Kované písty dotaz

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
sub13
Příspěvky: 72
Registrován: 15 čer 2004 16:04

Kované písty dotaz

Příspěvek od sub13 »

Prosím poraďte: konečně mi přišly kované písty MAHLE na Subaru WRX Sti. Zajímalo by mě, proč se liší tvarem vrchní části pístu? Originál píst má nahoře takový "domeček-šikmou střechu" (viz obrazek č.1)

Písty MAHLE ale mají vrchní část rovnou (obrázek č.2).

Proč je tato část rovná? Na co to má vliv? A v čem je výhoda tohoto řešení?
Přílohy
pist origo.jpg
pist origo.jpg (130.95 KiB) Zobrazeno 710 x
pist MAHLE.jpg
pist MAHLE.jpg (65.07 KiB) Zobrazeno 710 x

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

více méně se jedná o dva typy deflektorů a je asi celkem jedno který tam bude, protože i ten kovaný, pokud dobře vidím, tak má ten deflektor vzbrán tak aby nebránil ventilům, je celkem možné, že kovaný má deflektor trochu větší (možná je to jen optický klam), tudíž bude mít statickou kompresi o cca 0,1-0,2 menší, tudíž eliminuje případné orovnání hlavy a bloku, aby byla komprese zachována,

hlavně si zjisti přesný rozměr výbrusu, častokrát, bývá výbrus na kované písty o cca 0,01-0,02mm větší kvůli rozpínavosti materiálu a případnému zadření

tak to by snad stačilo
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
Placenta
Příspěvky: 281
Registrován: 03 lis 2004 17:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Placenta »

hlavne maji tlusty kraje tak nehrozi ukapnuti pri velkem tepelnem namahani 8)
http://www.drag-tuning-club.com/
Obrázek
1.4 XSi - Rally
3.0 TT VR- Drag

pinki
Příspěvky: 50
Registrován: 09 úno 2006 14:57

Příspěvek od pinki »

Podle mě je to kvůli kompresi.Ty kované Ti umožní zvětšit plnící tlak,protože Tu kompresi snížily.

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Kované písty dotaz

Příspěvek od PJ »

pinki: to je mozny, ale od pohledu bych to radsi nestrilel, ten pist muze bejt zase trochu vyzsi a bude na tom s kompresí stejne.

Jinak vypadaj pekne :wink:
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Kované písty dotaz

Příspěvek od Zemi »

No komprese nizsi byt nemusi kdyz je celkove pist vyssi. Blbe vyfocenej ten puvodni pist... Chce to vyfotit spolu vedle sebe... A rovnou s ojnicema at je v tom jasno...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“