Vzduchové filtry
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Vzduchové filtry
Mam Hyundai Lantra 1.5Gls chci tam naprat sportovní vzduchovy filtr
http://www.cztuning.cz/index.php?action ... zboid=2085 nezkurvim tim neco ?? Myslim jestli mi to bude slapat v pohode ?? A jak moc se zlepsi zvuk ??
diky za odpovedi napjate cekam [/img]
http://www.cztuning.cz/index.php?action ... zboid=2085 nezkurvim tim neco ?? Myslim jestli mi to bude slapat v pohode ?? A jak moc se zlepsi zvuk ??
diky za odpovedi napjate cekam [/img]
Nečekej zázraky. Nárůst výkonu pokud to nebude dobře uděaný může bejt taky zápornej Zvuk se trošku zlepší ale spíš když k tomu máš ještě výfuk, ale taky nečekej zázraky. A zkazit můžeš když to dobře neodstíníš a nedodáš tomu dost studenýho vzduchu
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Re: vzduchovy filtr
Ja ho v patek dostal od kamose asi ten samy (PC 400kc) no a nepoznal jsem nic ani zvuk...tak asi tak...jeste ze sem do toho nedal prachy....je sice fakt ze jeste musim dodelat rouru od naraznikuduval píše:Mam Hyundai Lantra 1.5Gls chci tam naprat sportovní vzduchovy filtr
http://www.cztuning.cz/index.php?action ... zboid=2085 nezkurvim tim neco ?? Myslim jestli mi to bude slapat v pohode ?? A jak moc se zlepsi zvuk ??
diky za odpovedi napjate cekam [/img]
Změna je život...
Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)
SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -
Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)
SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -
V sobotu sem projel par ulic prislo mi to ze proste nic. Dnes sem ujel asi 10km po meste a je to trochu znat. Jeste vyfuk at muze vzduch dovnitr a spaliny rychle ven
Změna je život...
Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)
SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -
Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)
SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -
Re: vzduchovy filtr
hlavně to MUSÍŠ pořádně odstínit, přivést k tomu studenej vzduch.... a dal bych tam ten filtřík možná větší... ;o)
každopádně na každým motoru se to projevuje jinou intenzitou... ale může Ti to pomoci dost (jako základ) ;o)
každopádně na každým motoru se to projevuje jinou intenzitou... ale může Ti to pomoci dost (jako základ) ;o)
Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion
filtr
Nakonec jsem si objednal tento
http://www.cztuning.cz/index.php?action ... zboid=1435
http://www.cztuning.cz/index.php?action ... zboid=1435
Re: filtr
Hlavně nevěř tomu nárůstu výkonu. (uvádí zvýšení výkonu o 6 až 8 koní)duval píše:Nakonec jsem si objednal tento
http://www.cztuning.cz/index.php?action ... zboid=1435
Už jsem to jsem někam psal, ale třeba u motoru 1.9D jsem naměřil po instalaci přímého sání o 5PS méně(přesné číslo už si nějak nepamatuji, ale bylo to nějak tak). Takže né každému motoru to něco přidá, ale stejně to může i něco ubrat.
Pro rejpali " Měl jsem to dobře odstíněné od tepla"
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
- LuckyR
- Příspěvky: 2621
- Registrován: 09 čer 2005 22:34
- Bydliště: Teď už Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Když už se to tu řeší, jak se dá nejlépe odstínit od tepla z motoru a nějaký typi k lepšímu přívodu studenýho vzduchu? Chci si ho tam taky dát, ale když už tak aby to za něco stálo..nechci ho tam plácnout jen tak..
Španělští hřebci zemřeli..teď jezdím na německých konících
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
Náporové sání Budu dělat tento týden.LuckyR píše:Když už se to tu řeší, jak se dá nejlépe odstínit od tepla z motoru a nějaký typi k lepšímu přívodu studenýho vzduchu? Chci si ho tam taky dát, ale když už tak aby to za něco stálo..nechci ho tam plácnout jen tak..
