psal někde dříf, že supra a rx7 jsou v podstatě jediný 2 konkurenční auta - v tom souhlasím, ale nekdo tu taky psal že supra a 200SX nejde srovnávat tak se ptám proč
jestli chceš srovnávat zubožený dvoukilo s nadupanou oktávkou, tak kokta samo vyhraje, ale o tom to snad neni, ne? buď budeš srovnávat 2 seriovky, nebo 2 lehce poladěný auta, to je jako by si srovnával nějakýho mistra volantu s člověkem, co sedí za volantem poprvý
zuboženou supru předjede taky kde co
Ano ale mluvím o stavu čerstve koupené 200sx, chtel jsme aby si uvedomil že dát ji alepson do seriového stavu bude stát hodne penez a do té doby ho předjede každa lehce natuněná turbo oktávka ( schválně říkám lehce natunená, protož eten kdo ji bude mít na pohodu si nebude potřebovat nic dokazovat.. )
jako supra v turbu jede pěkně - viděl jsem tu supristovu, otázkou je, co bude dělat těch 300kg navíc na okruhu( hmm 300kg navíc možná s klimou a 100kg hudby moje načko třeba vaážilo 1286kg.. - chce š mi tvrdit že serové 200sx má pod 950kg?), s NA suprou jsem neměl tu čest, ale docela by mě zajímalo, jak jí chceš natunit na 300koní
.nikdo tu nemluvil o 300koní z NA.. ( moje poznámka se týkala turbínové ) - muvil isjme tu o výkonu 200SX +50PS ( což je předpokládám max 220PS, sice to NA supře ujede ale pouze díky kroutáku turba - ale není to jen o rychlosti na okruhu nebo na 400m, je to o celkové konstrukci vozu..
osobne si radši povezu prdel v relaivne silném a rychlém aute , kterému sice 200sx ujede ale nebudu si připadat jak v papíráku, budu mít alespon relativní pocit bezpečí - a musím říci že 1300kg těžká supra ve mně po te co sjem ji mel nekolikrát rozebranou budí více pocitu bezpečí než 1,8t luxusní a relativne bezpečné Acco Coupe ( které jsem taky rozebral a pošpatné zkušenosti rychle prodal radši at mne nekdo předjede, al ejá s echci cítit bezpečněji.. ale to se celé odvíjí již od toho že 200sx jako takové nebylo stavěno přímo na závoday, ale spíše jako fun auto pro zábavu ( jako prelude a další vozy ).Mylsím že turbop motor o jistém výkonu ještě z auta sporták nedělá..
s posledníma odstavcema se s tebou vcelku ztotožňuju, protože i když to jsou poměrně levný auta, tak udržba stojí vcelku dost peněz a určitě to nejsou auta pro lidi co si na nich nebudou dělat sami, protože pak se člověk nedoplatí - alespon v něčem se shodnem
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Martin_534 píše:jinak na posledním brně jsem jednu mk3 supru těsně předjel a to jsem měl dost technickejch problémů, ale to stejně nic nedokazuje
to je o tom co sji psal.. mužeš porazit mrtvou mkiii ( kterejch je v čr 75% ) a připadat si jako king ale pokud narazíš na mkIII v seriovem stavu ( nebo serie plus za stejné peníze poladené oba vozy ) jsi nekde uplne jinde.. ( ano vím za 8ti přidáš u sx200 50PS a u supry "jen 30" ( pokud to nebudeš dělat jako suprista ) ale pořád je tam náskok.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Martin_534 píše:jinak na posledním brně jsem jednu mk3 supru těsně předjel a to jsem měl dost technickejch problémů, ale to stejně nic nedokazuje
to je o tom co sji psal.. mužeš porazit mrtvou mkiii ( kterejch je v čr 75% ) a připadat si jako king ale pokud narazíš na mkIII v seriovem stavu ( nebo serie plus za stejné peníze poladené oba vozy ) jsi nekde uplne jinde.. ( ano vím za 8ti přidáš u sx200 50PS a u supry "jen 30" ( pokud to nebudeš dělat jako suprista ) ale pořád je tam náskok.
