zajímavej popis auta z roku 87´
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
zajímavej popis auta z roku 87´
Motor Abarth 233 ATR 18S je čtyřdobý řadový kapalinou chlazený přeplňovaný zážehový čtyřválec s rozvodem 2x OHC, zdvihový objem 1759 cm3, vrtání 88.5 mm, zdvih 71.5 mm, největší výkon 330 kW při 8000 ot/min. Turbodmychadlo KKK a mechanické dmychadlo Roots, elektronické vstřikování paliva Weber-Marelli s bezdotykovým zapalováním, blok motoru i hlava válců z lehké slitiny, uzavřená chladicí soustava, mazání se suchou skříní se dvěma sacími a jedním výtlačným čerpadlem a chladičem oleje, alternátor 12 V/65 A, akumulátor 12 V/50 Ah.
Převodné ústrojí. Trvalý pohon všech kol, kapalinou ovládaná dvoukotoučová suchá spojka s kovokeramickým obložením, nesouměrný mezinápravový diferenciál s ručně ovládaným závěrem, samosvorné diferenciály obou náprav.
Podvozek. Příhradový rám z chrommolybdenových trubek a ocelových výlisků, vyztužený sendvičovými panely z uhlíkových a aramidových vláken, s integrovaným bezpečnostním rámem. všechna kola nezávisle zavěšena, odpružený progresivními vinutými pružinami s teleskopickými tlumiči a příčnými zkrutnými stabilizátory. Dvouokruhové kapalinové brzdy s podtlakovým posilovačem. Hřebenové řízení bez posilovače, elektronová kola s ráfky o rozměrech 8x16 vpředu a 12x16 vzadu, pneumatiky Pirelli P7 230/45-16 vpředu a 290/60-16 vzadu.
Karosérie dvoumístná, z plastů vyztužených skleněnými vlákny.
Rozměry a hmotnosti. Rozvor náprav 2440 mm, rozchod kol vpředu 1535 mm, vzadu 1510 mm, délka 3990 mm, šířka 1880 mm, výška 1360 mm, hmotnost bez paliva 890 kg, palivová bezpečnostní nádrž o objemu 110 l.
Výkony. Největší rychlost 205 km/h, zrychlení 0-100 km/h pod 4,5 s.
verze pro rok 1986 výkon 367-440 kW při 8400ot/min kroutící moment 490Nm při 5000ot/min
Převodné ústrojí. Trvalý pohon všech kol, kapalinou ovládaná dvoukotoučová suchá spojka s kovokeramickým obložením, nesouměrný mezinápravový diferenciál s ručně ovládaným závěrem, samosvorné diferenciály obou náprav.
Podvozek. Příhradový rám z chrommolybdenových trubek a ocelových výlisků, vyztužený sendvičovými panely z uhlíkových a aramidových vláken, s integrovaným bezpečnostním rámem. všechna kola nezávisle zavěšena, odpružený progresivními vinutými pružinami s teleskopickými tlumiči a příčnými zkrutnými stabilizátory. Dvouokruhové kapalinové brzdy s podtlakovým posilovačem. Hřebenové řízení bez posilovače, elektronová kola s ráfky o rozměrech 8x16 vpředu a 12x16 vzadu, pneumatiky Pirelli P7 230/45-16 vpředu a 290/60-16 vzadu.
Karosérie dvoumístná, z plastů vyztužených skleněnými vlákny.
Rozměry a hmotnosti. Rozvor náprav 2440 mm, rozchod kol vpředu 1535 mm, vzadu 1510 mm, délka 3990 mm, šířka 1880 mm, výška 1360 mm, hmotnost bez paliva 890 kg, palivová bezpečnostní nádrž o objemu 110 l.
Výkony. Největší rychlost 205 km/h, zrychlení 0-100 km/h pod 4,5 s.
verze pro rok 1986 výkon 367-440 kW při 8400ot/min kroutící moment 490Nm při 5000ot/min
Naposledy upravil(a) Krosmen dne 22 bře 2006 20:11, celkem upraveno 1 x.
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: zajímavej popis auta z roku 87´
lancia delta S4
kuk.... viewtopic.php?t=28927Jim píše:byla i verze co měla přes 600 koní a 0-100 snad pod 2,5sec (?)
na okruhu dokázala zajet rychlejší časy než F1 ... prostě mazec největší
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
TAdy je evoluční verze toho samého motoru,pokusim se najít popis k němu....
album_pic.php?pic_id=5995
album_pic.php?pic_id=5995
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: zajímavej popis auta z roku 87´
hlavně hlava motoru je originálně konstruovaná... pokud jste viděli nákresy atd...
Re: zajímavej popis auta z roku 87´
u toho co má dvě turba?????Neviděl ale rád bych.......honza 2.0 16v píše:hlavně hlava motoru je originálně konstruovaná... pokud jste viděli nákresy atd...
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: zajímavej popis auta z roku 87´
někde mam odkaz , najdu ho a hodim sem....Krosmen píše:u toho co má dvě turba?????Neviděl ale rád bych.......honza 2.0 16v píše:hlavně hlava motoru je originálně konstruovaná... pokud jste viděli nákresy atd...
Engine Centrally mounted, longitudinal with 4 cyl inline. 1795CC. Bore x stroke, 88.5mm x 71.5mm Triflux' double reverse flow cylinder head with 4 valves/cylinder and twin overhead camshafts. Compression ratio, 7.5:1. 600bhp @ 8000rpm.. 55mKg@5000rpm. Twin KKK (K26 type) turbochargers with individual intercoolers. Weber/Magnetti Marelli injection/ignition with electronically controlled turbocharging level. Dry sump lubrication with pressure and extraction pumps and air/oil radiators.
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: zajímavej popis auta z roku 87´
krásné vozítko
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: zajímavej popis auta z roku 87´
Slušný budíky slina
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
Jsi si jistej, opravdu F1???Jim píše:byla i verze co měla přes 600 koní a 0-100 snad pod 2,5sec (?)
na okruhu dokázala zajet rychlejší časy než F1 ... prostě mazec největší
F1 neni jen o vykonu a pomeru hmotnosti, ale predevsim o aerodynamice a tedy pritlaku.Rozdil mezi pritlakem F1 a cestakem je obrovsky.
A kdyby slo ciste jen o vykon tak v tehdejsi dobe mely F1 vykon kolem 1000 koni (1,5 turbo) a vahu 600kg...
BMW M5
nesplet se....psena píše:Jsi si jistej, opravdu F1???Jim píše:byla i verze co měla přes 600 koní a 0-100 snad pod 2,5sec (?)
na okruhu dokázala zajet rychlejší časy než F1 ... prostě mazec největší
F1 neni jen o vykonu a pomeru hmotnosti, ale predevsim o aerodynamice a tedy pritlaku.Rozdil mezi pritlakem F1 a cestakem je obrovsky.
A kdyby slo ciste jen o vykon tak v tehdejsi dobe mely F1 vykon kolem 1000 koni (1,5 turbo) a vahu 600kg...
Ta S4 měla 800PS a 900 kilo....Myslim že v tý době ale už turbový F1 nebyly,ale zajeli s deltou čas kterej by je kvalifikoval do závodu F1......
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
- ARV6
- Moderátor
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 01 dub 2005 22:29
- Bydliště: Chodov u KV
- Kontaktovat uživatele:
Group B rally cars had performance comparable to Formula One cars of the same era.Krosmen píše:nesplet se....psena píše:Jsi si jistej, opravdu F1???Jim píše:byla i verze co měla přes 600 koní a 0-100 snad pod 2,5sec (?)
na okruhu dokázala zajet rychlejší časy než F1 ... prostě mazec největší
F1 neni jen o vykonu a pomeru hmotnosti, ale predevsim o aerodynamice a tedy pritlaku.Rozdil mezi pritlakem F1 a cestakem je obrovsky.
A kdyby slo ciste jen o vykon tak v tehdejsi dobe mely F1 vykon kolem 1000 koni (1,5 turbo) a vahu 600kg...
Ta S4 měla 800PS a 900 kilo....Myslim že v tý době ale už turbový F1 nebyly,ale zajeli s deltou čas kterej by je kvalifikoval do závodu F1......
In the 1986 season Henri Toivonen lapped the Estoril circuit in a Lancia Delta S4 during the Portuguese rally. His fastest lap would have qualified him in the sixth position of the F1 Grand Prix that same season.
jojo
BMW M3 3.2 Convertible
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie