nemáte prosím někdo zkušenost s montáží startovacího tlačítka???
mám vw caravelle a tam je v klíčku imob. jde mě o to jak to zapojit a nepoužívat klíček , jen třeba imobilizer na přívěsku a nebo něco tak .prosím poradte dííík
MarauderZ28 píše:no nastartovatto půjde bez klíčku určo immo jde obejít, ale stejně pak přijdeš a budeš ho tam muset dát jinak máš zamklej volant ....
on prej ma imobilizer v dalce a startuje to z ni, aspon co sem slysel od Thomasewilliemse
dělá se to tak že původní imo. se nechá být, jenom si najdeš co přerušuje(pal. čerpadlo, vstřiky,zapalování) to proklemuješ tak že ti to funguje i bez imo, a ten novej imo je zabudovanej v tom dálkovým startu(nepochybně magiccar 9000) A tam třeba rozpojuje 50tku, nebo taky pal. čerpadlo. se zamykáním volnatu taky není problém, tan zámek celej jde vyndat a toho ondoně co zamyká volant vyoperuješ nebo ubrousíš.
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
K těm alarmům, co mají dálkový start se dá přikoupit i tzv. bypass, kterým imob. obejdeš, je to krabička kam vrzneš klíč, ta si to načte z klíče a hodí kód, jako kdyby byl v zapalování.ty alarma mají i vlastní imob jak píše Dejv.Stejně když budeš chtít odjet tak musíš dát klíč do zapalování(takže musíš mít dva, aby jeden byl v bypassu) anebo jak bylo řečeno vybrakovat zámek volantu.
macomb píše:K těm alarmům, co mají dálkový start se dá přikoupit i tzv. bypass, kterým imob. obejdeš, je to krabička kam vrzneš klíč, ta si to načte z klíče a hodí kód, jako kdyby byl v zapalování.ty alarma mají i vlastní imob jak píše Dejv.Stejně když budeš chtít odjet tak musíš dát klíč do zapalování(takže musíš mít dva, aby jeden byl v bypassu) anebo jak bylo řečeno vybrakovat zámek volantu.
..a nezabudnut predtym nez vystupis z auta a budes to chciet potom startovat s dialkovym ovladanim, vyradit rychlost trochu komplikovane riesenie, teda musis stale na to mysliet.
jo super díky za rady , já mám jeden imo v klíčku a druhý na přívesku, takže kdybych vypojil ten klíč a zrušil zamykání volantu tak by teoreticky to šlo nastartovat jen když budu sedet i s přívěškem ve voze ne?? protože mít startování na čudlik, a strkat do spínačky klíče a pak s nima točit a pak startovat čudlem je dost komplikovavany. no nějak to snad poladim .jinak dík za rady, kdyby měl někdo zkušenosti jak odpojit ten imo v klíči . tak at se svěří.
Sakra na to zamykani volantu sem uplne zapomnel, chtel sem u fava presunout spinacku a konektor na imobilizer dolu na stredovej sloupek pac v ty origo pozici je pred nim packa na blinkry a clovek se tam s tim krouti aby to tam dal
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
macomb píše:K těm alarmům, co mají dálkový start se dá přikoupit i tzv. bypass, kterým imob. obejdeš, je to krabička kam vrzneš klíč, ta si to načte z klíče a hodí kód, jako kdyby byl v zapalování.ty alarma mají i vlastní imob jak píše Dejv.Stejně když budeš chtít odjet tak musíš dát klíč do zapalování(takže musíš mít dva, aby jeden byl v bypassu) anebo jak bylo řečeno vybrakovat zámek volantu.
..a nezabudnut predtym nez vystupis z auta a budes to chciet potom startovat s dialkovym ovladanim, vyradit rychlost trochu komplikovane riesenie, teda musis stale na to mysliet.
No to máš recht, ale ty alarmy na to maj funkci, která ti nechá bežet motor než vystoupíš z auta, abys tam tu rychlost neměl.
lumpick: No s tim přívěškem nevím, nemám sice zkušenosti, ale pochybuju, že by ten snímač měl takovej dosah, ale špatný by to nebylo, vyzkoušet to můžeš.
tak diky koukal sem na ten by pass- vubec jsem to neznal, člověk se pořád učí, tak ted snad už jen koupit přádnej čudl na start a bude to ok ,už se těšim jak to dopadne,doufámže to ještě někdy pojede,v každym případě --dobrá rada nad zlato--