BMW 325i M52B25-Turbo

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Odpovědět
Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo

Příspěvek od Taboo »

Marab píše:nehoráznost mi taky vadí..ale to nejspíš nevyřeším hned...
teď pro mě nejjednodšší variantou je výměna cívek..cívky mám, redukce na prodloužení mě stály 3stovky..znásilňovat pak můžu o sto šest.. :wink: pokud to nedopadne, přejdu už na cdi...
Spravny pristup hardcore tunera :respect: . Zadny "Danger to Manifold" se v tomto projektu tolerovat nebude :nono: .
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Marab
Příspěvky: 423
Registrován: 07 srp 2013 09:20

Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo

Příspěvek od Marab »

heh :D asi nechápu doslova význam téhle hlášky.... :oops: :D

motor běží na nové cívky...zítra bude test run.. :twisted:
sledujte fb MA-BO

bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo

Příspěvek od Juraj »

super... sem rád že to žije :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Marab
Příspěvky: 423
Registrován: 07 srp 2013 09:20

Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo

Příspěvek od Marab »

...nastaly trochu potíže, ale běží to..
měl jsem párové zapalování a nechtělo to makat..tak jsem se musel okrást o 3výstupy z ecu.....ale je to..jsem zvědav zda se problém vyřeší... :roll:
sledujte fb MA-BO

bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko

Uživatelský avatar
Marab
Příspěvky: 423
Registrován: 07 srp 2013 09:20

Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo

Příspěvek od Marab »

..poradí mi někdo jak otestovat Knock? troch mám strach, že to má za sebou a motoru bude ouvej...
frekvenci mám spočítanou na cca 6,8kHz a nevím čím ho ozkoušet...
sledujte fb MA-BO

bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo

Příspěvek od leon4x4 »

Nejlepší je elektronický stetoskop. Tedy zařízení které napojíš na knock sensor a ono ti posílá zvuk do sluchátek.

Výpočet funguje ale jen orientačně. Motor je vlastně takový hudební nástroj a jeho naladění nemusí dávat u shodného vrtání shodný zvuk.(frekvenci)

Když loguješ signál z knock sensoru, vidíš na něm šum který se s otáčkami a výkonem zvětšuje. Knock je pak ostrá špička která výrazně převyšuje šum na pozadí.

Obrázek

Já používám toto : https://www.phormula.co.uk/ProTuningSolution.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrázek
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo

Příspěvek od Taboo »

Gizzmo KMon ve spojeni s primou analyzaci tlaku ve valcich (Optrand PSIplugs + TFX soft) tady, ale da se zacit (za mnohem priznivejsi investici) i treba s Virtins Technology Multi-Instrument software (coby nahrada za standalone elektronicky stetoskop). Na tomto miste si dovolim nesouhlasit s Karlem ohledne elektronickych stetoskopu (coby nejlepsiho reseni), ktere se vetsinou nezameruji na specificke rozmezi uhlu klikove kridele a externe analyzuji knock pouze na zaklade spicek frekvencniho pasma po celych 720 stupnu, kde (vetsinou ve vysokych RPM) muze dochazet k mechanickemu hluku motoru (zejmena jeho drivetrain). Ono je mozne za pomoci accelerometru, analyzacniho software jako treba LabView a prumerneho FFT (Fast Fourier transform) tyto frekvence (respektivne jejich priciny) od sebe patricne rozlisit, ale pouze jen v pripade kazdeho daneho motoru - cehoz ty one-size-fits-all komercne prodavane elektronicke stetoskopy nejsou proste schopny. Samozrejme, ze tim opet nekam mirim... :lol:
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo

Příspěvek od JRD McLAREN »

FFT
knock_CR11_8.jpg
a teda pomerne dlho mi trvalo, kym sa dopracoval k takemuto "cistemu" vysledku
nasledne mam spraveny band-pass filter s bar-graph indikatorom

(kua jak to pekne znie .. )
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Marab
Příspěvky: 423
Registrován: 07 srp 2013 09:20

Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo

Příspěvek od Marab »

...ja mam spektraview a dva knocky..
Slo mi ale o to, zda se da nejak nasimulovat detonace, protoze mam strach, ze az prijde, ze to nezaregistruju(spatny senzor) a bude po...
Samozrejme profi vybaveni ktere se pouziva bych si jednou pral k jezisku spek
sledujte fb MA-BO

bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo

Příspěvek od Juraj »

zapoj osciloskop na signalovej vodic knoock a hraj si s predstihem :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo

Příspěvek od leon4x4 »

Taboo píše:Gizzmo KMon ve spojeni s primou analyzaci tlaku ve valcich (Optrand PSIplugs + TFX soft) tady, ale da se zacit (za mnohem priznivejsi investici) i treba s Virtins Technology Multi-Instrument software (coby nahrada za standalone elektronicky stetoskop). Na tomto miste si dovolim nesouhlasit s Karlem ohledne elektronickych stetoskopu (coby nejlepsiho reseni), ktere se vetsinou nezameruji na specificke rozmezi uhlu klikove kridele a externe analyzuji knock pouze na zaklade spicek frekvencniho pasma po celych 720 stupnu, kde (vetsinou ve vysokych RPM) muze dochazet k mechanickemu hluku motoru (zejmena jeho drivetrain). Ono je mozne za pomoci accelerometru, analyzacniho software jako treba LabView a prumerneho FFT (Fast Fourier transform) tyto frekvence (respektivne jejich priciny) od sebe patricne rozlisit, ale pouze jen v pripade kazdeho daneho motoru - cehoz ty one-size-fits-all komercne prodavane elektronicke stetoskopy nejsou proste schopny. Samozrejme, ze tim opet nekam mirim... :lol:
Taboo, ne že bych s tebou nesouhlasil, ale nabízet klukovi technologii na detekci detonací která asi 6x převýší cenu celého auta, je sice správné, ale nereálné.

BTW: V Ecumaster EMU, který používám a prodávám, se nastavuje, který knock sensor má vztah ke kterému válci, frekvence, zisk vstupního zesilovače, integrační činitel a okno ve stupních kde má pro který válec sledovat.

Ale k čemu mu to je pokud to jeho ECU neumí, že ?
Přílohy
knock.JPG
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo

Příspěvek od Taboo »

Marab píše:...ja mam spektraview a dva knocky..
Slo mi ale o to, zda se da nejak nasimulovat detonace, protoze mam strach, ze az prijde, ze to nezaregistruju(spatny senzor) a bude po...
Ne, nijak realne nasimulovat to skutecne nelze, ale az to prijde, tak to urcite zaregistrujes... Hodne lidi take pouziva upravene male naslouchaci zesilovace s equalizerem a sluchatky (urcene pro lidi s vadou sluchu) s mikrofonem umistenym na bloku motoru... Zakladem vseho je spravny predstih zapalovani. Pokud ten je ustanoven spatne, vse ostatni je spatne. AFR je az druhotne a i presto, ze mnohe turbomotory na jeho zmenu v urcitem rozmezi pri danem tlaku vykonove vubec nereaguji, bohatejsim AFR se da (pri dobre atomizaci paliva) do jiste miry zvysit detonacni limit (snizenim teploty spalovacich komor) a nasledovne tak umoznit o neco vyssi boost (ale do nekonecna se s tim zase jit samozrejme neda). Pokud to budes drzet okolo 11.0-11.5:1 a nebudes prilis agresivni s predstihem zapalovani anebo tlakem turba (hlidej si teplotu vstupniho vzduchu, hlavne v lete), tak se nemas ceho bat. Vse bude OK :wink: .
leon4x4 píše:Taboo, ne že bych s tebou nesouhlasil, ale nabízet klukovi technologii na detekci detonací která asi 6x převýší cenu celého auta, je sice správné, ale nereálné.

