Jaký jsou Vaše zkušenosti z lehkým setrvákem ?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký jsou Vaše zkušenosti z lehkým setrvákem ?
JonnY: pise o dvou ruznejch autech
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
Re: Jaký jsou Vaše zkušenosti z lehkým setrvákem ?
ja viem.
len mi neni jasne, CO je poznat az od 5000rpm
a co je nasledne poznat uz "od spoda"
nejak mi to totiz nezapada do mojej predstavy fungovania motoru
len mi neni jasne, CO je poznat az od 5000rpm
a co je nasledne poznat uz "od spoda"
nejak mi to totiz nezapada do mojej predstavy fungovania motoru
- sejki
- Příspěvky: 377
- Registrován: 29 dub 2005 12:43
- Bydliště: Usti nad Orlici
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký jsou Vaše zkušenosti z lehkým setrvákem ?
Klepani kliky se slovy 'za chvili ti poda ruku ojnice'JonnY píše:ja viem.
len mi neni jasne, CO je poznat az od 5000rpm
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: 05 říj 2005 13:46
Re: Jaký jsou Vaše zkušenosti z lehkým setrvákem ?
no tak že ten cicvic 1.6 16v tahne znatelně po odlehčení setrvaku už od 3ooo ot/min zatímco ta targa jakoby kopne až kolem 5ooo ot/min ps a na jednom crx už jim klika vlivem špatneho vyvažení doklepalaJonnY píše:ja viem.
len mi neni jasne, CO je poznat az od 5000rpm
a co je nasledne poznat uz "od spoda"
nejak mi to totiz nezapada do mojej predstavy fungovania motoru
Re: Jaký jsou Vaše zkušenosti z lehkým setrvákem ?
odlahcenie zotrvacniku nepridava vykon ani krutiaci moment. co to potom "znatelne tahne"???MARKUSPRELUDUS píše:no tak že ten cicvic 1.6 16v tahne znatelně po odlehčení setrvaku už od 3ooo ot/min zatímco ta targa jakoby kopne až kolem 5ooo ot/min ps a na jednom crx už jim klika vlivem špatneho vyvažení doklepala
Re: Jaký jsou Vaše zkušenosti z lehkým setrvákem ?
přesně tak, pouze se motoru bude líp roztáčet ale taky otáčky půjdou při přeřazení rychleji dolů..
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký jsou Vaše zkušenosti z lehkým setrvákem ?
JonnY: nevim jak u vas ale u nas kdyz neco smrd tak se da pouzit i vyraz tahne
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký jsou Vaše zkušenosti z lehkým setrvákem ?
to kopnutí je přečasování vačky ne jak by najednou mohl bejt cejtit setrvák to je naprostá píčovinaMARKUSPRELUDUS píše:no tak že ten cicvic 1.6 16v tahne znatelně po odlehčení setrvaku už od 3ooo ot/min zatímco ta targa jakoby kopne až kolem 5ooo ot/min ps a na jednom crx už jim klika vlivem špatneho vyvažení doklepalaJonnY píše:ja viem.
len mi neni jasne, CO je poznat az od 5000rpm
a co je nasledne poznat uz "od spoda"
nejak mi to totiz nezapada do mojej predstavy fungovania motoru
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: Jaký jsou Vaše zkušenosti z lehkým setrvákem ?
odlahcenim rotujucich dielov sa znizi energia potrebna na ich roztocenie. tato energia je dostupna pre kolesa....da sa povedat, ze odlahcenie zotrvacnika krutiaci moment prida, ak uvazujeme o krutiacom momente na kolesach. krutiaci moment motora je samozrejme nezmeneny.JonnY píše:odlahcenie zotrvacniku nepridava vykon ani krutiaci moment. co to potom "znatelne tahne"???MARKUSPRELUDUS píše:no tak že ten cicvic 1.6 16v tahne znatelně po odlehčení setrvaku už od 3ooo ot/min zatímco ta targa jakoby kopne až kolem 5ooo ot/min ps a na jednom crx už jim klika vlivem špatneho vyvažení doklepala
Re: Jaký jsou Vaše zkušenosti z lehkým setrvákem ?
jop, ja viem.
ale myslim ze to je zanedbatelne (vzhladom na navysenie vykonu prenasaneho do kolies).
ale myslim ze to je zanedbatelne (vzhladom na navysenie vykonu prenasaneho do kolies).
Re: Jaký jsou Vaše zkušenosti z lehkým setrvákem ?
no ked si pozries nejake projekty, kde je vykon zmerany pred a po odlahceni, je tam nejaky rozdiel....aky velky, to si pozri pri konkretnych aplikaciach.JonnY píše:jop, ja viem.
ale myslim ze to je zanedbatelne (vzhladom na navysenie vykonu prenasaneho do kolies).
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: 05 říj 2005 13:46
Re: Jaký jsou Vaše zkušenosti z lehkým setrvákem ?
no jak bych to řek asi je to víc citit poněvač se motoru trochu ulechčilo s jeho roztačením tak asi proto je to znatelnějšiMarauderZ28 píše:to kopnutí je přečasování vačky ne jak by najednou mohl bejt cejtit setrvák to je naprostá píčovinaMARKUSPRELUDUS píše:no tak že ten cicvic 1.6 16v tahne znatelně po odlehčení setrvaku už od 3ooo ot/min zatímco ta targa jakoby kopne až kolem 5ooo ot/min ps a na jednom crx už jim klika vlivem špatneho vyvažení doklepalaJonnY píše:ja viem.
len mi neni jasne, CO je poznat az od 5000rpm
a co je nasledne poznat uz "od spoda"
nejak mi to totiz nezapada do mojej predstavy fungovania motoru
mno nevim, napisu kratkou praktickou zkusenost.
Mam na aute Alu setrvacnik ktery ma misto puvodnich 8,2kg neco kolem 3,5kg.
Auto drzi volnobeh.
Rozjezdy nemaji vliv, funguje porad stejne. Zadrny hrkani ani specialni techniky rozjezdu.
Stejne jako mi bylo psano ze budu muset vic radit, je to picovina, to auto s tim lehcim setrvakem se chova presne naopak.
Tam kde bych driv musel radit dolu aby se auto rozjelo, ted staci pridat plyn.
Mam na aute Alu setrvacnik ktery ma misto puvodnich 8,2kg neco kolem 3,5kg.
Auto drzi volnobeh.
Rozjezdy nemaji vliv, funguje porad stejne. Zadrny hrkani ani specialni techniky rozjezdu.
Stejne jako mi bylo psano ze budu muset vic radit, je to picovina, to auto s tim lehcim setrvakem se chova presne naopak.
Tam kde bych driv musel radit dolu aby se auto rozjelo, ted staci pridat plyn.
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký jsou Vaše zkušenosti z lehkým setrvákem ?
Jake mas s nima zkusenosti? Co ja jsem se bavil s jednim vedoucim na dilne a informoval se o vybaveni, dokazou hodne veci, ale nemaji uplne presne stroje, jelikoz to na to ty busy a nakladaky nepotrebuji...honza 2.0 16v píše:motorena ..zkus si jí zadat do vyhledávače..mi ted moc nefachčí net tak byhc z toho vyrost...Seaman píše:Ví někdo kde to v Praze dělají komplet i s vyvážením??
Re: Jaký jsou Vaše zkušenosti z lehkým setrvákem ?
Když jsme u toho vyvážení..
Muj názor :
Setrvák je vyváženej s klikou a dalšímim komponenty jako soustava, tudíž setrvačník jako takový samostatně nebude vyvážen ve většine případu uplně ale tak aby lehce házela tím eliminoval nevyváženost zbytku soustavy, porto si mylsím že setrvačník, pokud se bude ubírat a vyvažovat samostatně, by měl být vyvážen se stejnou odchylkou - házením jak byl puvodní originální.
Jemoje domněnka správná nebo ne? - prosím at se k tomu vyjádří někdo kdo skutečně ví o co jde... docela by mne to zajímalo.
EDIT : omlouvám se nečetl jsem od začátku, v podstatě už bylo zodpovězeno..
Muj názor :
Setrvák je vyváženej s klikou a dalšímim komponenty jako soustava, tudíž setrvačník jako takový samostatně nebude vyvážen ve většine případu uplně ale tak aby lehce házela tím eliminoval nevyváženost zbytku soustavy, porto si mylsím že setrvačník, pokud se bude ubírat a vyvažovat samostatně, by měl být vyvážen se stejnou odchylkou - házením jak byl puvodní originální.
Jemoje domněnka správná nebo ne? - prosím at se k tomu vyjádří někdo kdo skutečně ví o co jde... docela by mne to zajímalo.
EDIT : omlouvám se nečetl jsem od začátku, v podstatě už bylo zodpovězeno..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký jsou Vaše zkušenosti z lehkým setrvákem ?
Dokaze nekdo na toto odpovedet? Moc by mne to zajimalo...Idaho píše:Když jsme u toho vyvážení..
Muj názor :
Setrvák je vyváženej s klikou a dalšímim komponenty jako soustava, tudíž setrvačník jako takový samostatně nebude vyvážen ve většine případu uplně ale tak aby lehce házela tím eliminoval nevyváženost zbytku soustavy, porto si mylsím že setrvačník, pokud se bude ubírat a vyvažovat samostatně, by měl být vyvážen se stejnou odchylkou - házením jak byl puvodní originální.
Jemoje domněnka správná nebo ne? - prosím at se k tomu vyjádří někdo kdo skutečně ví o co jde... docela by mne to zajímalo.
EDIT : omlouvám se nečetl jsem od začátku, v podstatě už bylo zodpovězeno..
A kamarad mi rikal, ze pry(ted nevim presne ty hodnoty) 10g nepresnosti znamena pri 10000ot asi 50-100 kilo...
S2 ABY Coupe in ressurection
Delta Integrale 16V
remote Lancer EVO8
ex JDM STI typeR ver3
ex Yellow Punto GT 2.0 16VT & 20VT
Delta Integrale 16V
remote Lancer EVO8
ex JDM STI typeR ver3
ex Yellow Punto GT 2.0 16VT & 20VT
Re: Jaký jsou Vaše zkušenosti z lehkým setrvákem ?
jak jsem tam napsal, je to zodpovězeno přímo v tomhle threatu.. jen si to přečíst o setrváku tu byli současně asi tři a tenhle jsem neněl pročtenej, proto tu otázka je.PhoB píše:Dokaze nekdo na toto odpovedet? Moc by mne to zajimalo...Idaho píše:Když jsme u toho vyvážení..
Muj názor :
Setrvák je vyváženej s klikou a dalšímim komponenty jako soustava, tudíž setrvačník jako takový samostatně nebude vyvážen ve většine případu uplně ale tak aby lehce házela tím eliminoval nevyváženost zbytku soustavy, porto si mylsím že setrvačník, pokud se bude ubírat a vyvažovat samostatně, by měl být vyvážen se stejnou odchylkou - házením jak byl puvodní originální.
Jemoje domněnka správná nebo ne? - prosím at se k tomu vyjádří někdo kdo skutečně ví o co jde... docela by mne to zajímalo.
EDIT : omlouvám se nečetl jsem od začátku, v podstatě už bylo zodpovězeno..
A kamarad mi rikal, ze pry(ted nevim presne ty hodnoty) 10g nepresnosti znamena pri 10000ot asi 50-100 kilo...
jen hledej šmudlo...
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz