Převodné ústrojí. Trvalý pohon všech kol, kapalinou ovládaná dvoukotoučová suchá spojka s kovokeramickým obložením, nesouměrný mezinápravový diferenciál s ručně ovládaným závěrem, samosvorné diferenciály obou náprav.
Podvozek. Příhradový rám z chrommolybdenových trubek a ocelových výlisků, vyztužený sendvičovými panely z uhlíkových a aramidových vláken, s integrovaným bezpečnostním rámem. všechna kola nezávisle zavěšena, odpružený progresivními vinutými pružinami s teleskopickými tlumiči a příčnými zkrutnými stabilizátory. Dvouokruhové kapalinové brzdy s podtlakovým posilovačem. Hřebenové řízení bez posilovače, elektronová kola s ráfky o rozměrech 8x16 vpředu a 12x16 vzadu, pneumatiky Pirelli P7 230/45-16 vpředu a 290/60-16 vzadu.
Karosérie dvoumístná, z plastů vyztužených skleněnými vlákny.
Rozměry a hmotnosti. Rozvor náprav 2440 mm, rozchod kol vpředu 1535 mm, vzadu 1510 mm, délka 3990 mm, šířka 1880 mm, výška 1360 mm, hmotnost bez paliva 890 kg, palivová bezpečnostní nádrž o objemu 110 l.
Výkony. Největší rychlost 205 km/h, zrychlení 0-100 km/h pod 4,5 s.
![Laughing :lol:](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_lol.gif)