S tim zase naopak zcela souhlasim :lol: . Ja nesouhlasil pouze z principalniho hlediska (s tim, ktera metoda je skutecne nejlepsi), ne vzhledem k Marabovu projektu - a podobnou investici bych mu samozrejme nikdy nedoporucil...
leon4x4 píše:BTW: V Ecumaster EMU, který používám a prodávám, se nastavuje, který knock sensor má vztah ke kterému válci, frekvence, zisk vstupního zesilovače, integrační činitel a okno ve stupních kde má pro který válec sledovat.
Hezke 8) . Ja se trvaleho pouziti knock sensoru naopak vetsinou naprosto vyhybam, coz sice nemuze byt povazovano za nejchytrejsi (protoze to je skutecne velice uzitecna fail-safe funkce), ale vinim za to ty stare Mitsu sensory a take Haltech :lol: . BTW (off topic), ten EMU se me skutecne (po strance funkci) libi, ale stranky US ditributora nepracuji. Mne prepoctem vysla cena na nejakych $922 (coz je - napriklad v porovnani treba s Megasquirtem - naprosto smesne) - a tak uvazuji, ze bych to na neco mohl v budoucnu zkusit placnout :wink: .
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo

Příspěvek od Libor12 »

každý slušnější digitalní usb osciloskop disponuje real time FFT analýzou,dají se k tomu použít i různé zvukové programy jako sigview,spectraplus a další. Tyhle osciloskopy a programy mají výhodu v tom,že používají zvukovou kartu počítače,takže knock senzor lze připojit rovnou do pc nebo notebooku a zároven to co vidím poslouchat přes sluchátka. Osobně se mi nejvíce líbí metoda nepoužívající knock senzor ani senzor tlaku ve válci,ale metoda na tlaku ve válci závislá a tou je měření uhlového zrychlení klikové hřídele,dají se z ní určit nejen detonace,ale také to,že na daném válci zápal neproběhl vůbec.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo

Příspěvek od Juraj »

Libore, nove motory vwag tuhle metodu pouzivaji v kombinaci s knoock a funguje to velice dobre.

EDIT: navíc mám pocit že si pleteš pojem neřízené zapalování a detonační hoření... neboť jinak nechápu proč mluvíš o detonaci a hned na to o výpadku zapalování..
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo

Příspěvek od leon4x4 »

OT:
Taboo píše:
leon4x4 píše:BTW: V Ecumaster EMU, který používám a prodávám, se nastavuje, který knock sensor má vztah ke kterému válci, frekvence, zisk vstupního zesilovače, integrační činitel a okno ve stupních kde má pro který válec sledovat.
Hezke 8) . Ja se trvaleho pouziti knock sensoru naopak vetsinou naprosto vyhybam, coz sice nemuze byt povazovano za nejchytrejsi (protoze to je skutecne velice uzitecna fail-safe funkce), ale vinim za to ty stare Mitsu sensory a take Haltech :lol: . BTW (off topic), ten EMU se me skutecne (po strance funkci) libi, ale stranky US ditributora nepracuji. Mne prepoctem vysla cena na nejakych $922 (coz je - napriklad v porovnani treba s Megasquirtem - naprosto smesne) - a tak uvazuji, ze bych to na neco mohl v budoucnu zkusit placnout :wink: .
Asi budu muset napsat Jakubovi Kojderovi (majitel Ecumaster) aby zvedl mandle borci z "C&L Autocare". Stránky mu nefungují, protože neplatil za doménu a ukradl mu ji překupník. Včera mne kontaktoval zákazník z USA, který má problém s časováním Supry VVTi a stěžoval si, že zástupce v USA mu neodpovídá na dotazy..... :( Supra má dvě verze časovacích kol na klice a jedno z nich vypadá tak jak je na obrázku. Ta mezera je udělaná dost nešikovně a dělá to asi chyby v časování. Radil jsem mu vytvarovat tu mezeru korektně, co myslíš ty ?
Přílohy
36-2.jpg
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo

Příspěvek od JRD McLAREN »

OT: nepouzivaju aj dve verzie snimacov ..? VR vs. HALL ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo

Příspěvek od leon4x4 »

JRD McLAREN píše:OT: nepouzivaju aj dve verzie snimacov ..? VR vs. HALL ..??
Na klice určitě jen magnetický.

Druhý typ má 12 zubů bez mezery.

