Motor pro Rapida....

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Rapid05
Příspěvky: 57
Registrován: 03 kvě 2005 21:09
Bydliště: ČB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rapid05 »

Laky: Myslim, že TUNER a UDO docela potuchy maj... :)
foto.handbrakers.net
Rapid 130, 320i e90

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

já potuchy taky mám neboj, ale je nesmysl dávat do shade elektriku, karbec je karbec
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor pro Rapida....

Příspěvek od Fiesta »

vim ze ma 1.4 stejnou kliku jako 1.3...myslel jsem konec jenz prijde do spojky...

Ale uz sem rozhodlej....letos to odjezdim s origo 130 a budu upravovat tu 1.6 s pouzitim dvou karburatoru...
VW PASSAT B5

Uživatelský avatar
Tommy1978
Moderátor
Příspěvky: 5635
Registrován: 25 pro 2005 21:41
Bydliště: Vidlákof - Věk: 33 - Body: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommy1978 »

kentoya píše:já potuchy taky mám neboj, ale je nesmysl dávat do shade elektriku, karbec je karbec
Souhlas 8)
Mi mame Ňů Býtla a taki noví Toledo f tuninku dost kua voe neasi :lol:

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor pro Rapida....

Příspěvek od Lukaash »

jako par predemnou ... VW 1,8 na Solexy nebo Webery...
akorat bych to pak nechtel zivit :-)

Uživatelský avatar
UDO BIERHANZEL von RS
Příspěvky: 155
Registrován: 26 črc 2005 18:46
Bydliště: Sudety
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor pro Rapida....

Příspěvek od UDO BIERHANZEL von RS »

Laky píše:Lidicky krasny je jak tu basnite dam tam tohle dam tam tamhleto u starejch motoru je to tak nak vcajku ale jakmile to ma RJ, tak ste v haji. Polovina lidi tu nema absolutne potuchy co obnasi narvat nekam neco jako 1.4 MPi nebo este hur 1.4 16V.

Vim o cem mluvim davam do fabie 1.4 16V z puvodniho HTP a jako mam auto rozebrany na kasli a vsechno slo ven, dat tam motor je prkotina pro maliho kluka ale nastartovat to to jako neni jak me tu prijde, ze si vsichni mysli mavnuti proutku.

Dejme tomu 1.4 16V kdyby nebyl zadnej problem v uchyceni atd. nebo se to poresilo meli ste to treba i s prevodovkou a napravama jako ja prevarit par uchytu na rapidu je to nejmensi zlo. Ale dal prichazi elektrika, pokud k tomu nemate elektriku z danyho auta ze kteryho je motor to znamena z jednoho auta motor, motorovou elektriku a interierovou elektriku tak si muzete jit hodit masli, uz sem myslel ze si ji taky hodim. Musite mit vsechno z jednoho auta, dobre motor ne ale elektrika musi byt jedna nemuze dat dohromady po castech atd... mel by stim problem i mega skusenej elektrikar, koukal sem treba do schemat od toho a to je takovejch kabelu takovejch kravinek a takovejch cidel vsude ze mi z toho bylo spatne kdyz sem to videl.

Muj nazor di radej cestou carbecu odpadne ti naka elektronika slozita a k rapidu patri proste motor bez elektrarny :). Protoze co je s elektrikou problemu to bych si vzivote nepomyslel nez sem to zacal delat.

Myslíš bobe? Jestli ti 1.4MPI 16V jak píšeš s kompletní elektrikou přijde složitá. Tak zkus rozvrčet 1.8 Turbo 20V s nekompletní elektrikou a pásnout ji do úpně jinýho auta. Pak si povíme Ludánku :?:
Škoda 130RS Turbo .... 12.9s

tomin
Příspěvky: 31
Registrován: 18 led 2005 12:58
Bydliště: Třebíč <> Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor pro Rapida....

