Lze zlepsit reakci turba?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

PhoB
Příspěvky: 166
Registrován: 02 led 2006 23:11

Lze zlepsit reakci turba?

Příspěvek od PhoB »

Nevite, zda-li lze nejak zlepsit situaci, kdyz jedu v klidu a prudce dam plny plyn, tak je asi 1s kdy se nic nedeje a az pak zacne tlacit turbo? To stejne je treba pri prerazeni(s Blow-off ventilem sem zadny rozdil nepoznal; turbo kdyz tlaci, tak vcelku rychle).
Auto je stare Uno turbo - benzin.
S2 ABY Coupe in ressurection
Delta Integrale 16V
remote Lancer EVO8
ex JDM STI typeR ver3
ex Yellow Punto GT 2.0 16VT & 20VT

Uživatelský avatar
OXiDE.cz
Příspěvky: 421
Registrován: 24 bře 2005 09:22
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lze zlepsit reakci turba?

Příspěvek od OXiDE.cz »

PhoB píše:Nevite, zda-li lze nejak zlepsit situaci, kdyz jedu v klidu a prudce dam plny plyn, tak je asi 1s kdy se nic nedeje a az pak zacne tlacit turbo? To stejne je treba pri prerazeni(s Blow-off ventilem sem zadny rozdil nepoznal; turbo kdyz tlaci, tak vcelku rychle).
Auto je stare Uno turbo - benzin.
turbo se holt musí roztočit, proto závodníci v zatáčce když brzdí, přišlapujou plyn aby turbo neztratilo otáčky.
Felda forever

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Re: Lze zlepsit reakci turba?

Příspěvek od GReddy »

OXiDE.cz píše:
PhoB píše:Nevite, zda-li lze nejak zlepsit situaci, kdyz jedu v klidu a prudce dam plny plyn, tak je asi 1s kdy se nic nedeje a az pak zacne tlacit turbo? To stejne je treba pri prerazeni(s Blow-off ventilem sem zadny rozdil nepoznal; turbo kdyz tlaci, tak vcelku rychle).
Auto je stare Uno turbo - benzin.
turbo se holt musí roztočit, proto závodníci v zatáčce když brzdí, přišlapujou plyn aby turbo neztratilo otáčky.
podrazuje se s meziplynem i u atmosfery tam je duvod uplne jinej ;)

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Lze zlepsit reakci turba?

Příspěvek od Idaho »

PhoB píše:Nevite, zda-li lze nejak zlepsit situaci, kdyz jedu v klidu a prudce dam plny plyn, tak je asi 1s kdy se nic nedeje a az pak zacne tlacit turbo? To stejne je treba pri prerazeni(s Blow-off ventilem sem zadny rozdil nepoznal; turbo kdyz tlaci, tak vcelku rychle).
Auto je stare Uno turbo - benzin.
správné nastavení BOB dokáže nástup turba po přeřazení značne urychlit , poznal jsem to na svém aute, kde jsme staré, nekvalitní ahradil sice jetým ale kvalitnejším s možností měnit tuhost pružiny..

Osobně pokud předpokládám že budu pořebovat zátah turba tak se na to připravuju a podle toho i jedu ( řadím ) ale když jak píšeš ty potřebuju akcelerovat na jednou při klidné jízdě, tak meziplyn a podřazení,, nezvládneš to rychleji jak za 1s ale další nábeh a zátah je díky vyšším otáčkám rychlejší..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Lze zlepsit reakci turba?

Příspěvek od blázen »

nebo koupit jiné turbo :wink:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Lze zlepsit reakci turba?

Příspěvek od Idaho »

blázen píše:nebo koupit jiné turbo :wink:
jj menší turbo = rychlejší náběh - ale brzy se dostane přes svuj "horizont"..

možností je více, třeba co nejvíce zkrátit cestu vzduchu z turba do sání, tam j epotřeba občas i uvažovat nad IC, pokud nekdo pořídí větší a učinější, sice to lépe chladí ale zase se rpodlouží díky velikosti IC nástup tlaku takže i větší IC je třeba brát s rezervou.. Ty tam máš origo ( máš tamvubec nejaké? ani nevím jestli uno IC má :D
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Re: Lze zlepsit reakci turba?

