Snížení hlavy válců
Snížení hlavy válců
Zdravím všechny příznivce této značky. Měl bych jednu prosbu jestli nemá někdo zkušenosti o této úpravě na tomto motoru. děkuji za odpovědi
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení hlavy válců
No to ti bude asi celkem k hovnu pac tyhle motory maj spalovací prostor v pístu a né v hlavě, tudíž je hlava rovná
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení hlavy válců
konečné řešení: navíc jelikož sou motory citlivý na rozvody = když se poserou tak se potkaj ventily s pístama a oboje de do kytek tak počítám že asi nebude velká vzdálenost mezi pístem v horní úvrati a ventilem
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení hlavy válců
JamesT: co si s tim delal bejku?
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
Re: Snížení hlavy válců
Jááá??? Nííííc.....!!! Ne, tohle je hlava a píst z tý sportlinovi jednasedmičky!!! Jenom leštim kanály!!! Stihl jsem zatim jenom vybrousit ten první, což je znatelný, zaleštim je až pak najednou!!! A takhle zaprasený to je po předchozím majiteli, ještě jsem to pořádně nevydrbal a jsou tam ješče zbytky těsnění!!! Ale vypadá to, že si to přisávalo oil, že jo?!?
$
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení hlavy válců
To chces dava na 1,5ku? no hlave abys mel i kliku jinak nebudes mit vetsi objem, ale jenom mensi kompresni pomer
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
Re: Snížení hlavy válců
Neboj, mám komplet notor a rítící jednotku a loupnu tam i přední brzdy!!! Teď špekuluju nad kotoučema i vzadu, jen musim někde sehnat třmeny s mechanismem na ručku!!! Nový na Odstáfku stojej 6ku jeden - to se mi moc nechce...!!!
$
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení hlavy válců
JamesT: nějakej pokrok na motoru?
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
Zatim dělám jen na tý hlavě a to jde strašně pomalu!!! Když se konečně dostanu k broušení, což dělám ručně, protože na mikrobrusku nejsou k sehnání nějaký rozumný brusný nástroje, taxe potom musim min. 3 dny rehabilitovat s prstama a pak je to zas otázka času, jestli se k tomu dostanu!!! Dělám furt na druhým sacím kanálu!!! Co mě ale nas*alo bylo zjištění přítomnosti takový rejhy, která je přesně na místě, kam dosedá to kovový lemování na těsnění pod hlavu!!! Je asi centimetr dlouhá a prakticky spojuje pod těsněním prostor válce a ďouru pro šroub, kterej drží hlavu na bloku!!! Už se nedivim, že byl jeden ze šroubů upně vočouzenej (jak výfukovej kanál), když jsem tu hlavu sundával!!! Takže musim někde sehnat firmu, kde snižujou hlavy a nechat si z ní nějakou desetinku milimetru ubrat, přesně, jak to chtěl udělat autor týhle diskuze!!! Snad to nebude ničemu vadit, hlavně ventilům!!! Další zbytečnej výdaj - asi to nebude 2x levný!!! Pokud se v tom motoru nevrtal už někdo přede mnou, tak je tam ta rejha už z výroby, paráda, hoši šikovní!!!
$
Re: Snížení hlavy válců
Včera jsem tu hlávku odvezl jednomu člověku, co ji vezme pod frézou!!! Za 4 kila!!! Neni to sice málo, ale je to ještě únosný!!! Do čtyř dní by to prej mohlo bejt hotový!!! Jinak už mám skoro hotovej třetí sací kanál!!! Co mě ale na*ralo bylo zjištění, od chlápka, kterýmu jsem vezl vačku na přebroušení, že ostrá vačka by mohla mít ve stříkačce i opačnej efekt, než je žádoucí, pokud se neupraví ŘJ, což u našeho Porsche nejde!!! Jen si tim nebyl jistej, prej to mám zkusit, ale že spíš to bude na houby!!! A nebo tam dát karbec!!! Co vím, tak karbec je živější, než jednobod, ale stejně se mi do tohohle řešení moc nechce!!! Co je ale fakt, že ten chlápek měl hodně vědomostí, co se týče úprav motoru, ale pak mi přišlo, že jen škodováckejch!!! Tak zkusim prolízt tohle fórum a najít něco o vačkách, jen se mi do toho moc nechce, protože tai skejsnu minimálně do večera!!! Ale co!?! Stejně nemůžu skoro nic jinýho dělat...!!! Možná přístrojofku!!!
$
Re: Snížení hlavy válců
cus pred par mesicema sem byl v Taboře u Č.Budejic a ptal sem se tam na prekopani řidici jednotky cip atd. a ten kluk mi zavolal do jedne firmy kam posilaj zakazky a bylo mu řeceno ze i na tuto ibizu je to mozne ale kazda firma to nedela
Re: Snížení hlavy válců
Moc se mi to nezdá, ale do toho bych šel!!! Nemohl bys zjistit nějaký číslo??? Stačilo by na toho kluka!!!
$