ale nejlepsi je jak tady melete o filckach, a golfech, ktery nemaji ani 200 koni a jak je pro ne nejlepsi gumy do A, srovnavate jes drift specialama, ktere jsou trochu jinde vykonove a jejich nastaveni jizdnich vlastnosti se asi bude hodne lisit od jizdnich vlastnosti oplastovane felicie nebo golfu kterou postavite kdyz je pekne na slunicko
blby je asi pri tom A ''setupu'' ze pokud se auto hrne bokem, a guma je namahana hlavne bocne ze se hodne zmesi kontaktni plocha se silnici jedna bocnice to ''podrzi'' ale po druhe se uz jede, behoun se prohne dovnitr a ejhle, jedes po vnitrni hrane pneumatiky, coz s ''rozjetim' kol je idealni na drift, ale horsi na drag ke kauflandu
No mě to taky zajímá jaké to má jízdní vlasnosti a jak se to bude chovat při driftu.Tet mám v autě trochu silnější motor ,ale už když tam bylá stará 2,8 s mizernýma 155 konma tak to dritovalo slušně.Chtěl bych vědět jestli se mi to při nějakém větším driftu,třeba nesvíkne .
Myslím,že až mi bude auto jezdit vemu sadu "tabulkově" obukých kol a natažených pneu+kameru a pujdu si udělat někam na parkoviště testík s dokumentací
kdo rikate ze ty vase Acka maji lepsi jizdni vlasnosti nez gumy odpovidajici rafku, tak zahodte svoje auta i s rukama a jezdete tramvaji nez se stane nejaky nestesti... jestli nechapete takovy zakladni fyzikalni zakony, tak nechapu jak muzete neco upravovat a muzete dekovat bohu ze ste si jeste nerozbili huby.... navic nechapu jak se to nekomu muze libit.. Nejvic me rozesmalo ten prispevek ze to je vec nazoru samozrejme je to vec FYZIKY a nici nazor na tom nic nezmuze
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Ono staci aby nekdo prijel do pneuservisu ze chce nakou gumu 205 natahnout na 9ku rafek a uz na vas koukaj jak na debili, navic te prace s tim a kolikrat to nejde ani nafouknout. Takze jestli me s timhle nekdo prijede do servisu tak mu tu gumu narvu.... nekam. Nizkoprofilove gumy jeste zkousnu, sice to uz je celkem pakarna, ale rvat nakou ziletku na tak sirokej rafek... Hezky to je, ale uplne na picu. Kdyz nechcete aby vam skrtali pneu o lemy tak si dejte uzci rafky.
sejki píše:Ono staci aby nekdo prijel do pneuservisu ze chce nakou gumu 205 natahnout na 9ku rafek a uz na vas koukaj jak na debili, navic te prace s tim a kolikrat to nejde ani nafouknout. Takze jestli me s timhle nekdo prijede do servisu tak mu tu gumu narvu.... nekam. Nizkoprofilove gumy jeste zkousnu, sice to uz je celkem pakarna, ale rvat nakou ziletku na tak sirokej rafek... Hezky to je, ale uplne na picu. Kdyz nechcete aby vam skrtali pneu o lemy tak si dejte uzci rafky.
Tak to je zajimavé,že podle té tabulky mám kola obuté dobře a přesto mám kola do áček a ve předu to mám obuté jen na o půl palce větším ráfku než je v tabulce a už to mám natažene dost bruálně z každé strany
Tak to je zajimavé,že podle té tabulky mám kola obuté dobře a přesto mám kola do áček a ve předu to mám obuté jen na o půl palce větším ráfku než je v tabulce a už to mám natažene dost bruálně z každé strany
Tak ty krajni hodnoty jsou maximum co se muze dat, jak rikam zlatej stred.
Ono ne kazda pneumatika je stejna, kdyz si treba srovnas Continental Sportcontact 2 a Sumitomo HR** tak ta Continetalka je sirsi a to je stejnej rozmer:) 205/45 R16 co mam na fabii, sem dal ty Sumitomo a ta guma je proste uzci i kdyz je stejnej rozmer.
Tak to je zajimavé,že podle té tabulky mám kola obuté dobře a přesto mám kola do áček a ve předu to mám obuté jen na o půl palce větším ráfku než je v tabulce a už to mám natažene dost bruálně z každé strany
Tak ty krajni hodnoty jsou maximum co se muze dat, jak rikam zlatej stred.
Ono ne kazda pneumatika je stejna, kdyz si treba srovnas Continental Sportcontact 2 a Sumitomo HR** tak ta Continetalka je sirsi a to je stejnej rozmer:) 205/45 R16 co mam na fabii, sem dal ty Sumitomo a ta guma je proste uzci i kdyz je stejnej rozmer.
S tou sirkou gum,je to katastrofa,mel sem Bridgestone 245/45R16 a behoun byl jen 215mm a vepredu Fulda 225/50 byla 220mm,pak sem nazul oblibene Pirelli P 7000 ...245/45 a behoun byl 250mm...rozdil 35mm!!!
Ta Pirelka je na 9" rafku presne a ta Bridgestone byla pekny Acko..... a to byl stejny rozmer....
Ilegaltuner píše:
Tak to je zajimavé,že podle té tabulky mám kola obuté dobře a přesto mám kola do áček a ve předu to mám obuté jen na o půl palce větším ráfku než je v tabulce a už to mám natažene dost bruálně z každé strany
Tak ty krajni hodnoty jsou maximum co se muze dat, jak rikam zlatej stred.
Ono ne kazda pneumatika je stejna, kdyz si treba srovnas Continental Sportcontact 2 a Sumitomo HR** tak ta Continetalka je sirsi a to je stejnej rozmer:) 205/45 R16 co mam na fabii, sem dal ty Sumitomo a ta guma je proste uzci i kdyz je stejnej rozmer.
S tou sirkou gum,je to katastrofa,mel sem Bridgestone 245/45R16 a behoun byl jen 215mm a vepredu Fulda 225/50 byla 220mm,pak sem nazul oblibene Pirelli P 7000 ...245/45 a behoun byl 250mm...rozdil 35mm!!!
Ta Pirelka je na 9" rafku presne a ta Bridgestone byla pekny Acko..... a to byl stejny rozmer....
no jo výrobci se snaží ušetřit na všem.nebo to je zas nějaký ojeb jako se vším co se dováží do čr(evropský odpad)
DaveS píše:no jo.... me to nedocvaklo tak to se omlouvam.
rikal ze v zadu 9,5 a predek 7
a proč má vzadu širší
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
protoze to maj ty nejsilnejsi auta jako Porsche, Ferrari, Cobry, Bawa a tak chce bejt jako oni
a to ma jako na cem? predpokladam na nejaky predokolce
na přeludovi
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd