Jak jsem zaslepil AGR ventil na 1.2 16V
Jak jsem zaslepil AGR ventil na 1.2 16V
Hledal jsem tu nějaké info na zaslepení AGR ventilu na motoru typu X12XE, ale nic konkrétního nebo nějaký návod jsem nenašel.
Tak jsem se v sobotu do toho pustil a výsledek posuďte sami
Tak vypadá ještě plně funkční :
tady ještě trochu z blízka:
takto to vypadá po demontáži ventilu:
tak to je ten ventil, který dělá celou tu paseku v sání ... ale už nebude
takto vypadá orig. těsnění AGR:
obkreslil jsem těsnění na duralový plech:
a zhotovil tuto duralovou plechovou zaslepku:
no a jednoduše vše namontoval celé zpátky ... samozřejmě s dalším tesněním navíc, neboť se těsní už dvě plochy:
No a kámen úrazu na tom všem je, že na emisích se vůbec nic nezměnilo, ať tam AGR je jako funkční nebo ne ... posuďte sami:
Tímto oblafnete Ř.J. neboť AGR sice nadále pracuje, ale naprázdno a to už Ř.J. nepozná
V Oplu mi říkali takové bláboly, že se to musí přeprogramovat, jinak to bude hlásit chybu a já nevím co ještě, ale od počátku se mi to její tvrzení nezdálo
Oplík jede úplně normálně, a řekl bych, že i trochu líp od spoda.
Tak co na to říkáte kluci. Nakonec postrádám logiku AGR ventilu , když se to na emisích vůbec neprojevilo a to tam je ,, hlavně ´´ kvůli emisím. Podotýkám, že jsem měl téměř stejné hodnoty, když jsem tam ten AGR ventil měl ještě funkční.
Tak jsem se v sobotu do toho pustil a výsledek posuďte sami
Tak vypadá ještě plně funkční :
tady ještě trochu z blízka:
takto to vypadá po demontáži ventilu:
tak to je ten ventil, který dělá celou tu paseku v sání ... ale už nebude
takto vypadá orig. těsnění AGR:
obkreslil jsem těsnění na duralový plech:
a zhotovil tuto duralovou plechovou zaslepku:
no a jednoduše vše namontoval celé zpátky ... samozřejmě s dalším tesněním navíc, neboť se těsní už dvě plochy:
No a kámen úrazu na tom všem je, že na emisích se vůbec nic nezměnilo, ať tam AGR je jako funkční nebo ne ... posuďte sami:
Tímto oblafnete Ř.J. neboť AGR sice nadále pracuje, ale naprázdno a to už Ř.J. nepozná
V Oplu mi říkali takové bláboly, že se to musí přeprogramovat, jinak to bude hlásit chybu a já nevím co ještě, ale od počátku se mi to její tvrzení nezdálo
Oplík jede úplně normálně, a řekl bych, že i trochu líp od spoda.
Tak co na to říkáte kluci. Nakonec postrádám logiku AGR ventilu , když se to na emisích vůbec neprojevilo a to tam je ,, hlavně ´´ kvůli emisím. Podotýkám, že jsem měl téměř stejné hodnoty, když jsem tam ten AGR ventil měl ještě funkční.
OPEL CORSA B 1.2 16V ECOTEC
Re: Jak jsem zaslepil AGR ventil na 1.2 16V
To je normalnePaluš píše:No a kámen úrazu na tom všem je, že na emisích se vůbec nic nezměnilo, ať tam AGR je jako funkční nebo ne ...
AGR funkuje jen sem tam. A jen kdyz mas plyn furt stejne.
Kdyz treba pridas nebo neco, tak je uzevrene...
Ted to nevim presne s hlavi, ale AGR jen snizuje NOx
Merils NOx taky?
No, u Opel takovi veci nevio... Haha.Paluš píše:V Oplu mi říkali takové bláboly, že se to musí přeprogramovat, jinak to bude hlásit chybu a já nevím co ještě, ale od počátku se mi to její tvrzení nezdálo
Ale na X14XE a X16XE u Opel prodaji zaslepku na AGR.
A tam se sem tam zacne svitit ECU controlka, ale to v pohode.
Vim ze u nekterich Opel motori, AGR muzes i vypnout pocitacem (TECH)
Mozna mysleli na to
Jinak, super navod
NOx - oxid dusíku jsem neměřil a na emisích se ani neměří, jen to co je na posledním obrázku.
Důležité pro emisaře je hlavně CO - oxi uhelnatý , HC - uhlovodíky a u řízených systému pak ještě funkčnost Lambda sondy.
Jinak máš pravdu, že AGR je funkční jen za klidné jízdy, při rozjíždění nebo jakékoliv akcelerace se vypíná a zapíná se až při ustálených otáčkách ... tzn. jízda piánko
Díky za pochvalu
Důležité pro emisaře je hlavně CO - oxi uhelnatý , HC - uhlovodíky a u řízených systému pak ještě funkčnost Lambda sondy.
Jinak máš pravdu, že AGR je funkční jen za klidné jízdy, při rozjíždění nebo jakékoliv akcelerace se vypíná a zapíná se až při ustálených otáčkách ... tzn. jízda piánko
Díky za pochvalu
OPEL CORSA B 1.2 16V ECOTEC
http://www.renaultklub.wz.cz/ v sekci "jak na to" članek č.4
taky zajimavy
taky zajimavy
-
- Příspěvky: 1629
- Registrován: 22 pro 2005 16:23
- Bydliště: rio
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak jsem zaslepil AGR ventil na 1.2 16V
A BY SE PAN DOKTOR Z TOHO NÁHODOU NEOPUPÍNKOVAL....
Re: Jak jsem zaslepil AGR ventil na 1.2 16V
tuto hlášku nehodlám komentovatthomaswilliams píše:A BY SE PAN DOKTOR Z TOHO NÁHODOU NEOPUPÍNKOVAL....
sám má svoje EGR zaslepený
Re: Jak jsem zaslepil AGR ventil na 1.2 16V
... této hlášce sice nerozumím , ale nedělá mi potíž druhým pomoct ....thomaswilliams píše:A BY SE PAN DOKTOR Z TOHO NÁHODOU NEOPUPÍNKOVAL....
OPEL CORSA B 1.2 16V ECOTEC
Re: Jak jsem zaslepil AGR ventil na 1.2 16V
paluš: máš prosímtě ještě někde foto? Nedávno jsem kupoval svojí Corsu a chci jí dát nějak do kupy a hlavně se chci zbavit problémů co ten ventil přináší
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak jsem zaslepil AGR ventil na 1.2 16V
Myslím, že po 9 letech ti kolega asi neodpoví. Zkus Corsa club, tak tyto informace určitě najdeš čerstvé.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Jak jsem zaslepil AGR ventil na 1.2 16V
Traymer: Přesně jak píše m.artty, regni se na corsaclub. Je tam toho ohledně EGR hafo a dával jsem tam i návod na zaslepení
Ex: lOo ==vw== oOl G1 --> //// Punto --> Corsa B --> G3 TDI --> G4 Zender Concept -->Insignia SportsTourer
Now: Calibra C20XE & GV GTI MTM
Now: Calibra C20XE & GV GTI MTM
Re: Jak jsem zaslepil AGR ventil na 1.2 16V
Pecka, díky moc za radu chlapi