Tady bude problém v provedený té mezery, která není čistá a ono to v scope potom vypadá tak, že to má udělat 34 zubu, 2 mezery ale dělá to 33zubů,1mezeru,1zub,1mezeru

Prostě trvá dlouho než "odskočí signál v té špatně tvarované mezeře.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo

Příspěvek od JRD McLAREN »

jj.. to znam..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo

Příspěvek od Taboo »

leon4x4 píše:Včera mne kontaktoval zákazník z USA, který má problém s časováním Supry VVTi a stěžoval si, že zástupce v USA mu neodpovídá na dotazy..... :( Supra má dvě verze časovacích kol na klice a jedno z nich vypadá tak jak je na obrázku. Ta mezera je udělaná dost nešikovně a dělá to asi chyby v časování. Radil jsem mu vytvarovat tu mezeru korektně, co myslíš ty ?
Napis mu, at nejdrive zkusi nastavit cam sensor (budto v software anebo zmenou zapojeni) z falling na rising edge (a necha crank sensor na falling), pote jen presynchronizovat. To rising edge cam sensoru je "rychlejsi" (strmejsi) a to falling se meni se zvysujicimi otackami az do chvile, kdy se zacne nespravne prekryvat s crank signalem a vse je pote jeden zub off. Signal crank sensoru je presne naopak a ma rychlejsi falling edge, proto je lepsi pouzit to (vzdy to "rychlejsi" - anebo "strmejsi").
Pokud to nepomuze, tak to pichnout na scope a zjistit, co ECU presne vidi. Pokud ten motor ale nastartuje a bezi pomerne dobre vzdy az do urcitych otacek, tak bych dal sve penize nejdrive na ztratu synchronizace. Co mu to presne dela?
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo

Příspěvek od leon4x4 »

Taboo píše:
leon4x4 píše:Včera mne kontaktoval zákazník z USA, který má problém s časováním Supry VVTi a stěžoval si, že zástupce v USA mu neodpovídá na dotazy..... :( Supra má dvě verze časovacích kol na klice a jedno z nich vypadá tak jak je na obrázku. Ta mezera je udělaná dost nešikovně a dělá to asi chyby v časování. Radil jsem mu vytvarovat tu mezeru korektně, co myslíš ty ?
Napis mu, at nejdrive zkusi nastavit cam sensor (budto v software anebo zmenou zapojeni) z falling na rising edge (a necha crank sensor na falling), pote jen presynchronizovat. To rising edge cam sensoru je "rychlejsi" (strmejsi) a to falling se meni se zvysujicimi otackami az do chvile, kdy se zacne nespravne prekryvat s crank signalem a vse je pote jeden zub off. Signal crank sensoru je presne naopak a ma rychlejsi falling edge, proto je lepsi pouzit to (vzdy to "rychlejsi" - anebo "strmejsi").
Pokud to nepomuze, tak to pichnout na scope a zjistit, co ECU presne vidi. Pokud ten motor ale nastartuje a bezi pomerne dobre vzdy az do urcitych otacek, tak bych dal sve penize nejdrive na ztratu synchronizace. Co mu to presne dela?
Změnu z "falling" na "rising" jsem mu poradil, ještě nemám zpětnou odezvu jak to dopadlo. Chová se to jak jsem psal ve vestavěném osciloscopu v EMU vidím

33 zubů , mezera , zub , mezera , 33 zubů , mezera, zub , mezera atd..... On bohužel nekreslí celou křivku, ale jen část kolem rozhodovací úrovně a na dálku si svůj osciloskop nepřipojím :wink:

ale má to být 34 zubů, mezera na 2 zuby, 34 zubů atd.....

k driftu sync z cam a crank nedochází, impuls z cam chodí vždy v mezeře mezi stejnými zuby z crank ..... vím o čem píšeš.

Když mu to náhodou chytne, tak to pak hlásí stále dokola : unexpected missing tooth, syncronised, unexpected missing tooth, syncronised, unexpected missing tooth, syncronised,

Myslím, že to je prostě tvarem té mezery, která je "nevhodně" vyrobená.
Přílohy
sync.JPG
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo

Příspěvek od Taboo »

Oh, OK.. V tom pripade to nic jineho, nez to kolo ani byt nemuze. Z toho designu bych usuzoval, ze tovarni ECU se budto spoleha jak na rising, tak na falling hrany (a cte tu mezeru coby 20-stupnovy zub) a/anebo ma jiny threshold odpadu napeti (zatimco ten EMU je nejspis citlivejsi). Proto bych se take priklanel ke korektnimu vytvarovani te mezery. Ani kdyby doslo k oddaleni (a zamerneho znecitliveni) sensoru, ta mezera se kazdopadne nejevi coby dostatecne hluboka (v porovnani s mezerami ostatnich zubu) a ten EMU ji ma nejspis problem patricne rozlisit...
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Marab
Příspěvky: 423
Registrován: 07 srp 2013 09:20

Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo

Příspěvek od Marab »

.. :D :) :D :) :D ...euforie... :mrgreen:
...dnes (a 2noci před) úspěch...

-signál triggeru na vstupu invert, tím se změnila i křivka sledovaná jednotkou..
-změněny napětí H/L hall senzor
-změněn úhel rising edge prvního zubu
-dwell time na nových cívkách 1ms
- !!! OFFSET !!! změněno zpět z 96st na původních 84st - předstih byl tedy retard 12st...

po tomhle všem koněčně spokojenost (i trenky jsem si měnil)...
jedu na hodně bohatou směs a předstih je stále jen vypočítaný (asi dost konzervativní), ale i tak je to kouř.. :mrgreen:

teď se vrhnout na to doladění, benzín to má teď hodně rádo... :mrgreen:

...jdu se vožrat... :twisted:
sledujte fb MA-BO

bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo

Příspěvek od leon4x4 »

Tak paráda. A uvědom si, že není tak důležité, že ti teď tohle jedno auto začíná fungovat. Důležité je to co jsi se naučil, ten postup a jak jít krok za krokem. TO použiješ znovu a znovu.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Marab
Příspěvky: 423
Registrován: 07 srp 2013 09:20

Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo

Příspěvek od Marab »

leon_zkušenosti, zkušenosti..ty jsou nejdůležitější, to vím...ale stále nejsem na konci, ještě tomu něco budu muset dát..
..tohle auto bylo na to, že se na něm naučím, pokud by motor zařval, nebude to tolik bolet..(i když teď už trochu jo..) :D

jinak tady je práce pro jednoho místního člena..snad bude užitečný :wink:
IMG_1202.JPG
sledujte fb MA-BO

bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo

Příspěvek od leon4x4 »

Marab píše: jinak tady je práce pro jednoho místního člena..snad bude užitečný :wink:
To je nějaký olejový chladič ? Na IC je to moooooc malé, myslím hlavně ty průměry trubiček. A proč to nemá zapertlované okraje trubek, budou z toho ty hadice padat...........
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Marab
Příspěvky: 423
Registrován: 07 srp 2013 09:20

Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo

Příspěvek od Marab »

Je to vodni IC na prani majitele.. prumery jsou stejne jako na elektrickem cerpadle, ktere bude honit vodu..hadice neklouznou, takovy tlak tam nebude..
Obvykle ale delam na konec trubky 3 navarky, pres ktere uz hadice se sponou nesjede..samozrejme kdyby byla signovacka, lepe by se na to koukalo.. :D
sledujte fb MA-BO

bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo

Příspěvek od leon4x4 »

mám signovačku na světlost trubky od 12mm :rock:

so pošli pár trubiček a já ti je osignuju
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo

Příspěvek od Juraj »

mam pasky se sroubem M8... tesnit to bude a hadice urcote nesjede, jinak male? rozmery chladici plochy jsou 650x200x80 :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Marab
Příspěvky: 423
Registrován: 07 srp 2013 09:20

Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo

Příspěvek od Marab »

Mohl by mi prosim nekdo poradit se zamenou setrvaku? Mam dvouhmotu a potreboval bych z neceho cmajznout klasiku setrvak a vymenit ho...po tech par km co jsem najezdil mi uz chrasti... :roll:
Diky
sledujte fb MA-BO

bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo

Příspěvek od Juraj »

Ze stareho m20 motoru a odsoustrizit ten vycnelek co se jinak opre o vanu. Nebo z M20 l-jetronic, ta ten vystupek nema ale neda se sskoeo sehnat. Na kliku sedi. Upravi se jenjen tycka ze spojkoveho valecu kvuli kroku spojky.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Odpovědět

Zpět na „Projekty“