No tak,že se tu bavíme o fiestě né? jinak KW-varianta II mám na vozeamogh píše:@tomoking - ano v poradku verim
vsak jsem se tady nikdy neprel ze je lepsi koupit rovnou komplet
ale kdyz na to nemam tak varinata pouze se snizenymy pery v rozumne mire(kolem 30mm) rozhodne nepatri k tem naprosto krizovejm
kua kdybych mohl tak uz tam mam KW inox line varianta II
jenze nemuzu
Staci jen pruziny?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma
- tomoking
- Příspěvky: 2895
- Registrován: 10 črc 2004 13:59
- Bydliště: okr. Kurvina.... tedy Karvina
- Kontaktovat uživatele:
je treba si uvedomit, ze kratsi sprt. tlumic ma mensi zdvih nez normalni.
normalni tlumic+ zkracena pruzina = disfunkce
Prirovnal bych to ke sport. filtrum:
vsichni vime , ze sportovni filtry (kuzele) se daji koupit vsude a je vyzdvihovan jejich prinos
taky vime, ze vymenou filtru neziskame nic pokud ho neodizolujeme od motoru a nezajistime mu prisun studeneho vzduchu zvenku
a taky nikdo netvrdi , ze Green, K&N a dalsi jsou blbci..........
musi se proste montovat "s rozumem"
normalni tlumic+ zkracena pruzina = disfunkce
Prirovnal bych to ke sport. filtrum:
vsichni vime , ze sportovni filtry (kuzele) se daji koupit vsude a je vyzdvihovan jejich prinos
taky vime, ze vymenou filtru neziskame nic pokud ho neodizolujeme od motoru a nezajistime mu prisun studeneho vzduchu zvenku
a taky nikdo netvrdi , ze Green, K&N a dalsi jsou blbci..........
musi se proste montovat "s rozumem"
řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem
@M3 maniac - OK me to nak netrklo
@tomoking - ano s rozumem to souhlasim
znam treba cloveka co je s kombinaci serie snizene pruziny -35/-35 nebo 30 ted nevim presne na octavce nadmerne spokojenej, nema nic vymlaceny nic mu neodchazi driv
ono taky je to u kazdyho auta jinak rict ze snizeni do 40 neni problem pro vsechny vozy stejne je nesmysl podle me
@tomoking - ano s rozumem to souhlasim
znam treba cloveka co je s kombinaci serie snizene pruziny -35/-35 nebo 30 ted nevim presne na octavce nadmerne spokojenej, nema nic vymlaceny nic mu neodchazi driv
ono taky je to u kazdyho auta jinak rict ze snizeni do 40 neni problem pro vsechny vozy stejne je nesmysl podle me
Touran BMM
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
A proč? Útlumové charakterisitky se u normálního tlumiče se zdvihem nemění. Polopatě řečeno normální tlumič pracuje stejně v rozsahu zdvihu 40-80mm jako v rozsahu 70-110. Problémy mohou nastat jen při extrémním snížení (řekněmo o více než 40mm), protože pak se píst dostává do mezních poloh. Nikoli však při "rozumném" snížení o 30mm.tomoking píše:normalni tlumic+ zkracena pruzina = disfunkce
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
Mám Fiestu a mám na ní sportovní pružiny. Snížení je 40mm na každém kole. Je to bomba oproti sérii. Ta se docela rychle vracela a na hrbolech co šly rychle za sebou skákala jak koza. Se sportovníma pružinama je auto úplně super. Neskáče jak koza a v zatáčkách sedí jak přibité (i díky gumám 185/55 R14 )
Sériové tlumiče mi pracujou úplně v klidu. Až odejdou tak koupím tvrdší sportovní, ale zatím to není třeba.
Sériové tlumiče mi pracujou úplně v klidu. Až odejdou tak koupím tvrdší sportovní, ale zatím to není třeba.
Mondeo 1,8i combi
- Komár 1981
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 02 bře 2004 15:35
- Bydliště: Praha - Čakovice
- Kontaktovat uživatele:
ehm. mozna placnu uplnou blbost, ale podelim se s vama o vec, ve ktere ziju: co se tyka seriovych tlumicu v soucinnosti s "tvrdsima" pruzinama, dobre jim to nedela. To je jista vec. Ale to PROC jim to nedela dobre neni v tom, ze pracuji niz, vys nebo kde, ale v tom, ze pritvrzene pruziny maji rychlejsi kmitani, ktere tlumic neni schopen zvladat, olej je moc ridky a pisky ve vnitnostech tlumice moc propustne. Po nejake dobe zacne byt napln tlumice tak ridka, ze zacne vytekat = tlumic prestane byt uplne ucinny....
tak v tomhle presvedceni ziju. ja osobne chystam na predek myho zavodaka -30mm a o 10% tvrdsi pruziny na nove seriove tlumice. Je mi jasny, ze to neni idealni, ale cena sp. podvozku i na blbyho Rapida je pro mne nedosazitelna. Je mi jasne, ze tlumice budu muset menit casteji (a to o hodne casteji), ale zas na druhou stranu prinos snizenych a pritvrzenych pruzin je zrovna u tohoto typu auta 1 000 000% plus. Hovori zkusenosti spousty uzivatelu stejne veci. Howg, komar konec
tak v tomhle presvedceni ziju. ja osobne chystam na predek myho zavodaka -30mm a o 10% tvrdsi pruziny na nove seriove tlumice. Je mi jasny, ze to neni idealni, ale cena sp. podvozku i na blbyho Rapida je pro mne nedosazitelna. Je mi jasne, ze tlumice budu muset menit casteji (a to o hodne casteji), ale zas na druhou stranu prinos snizenych a pritvrzenych pruzin je zrovna u tohoto typu auta 1 000 000% plus. Hovori zkusenosti spousty uzivatelu stejne veci. Howg, komar konec
:: STSC :: Styling & Tuning Scene Czakowitze ::
::Stránky Komára 1981 o Škodě GarPid ZDE!::
- Komár 1981
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 02 bře 2004 15:35
- Bydliště: Praha - Čakovice
- Kontaktovat uživatele:
a kurnik. amogh to rekl jasne strucne a rychle...
:: STSC :: Styling & Tuning Scene Czakowitze ::
::Stránky Komára 1981 o Škodě GarPid ZDE!::
- tomoking
- Příspěvky: 2895
- Registrován: 10 črc 2004 13:59
- Bydliště: okr. Kurvina.... tedy Karvina
- Kontaktovat uživatele:
mas pravdu ..... a ktem filtrum :amogh píše:@M3 maniac - OK me to nak netrklo
@tomoking - ano s rozumem to souhlasim
znam treba cloveka co je s kombinaci serie snizene pruziny -35/-35 nebo 30 ted nevim presne na octavce nadmerne spokojenej, nema nic vymlaceny nic mu neodchazi driv
ono taky je to u kazdyho auta jinak rict ze snizeni do 40 neni problem pro vsechny vozy stejne je nesmysl podle me
znam lidi , co maji na sani sportovni filtr pod kapotou kde je 80 stupnu a nemaji vyresen prisun cerstveho vzduchu .............. tvrdi, ze jim auto jede lip (sice ztratilo kroutak odspoda ale pri vetsich otackach to je 100% lepsi) ............. s jednim takovym autem jsem byl na brzde (pracuji v Polsku a tady maji v kazdem strednim meste brzdu) ..... vysledek:
kuzel K&N : ........... 127 koni
orig. sani ...............134 koni
jednalo se o vectru 2.0. 16V
řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem
- tomoking
- Příspěvky: 2895
- Registrován: 10 črc 2004 13:59
- Bydliště: okr. Kurvina.... tedy Karvina
- Kontaktovat uživatele:
IMHO ... kmita stejne casto ale pri mensim zdvihu . Je fakt ze trvrdsi(nikoliv vsak kratsi ..... jinak kratsi nemusi byt vzdy tvrdsi) Musi vsak pohltit stejnou energii .........amogh píše:tak tak souhlasim s ondrasem (presne o tomhle jsem taky cetl) akorat priohidm ze se tlumic drive opotrebuje protoze vzhledem k tomu ze pracuje v mensim rozsahu tak kmita casteji
v tuningu subaru se casto pouzivaji stejne dlouhe ale za to tvrdsi pruziny
řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
Jo, to je pravda, ale není problém nalít do tlumiče hustší (vyšší viskozita) olej, nebo kvalitnější (stabilnější) olej. Takhle s tím běžně laborují bikeři (motorizovaní i nemotorizovaní). Bohužel spousta lidí vyhodí dobrý tlumič jen proto, že třeba netěsní gufero apod. Přitom tlumiče jsou normálně servisovatelné.Komár 1981 píše:...olej je moc ridky a pisky ve vnitnostech tlumice moc propustne. Po nejake dobe zacne byt napln tlumice tak ridka, ze zacne vytekat = tlumic prestane byt uplne ucinny...
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
- Komár 1981
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 02 bře 2004 15:35
- Bydliště: Praha - Čakovice
- Kontaktovat uživatele:
Ted mluvis o automobilovych nebo o cyklistickych (at uz moto nebo nemoto)???Ondras píše:Jo, to je pravda, ale není problém nalít do tlumiče hustší (vyšší viskozita) olej, nebo kvalitnější (stabilnější) olej. Takhle s tím běžně laborují bikeři (motorizovaní i nemotorizovaní). Bohužel spousta lidí vyhodí dobrý tlumič jen proto, že třeba netěsní gufero apod. Přitom tlumiče jsou normálně servisovatelné.Komár 1981 píše:...olej je moc ridky a pisky ve vnitnostech tlumice moc propustne. Po nejake dobe zacne byt napln tlumice tak ridka, ze zacne vytekat = tlumic prestane byt uplne ucinny...
:: STSC :: Styling & Tuning Scene Czakowitze ::
::Stránky Komára 1981 o Škodě GarPid ZDE!::
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
Auto, kolo i motorka. Z principu jdou repsovat všecky. Třeba firma mého strejdy to v Ostravě dělá (primárně auta). Kromě tlumičů třeba taky plynové vzpěry do 5. dveří apod...Komár 1981 píše:Ted mluvis o automobilovych nebo o cyklistickych (at uz moto nebo nemoto)???
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
- Komár 1981
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 02 bře 2004 15:35
- Bydliště: Praha - Čakovice
- Kontaktovat uživatele:
Skoda, ze jsi z Ostravy. Moje tlumice by ozdravnou kuru potrebovaly.... a sezen na starou skoduli sportovni... eeee musim s tim neco udelat. diky za infoOndras píše:Auto, kolo i motorka. Z principu jdou repsovat všecky. Třeba firma mého strejdy to v Ostravě dělá (primárně auta). Kromě tlumičů třeba taky plynové vzpěry do 5. dveří apod...Komár 1981 píše:Ted mluvis o automobilovych nebo o cyklistickych (at uz moto nebo nemoto)???
:: STSC :: Styling & Tuning Scene Czakowitze ::
::Stránky Komára 1981 o Škodě GarPid ZDE!::
jasne no to muze bejt:)) ale myslim ze ne jezdim prakticky furt jenom praha-kolin nebo praha-sokolov takze pord po stejnejch cestach a proste rek bych ze to jede lepe, nerikam ze nejak mega vyrazne ale lip joGlim píše:Já neříkám, že kecáš. Od tebe bych to ani nečekal. Jen mám spíš dojem, jestli není přání otcem myšlenky. Ale je to jen můj názor.
Touran BMM
Kámoš si (asi u něho) nechal dělat vzpěry na 5. dveře na fáčko. Fakt v klidu.Ondras píše:Auto, kolo i motorka. Z principu jdou repsovat všecky. Třeba firma mého strejdy to v Ostravě dělá (primárně auta). Kromě tlumičů třeba taky plynové vzpěry do 5. dveří apod...Komár 1981 píše:Ted mluvis o automobilovych nebo o cyklistickych (at uz moto nebo nemoto)???
Za pár šupů, hodně muziky Asi je fakt dobrej. Uměl teda tím pádem přitvrdit sériové tlumiče olejem s jinou viskozitou nebo nějak jinak?
Mondeo 1,8i combi