ted si to uved na tu správnou míru. tohle je to kvuli čemu se tu už 18 stránek prudi
Mar čeká teklasická odpoved : "to přece nemůžeš srovnávat"
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Idaho píše:Ano ale mluvím o stavu čerstve koupené 200sx, chtel jsme aby si uvedomil že dát ji alepson do seriového stavu bude stát hodne penez a do té doby ho předjede každa lehce natuněná turbo oktávka ( schválně říkám lehce natunená, protož eten kdo ji bude mít na pohodu si nebude potřebovat nic dokazovat.. )
no vidíš, já koupil za 71 před dvouma rokama docela pěknej kousek a na brzdě měl 169k / 213Nm (serie z továrny 169 a 224) v uplně seriovym stavu a rozhodně si nemyslim, že by mi oktávka s čipem ujela ´
'89 Nissan 200 SX S13
'99 BMW 530D touring www.200sx.cz
ne dle toho co tu bylo napsáno - CRX nemůže přeci porazit 200SX neb má o 20 koní míň tak je nadslunce jasnější, že auto co má v základu o 70 až 85 HP víc (dle roku výroby) mu musí ujet tak, že ani nemrkneš
ad idaho a všichni
já se hádat nechtěl, já nechtěl porovnávat, začali ostatní, a s tím čím to chtěli srovnat, prostě nemají šanci, jsou to auta každý o něčem jiném, první co bylo, tak se mladík ptal jestli koupit, nekoupit, a základní odpověd byla v tom, prolistuj si forum 200sx, a bude vědět o autě takřka vše základní, a že se to zvrtlo, no aspon jsem se vyřádil, a že je tady na tomto foru hodně OTčkařu, no je, tak at si rejou (nejenom OT), ale at se nediví, že je někdo smete, nejsem vševědoucí a nevyzdvihuji jenom dvoukilo, dvoukilo byl můj sen (nebo tříkilo popř skyline gtr33) tak jsem si ho pořídil a nasypal do něho víc jak těch 8t, já ho koupil za 20t a 120t do něho nasypal, ale do výkonu, šlo jenom cca 15t, výkon není to podstatné na autě, podstatné je aby auto vydrželo a aby mě podrželo až to budu potřebovat, a to tady hodně lidí nechápe,
tady je plno maníků, kteří valí styling a nebo autohifi a to je pro mě zcela nepodstatné, já si pod pojmem tuning, představuji podvozek, brzdy a výkon, ale nezatracuji styling ani autohifi, prostě mě to nebere
začíná, mi čím dál víc vadit, že se tady plno lidí naváží a přitom ví kulový, anebo si myslí že ví, a ti jsou ještě horší, a jakmile se tady objeví někdo blbější, tak do něj rejou, a jakmile se někdo dotkne něčího auta, tak jak kdyby se dotkl něčeho posvátného, já si občas taky rýpnu, ale rozumně, a s nadhledem, ale neurážím a nedělám ze sebe nejchytřejšího a nejlepšího, na to nemám, je hodně daleko chytřejších lidí, kteří mě strčí do kapsy,
toto tuning forum pomalu a jistě dostává od těch nejchytřejších blbečků, jednu ranu za druhou, nenarážím na nikoho osobně, trošku chytřejší člověk pozná,
1 komu to pálí a má to v palici srovnané
2 kdo se snaží přiučit a leccos pochopit
3 kdo už něco ví a něco dokázal,
4 kdo něco ví, ale praxe žádná
5 kdo umí jen rýt
6 kdo je nejchytřejší (lol)
7 a kdo blbej až za roh
tot vše co jsem chtěl říct a stále tvrdím kdo nemá peníze a čas at netuní a nejlépe at do tunění ani nekecá, když neví o čem to je
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
protože by se měli srovnávat
1 auta stejné koncepce
2 auta o stejném obsahu
3 turba neturba
4 se stejnou nebo podobnou váhou
jinak to vždy bude neobjektivní a většinou zaujaté
jo a závěrem, já už nezávodím, já už z toho tak nějak vyrostl, mám rád silný auta, protože nerad jezdím někomu za prdelí, tak ho potřebuji předjet a nebo nechat ujet, mám rád dynamickou, rychlejší jízdu s troškou adrenalinu, ale nezávodím, taky negumuju, a za volantem nedělám pikačoviny, na to je tady dost blbečků
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
to máš pravdu, ale tak to prostě je
můžeš srovnávat jabko s jabkem, ale jabko s hruškou, to prostě nejde,
anebo jde a pak to vypadá jako tady, plno protikladnejch názorů, a stejně jsou k ničemu, protože jestli je některý auto lepší, to je strašně subjektivní, já si natunil shadynu, a v srdci jsem si byl jistej, (stále jsem), že je to lepší auto jak filda (ta moje shadyna), ale říct to filckařům, no to by byla mela, to už jenom že jsem to napsal sem ti bude zas poprask, a přitom odpověd je jednoduchá
z mého pohledu je shadyna lepší jak filcka
z pohledu filckařů - to může napsat jedině úplnej dement
a tak to prostě je, já nikomu tu jeho filcku neberu prostě já ji nechci a se svojí shadynou jsem byl nadmíru spokojen
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
2 Kentoya
Zbytecne se vztekas, ty co vi jak to myslis a maji trochu rozum tak to chapou a ty co to nedokazou pochopit tak nema cenu jim neco psat, protoze vysledek je stejne nulovej.
CAD píše:2 Kentoya
Zbytecne se vztekas, ty co vi jak to myslis a maji trochu rozum tak to chapou a ty co to nedokazou pochopit tak nema cenu jim neco psat, protoze vysledek je stejne nulovej.
Jak sem psal:
jestli chcete vedet kdo koho "rozbije" na 1/4 mile neni nic jednodussiho kdyz se sjedete na letisti.
Jinak nema cenu tyhle auta porovnavet (jablka vs hrusky)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MarauderZ28 píše:heh tak to pak nejde srovnat skoro nic ...
hihi presne... Podle me je vzdycky prvorady pomer kg/PS tak jak to udavaj v BestMotoring ( http://www.bestmotoringvideo.com/ )... A nejaky cesky vemeno mi tady bude vykladat ze je to jinak.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
Ach jo... hele já mám 200sx.. je to dobrý auto, a docela i pěkný.. na to co stojí a vzhledem k lehkýmu navýšení výkonu je to dobrej kup.. Ale já se jím nabažil a jdu dál výkon a vůbec jízdní vlastnosti je pro mě droga
(a na druhou stranu mě vadí že teď hodně lidí chce 200sx páč je kchůl být drifter a ještě se ani nenaučil pořádně řídit.. jinak nenarážím konkrétně na někoho)