Příspěvek od GReddy »

Idaho píše:
blázen píše:nebo koupit jiné turbo :wink:
jj menší turbo = rychlejší náběh - ale brzy se dostane přes svuj "horizont"..

možností je více, třeba co nejvíce zkrátit cestu vzduchu z turba do sání, tam j epotřeba občas i uvažovat nad IC, pokud nekdo pořídí větší a učinější, sice to lépe chladí ale zase se rpodlouží díky velikosti IC nástup tlaku takže i větší IC je třeba brát s rezervou.. Ty tam máš origo ( máš tamvubec nejaké? ani nevím jestli uno IC má :D
se chci zeptat..kdyz je auto co ma single turbo jde z toho za pomoci mensiho turba kuli tomu nabehu udelat twin?

FCS
Moderátor
Příspěvky: 1018
Registrován: 16 dub 2006 07:25
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Lze zlepsit reakci turba?

Příspěvek od FCS »

Idaho píše:
blázen píše:nebo koupit jiné turbo :wink:
jj menší turbo = rychlejší náběh - ale brzy se dostane přes svuj "horizont"..

možností je více, třeba co nejvíce zkrátit cestu vzduchu z turba do sání, tam j epotřeba občas i uvažovat nad IC, pokud nekdo pořídí větší a učinější, sice to lépe chladí ale zase se rpodlouží díky velikosti IC nástup tlaku takže i větší IC je třeba brát s rezervou.. Ty tam máš origo ( máš tamvubec nejaké? ani nevím jestli uno IC má :D
Uno má IC,ale má tak 15x20cm :lol: :lol:
Co jsem koukal v mimoni,tak PhoB má nějakej větší IC...
Určitě počítej phobe,že ten velikej ic se vyplatí až při tlaku nad 1b,stim seriovým tlakem 0,65b,co má Uno,to asi bude mít velikou turbodíru a jestli tam máš ještě nějaké větší turbo,tak to neni nic zvláštního si myslím,že tomu trvá,než se to zvedne...

Obrázek


Tam máš ten IC z Avie???

FCS
Moderátor
Příspěvky: 1018
Registrován: 16 dub 2006 07:25
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Lze zlepsit reakci turba?

Příspěvek od FCS »

GReddy píše:
Idaho píše:
blázen píše:nebo koupit jiné turbo :wink:
jj menší turbo = rychlejší náběh - ale brzy se dostane přes svuj "horizont"..

možností je více, třeba co nejvíce zkrátit cestu vzduchu z turba do sání, tam j epotřeba občas i uvažovat nad IC, pokud nekdo pořídí větší a učinější, sice to lépe chladí ale zase se rpodlouží díky velikosti IC nástup tlaku takže i větší IC je třeba brát s rezervou.. Ty tam máš origo ( máš tamvubec nejaké? ani nevím jestli uno IC má :D
se chci zeptat..kdyz je auto co ma single turbo jde z toho za pomoci mensiho turba kuli tomu nabehu udelat twin?
Určitě jde,ale stím přijde spousta dalších věcí..jako předělání svodů..dáš jedno malé turbo a druhé větší a každé pracuje v jiném rozsahu otáček...stejně je to řešeno u 535d pokud se nemýlím,dyštak mě opravte :P

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Lze zlepsit reakci turba?

Příspěvek od Idaho »

FCS píše:
GReddy píše:
Idaho píše: jj menší turbo = rychlejší náběh - ale brzy se dostane přes svuj "horizont"..

možností je více, třeba co nejvíce zkrátit cestu vzduchu z turba do sání, tam j epotřeba občas i uvažovat nad IC, pokud nekdo pořídí větší a učinější, sice to lépe chladí ale zase se rpodlouží díky velikosti IC nástup tlaku takže i větší IC je třeba brát s rezervou.. Ty tam máš origo ( máš tamvubec nejaké? ani nevím jestli uno IC má :D
se chci zeptat..kdyz je auto co ma single turbo jde z toho za pomoci mensiho turba kuli tomu nabehu udelat twin?
Určitě jde,ale stím přijde spousta dalších věcí..jako předělání svodů..dáš jedno malé turbo a druhé větší a každé pracuje v jiném rozsahu otáček...stejně je to řešeno u 535d pokud se nemýlím,dyštak mě opravte :P
většina lidí si mylsí že twin a bi turba jsou vždy jedno velké a druhé malé, zatím co jsem se setkal tak pouze s případy že jsou obe stejná a bud běží naráz od začátku nebo beží všechyn výfukové plyny do jednohoa po překonání určité hranice to začne plyny dělit 50na 50 mezi obe turba - jsou stejná..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Lze zlepsit reakci turba?

Příspěvek od blázen »

FCS píše:
GReddy píše:
Idaho píše: jj menší turbo = rychlejší náběh - ale brzy se dostane přes svuj "horizont"..

možností je více, třeba co nejvíce zkrátit cestu vzduchu z turba do sání, tam j epotřeba občas i uvažovat nad IC, pokud nekdo pořídí větší a učinější, sice to lépe chladí ale zase se rpodlouží díky velikosti IC nástup tlaku takže i větší IC je třeba brát s rezervou.. Ty tam máš origo ( máš tamvubec nejaké? ani nevím jestli uno IC má :D
se chci zeptat..kdyz je auto co ma single turbo jde z toho za pomoci mensiho turba kuli tomu nabehu udelat twin?
Určitě jde,ale stím přijde spousta dalších věcí..jako předělání svodů..dáš jedno malé turbo a druhé větší a každé pracuje v jiném rozsahu otáček...stejně je to řešeno u 535d pokud se nemýlím,dyštak mě opravte :P
tzv. dvoustupnové přeplnování... ale můj názor je dát jedno a pořádné,..sice má delší náběh ale potom to stojí zato..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Placenta
Příspěvky: 281
Registrován: 03 lis 2004 17:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Placenta »

no to se ti taky muze stat ze vyfukove plyny Ti moc velke turbo malo roztoci a vykon nikde, a nebo ti bude zabirat az v poslednich treba 500 otackach, nejlepsi je jit cestou jiz overenou, experimenty pokud nemas statisice nazbyt nemaj asi cenu
http://www.drag-tuning-club.com/
Obrázek
1.4 XSi - Rally
3.0 TT VR- Drag

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: Lze zlepsit reakci turba?

Příspěvek od JonnY »

a) dve rovnake vrtule, ktore fukaju spolu (obvykle V motory)
b) dve rovnake vrtule. najpr fuka jedna, potom sa prida druha (supra)
c) jedna velka, jedna mala. (535d)

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Re: Lze zlepsit reakci turba?

Příspěvek od GReddy »

JonnY píše:a) dve rovnake vrtule, ktore fukaju spolu (obvykle V motory)
b) dve rovnake vrtule. najpr fuka jedna, potom sa prida druha (supra)
c) jedna velka, jedna mala. (535d)
a v cem jsou u jednotlivych verzi vyhody? tak u small a big to je logicky ze lepsi nastup...ale v cem jsou lepsi ze jsou dve stejna turba nebo ze nejdriv jedno a pak se prida dalsi identicky... v cem v praxi je napriklad lepsi supra single a twin turbo?

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Lze zlepsit reakci turba?

Příspěvek od Idaho »

GReddy píše:
JonnY píše:a) dve rovnake vrtule, ktore fukaju spolu (obvykle V motory)
b) dve rovnake vrtule. najpr fuka jedna, potom sa prida druha (supra)
c) jedna velka, jedna mala. (535d)
a v cem jsou u jednotlivych verzi vyhody? tak u small a big to je logicky ze lepsi nastup...ale v cem jsou lepsi ze jsou dve stejna turba nebo ze nejdriv jedno a pak se prida dalsi identicky... v cem v praxi je napriklad lepsi supra single a twin turbo?
výhoda twin turbo u mkiv je v podstate v tom že malinké turbo se mnohem ryhcleji roztočí a dříve plní než kdybys roztáčel velké.. Takže 6 válcu roztočí mnohem rychleji to jednomalé, jakmile ale máš dost výfukových plynů abys plnohodnotně točil oběma tak už točím všema válcema obema trubínama.

Předpokládám, že u principu velké + malé to bude stejné, ale zatím jsem nevidel rozkuchané a nedokážu si dost dobře predstavit jak by fungovalo velkeé s malým společne, spíš si mylsím že malé se odstaví uplně a tahne jen velké ale to fakt nevím..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Re: Lze zlepsit reakci turba?

Příspěvek od GReddy »

Idaho píše:
GReddy píše:
JonnY píše:a) dve rovnake vrtule, ktore fukaju spolu (obvykle V motory)
b) dve rovnake vrtule. najpr fuka jedna, potom sa prida druha (supra)
c) jedna velka, jedna mala. (535d)
a v cem jsou u jednotlivych verzi vyhody? tak u small a big to je logicky ze lepsi nastup...ale v cem jsou lepsi ze jsou dve stejna turba nebo ze nejdriv jedno a pak se prida dalsi identicky... v cem v praxi je napriklad lepsi supra single a twin turbo?
výhoda twin turbo u mkiv je v podstate v tom že malinké turbo se mnohem ryhcleji roztočí a dříve plní než kdybys roztáčel velké.. Takže 6 válcu roztočí mnohem rychleji to jednomalé, jakmile ale máš dost výfukových plynů abys plnohodnotně točil oběma tak už točím všema válcema obema trubínama.