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
To máš naprosto individuální a fakt každej motor jiný řešení, některý auta maj filtr za baterkou a nasávač z nárazníku, já mam vyloženě náporový kde mam prořízlou příčku mezi světlama a hned za maskou vlastně začíná plastovej náhubek ve kterym je filtr a trubka sání je po zastavení opravdu studená. Když sem tam ten plastovej náhubek neměl a neměl sem prořízlou tu příčku byla trubka teplá. Po tý úpravě hodně výrazně klesla teplota, tolik že sem to ani nečekal. Nebo dobrý asi budou filtry v karbonu jako dělá B.M.C kde vlastně je trubka od motoru pak ten filtr a z filtru jde hadice až někam odkud to saje studenej vzduch............LuckyR píše:Když už se to tu řeší, jak se dá nejlépe odstínit od tepla z motoru a nějaký typi k lepšímu přívodu studenýho vzduchu? Chci si ho tam taky dát, ale když už tak aby to za něco stálo..nechci ho tam plácnout jen tak..
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- LuckyR
- Příspěvky: 2621
- Registrován: 09 čer 2005 22:34
- Bydliště: Teď už Beroun
- Kontaktovat uživatele:
No já to mam nějak takhle, filtr bych měl za pravým světlem (od řidiče)..takže odstínit by se to dalo nějakym plechem ne? A jak by se dalo teda přivést víc toho vzduchu
- Přílohy
-
- motor.jpg (71.28 KiB) Zobrazeno 24197 x
Španělští hřebci zemřeli..teď jezdím na německých konících
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
Jen tak pro zajimavost. Z golfa II. (ne z meho). Je videt mirne odstineni ale ne privod vzduchu.
- Přílohy
-
- sani2.jpg (80.7 KiB) Zobrazeno 23423 x
-
- sani.jpg (76.45 KiB) Zobrazeno 23420 x
Změna je život...
Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)
SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -
Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)
SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -
- krulis
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 09 kvě 2005 13:32
- Bydliště: 82°12'N 23°59'E
- Kontaktovat uživatele:
ty kity sou univerzalni nebo si musi kazdej sehnat primo na svy auto ? ted mam danej sport. filtr rovnou bez trubky, takze je primo vedle tepla z motoru a tak uvazuju rychle rychle o ty prodluzovaci trubce, abych ho prdl za svetlo, tak jak je to na poslednim pic... jenze na colta rozhodne nic nesezenu leda si zemrit ten prumer a napasovat to tam co...
| http://krulis.net | dneska jsem vyskočil z auta, padl přímo na hlavu a odrazil se deset metrů vysoko, osedlal létajícího koně a proletěl jsem se pod karlovým mostem, nevím o ničem vyjímečným co by se dnes stalo....
- LuckyR
- Příspěvky: 2621
- Registrován: 09 čer 2005 22:34
- Bydliště: Teď už Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Já myslim, že sou univerzály ne? něco like this http://www.cztuning.cz/index.php?action ... zboid=2083
Španělští hřebci zemřeli..teď jezdím na německých konících
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
- krulis
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 09 kvě 2005 13:32
- Bydliště: 82°12'N 23°59'E
- Kontaktovat uživatele:
jo tak to je presne ono diky mooocLuckyR píše:Já myslim, že sou univerzály ne? něco like this http://www.cztuning.cz/index.php?action ... zboid=2083
| http://krulis.net | dneska jsem vyskočil z auta, padl přímo na hlavu a odrazil se deset metrů vysoko, osedlal létajícího koně a proletěl jsem se pod karlovým mostem, nevím o ničem vyjímečným co by se dnes stalo....
- krulis
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 09 kvě 2005 13:32
- Bydliště: 82°12'N 23°59'E
- Kontaktovat uživatele:
chlapi mate nekdo zkusenosti s montovanim tohodlenc kitu ?krulis82 píše:jo tak to je presne ono diky mooocLuckyR píše:Já myslim, že sou univerzály ne? něco like this http://www.cztuning.cz/index.php?action ... zboid=2083
| http://krulis.net | dneska jsem vyskočil z auta, padl přímo na hlavu a odrazil se deset metrů vysoko, osedlal létajícího koně a proletěl jsem se pod karlovým mostem, nevím o ničem vyjímečným co by se dnes stalo....
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 10 lis 2005 19:32
- Bydliště: OV
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tak.Některá auta např má Calibra 16v,mají vymylšené jakési proměnné sání ,buďto nějakým airboxem kde to nutí vzduch vytvářet vír který mění délku sání v závisloti na rychlosti prútoku vzduchu nebo mají dvojí sání(např Ford Scorpio).Tím, že se zvolí kit sání a eliminuje funkčnost tohoto boxu,sice posléze s doladěním na diagnostice,dojde ke zvýšení výkonu,ale rozhodí se křivka výkonu.Tzn. že pro běžné ježdění to zn. to, že sice máte o pár kobylek víc,ale ve vyšších otáčkách a pokud jezdíte s tímto vozidlem běžně poznáte to i na spotřebě, protože je potřeba motor hnát o něco víc do otáček než předtím.Anděl píše:Délka sání se také projevuje na křivce výkonu. Krátké sání přidá ve vysokých otáčkách a dlouhé zase v nízkých.
- krulis
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 09 kvě 2005 13:32
- Bydliště: 82°12'N 23°59'E
- Kontaktovat uživatele:
no ja mel puvodni bednu popraskanou, tak jsem volil rovnou koupit sport. filtr a aby tam nebyl jen tak u motoru - chci tenhle kit...
| http://krulis.net | dneska jsem vyskočil z auta, padl přímo na hlavu a odrazil se deset metrů vysoko, osedlal létajícího koně a proletěl jsem se pod karlovým mostem, nevím o ničem vyjímečným co by se dnes stalo....
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
jasně jenže sání za klapkou a ne před klapkou tam je to naprosto jedno ...Anděl píše:Délka sání se také projevuje na křivce výkonu. Krátké sání přidá ve vysokých otáčkách a dlouhé zase v nízkých.
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ježiš to jsou nesmysly hahaha ....Dave-TuningClubOstrava píše:Přesně tak.Některá auta např má Calibra 16v,mají vymylšené jakési proměnné sání ,buďto nějakým airboxem kde to nutí vzduch vytvářet vír který mění délku sání v závisloti na rychlosti prútoku vzduchu nebo mají dvojí sání(např Ford Scorpio).Tím, že se zvolí kit sání a eliminuje funkčnost tohoto boxu,sice posléze s doladěním na diagnostice,dojde ke zvýšení výkonu,ale rozhodí se křivka výkonu.Tzn. že pro běžné ježdění to zn. to, že sice máte o pár kobylek víc,ale ve vyšších otáčkách a pokud jezdíte s tímto vozidlem běžně poznáte to i na spotřebě, protože je potřeba motor hnát o něco víc do otáček než předtím.Anděl píše:Délka sání se také projevuje na křivce výkonu. Krátké sání přidá ve vysokých otáčkách a dlouhé zase v nízkých.
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 10 lis 2005 19:32
- Bydliště: OV
- Kontaktovat uživatele:
Proč?MarauderZ28 píše:ježiš to jsou nesmysly hahaha ....Dave-TuningClubOstrava píše:Přesně tak.Některá auta např má Calibra 16v,mají vymylšené jakési proměnné sání ,buďto nějakým airboxem kde to nutí vzduch vytvářet vír který mění délku sání v závisloti na rychlosti prútoku vzduchu nebo mají dvojí sání(např Ford Scorpio).Tím, že se zvolí kit sání a eliminuje funkčnost tohoto boxu,sice posléze s doladěním na diagnostice,dojde ke zvýšení výkonu,ale rozhodí se křivka výkonu.Tzn. že pro běžné ježdění to zn. to, že sice máte o pár kobylek víc,ale ve vyšších otáčkách a pokud jezdíte s tímto vozidlem běžně poznáte to i na spotřebě, protože je potřeba motor hnát o něco víc do otáček než předtím.Anděl píše:Délka sání se také projevuje na křivce výkonu. Krátké sání přidá ve vysokých otáčkách a dlouhé zase v nízkých.