ehm. mozna placnu uplnou blbost, ale podelim se s vama o vec, ve ktere ziju: co se tyka seriovych tlumicu v soucinnosti s "tvrdsima" pruzinama, dobre jim to nedela. To je jista vec. Ale to PROC jim to nedela dobre neni v tom, ze pracuji niz, vys nebo kde, ale v tom, ze pritvrzene pruziny maji rychlejsi kmitani, ktere tlumic neni schopen zvladat, olej je moc ridky a pisky ve vnitnostech tlumice moc propustne. Po nejake dobe zacne byt napln tlumice tak ridka, ze zacne vytekat = tlumic prestane byt uplne ucinny....
tak v tomhle presvedceni ziju. ja osobne chystam na predek myho zavodaka -30mm a o 10% tvrdsi pruziny na nove seriove tlumice. Je mi jasny, ze to neni idealni, ale cena sp. podvozku i na blbyho Rapida je pro mne nedosazitelna. Je mi jasne, ze tlumice budu muset menit casteji (a to o hodne casteji), ale zas na druhou stranu prinos snizenych a pritvrzenych pruzin je zrovna u tohoto typu auta 1 000 000% plus. Hovori zkusenosti spousty uzivatelu stejne veci. Howg, komar konec
