Turbo dotaz ...
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: Turbo dotaz ...
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 17 srp 2014 10:13, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
taboo pls
uvažuji dost vážně, že si do dvoukila udělám motor s kovaným vnitřkem od tomei, klika zdvih88 písty 84 a Háčka ojnice a k tomu turbo T3/T4, jen nevím který trim jestli 40 bo 53 bo 60, v čem se bude lišit chování motoru při jednotlivých trimech turba, prostě které půjde nejlépe od spodku a které bude nejvíc tlačit a kolik zvládne, já uvažuji o trim 53 s top mount svodama, ale do turb nějak nedělám, doposud jsem si hrál jen s N/A motorama, tak se ptám profíka díky
uvažuji dost vážně, že si do dvoukila udělám motor s kovaným vnitřkem od tomei, klika zdvih88 písty 84 a Háčka ojnice a k tomu turbo T3/T4, jen nevím který trim jestli 40 bo 53 bo 60, v čem se bude lišit chování motoru při jednotlivých trimech turba, prostě které půjde nejlépe od spodku a které bude nejvíc tlačit a kolik zvládne, já uvažuji o trim 53 s top mount svodama, ale do turb nějak nedělám, doposud jsem si hrál jen s N/A motorama, tak se ptám profíka díky
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
http://www.odtahove-sluzby.cz
uvažuji do 400HP a aby to šlo celkem do toček, myslím si, že se svýma zkušenostma nejsem schopen větší výkon vyladit tak, aby motor nedetonoval, nitro nechci, do budoucna možná budu chladit vodou směs, kdyby to blblo
TO4E 50-trim / Stage 2 .63 A/R - do nejakych 400 HP anebo pak 60-1 se Stage 3 turbinovym kolem a .63 A/R housing - do nejakych 550 HP.
co je to pls za turba(garet) a na co přijdou cenově a jaký mají příruby, a dělají se k nim top mount na dvoukilo ?
za normální benzín považuješ ještě i shell v power racing ?(100octan)
nitrometan se mi nechce shánět
TO4E 50-trim / Stage 2 .63 A/R - do nejakych 400 HP anebo pak 60-1 se Stage 3 turbinovym kolem a .63 A/R housing - do nejakych 550 HP.
co je to pls za turba(garet) a na co přijdou cenově a jaký mají příruby, a dělají se k nim top mount na dvoukilo ?
za normální benzín považuješ ještě i shell v power racing ?(100octan)
nitrometan se mi nechce shánět
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: Turbo dotaz ...
Nitromethan uz neni benzin...
Jinak nekde jsem snad cetl, ze oktanove cislo benzinu se da o trichu zvysit jeho smichanim s toluenem v pomeru snad 1:10, ale ruku do ohne za to nedam...
Jinak nekde jsem snad cetl, ze oktanove cislo benzinu se da o trichu zvysit jeho smichanim s toluenem v pomeru snad 1:10, ale ruku do ohne za to nedam...
Re: Turbo dotaz ...
a teda jak/kde zjistim VE svojeho motoru?
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo dotaz ...
někde - tuším na stránkách www.guy-croft.com /nebo podobnejch , kde byl uvedenej postup při výběru vhodnýho turba pro motor , pokud si dobře pamatuju - byla taková základní tabulka, s % hodnotamasemysak píše:a teda jak/kde zjistim VE svojeho motoru?
seriovej neupravenej motor - 75-90%
zakladní úpravy hlavy (úprava kanálů, sedel..) do 95%
závodní motor, s kompletně upravenou hlavou (kanály, ventilová sedla, úprava ventilů sací potrubí atd.....) až 105%
sem zvědav co na to řekne Taboo
Re: Turbo dotaz ...
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 17 srp 2014 10:13, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo dotaz ...
volně- zabírání/zátah (turba)
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo dotaz ...
Příklad:výše je patrné,že Beaver má rychlejší spool up jak MarAt :D
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
Re: Turbo dotaz ...
Ale jen o chlup, to vis, CT26MarAt píše:Příklad:výše je patrné,že Beaver má rychlejší spool up jak MarAt :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo dotaz ...
njn GT30R
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
Re: Turbo dotaz ...
MarAt píše:njn GT30R
mám taky jeden turbo dotaz, jak moc je náchylný turbo na přívod a odvod oleje co se týče sklonu? (odklon od svislé osy) Videl jsem udavat max +-15°,ale resim problém ze ho mám polozeny víc (cca 25°)
323 GTX BG
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo dotaz ...
hodně,pootoč si uzlem,ale šetrně,ať ti pak neškrtne lopatka...suskyin píše:MarAt píše:njn GT30R
jak moc je náchylný turbo na přívod a odvod oleje co se týče sklonu?
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
pravě jsem narazil na problém se kterým jsem nepočital a to ze ta vyfukova priruba vuci stredu nejde pootocit kvuli koliku a stavitelnym lopatkam. Tak jsem to prubl tak jak to vyslo, ale nastal problém s prolýnaním olejem. Chtěl jsem spis vedet jako ze jo urco je to naprd ze je to tak polozeny drzi se tam olej a z toho ta netěsnost turba nebo ne to by tim zas tak moc byt nemelo... No ale asi mě nezbyde nic než to předělat a vyzkoušet s jiným kusem jestli to bude lepší
323 GTX BG
- ZaludnikRS
- Příspěvky: 44
- Registrován: 10 úno 2005 18:39
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Za dvacku seženeš samotný turbo.ZaludnikRS píše:taky jsem uvazoval o turbu ale je to kupa penez celej ten kit dvacku bych za to vsechno dal ale vic ted stejne ani nemam a podle me by to nebylo nejjednodussi.moje ECU by se s tim nepoprala
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- ZaludnikRS
- Příspěvky: 44
- Registrován: 10 úno 2005 18:39
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Mno da, ale otazka je jaky a v jakym stavu. Navic bude potrebovat IC, potrubi, pravdepodobne vetsi vstriky, sirokopasmovou lambdu, merak a nejakou tu elektroniku, jinak nenastavis spravne smes a je po srande. Aby te pak takovyhle dobastleni turba nevyslo draz nez ten kitZaludnikRS píše:sakra tos to sem myslel ze aji tak za desitku se da koupit novy nejaky ...su blbec no
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Turbo dotaz ...
pořád tu čtu o turbech garrett, jak je na tom turbo ze škodovácký 1.9 tdi pd oproti těm garetťáckým a de to dát na benzínovej motor?? popřípadě na jaký obsahy
vw golf II 1.6 carb.
výškově stavitelnej podvozek
ATS CUP 195/50 R15
<a href="http://pomalu-a-vklidu.wz.cz"> pomalu-a-vklidu </a>
výškově stavitelnej podvozek
ATS CUP 195/50 R15
<a href="http://pomalu-a-vklidu.wz.cz"> pomalu-a-vklidu </a>
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo dotaz ...
nevím jak tady u toho, ale co vím tak TD maj jinou geometrii takže si myslím, že to nebude úplně vhodný, ale možná kecám ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: Turbo dotaz ...
protože to dízlový turbo ze škodovky vyjde mnohem levnějš
vw golf II 1.6 carb.
výškově stavitelnej podvozek
ATS CUP 195/50 R15
<a href="http://pomalu-a-vklidu.wz.cz"> pomalu-a-vklidu </a>
výškově stavitelnej podvozek
ATS CUP 195/50 R15
<a href="http://pomalu-a-vklidu.wz.cz"> pomalu-a-vklidu </a>