zajímavej popis auta z roku 87´

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

zajímavej popis auta z roku 87´

Příspěvek od Krosmen »

Motor Abarth 233 ATR 18S je čtyřdobý řadový kapalinou chlazený přeplňovaný zážehový čtyřválec s rozvodem 2x OHC, zdvihový objem 1759 cm3, vrtání 88.5 mm, zdvih 71.5 mm, největší výkon 330 kW při 8000 ot/min. Turbodmychadlo KKK a mechanické dmychadlo Roots, elektronické vstřikování paliva Weber-Marelli s bezdotykovým zapalováním, blok motoru i hlava válců z lehké slitiny, uzavřená chladicí soustava, mazání se suchou skříní se dvěma sacími a jedním výtlačným čerpadlem a chladičem oleje, alternátor 12 V/65 A, akumulátor 12 V/50 Ah.

Převodné ústrojí. Trvalý pohon všech kol, kapalinou ovládaná dvoukotoučová suchá spojka s kovokeramickým obložením, nesouměrný mezinápravový diferenciál s ručně ovládaným závěrem, samosvorné diferenciály obou náprav.
Podvozek. Příhradový rám z chrommolybdenových trubek a ocelových výlisků, vyztužený sendvičovými panely z uhlíkových a aramidových vláken, s integrovaným bezpečnostním rámem. všechna kola nezávisle zavěšena, odpružený progresivními vinutými pružinami s teleskopickými tlumiči a příčnými zkrutnými stabilizátory. Dvouokruhové kapalinové brzdy s podtlakovým posilovačem. Hřebenové řízení bez posilovače, elektronová kola s ráfky o rozměrech 8x16 vpředu a 12x16 vzadu, pneumatiky Pirelli P7 230/45-16 vpředu a 290/60-16 vzadu.

Karosérie dvoumístná, z plastů vyztužených skleněnými vlákny.

Rozměry a hmotnosti. Rozvor náprav 2440 mm, rozchod kol vpředu 1535 mm, vzadu 1510 mm, délka 3990 mm, šířka 1880 mm, výška 1360 mm, hmotnost bez paliva 890 kg, palivová bezpečnostní nádrž o objemu 110 l.
Výkony. Největší rychlost 205 km/h, zrychlení 0-100 km/h pod 4,5 s.

:lol: verze pro rok 1986 výkon 367-440 kW při 8400ot/min kroutící moment 490Nm při 5000ot/min :lol:
Naposledy upravil(a) Krosmen dne 22 bře 2006 20:11, celkem upraveno 1 x.
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
jim.vw
Příspěvky: 1402
Registrován: 28 lis 2004 20:13
Bydliště: libervwec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jim.vw »

to byli časy :cry:
schválně kdo pozná o jaký auto se jedná? :)
.slow Obrázek
head&shoulders power...

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

řek bych že to asi až takovej problém nebude.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: zajímavej popis auta z roku 87´

Příspěvek od honza 2.0 16v »

lancia delta S4

Uživatelský avatar
jim.vw
Příspěvky: 1402
Registrován: 28 lis 2004 20:13
Bydliště: libervwec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jim.vw »

byla i verze co měla přes 600 koní a 0-100 snad pod 2,5sec (?)
na okruhu dokázala zajet rychlejší časy než F1 ... prostě mazec největší Obrázek
.slow Obrázek
head&shoulders power...

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Jim píše:byla i verze co měla přes 600 koní a 0-100 snad pod 2,5sec (?)
na okruhu dokázala zajet rychlejší časy než F1 ... prostě mazec největší Obrázek
kuk.... viewtopic.php?t=28927 :?: :?:
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

TAdy je evoluční verze toho samého motoru,pokusim se najít popis k němu....
album_pic.php?pic_id=5995
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: zajímavej popis auta z roku 87´

Příspěvek od honza 2.0 16v »

hlavně hlava motoru je originálně konstruovaná... pokud jste viděli nákresy atd...

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: zajímavej popis auta z roku 87´

Příspěvek od Krosmen »

honza 2.0 16v píše:hlavně hlava motoru je originálně konstruovaná... pokud jste viděli nákresy atd...
u toho co má dvě turba?????Neviděl ale rád bych.......
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: zajímavej popis auta z roku 87´

Příspěvek od honza 2.0 16v »

Krosmen píše:
honza 2.0 16v píše:hlavně hlava motoru je originálně konstruovaná... pokud jste viděli nákresy atd...
u toho co má dvě turba?????Neviděl ale rád bych.......
někde mam odkaz , najdu ho a hodim sem....

