Turbo dotaz ...

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Andre
Příspěvky: 51
Registrován: 25 lis 2005 21:28
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Andre »

Máte někdo odkaz na výrobce externích wastegate? Dík
Golf2 TDI 4x4

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Turbo dotaz ...

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 17 srp 2014 10:13, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

taboo pls

uvažuji dost vážně, že si do dvoukila udělám motor s kovaným vnitřkem od tomei, klika zdvih88 písty 84 a Háčka ojnice a k tomu turbo T3/T4, jen nevím který trim jestli 40 bo 53 bo 60, v čem se bude lišit chování motoru při jednotlivých trimech turba, prostě které půjde nejlépe od spodku a které bude nejvíc tlačit a kolik zvládne, já uvažuji o trim 53 s top mount svodama, ale do turb nějak nedělám, doposud jsem si hrál jen s N/A motorama, tak se ptám profíka díky
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 17 srp 2014 10:13, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

uvažuji do 400HP a aby to šlo celkem do toček, myslím si, že se svýma zkušenostma nejsem schopen větší výkon vyladit tak, aby motor nedetonoval, nitro nechci, do budoucna možná budu chladit vodou směs, kdyby to blblo

TO4E 50-trim / Stage 2 .63 A/R - do nejakych 400 HP anebo pak 60-1 se Stage 3 turbinovym kolem a .63 A/R housing - do nejakych 550 HP.

co je to pls za turba(garet) a na co přijdou cenově a jaký mají příruby, a dělají se k nim top mount na dvoukilo ?

za normální benzín považuješ ještě i shell v power racing ?(100octan)
nitrometan se mi nechce shánět
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
Michell
Příspěvky: 92
Registrován: 02 kvě 2005 16:16
Bydliště: ... dobra otazka...

Re: Turbo dotaz ...

Příspěvek od Michell »

Nitromethan uz neni benzin...

Jinak nekde jsem snad cetl, ze oktanove cislo benzinu se da o trichu zvysit jeho smichanim s toluenem v pomeru snad 1:10, ale ruku do ohne za to nedam...
Obrázek

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo dotaz ...

Příspěvek od semysak »

a teda jak/kde zjistim VE svojeho motoru?

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo dotaz ...

Příspěvek od honza 2.0 16v »

semysak píše:a teda jak/kde zjistim VE svojeho motoru?
někde - tuším na stránkách www.guy-croft.com /nebo podobnejch , kde byl uvedenej postup při výběru vhodnýho turba pro motor , pokud si dobře pamatuju - byla taková základní tabulka, s % hodnotama

seriovej neupravenej motor - 75-90%

zakladní úpravy hlavy (úprava kanálů, sedel..) do 95%

závodní motor, s kompletně upravenou hlavou (kanály, ventilová sedla, úprava ventilů sací potrubí atd.....) až 105%

sem zvědav co na to řekne Taboo

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Turbo dotaz ...

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 17 srp 2014 10:13, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

díky za vyčerpávající odpověd, sotva to začnu stavět, (nejdřív zima) a budu potřebovat poradit s detailama, tak se ozvu

ještě jednou dík
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Didi
Příspěvky: 55
Registrován: 23 čer 2006 16:41

Příspěvek od Didi »

Hele co to je ten "spool-up" ??? :?

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Didi píše:Hele co to je ten "spool-up" ??? :?
Doba roztoceni turba.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo dotaz ...

Příspěvek od MarAt »

volně- zabírání/zátah (turba)
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo dotaz ...

Příspěvek od MarAt »

Příklad:výše je patrné,že Beaver má rychlejší spool up jak MarAt :cry::D
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Turbo dotaz ...

Příspěvek od Beaver »

MarAt píše:Příklad:výše je patrné,že Beaver má rychlejší spool up jak MarAt :cry::D
Ale jen o chlup, to vis, CT26 :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo dotaz ...

Příspěvek od MarAt »

njn GT30R
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
suskyin
Příspěvky: 78
Registrován: 27 pro 2005 14:56
Bydliště: Brno venkov

Re: Turbo dotaz ...

Příspěvek od suskyin »

MarAt píše:njn GT30R
:lol:

mám taky jeden turbo dotaz, jak moc je náchylný turbo na přívod a odvod oleje co se týče sklonu? (odklon od svislé osy) Videl jsem udavat max +-15°,ale resim problém ze ho mám polozeny víc (cca 25°) :roll:
323 GTX BG

Marcos
Příspěvky: 190
Registrován: 20 říj 2004 11:09
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcos »

Jj, presne tak, +- 15 stupnu. Aspon VNT turba od Garrettu to tak maj.