Příspěvek od tomin »

Scully píše:No jasný já jen, že ten 16ti ventil by bylo uplně jiný kafe.
Ale jinak bych se snažil vykoumat spíš ty dva karbece, to má podle mě větší potenciál.
tak to bych ti oponoval. 1.4 16V fabie je totalni troska oproti 1.6 felicii. pokud se ta 1.6 poladi, pojede stokrat lip diky vetsimu kroutaku.
Škoda 120 (61k/950kg)-> Škoda Rapid (65k/850kg)-> Renault Megane Coupe (90k/1080kg) -> Kombík is hííííír.....ochcáfka fTéDéÍčku a fstříbrný metle :)

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor pro Rapida....

Příspěvek od Idaho »

UDO BIERHANZEL von RS píše:
Laky píše:Lidicky krasny je jak tu basnite dam tam tohle dam tam tamhleto u starejch motoru je to tak nak vcajku ale jakmile to ma RJ, tak ste v haji. Polovina lidi tu nema absolutne potuchy co obnasi narvat nekam neco jako 1.4 MPi nebo este hur 1.4 16V.

Vim o cem mluvim davam do fabie 1.4 16V z puvodniho HTP a jako mam auto rozebrany na kasli a vsechno slo ven, dat tam motor je prkotina pro maliho kluka ale nastartovat to to jako neni jak me tu prijde, ze si vsichni mysli mavnuti proutku.

Dejme tomu 1.4 16V kdyby nebyl zadnej problem v uchyceni atd. nebo se to poresilo meli ste to treba i s prevodovkou a napravama jako ja prevarit par uchytu na rapidu je to nejmensi zlo. Ale dal prichazi elektrika, pokud k tomu nemate elektriku z danyho auta ze kteryho je motor to znamena z jednoho auta motor, motorovou elektriku a interierovou elektriku tak si muzete jit hodit masli, uz sem myslel ze si ji taky hodim. Musite mit vsechno z jednoho auta, dobre motor ne ale elektrika musi byt jedna nemuze dat dohromady po castech atd... mel by stim problem i mega skusenej elektrikar, koukal sem treba do schemat od toho a to je takovejch kabelu takovejch kravinek a takovejch cidel vsude ze mi z toho bylo spatne kdyz sem to videl.

Muj nazor di radej cestou carbecu odpadne ti naka elektronika slozita a k rapidu patri proste motor bez elektrarny :). Protoze co je s elektrikou problemu to bych si vzivote nepomyslel nez sem to zacal delat.

Myslíš bobe? Jestli ti 1.4MPI 16V jak píšeš s kompletní elektrikou přijde složitá. Tak zkus rozvrčet 1.8 Turbo 20V s nekompletní elektrikou a pásnout ji do úpně jinýho auta. Pak si povíme Ludánku :?:
to LAky : tvuj porblém je uplně někde jinde než problém u starého auta.. uvědom si že ty máš k řj napojenou celou vnitřní elektriku - tam je tvuj problém alespon podel toho co jsme si povídali, zapojit spínačku k řj aby to startovalo ( vše již zařídí řj pokud máš origo s origo kabeláží ) zvládne pruměrny elektrikář.

u tebe vidím problém s nekompatibilními svazky v interieru - což u rapida a dalších starjech šlupek nehrozí :)
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: Motor pro Rapida....

Příspěvek od kentoya »

ad tomin, netvrdím že nemáš pravdu, ale podívej se na to z té stránky jako ostatní
když tam strčí fabku 1,4 16v má hned skoro 100 koní a 1,6 sám říkáš musí poladit a to není nejlevnější záležitost (je jistý že větší obsah je lepší i když v tomto případě se dá polemizovat protože 16V je výkonnější v základu oproti 8V o cca 10 %, takže to vychází celkem nastejno, proto pokud motor VW tak raději 1,8 gti a je to nejlevnější řešení s největším efektem, potom ta 1,4 16v a nakonec 1,6 8v
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
Scully
Příspěvky: 201
Registrován: 26 srp 2004 11:05
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor pro Rapida....

Příspěvek od Scully »

A navíc je určitě rozdíl ve váze litinový 1,6ky a hlinikový 1,4ky. Ale je zbytečný to řešit.
Felicia 1.3MPi Smraďoch racing!!!
www.hana-tuners.org

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“