Laicky - oktanovy cislo vysledne smesi asi klesne. Poradne se to oboje zrejme ani nepromicha, pac nafta je mastna (i kdyz nemaze), benzin ne a tak jedno nebo druhy bude u hladiny/dna (podle toho co je lehci).
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
bTW co máš společného s auto stopem co máš v podpisu??
k otázce, kelsne oktanové číslo, stoupene podíl aromátů, bude to hulit a nahovno to pojede... Efekt dost podobný jako když do toho benzínu hodíš olej, ale olej bude horší..
Naposledy upravil(a) Idaho dne 13 zář 2006 19:43, celkem upraveno 1 x.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Idaho píše:bTW co máš společného s auto stopem co máš v podpisu??
Asi nema praci pro odtahovku...
Driv jsme jezdili pul nadrze nafty(driv tekla u kazdeho prikopu) a pul nadrze benzinu na pionyrovi...Dlouho trvalo,nez chytil,potom to jelo,ale kourilo to jak svina a vykon sel dolu..
no moderni motor nejspis bude KO kat jakbysmet a srovnavat oktanova cisla je ne zrovna rozumne to se prece pomerem heptanu a oktanu...a stim vykonem...kdybys dal do raketoplanu smes s nizsi konc H tak jim to taky potahne mene,ikdyz slozenim si to vzdalene nebude:o) stejne jako zamena metanol x etanol:o)
ja by som tych 10% az tak tragicky nevidel.
predsalen, niektore cerpacky primiesavaju do benzinu bohvieake svinstno (ci uz vodu, alebo bionaftu alebo co...)
motor toho skousne dost, ale pri priamovstrekoch by som sa asi bal...
Vecernicek píše:Co se stane když do 10litrů:
Benzínu 95
Benzínu 91
přimíchám 1litr nafty?
Hele a žádný OTčka k věci a čistě chemicky
Sorry, tohle je čistě prakticky.
děda do podomácku dělanýho traktůrku - motor ze starý oktávky
kde bylo v nádrži drobet benzínu začal lejt naftu (drobet si to poplet) pak tam teda nalil dost benzínu aby se to rozředilo. Jel s tim brácha a okomentoval to: "... když to jelo, tak to hulilo jak sviňa a vůbec to nejelo."
Takže asi tak - praktická skušenost
JonnY píše:ja by som tych 10% az tak tragicky nevidel.
predsalen, niektore cerpacky primiesavaju do benzinu bohvieake svinstno (ci uz vodu, alebo bionaftu alebo co...)
motor toho skousne dost, ale pri priamovstrekoch by som sa asi bal...
bionaftu nerisknou....muzou to redit jen takovymi latkami aby to max ubralo vykonu a neposlalo motor k sipku...neco typu rozposutedel apod.
a nekde sem cetl ze i 1L na nadrz u new aut jde poznat.to ale jen z doslechu tak to tak i berte....
ja to presne neviem. co viem, ze 95oktanov nemusi byt 95 oktanov (tj motor s vybratym knock senzorom a na oklamanie ecu nahradeny odporom ludia su prasata), shell vpower racing na jednej pumpe nemusi byt rovnaky na inej a cim dalej na vychod clovek natankuje, tym to nejak jede pomalsie...a to by si clovek myslel, ze pri nafte toho az tolko pokazit nejde...
Bavíme se o G2 a jediný co kdo dokázal napsat tak je že se nějakým způsobem poškodí vstřiky kterých mají na vrakovištích stofky za 20Kčs.
No spíš to vidím na technický benzín smíchaný s benzínem 95 tak v poměru 2/3 95 1/3 technického (kolem 84-87oktanů)
technicek prej stojí 16kč/litr
Katalysátor mám, ale jen jeho obal
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000 Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900 And PRV
Michell píše:A muzu se zeptat na duvod? Pac v tomhle pripade to co usetris pak vyhodis za novy vstriky...