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo dotaz ...

Příspěvek od MarAt »

suskyin píše:
MarAt píše:njn GT30R

jak moc je náchylný turbo na přívod a odvod oleje co se týče sklonu?
hodně,pootoč si uzlem,ale šetrně,ať ti pak neškrtne lopatka...
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
suskyin
Příspěvky: 78
Registrován: 27 pro 2005 14:56
Bydliště: Brno venkov

Příspěvek od suskyin »

pravě jsem narazil na problém se kterým jsem nepočital a to ze ta vyfukova priruba vuci stredu nejde pootocit kvuli koliku a stavitelnym lopatkam. Tak jsem to prubl tak jak to vyslo, ale nastal problém s prolýnaním olejem. Chtěl jsem spis vedet jako ze jo urco je to naprd ze je to tak polozeny drzi se tam olej a z toho ta netěsnost turba nebo ne to by tim zas tak moc byt nemelo... :? No ale asi mě nezbyde nic než to předělat a vyzkoušet s jiným kusem jestli to bude lepší :zapomel:
323 GTX BG

Marcos
Příspěvky: 190
Registrován: 20 říj 2004 11:09
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcos »

Neni problem ten aretacni kolik odstranit a prestavit ovladani lopatek tak, aby to sedlo jak ma. X krat odzkouseno.

Uživatelský avatar
suskyin
Příspěvky: 78
Registrován: 27 pro 2005 14:56
Bydliště: Brno venkov

Příspěvek od suskyin »

nechtělo se mě do toho tak vrtat, ale asi to nejak tak dopadne :wink:
323 GTX BG

Uživatelský avatar
ZaludnikRS
Příspěvky: 44
Registrován: 10 úno 2005 18:39
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ZaludnikRS »

taky jsem uvazoval o turbu ale je to kupa penez celej ten kit :cry: dvacku bych za to vsechno dal ale vic ted stejne ani nemam a podle me by to nebylo nejjednodussi.moje ECU by se s tim nepoprala :(

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

ZaludnikRS píše:taky jsem uvazoval o turbu ale je to kupa penez celej ten kit :cry: dvacku bych za to vsechno dal ale vic ted stejne ani nemam a podle me by to nebylo nejjednodussi.moje ECU by se s tim nepoprala :(
Za dvacku seženeš samotný turbo.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
ZaludnikRS
Příspěvky: 44
Registrován: 10 úno 2005 18:39
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ZaludnikRS »

sakra tos to sem myslel ze aji tak za desitku se da koupit novy nejaky ...su blbec no :D

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

ZaludnikRS píše:sakra tos to sem myslel ze aji tak za desitku se da koupit novy nejaky ...su blbec no :D
Mno da, ale otazka je jaky a v jakym stavu. Navic bude potrebovat IC, potrubi, pravdepodobne vetsi vstriky, sirokopasmovou lambdu, merak a nejakou tu elektroniku, jinak nenastavis spravne smes a je po srande. Aby te pak takovyhle dobastleni turba nevyslo draz nez ten kit :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

Beaver píše:...Aby te pak takovyhle dobastleni turba nevyslo draz nez ten kit :D
... spis draz nez cely auto :wink:

mcsow
Příspěvky: 190
Registrován: 29 kvě 2006 20:20
Bydliště: žatec
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo dotaz ...

Příspěvek od mcsow »

pořád tu čtu o turbech garrett, jak je na tom turbo ze škodovácký 1.9 tdi pd oproti těm garetťáckým a de to dát na benzínovej motor?? popřípadě na jaký obsahy
vw golf II 1.6 carb.
výškově stavitelnej podvozek
ATS CUP 195/50 R15
<a href="http://pomalu-a-vklidu.wz.cz"> pomalu-a-vklidu </a>

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo dotaz ...

Příspěvek od MarauderZ28 »

nevím jak tady u toho, ale co vím tak TD maj jinou geometrii takže si myslím, že to nebude úplně vhodný, ale možná kecám ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

mcsow
Příspěvky: 190
Registrován: 29 kvě 2006 20:20
Bydliště: žatec
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo dotaz ...

Příspěvek od mcsow »

protože to dízlový turbo ze škodovky vyjde mnohem levnějš
vw golf II 1.6 carb.
výškově stavitelnej podvozek
ATS CUP 195/50 R15
<a href="http://pomalu-a-vklidu.wz.cz"> pomalu-a-vklidu </a>

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“