Jaký jsou Vaše zkušenosti z lehkým setrvákem ?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký jsou Vaše zkušenosti z lehkým setrvákem ?

Příspěvek od PJ »

JonnY: pise o dvou ruznejch autech
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: Jaký jsou Vaše zkušenosti z lehkým setrvákem ?

Příspěvek od JonnY »

ja viem.
len mi neni jasne, CO je poznat az od 5000rpm
a co je nasledne poznat uz "od spoda"

nejak mi to totiz nezapada do mojej predstavy fungovania motoru

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

JonnY: sorry prehmat, jinak souhlas taky mi to nejako nesedi :twisted:
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
sejki
Příspěvky: 377
Registrován: 29 dub 2005 12:43
Bydliště: Usti nad Orlici
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký jsou Vaše zkušenosti z lehkým setrvákem ?

Příspěvek od sejki »

JonnY píše:ja viem.
len mi neni jasne, CO je poznat az od 5000rpm
Klepani kliky se slovy 'za chvili ti poda ruku ojnice'
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto

MARKUSPRELUDUS
Příspěvky: 29
Registrován: 05 říj 2005 13:46

Re: Jaký jsou Vaše zkušenosti z lehkým setrvákem ?

Příspěvek od MARKUSPRELUDUS »

JonnY píše:ja viem.
len mi neni jasne, CO je poznat az od 5000rpm
a co je nasledne poznat uz "od spoda"

nejak mi to totiz nezapada do mojej predstavy fungovania motoru
no tak že ten cicvic 1.6 16v tahne znatelně po odlehčení setrvaku už od 3ooo ot/min zatímco ta targa jakoby kopne až kolem 5ooo ot/min ps a na jednom crx už jim klika vlivem špatneho vyvažení doklepala

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: Jaký jsou Vaše zkušenosti z lehkým setrvákem ?

Příspěvek od JonnY »

MARKUSPRELUDUS píše:no tak že ten cicvic 1.6 16v tahne znatelně po odlehčení setrvaku už od 3ooo ot/min zatímco ta targa jakoby kopne až kolem 5ooo ot/min ps a na jednom crx už jim klika vlivem špatneho vyvažení doklepala
odlahcenie zotrvacniku nepridava vykon ani krutiaci moment. co to potom "znatelne tahne"???

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký jsou Vaše zkušenosti z lehkým setrvákem ?

Příspěvek od blázen »

přesně tak, pouze se motoru bude líp roztáčet ale taky otáčky půjdou při přeřazení rychleji dolů..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

JonnY: ponozky ktery se behem montaze znacne zapotej :lol:
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

PJ píše:JonnY: ponozky ktery se behem montaze znacne zapotej :lol:
:)
pisal som "tahne". nie "pachne" :D

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký jsou Vaše zkušenosti z lehkým setrvákem ?

Příspěvek od PJ »

JonnY: nevim jak u vas ale u nas kdyz neco smrd tak se da pouzit i vyraz tahne
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký jsou Vaše zkušenosti z lehkým setrvákem ?

Příspěvek od MarauderZ28 »

MARKUSPRELUDUS píše:
JonnY píše:ja viem.
len mi neni jasne, CO je poznat az od 5000rpm
a co je nasledne poznat uz "od spoda"

nejak mi to totiz nezapada do mojej predstavy fungovania motoru
no tak že ten cicvic 1.6 16v tahne znatelně po odlehčení setrvaku už od 3ooo ot/min zatímco ta targa jakoby kopne až kolem 5ooo ot/min ps a na jednom crx už jim klika vlivem špatneho vyvažení doklepala
to kopnutí je přečasování vačky ne jak by najednou mohl bejt cejtit setrvák to je naprostá píčovina :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

raddy
Příspěvky: 270
Registrován: 12 led 2006 11:57

Re: Jaký jsou Vaše zkušenosti z lehkým setrvákem ?

Příspěvek od raddy »

JonnY píše:
MARKUSPRELUDUS píše:no tak že ten cicvic 1.6 16v tahne znatelně po odlehčení setrvaku už od 3ooo ot/min zatímco ta targa jakoby kopne až kolem 5ooo ot/min ps a na jednom crx už jim klika vlivem špatneho vyvažení doklepala
odlahcenie zotrvacniku nepridava vykon ani krutiaci moment. co to potom "znatelne tahne"???
odlahcenim rotujucich dielov sa znizi energia potrebna na ich roztocenie. tato energia je dostupna pre kolesa....da sa povedat, ze odlahcenie zotrvacnika krutiaci moment prida, ak uvazujeme o krutiacom momente na kolesach. krutiaci moment motora je samozrejme nezmeneny.

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: Jaký jsou Vaše zkušenosti z lehkým setrvákem ?

Příspěvek od JonnY »

jop, ja viem. :)
ale myslim ze to je zanedbatelne (vzhladom na navysenie vykonu prenasaneho do kolies).

raddy
Příspěvky: 270
Registrován: 12 led 2006 11:57

Re: Jaký jsou Vaše zkušenosti z lehkým setrvákem ?

Příspěvek od raddy »

JonnY píše:jop, ja viem. :)
ale myslim ze to je zanedbatelne (vzhladom na navysenie vykonu prenasaneho do kolies).
no ked si pozries nejake projekty, kde je vykon zmerany pred a po odlahceni, je tam nejaky rozdiel....aky velky, to si pozri pri konkretnych aplikaciach.

MARKUSPRELUDUS
Příspěvky: 29
Registrován: 05 říj 2005 13:46

Re: Jaký jsou Vaše zkušenosti z lehkým setrvákem ?

Příspěvek od MARKUSPRELUDUS »

MarauderZ28 píše:
MARKUSPRELUDUS píše:
JonnY píše:ja viem.
len mi neni jasne, CO je poznat az od 5000rpm
a co je nasledne poznat uz "od spoda"

nejak mi to totiz nezapada do mojej predstavy fungovania motoru
no tak že ten cicvic 1.6 16v tahne znatelně po odlehčení setrvaku už od 3ooo ot/min zatímco ta targa jakoby kopne až kolem 5ooo ot/min ps a na jednom crx už jim klika vlivem špatneho vyvažení doklepala
to kopnutí je přečasování vačky ne jak by najednou mohl bejt cejtit setrvák to je naprostá píčovina :o)
no jak bych to řek asi je to víc citit poněvač se motoru trochu ulechčilo s jeho roztačením :wink: tak asi proto je to znatelnějši

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

MARKUSPRELUDUS: ty ale pochop, ze to ulehceni je furt stejny protoze i vaha se nemeni, leda by se po prekroceni tech otacek zacali odstepovat nejaky kousky :lol:
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
H-Honza
Příspěvky: 25
Registrován: 11 lis 2005 11:51
Bydliště: Mimoň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od H-Honza »

mno nevim, napisu kratkou praktickou zkusenost.
Mam na aute Alu setrvacnik ktery ma misto puvodnich 8,2kg neco kolem 3,5kg.
Auto drzi volnobeh.
Rozjezdy nemaji vliv, funguje porad stejne. Zadrny hrkani ani specialni techniky rozjezdu.
Stejne jako mi bylo psano ze budu muset vic radit, je to picovina, to auto s tim lehcim setrvakem se chova presne naopak.
Tam kde bych driv musel radit dolu aby se auto rozjelo, ted staci pridat plyn.

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký jsou Vaše zkušenosti z lehkým setrvákem ?

Příspěvek od street.racer »

honza 2.0 16v píše:
Seaman píše:Ví někdo kde to v Praze dělají komplet i s vyvážením??
motorena ..zkus si jí zadat do vyhledávače..mi ted moc nefachčí net tak byhc z toho vyrost...
Jake mas s nima zkusenosti? Co ja jsem se bavil s jednim vedoucim na dilne a informoval se o vybaveni, dokazou hodne veci, ale nemaji uplne presne stroje, jelikoz to na to ty busy a nakladaky nepotrebuji...

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký jsou Vaše zkušenosti z lehkým setrvákem ?

Příspěvek od Idaho »

Když jsme u toho vyvážení..

Muj názor :
Setrvák je vyváženej s klikou a dalšímim komponenty jako soustava, tudíž setrvačník jako takový samostatně nebude vyvážen ve většine případu uplně ale tak aby lehce házela tím eliminoval nevyváženost zbytku soustavy, porto si mylsím že setrvačník, pokud se bude ubírat a vyvažovat samostatně, by měl být vyvážen se stejnou odchylkou - házením jak byl puvodní originální.

Jemoje domněnka správná nebo ne? - prosím at se k tomu vyjádří někdo kdo skutečně ví o co jde... docela by mne to zajímalo.

EDIT : omlouvám se nečetl jsem od začátku, v podstatě už bylo zodpovězeno..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

pokud ma nekdo zajem o odlehceny setrvak na BMW, 4.5+ kg, cena od 8.000,- (lze vyrobit na jakykoli model, ale dotycny se specializuje hlavne na Mka), tak me muze kontaktovat na SZ...
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

PhoB
Příspěvky: 166
Registrován: 02 led 2006 23:11

Re: Jaký jsou Vaše zkušenosti z lehkým setrvákem ?

Příspěvek od PhoB »

Idaho píše:Když jsme u toho vyvážení..

Muj názor :
Setrvák je vyváženej s klikou a dalšímim komponenty jako soustava, tudíž setrvačník jako takový samostatně nebude vyvážen ve většine případu uplně ale tak aby lehce házela tím eliminoval nevyváženost zbytku soustavy, porto si mylsím že setrvačník, pokud se bude ubírat a vyvažovat samostatně, by měl být vyvážen se stejnou odchylkou - házením jak byl puvodní originální.

Jemoje domněnka správná nebo ne? - prosím at se k tomu vyjádří někdo kdo skutečně ví o co jde... docela by mne to zajímalo.

EDIT : omlouvám se nečetl jsem od začátku, v podstatě už bylo zodpovězeno..
Dokaze nekdo na toto odpovedet? Moc by mne to zajimalo...

A kamarad mi rikal, ze pry(ted nevim presne ty hodnoty) 10g nepresnosti znamena pri 10000ot asi 50-100 kilo...
S2 ABY Coupe in ressurection
Delta Integrale 16V
remote Lancer EVO8
ex JDM STI typeR ver3
ex Yellow Punto GT 2.0 16VT & 20VT

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký jsou Vaše zkušenosti z lehkým setrvákem ?

Příspěvek od Idaho »

PhoB píše:
Idaho píše:Když jsme u toho vyvážení..

Muj názor :
Setrvák je vyváženej s klikou a dalšímim komponenty jako soustava, tudíž setrvačník jako takový samostatně nebude vyvážen ve většine případu uplně ale tak aby lehce házela tím eliminoval nevyváženost zbytku soustavy, porto si mylsím že setrvačník, pokud se bude ubírat a vyvažovat samostatně, by měl být vyvážen se stejnou odchylkou - házením jak byl puvodní originální.

Jemoje domněnka správná nebo ne? - prosím at se k tomu vyjádří někdo kdo skutečně ví o co jde... docela by mne to zajímalo.

EDIT : omlouvám se nečetl jsem od začátku, v podstatě už bylo zodpovězeno..
Dokaze nekdo na toto odpovedet? Moc by mne to zajimalo...

A kamarad mi rikal, ze pry(ted nevim presne ty hodnoty) 10g nepresnosti znamena pri 10000ot asi 50-100 kilo...
jak jsem tam napsal, je to zodpovězeno přímo v tomhle threatu.. jen si to přečíst :) o setrváku tu byli současně asi tři a tenhle jsem neněl pročtenej, proto tu otázka je.
jen hledej šmudlo...
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“