Většina lidí chce aby motor podával co největší dostupný výkon - takže je nejlepší do nádrže lejt co tam patří. Ber tu otázku jako myšlenkovej úlet ...
to sou nápady totok ,si kup nějakou škodovku na experimenty,nebo tam li special ten je taky o něco levnější,už u toho poznáš rozdíl,mezi n95 ve výkoně
seat ibiza 1,9tdi 66kw,pp764,gt 1749va,trochu rychla plechovka
Fiat Tempra 1,9TD,okna v el,central,a cele je to rezave:)
minulost:
fiat brava 1,9jtd,00
Lancia Kappa 2,4jtd 98
Fiat Brava 1,9td,98,el okna,klima
ja to leju do S120 a pohoda akorad to huli a nejede a v zime to nenastartovalo ani pri roztlacovani v lete to je pohoda kdyz to je zadarmo proc bych nato nejezdil ale motor de doprdele a nafta de opradu do oleje uz mam 2L oil s naftou na max.
tak já nevim, ale jednou jsem omylem načerpal do Hondy 91 místo 95.....mno, jelikož jsem měl uplně prázdnou nádrž, tak se to během chvíle natáhlo a hned jsem poznal, že to nějak netáhne tak jsem se vrátil na pumpu, koukám na stojan, koukám na Hondu a začnu se mlátit do hlavy...tak jsem dotankoval do plné 95tkou a trošku se to srovnalo....ale lít tam naftu? mno, nevim..nemá takovou hořlavost.....měl bych nejspíš strach o motor
nejsem technik, jen píšu svůj poznatek, když se tady někdo zmínil o 91
Radši budu druhej než mrtvej!
Honda Civic D16A6 - Sweatheart
Chrysler GrandVoyager 2,5TD - Daily Driver
Honda Civic IV.gen - prodám veškeré díly - více SZ
Alfa Romeo GTV - Under Construction
Yamaha YFM350X Warrior RWD - Free Time Machine
StreetFighter píše:tak já nevim, ale jednou jsem omylem načerpal do Hondy 91 místo 95.....mno, jelikož jsem měl uplně prázdnou nádrž, tak se to během chvíle natáhlo a hned jsem poznal, že to nějak netáhne tak jsem se vrátil na pumpu, koukám na stojan, koukám na Hondu a začnu se mlátit do hlavy...tak jsem dotankoval do plné 95tkou a trošku se to srovnalo....ale lít tam naftu? mno, nevim..nemá takovou hořlavost.....měl bych nejspíš strach o motor
nejsem technik, jen píšu svůj poznatek, když se tady někdo zmínil o 91
Tak to drahe polovicky 626ka GD 2.2i jezdi na N91 bezne, ale taky bych rekl, ze ten motor je subjektivne s N95 sviznejsi a trochu min zere. V tomhle pripade je ale N91 predepsanej vyrobcem.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
no já to lil do Simalá, tenkrát se stala chyba na benzínce, tak jsem měl benzín a v něm vcelku dost nafty.
No jezdilo to normálně, chytalo to jak kdy, ale šíleně to hulilo. Oddělal jsem svíčku, výfuk byl docela hafo zanesenej, musel sem ho čistit o dost častejc. Do auta bych to vůbec nedával. Nestojí to za pokusy. Chceš jezdit na naftu?.... kup si Diesela
Nejde mi o to jezdit levňějc, ale zapatlat vstřiky aby neměli takovej průtok, ale problém se přemístil někam jinam, neboli vstřik nepustí víc než mu dá rozdělovač takže tím to nebude
No co no ROPA je ROPA a je mi jedno jestli je to benzín nebo nafta je to furt to stejný akorát se to využívá trošku jinak
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000 Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900 And PRV
Vecernicek píše:Nejde mi o to jezdit levňějc, ale zapatlat vstřiky aby neměli takovej průtok, ale problém se přemístil někam jinam, neboli vstřik nepustí víc než mu dá rozdělovač takže tím to nebude
No co no ROPA je ROPA a je mi jedno jestli je to benzín nebo nafta je to furt to stejný akorát se to využívá trošku jinak
vecernicku, ty fakt absolutne netusis, co to tu pises, co?
Vecernicek píše:Nejde mi o to jezdit levňějc, ale zapatlat vstřiky aby neměli takovej průtok, ale problém se přemístil někam jinam, neboli vstřik nepustí víc než mu dá rozdělovač takže tím to nebude
No co no ROPA je ROPA a je mi jedno jestli je to benzín nebo nafta je to furt to stejný akorát se to využívá trošku jinak
tak ta poprosim, ak vies o com je rec, vysvetli mi co s tym myslel
Vecernicek píše:Nejde mi o to jezdit levňějc
Vecernicek píše:Technicekj benzín za 16
mozno doslo len k nejakemu zasadnemu sumu v mojom rutery...
edit:
...ale zapatlat vstřiky aby neměli takovej průtok...