Koroze

Máš nebo jsi měl problém s autem? Zde ti ho pomůžeme vyřešit :)

Moderátor: Idaho

Odpovědět
Návštěvník

Koroze

Příspěvek od Návštěvník »

Začinaji mi pomalu rezivět blatniky. Zatim je to nic moc, jenom oranžovy fleky. Zajimalo by mě jestli je nějakej osvědčenej zpusob jak to odstranit. Někdo mi radil použít "cytrou" barvu nějakej antirezin nebo něco takovyho.

Diky za radu

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

no řek bych vybrousit, vykitovat a barva
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
NTI
Příspěvky: 371
Registrován: 04 lis 2004 08:05
Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

Nekde to potom i pocinuji aby se pri zamezilo dalsi korozi :o) ... nevite jestli to pomaha?

blah
Příspěvky: 860
Registrován: 23 úno 2005 08:50

Příspěvek od blah »

je naka dobra firma v Praze, co to dela?

Uživatelský avatar
Hans
Příspěvky: 638
Registrován: 08 led 2005 20:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hans »

Osvědčený způsob? Vybrousit na plech, překitovat a nalakovat 8)
Jinak takové ty "chytré" barvy odpadnou časem i s plechem... :lol:

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

NTI: cín ne spíš měd, de sehnat i sprej
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
NTI
Příspěvky: 371
Registrován: 04 lis 2004 08:05
Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

No cin tam celkem snadno napajis ... ale med :o) ... a ve spreji :o) to slysim prvne :) ... no rekl bych ze s tim cinem mas plus ze se ti rozlije a prilne ... s tim sprejem to bude vlastne jako barva ... :o)

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

NTI: no nevim jak je na tom cín s korozí, asi nerezne nebo sem to zatim neviděl, ale ty spreje sou normální.
PS: sem ale vůl ty spreje sou zinkový a alu-zinkový, třeba na sprej
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
NTI
Příspěvky: 371
Registrován: 04 lis 2004 08:05
Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

No tak ten zinkovej sprej (zinkovani za studena) by uz mohl k necemu byt :o)

blah
Příspěvky: 860
Registrován: 23 úno 2005 08:50

Příspěvek od blah »

naka firma co by opravila orezlej blatnik? v pze?

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

firma Flexa+Lamelovej kotouč s.r.o.
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Hans
Příspěvky: 638
Registrován: 08 led 2005 20:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hans »

PJ píše:firma Flexa+Lamelovej kotouč s.r.o.
:smich: :smich2:

Uživatelský avatar
Lexicek
Příspěvky: 567
Registrován: 28 čer 2004 03:39
Bydliště: popelnice

g

Příspěvek od Lexicek »

PJ píše:firma Flexa+Lamelovej kotouč s.r.o.
:lol:
Z kopce jede každý auto

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

NTI píše:No cin tam celkem snadno napajis ... ale med :o) ... a ve spreji :o) to slysim prvne :) ... no rekl bych ze s tim cinem mas plus ze se ti rozlije a prilne ... s tim sprejem to bude vlastne jako barva ... :o)


Když to budu chtí pocínovt, ta musim celkem nahˇřát plech a obávám se o brvu kolem. Jinak ten cin je docela dobry řešeni.
Jo a asi použiju firmu Flexa+Lamelovej kotouč s.r.o jejich služby jsou velice dobré s dlouholetou tradicí. :lol:

Uživatelský avatar
NTI
Příspěvky: 371
Registrován: 04 lis 2004 08:05
Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

No barva nebarva, stejne budes prelakovavat ne ;)
Naposledy upravil(a) NTI dne 06 kvě 2005 21:57, celkem upraveno 1 x.

SkejT
Příspěvky: 1823
Registrován: 11 bře 2005 06:36

Příspěvek od SkejT »

udelat zarove zinkovani a nemusis nic kitovat a lakovat :)

Uživatelský avatar
SPEEDY
Příspěvky: 4731
Registrován: 06 srp 2004 11:06
Bydliště: Brno / Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SPEEDY »

Cinovani je hooodne dobra vec 8) Nejvic se to dela na veteranech, pac kdyz jdou na odhad ceny, znalci maji jakysi zarizeni, ktery zjisti, jaka vrstva kitu je pod lakem. 8) Proto se to cinuje a nikdo nic nepozna 8)
EXPRESNÍ PŘEPRAVA KUSOVÝCH ZÁSILEK NA TRASE BRNO - PRAHA - BRNO TÝŽ DEN OD PODÁNÍ - INFO: 608 771 206

Uživatelský avatar
Boháček
Příspěvky: 406
Registrován: 24 kvě 2005 00:00

Příspěvek od Boháček »

jenže ten cín se na starejch autech opravdu používal místo kitu, všechny svary byly přecínovaný a pak se teprve lakovalo.
jinak cín a zinek maj rozdílný elektrochemický vlastnosti a to v tom, že cínovaný povrch začne dřív reznout než zinkovaný, ale zas cín nanesený pájkou určitě vydrží dýl než zinek ve spreji.
Takže jestli by ti to někdo našopoval, je to nejlepší, jinak až budeě dávat nový, tak nechat opískovat a do zinkovny. Pak teprv na auto

Uživatelský avatar
Lexicek
Příspěvky: 567
Registrován: 28 čer 2004 03:39
Bydliště: popelnice

Příspěvek od Lexicek »

muze. a to by ses divil jak rychle
Z kopce jede každý auto

slavoj
Příspěvky: 13
Registrován: 05 čer 2006 15:12

Příspěvek od slavoj »

Boháček píše:jenže ten cín se na starejch autech opravdu používal místo kitu, všechny svary byly přecínovaný a pak se teprve lakovalo.
jinak cín a zinek maj rozdílný elektrochemický vlastnosti a to v tom, že cínovaný povrch začne dřív reznout než zinkovaný, ale zas cín nanesený pájkou určitě vydrží dýl než zinek ve spreji.
Takže jestli by ti to někdo našopoval, je to nejlepší, jinak až budeě dávat nový, tak nechat opískovat a do zinkovny. Pak teprv na auto
opieskovat jedine ladom, pretoze klasicke pieskovanie pieskom, ti zanecha na plechoch stopy a ked este das na to zinok, tak mas z toho hotove oranisko a pokryvene plechy.

Odpovědět

Zpět na „Poruchy, závady, rady, tipy“