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Engine Centrally mounted, longitudinal with 4 cyl inline. 1795CC. Bore x stroke, 88.5mm x 71.5mm Triflux' double reverse flow cylinder head with 4 valves/cylinder and twin overhead camshafts. Compression ratio, 7.5:1. 600bhp @ 8000rpm.. 55mKg@5000rpm. Twin KKK (K26 type) turbochargers with individual intercoolers. Weber/Magnetti Marelli injection/ignition with electronically controlled turbocharging level. Dry sump lubrication with pressure and extraction pumps and air/oil radiators.
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
DoktorF
Příspěvky: 111
Registrován: 14 úno 2005 19:02
Bydliště: Kolin

Příspěvek od DoktorF »

To je to samy jako Ford RS 200..... :wink:
Audi A8 4.2
Scorpio Cosworth 3.0 4x4 92 Prodano
Capri Cosworth 3.0 V6 78
Taunus MKIV 1,6 Automatic 77 Prodano
Taunus MKIV (brzy2.0 Turbo) 76 Prodano

Uživatelský avatar
F.l.a.n.e.l.
Příspěvky: 14358
Registrován: 05 lis 2004 19:03
Bydliště: Split, Croatia

Re: zajímavej popis auta z roku 87´

Příspěvek od F.l.a.n.e.l. »

:slina: krásné vozítko
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...


Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše :poklona:

Uživatelský avatar
GTRunner
Příspěvky: 217
Registrován: 10 led 2005 23:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GTRunner »

Lexus GS300
Nissan 200sx S14

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: zajímavej popis auta z roku 87´

Příspěvek od PJ »

Obrázek
Slušný budíky slina
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

psena
Příspěvky: 12
Registrován: 02 bře 2006 11:05
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od psena »

Jim píše:byla i verze co měla přes 600 koní a 0-100 snad pod 2,5sec (?)
na okruhu dokázala zajet rychlejší časy než F1 ... prostě mazec největší Obrázek
Jsi si jistej, opravdu F1???
F1 neni jen o vykonu a pomeru hmotnosti, ale predevsim o aerodynamice a tedy pritlaku.Rozdil mezi pritlakem F1 a cestakem je obrovsky.
A kdyby slo ciste jen o vykon tak v tehdejsi dobe mely F1 vykon kolem 1000 koni (1,5 turbo) a vahu 600kg...
BMW M5

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

psena píše:
Jim píše:byla i verze co měla přes 600 koní a 0-100 snad pod 2,5sec (?)
na okruhu dokázala zajet rychlejší časy než F1 ... prostě mazec největší Obrázek
Jsi si jistej, opravdu F1???
F1 neni jen o vykonu a pomeru hmotnosti, ale predevsim o aerodynamice a tedy pritlaku.Rozdil mezi pritlakem F1 a cestakem je obrovsky.
A kdyby slo ciste jen o vykon tak v tehdejsi dobe mely F1 vykon kolem 1000 koni (1,5 turbo) a vahu 600kg...
nesplet se....
Ta S4 měla 800PS a 900 kilo....Myslim že v tý době ale už turbový F1 nebyly,ale zajeli s deltou čas kterej by je kvalifikoval do závodu F1......
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......



Uživatelský avatar
ARV6
Moderátor
Příspěvky: 6707
Registrován: 01 dub 2005 22:29
Bydliště: Chodov u KV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ARV6 »

Krosmen píše:
psena píše:
Jim píše:byla i verze co měla přes 600 koní a 0-100 snad pod 2,5sec (?)
na okruhu dokázala zajet rychlejší časy než F1 ... prostě mazec největší Obrázek
Jsi si jistej, opravdu F1???
F1 neni jen o vykonu a pomeru hmotnosti, ale predevsim o aerodynamice a tedy pritlaku.Rozdil mezi pritlakem F1 a cestakem je obrovsky.
A kdyby slo ciste jen o vykon tak v tehdejsi dobe mely F1 vykon kolem 1000 koni (1,5 turbo) a vahu 600kg...
nesplet se....
Ta S4 měla 800PS a 900 kilo....Myslim že v tý době ale už turbový F1 nebyly,ale zajeli s deltou čas kterej by je kvalifikoval do závodu F1......
Group B rally cars had performance comparable to Formula One cars of the same era.

In the 1986 season Henri Toivonen lapped the Estoril circuit in a Lancia Delta S4 during the Portuguese rally. His fastest lap would have qualified him in the sixth position of the F1 Grand Prix that same season.

:lol: jojo
BMW M3 3.2 Convertible
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“