Zhroucený harddisk,pouze pro odborníky - vyřešeno
Moderátor: Rudi
Zhroucený harddisk,pouze pro odborníky - vyřešeno
Takže se mi dnes stala nemilá věc. Potkaly se mi wokna s čímž jsem počítal a v pátek provedl komplet zálohu což je teda bomba a z toho mám velkou radost,nemusím se vůbec ohlížet na data.
Problém se objevil ve chvíli,kdy jsem do mechaniky DVD vložil instalačku s XP,idioti kteří vědí patrně víc než my všichni dohromady sestavili "master DVD" které vše udělá za vás a nemusíte se o nic starat,jen odklikáte co chcete s počítačem udělat. Sestaveno je to tak,že na Win98 je postaveno vše a XP se z toho nějak nainstalují. Nesu to velmi nelibě a už jsem se snažil sehnat normální kopii XP od Microsoftu ale nevyšli mi vstříc a právě jsem na to dojel. Takže - instalace probíhala celkem v pohodě a asi v 80ti procentech došlo k zakolísání el. sítě a počítač se vypnul. Nic se neděje jsem si myslel a zapnul instalaci znovu. A to jsem si nasral do holínek protože dodané "XP98" obsahují i fdisk který se vynuceně spustil a udělal mi z 250GB Barracudy 41GB s tím,že to je jako všechno. Naštval jsem se a vložil čisté XP professional - pirátské samozřejmě s tím,že to s nimi nabootuju,udělám si partitiony a formát a budu pokračovat s tím paskvilem kterej je teda alespoň legální. E e. Po nabootování mi to oznámilo že maximální velikost HDD je 131GB - zajímavé je že to je přesně tolik,kolik jsem měl volné místo před prvním nechtěným formátem. A tak jsem zkoušel co bylo v mých silách a výsledkem bylo max. 131GB. Dal jsem disk kolegovi z práce který počítače dělá a zkusil ho připojit jako další HDD do svého PC a v něm naformátovat z woken.Po nějaké době volal že mám 238GB čistého místa a je to. Nebylo. Disk se po nabootování XP hlásil jako 238GB,když jsem prováděl formát NTFS (pomalý) tak to psalo že se formátuje 238GB na disk 131GB. Že už s tím nic neudělám mi bylo jasné a tak jsem to nouzově akceptoval s tím,že nainstalím wokna a poradím se na netu což dělám. Prostě mi zmizelo 1