Snížení hlavy válců

Forum pro web http://www.seat-ibiza.wz.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Odpovědět
endlosung
Příspěvky: 12
Registrován: 21 lis 2006 21:39
Bydliště: Tábor

Snížení hlavy válců

Příspěvek od endlosung »

Zdravím všechny příznivce této značky. Měl bych jednu prosbu jestli nemá někdo zkušenosti o této úpravě na tomto motoru. děkuji za odpovědi

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení hlavy válců

Příspěvek od PJ »

No to ti bude asi celkem k hovnu pac tyhle motory maj spalovací prostor v pístu a né v hlavě, tudíž je hlava rovná
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení hlavy válců

Příspěvek od PJ »

konečné řešení: navíc jelikož sou motory citlivý na rozvody = když se poserou tak se potkaj ventily s pístama a oboje de do kytek tak počítám že asi nebude velká vzdálenost mezi pístem v horní úvrati a ventilem
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
JamesT
Příspěvky: 223
Registrován: 23 úno 2005 19:12
Bydliště: Görsdorf in Grotau bei Reichenberg

Příspěvek od JamesT »

Názorná ilustrace (sorry za qualitu)!!!
Přílohy
píst.jpg
píst.jpg (31.87 KiB) Zobrazeno 2273 x
hlava+.JPG
hlava+.JPG (79.46 KiB) Zobrazeno 2273 x
$

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení hlavy válců

Příspěvek od PJ »

JamesT: co si s tim delal bejku?
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
JamesT
Příspěvky: 223
Registrován: 23 úno 2005 19:12
Bydliště: Görsdorf in Grotau bei Reichenberg

Re: Snížení hlavy válců

Příspěvek od JamesT »

Jááá??? Nííííc.....!!! Ne, tohle je hlava a píst z tý sportlinovi jednasedmičky!!! Jenom leštim kanály!!! Stihl jsem zatim jenom vybrousit ten první, což je znatelný, zaleštim je až pak najednou!!! A takhle zaprasený to je po předchozím majiteli, ještě jsem to pořádně nevydrbal a jsou tam ješče zbytky těsnění!!! Ale vypadá to, že si to přisávalo oil, že jo?!?
$

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení hlavy válců

Příspěvek od PJ »

To chces dava na 1,5ku? no hlave abys mel i kliku jinak nebudes mit vetsi objem, ale jenom mensi kompresni pomer :wink:
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
JamesT
Příspěvky: 223
Registrován: 23 úno 2005 19:12
Bydliště: Görsdorf in Grotau bei Reichenberg

Re: Snížení hlavy válců

Příspěvek od JamesT »

Neboj, mám komplet notor a rítící jednotku a loupnu tam i přední brzdy!!! Teď špekuluju nad kotoučema i vzadu, jen musim někde sehnat třmeny s mechanismem na ručku!!! Nový na Odstáfku stojej 6ku jeden - to se mi moc nechce...!!!
$

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení hlavy válců

Příspěvek od PJ »

JamesT: nějakej pokrok na motoru?
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
JamesT
Příspěvky: 223
Registrován: 23 úno 2005 19:12
Bydliště: Görsdorf in Grotau bei Reichenberg

Příspěvek od JamesT »

Zatim dělám jen na tý hlavě a to jde strašně pomalu!!! Když se konečně dostanu k broušení, což dělám ručně, protože na mikrobrusku nejsou k sehnání nějaký rozumný brusný nástroje, taxe potom musim min. 3 dny rehabilitovat s prstama a pak je to zas otázka času, jestli se k tomu dostanu!!! Dělám furt na druhým sacím kanálu!!! Co mě ale nas*alo bylo zjištění přítomnosti takový rejhy, která je přesně na místě, kam dosedá to kovový lemování na těsnění pod hlavu!!! Je asi centimetr dlouhá a prakticky spojuje pod těsněním prostor válce a ďouru pro šroub, kterej drží hlavu na bloku!!! Už se nedivim, že byl jeden ze šroubů upně vočouzenej (jak výfukovej kanál), když jsem tu hlavu sundával!!! Takže musim někde sehnat firmu, kde snižujou hlavy a nechat si z ní nějakou desetinku milimetru ubrat, přesně, jak to chtěl udělat autor týhle diskuze!!! Snad to nebude ničemu vadit, hlavně ventilům!!! Další zbytečnej výdaj - asi to nebude 2x levný!!! Pokud se v tom motoru nevrtal už někdo přede mnou, tak je tam ta rejha už z výroby, paráda, hoši šikovní!!!
$

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

No nejaky nepatrny liznuti by snad melo jit, kazdopadne to bude asi dobre pac jestli tam bylo neco takovyho tak neni vylouceny ze je hlava trochu zkroucena treba, takze by se zabili dve mouchy jednou ranou 8)
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
JamesT
Příspěvky: 223
Registrován: 23 úno 2005 19:12
Bydliště: Görsdorf in Grotau bei Reichenberg

Re: Snížení hlavy válců

Příspěvek od JamesT »

Včera jsem tu hlávku odvezl jednomu člověku, co ji vezme pod frézou!!! Za 4 kila!!! Neni to sice málo, ale je to ještě únosný!!! Do čtyř dní by to prej mohlo bejt hotový!!! Jinak už mám skoro hotovej třetí sací kanál!!! Co mě ale na*ralo bylo zjištění, od chlápka, kterýmu jsem vezl vačku na přebroušení, že ostrá vačka by mohla mít ve stříkačce i opačnej efekt, než je žádoucí, pokud se neupraví ŘJ, což u našeho Porsche nejde!!! Jen si tim nebyl jistej, prej to mám zkusit, ale že spíš to bude na houby!!! A nebo tam dát karbec!!! Co vím, tak karbec je živější, než jednobod, ale stejně se mi do tohohle řešení moc nechce!!! Co je ale fakt, že ten chlápek měl hodně vědomostí, co se týče úprav motoru, ale pak mi přišlo, že jen škodováckejch!!! Tak zkusim prolízt tohle fórum a najít něco o vačkách, jen se mi do toho moc nechce, protože tai skejsnu minimálně do večera!!! Ale co!?! Stejně nemůžu skoro nic jinýho dělat...!!! Možná přístrojofku!!!
$

Uživatelský avatar
icespeed
Příspěvky: 102
Registrován: 08 črc 2005 18:28

Re: Snížení hlavy válců

Příspěvek od icespeed »

cus pred par mesicema sem byl v Taboře u Č.Budejic a ptal sem se tam na prekopani řidici jednotky cip atd. a ten kluk mi zavolal do jedne firmy kam posilaj zakazky a bylo mu řeceno ze i na tuto ibizu je to mozne ale kazda firma to nedela
:lol:

Uživatelský avatar
JamesT
Příspěvky: 223
Registrován: 23 úno 2005 19:12
Bydliště: Görsdorf in Grotau bei Reichenberg

Re: Snížení hlavy válců

Příspěvek od JamesT »

Moc se mi to nezdá, ale do toho bych šel!!! Nemohl bys zjistit nějaký číslo??? Stačilo by na toho kluka!!!
$

Uživatelský avatar
icespeed
Příspěvky: 102
Registrován: 08 črc 2005 18:28

Re: Snížení hlavy válců

Příspěvek od icespeed »

kouknu sepo vizitce
:lol:

Odpovědět

Zpět na „Ibiza 021A“