Předpokládám, že u principu velké + malé to bude stejné, ale zatím jsem nevidel rozkuchané a nedokážu si dost dobře predstavit jak by fungovalo velkeé s malým společne, spíš si mylsím že malé se odstaví uplně a tahne jen velké ale to fakt nevím..
supra ma jedno maly a jedno velky ze jo? johnny pise ze supra ma stejny dve turba...jedno maly a velky to vim jak funguje jde mi spis o dve stejny turba

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Lze zlepsit reakci turba?

Příspěvek od Idaho »

GReddy píše:
Idaho píše:
GReddy píše: a v cem jsou u jednotlivych verzi vyhody? tak u small a big to je logicky ze lepsi nastup...ale v cem jsou lepsi ze jsou dve stejna turba nebo ze nejdriv jedno a pak se prida dalsi identicky... v cem v praxi je napriklad lepsi supra single a twin turbo?
výhoda twin turbo u mkiv je v podstate v tom že malinké turbo se mnohem ryhcleji roztočí a dříve plní než kdybys roztáčel velké.. Takže 6 válcu roztočí mnohem rychleji to jednomalé, jakmile ale máš dost výfukových plynů abys plnohodnotně točil oběma tak už točím všema válcema obema trubínama.

Předpokládám, že u principu velké + malé to bude stejné, ale zatím jsem nevidel rozkuchané a nedokážu si dost dobře predstavit jak by fungovalo velkeé s malým společne, spíš si mylsím že malé se odstaví uplně a tahne jen velké ale to fakt nevím..
supra ma jedno maly a jedno velky ze jo? johnny pise ze supra ma stejny dve turba...jedno maly a velky to vim jak funguje jde mi spis o dve stejny turba
ne supra má dve stejná turba... už jsme tento mítus bořil nekolikrát na Tf ale koukám že přetrvává dál :) mkiv má dve Toy CT12 turba.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

Pořád tu píšete velký a malý turba. Ale velikost není jediná jeho vlastnost. Co třeba takový A/R? Proč by měl někdo kvůli rychlejší odezvě montovat dvě turba, když může zvolit singl s odlišnou charakteristikou? Nebo proč by nemohl namontovat vačky s jiným profilem? Já si dřív taky myslel že jedině dvě malý turba znamenají rychlou odezvu ale je to blbost. podívejte se třeba na Violátorovu Supru jakej má rychlej nástup i s jedním velkým singlem ....

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Lze zlepsit reakci turba?

Příspěvek od Idaho »

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Lze zlepsit reakci turba?

Příspěvek od blázen »

u těch dvou turbodmychadel se vyfukové plyny dělí pro jednotlivá turba takže stím náběhem bych byl opatrný.. spravně napsal barbucha - A/R hodnota..taky typ ložisek v turbu na to bude mít podle mě taky vliv
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Lze zlepsit reakci turba?

Příspěvek od Idaho »

blázen píše:u těch dvou turbodmychadel se vyfukové plyny dělí pro jednotlivá turba takže stím náběhem bych byl opatrný.. spravně napsal barbucha - A/R hodnota..taky typ ložisek v turbu na to bude mít podle mě taky vliv
jak u kterých u radového jako je třeba 2JZ se nedelí na dve turba, ale všechyn plyny ( nebo spíše 9% ) jdou do jednoho turba a teprve po dosažení určitých podmínek dojde k "připojení odběru výfukových plynů " pro druhé turbo, je to řeseno klapkou ve svodech, takže nábeh je docela rychlej..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

PhoB
Příspěvky: 166
Registrován: 02 led 2006 23:11

Příspěvek od PhoB »

No ja mam turbo vicemene seriove, jen saci cast(kompresorova) je o neco vetsi, tzn. i o kousek vetsi vrtulka :-)
Vetsi IC ktery mam, nevim z ceho. Je to takova nudle asi 10cm vysoka, no asi 2x/2,5x vetsi nez original.
Trubky k nemu jsou snad nejkratsi cestou co to slo(ale samozrejme cesta je celkove delsi nez k originalnimu).

Idaho: co je to BOB ?
S2 ABY Coupe in ressurection
Delta Integrale 16V
remote Lancer EVO8
ex JDM STI typeR ver3
ex Yellow Punto GT 2.0 16VT & 20VT

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

PhoB píše:No ja mam turbo vicemene seriove, jen saci cast(kompresorova) je o neco vetsi, tzn. i o kousek vetsi vrtulka :-)
Vetsi IC ktery mam, nevim z ceho. Je to takova nudle asi 10cm vysoka, no asi 2x/2,5x vetsi nez original.
Trubky k nemu jsou snad nejkratsi cestou co to slo(ale samozrejme cesta je celkove delsi nez k originalnimu).

Idaho: co je to BOB ?
Blow of Balve :lol:

myslel určitě BOV
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

blázen píše:
PhoB píše:No ja mam turbo vicemene seriove, jen saci cast(kompresorova) je o neco vetsi, tzn. i o kousek vetsi vrtulka :-)
Vetsi IC ktery mam, nevim z ceho. Je to takova nudle asi 10cm vysoka, no asi 2x/2,5x vetsi nez original.
Trubky k nemu jsou snad nejkratsi cestou co to slo(ale samozrejme cesta je celkove delsi nez k originalnimu).

Idaho: co je to BOB ?
Blow of Balve :lol:

myslel určitě BOV
heh ted jsem hledal kde jsem použi BOB a co to vlastne má být, až tvojí poznámkou jsem si uvedomil že B je nebezpečne blízkou V na klávesnici :) tímto se omlouvám, občas po sobe nečtu, což si jiste většina lidi na TF již zvykla :D
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

PhoB
Příspěvky: 166
Registrován: 02 led 2006 23:11

Příspěvek od PhoB »

Aha, uz jsem myslel, ze je to nejaka specialitka kterou neznam ;-)
S2 ABY Coupe in ressurection
Delta Integrale 16V
remote Lancer EVO8
ex JDM STI typeR ver3
ex Yellow Punto GT 2.0 16VT & 20VT

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

PhoB píše:Aha, uz jsem myslel, ze je to nejaka specialitka kterou neznam ;-)
z toho si nic nedělej pořád vymejšlím specialitky ketrý nikdo nezná, jsem svým zpusobem průkopník :D

jenom pořád žádná z nich nefunguje :-(
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

jedině že by to byl BOB a bobek
:smich:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

blázen píše:jedině že by to byl BOB a bobek
:smich:
jj to jsem už taky zkoušel navzájem propojené dva kolotoče s křečky Bobem a Bobkem, kteří přes společnou hřídel poháněli vrtulku v sání.. no skoušel jsem to projet, jenže jak zabralo turbo tak se supra trošku zakuckala a když jsem otevřel kapotu co s děje tak křečci byly pryč jen pár škrábancu od drápků bylo v sání.. no příšte to asi skusím s něčím větším - vidíš králíci mne nenapadli - dík za typ..

..ale jak je naučit běhat v kolotoči?? a nebude to už moc váhy navíc??

:lol:
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Trhyy
V.I.P.
Příspěvky: 4024
Registrován: 03 říj 2004 14:45
Bydliště: Praha 4

Re: Lze zlepsit reakci turba?

Příspěvek od Trhyy »

Idaho píše:
blázen píše:u těch dvou turbodmychadel se vyfukové plyny dělí pro jednotlivá turba takže stím náběhem bych byl opatrný.. spravně napsal barbucha - A/R hodnota..taky typ ložisek v turbu na to bude mít podle mě taky vliv
jak u kterých u radového jako je třeba 2JZ se nedelí na dve turba, ale všechyn plyny ( nebo spíše 9% ) jdou do jednoho turba a teprve po dosažení určitých podmínek dojde k "připojení odběru výfukových plynů " pro druhé turbo, je to řeseno klapkou ve svodech, takže nábeh je docela rychlej..
Takže to vlastně pracuje na tomdle principu ?

Obrázek
MÁŠ PRASKLÝ AUTOSKLO? STŘÍPEK AUTOSKLO TO VYŘEŠÍ !
www.AUTOSKLOSTRIPEK.cz - Praha 5 -774 573 375
!!Ke každému čelnímu sklu až 2000Kč poukázka na pohonné hmoty ZDARMA!


Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Lze zlepsit reakci turba?

Příspěvek od Idaho »

teoreticky ano ale ten obrázek je zbytečne složitej zkusím to jinak ..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“