BMW 325i M52B25-Turbo
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Já jsem jakože Dominic jo? ...
Nj, škoda ale snad na novou sezonu něco vymyslíš, držím palce
Nj, škoda ale snad na novou sezonu něco vymyslíš, držím palce
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
..jsem deb_l, ta rovinka tak sváděla... chybama se člověk opravdu učí a já už zase vím co příště udělat na autě jinak/navíc...jen nešlo překousnout na to celé koukat z tribuny...
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Danger to manifold ? (sorry)
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
každá chyba tě posune o veliký kus dál. těším se s čím přijdeš
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Jako první vyndej svíčky, ty ti napoví nejvíc. Také občas koukám kamerkou do spalováku, ale krom díry uprostřed pístu, nebo vydřené stěny nic neuvidíš. Není vidět ztrhané kroužky, není vidět podpálené ventily atd.....
Koukni na svíce, změř kompresi a jestli nemáš kompresi tak musíš stejně sundat hlavu.....
Koukni na svíce, změř kompresi a jestli nemáš kompresi tak musíš stejně sundat hlavu.....
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
..svíce jsou ok, čisté
když ale zatočím motorem tak je od čistého oleje a komprese tam není, takže musí jít dovnitř olej z vany..uvidíme, uvidíme...tipuji ten píst
nehledě na to, když mi foukne turbo, vyblije se mi kolem motoru olej..
stejně jsem ten motor chtěl jet od šroubku přes zimu, ale mrzí mě ten poslední závod co jsem nemohl odjet, brno je bomba..
stane se..
když ale zatočím motorem tak je od čistého oleje a komprese tam není, takže musí jít dovnitř olej z vany..uvidíme, uvidíme...tipuji ten píst
nehledě na to, když mi foukne turbo, vyblije se mi kolem motoru olej..
stejně jsem ten motor chtěl jet od šroubku přes zimu, ale mrzí mě ten poslední závod co jsem nemohl odjet, brno je bomba..
stane se..
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Pokud máš svíčky od oleje, tak už s tím motorem ani netoč, nic neřeš a ven z auta a rozebrat.
Pokud bys s tím dál dělal nějaké pokusy, tak ti hrozí jen další škody. Například pokud by se pře sání dostal nějak olej do "zdravého" válce, tak ten přijede a flákne zespoda do nestlačitelného oleje a ohne se ti ohnice, případně zničí klika atd,......
Takže už žádné pokusy a rychle ven.
Pokud bys s tím dál dělal nějaké pokusy, tak ti hrozí jen další škody. Například pokud by se pře sání dostal nějak olej do "zdravého" válce, tak ten přijede a flákne zespoda do nestlačitelného oleje a ohne se ti ohnice, případně zničí klika atd,......
Takže už žádné pokusy a rychle ven.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
stalo to od soboty na podvalu a teď už je bez svící v dílně..
spíš to saje do toho špatného válce někde olej a ten plive do výfuku, sání od oleje není a odvětrání kliky mám bokem ne do sání, takže by se to stát i tak nemělo..
..ale už to ani nezkouším když tam není komprese..
spíš to saje do toho špatného válce někde olej a ten plive do výfuku, sání od oleje není a odvětrání kliky mám bokem ne do sání, takže by se to stát i tak nemělo..
..ale už to ani nezkouším když tam není komprese..
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
To mi je lito... mozna bych se stavil ti pomoc a vzal par blbosti na TIG kdyztak napis... jinak pujde to jeste vubec do tehle kastle (vis co jsme se bavily)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
..půjde zpět do e36, nemohl bych jezdit ve street..projekt X bude až budu moci tu kastli použít.. zatím si počká pod plachtou
klidně se na tig stav, není problema..asi bych potřeboval nějaké černé plastové drobnosti zase já..
klidně se na tig stav, není problema..asi bych potřeboval nějaké černé plastové drobnosti zase já..
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
posli mi to na mobil sms nebo mi zavolej. jestli jsi zase ztratil cislo tak mas pech
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
číslo mám, neboj
něco ze dnes
tímto je vše potvrzeno, až sundám hlavu(bude chuť jí sundat) zjistím zda půjde pokračovat..
ty vrypy v pístu mají co dočinění s detonacemi nebo tam něco poskakovalo?.. jinde je píst hezký, jakoby nic..
něco ze dnes
tímto je vše potvrzeno, až sundám hlavu(bude chuť jí sundat) zjistím zda půjde pokračovat..
ty vrypy v pístu mají co dočinění s detonacemi nebo tam něco poskakovalo?.. jinde je píst hezký, jakoby nic..
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
pokial to na fotkach dobre vidim,jedna sa o poskodenie detonaciami,obvzlast ak je to na vyfukovej strane piestu. Je poskodeny okraj piestu a je mozne ze bude piest prasknuty medzi kruzkami.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
...pripadne uplne prepaleny... rozteceny ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
..určitě, díra skrz, jsou vidět i kroužky..
jen mě zajímá od zkušenějších možné příiny..
vím, že mi nejspíš přefouklo turbo->vysoký tlak->chudá směs->velké EGT z důvodu kterého ten hliník "ufoukl" ? nebo se tam mohlo stát i něco jiného? motor byl v tu chvíli pod dlouhodobou zátěží..
jen mě zajímá od zkušenějších možné příiny..
vím, že mi nejspíš přefouklo turbo->vysoký tlak->chudá směs->velké EGT z důvodu kterého ten hliník "ufoukl" ? nebo se tam mohlo stát i něco jiného? motor byl v tu chvíli pod dlouhodobou zátěží..
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
samotny prilis vysoky tlak turba (neadekvatny predzapalu a/alebo palivu a zmesi) vyvola detonacne spalovanie a vysledok je dany dobou posobenia detonacii a litrovym vykonom motora. detonacne spalovanie posobi na piest, ojnicu a kluku mechanickou silou a takisto posobi na hlavu-zdviha ju. dalsi faktor detonacneho spalovania je porusenie olejovej vrstvy, ktora chrani korunku piestu pred teplotou, co nasledne umozni tavenie hlinika z piestu, to su tie stopy ako po dierkovaci na povrchu piestu. ak toto vsetko trva dostatocne dlho, dojde ku kompletnej destrukcii piestu, akonahle sa odlomi z okraju korunky, teplo postupi ku kruzkom a spolu s mechanickym posobenim vyvola frakturu piestu medzi kruzkami... az po dieru v pieste. toto vsetko su typicke priciny a nasledky detonacii.
anglani na to maju vyraz: engine was detonated to death...
riesenie: lepsia stabilizacia turba a hlavne, hlavne seriozny a trvale instalovany knock sensor.
anglani na to maju vyraz: engine was detonated to death...
riesenie: lepsia stabilizacia turba a hlavne, hlavne seriozny a trvale instalovany knock sensor.
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Za mne je to asi takto:
příliš vysoký tlak turba neudělá nic, pokud není špatně i zbytek.
Pokud tedy vím, že chci jezdit tlak cca 1BAR, tak od například 1,2BAR nastavím zbytečně malý předstih a zbytečně bohatou směs. Pokud mi tedy turbo foukne víc, auto prostě jen jede hůř nebo vůbec a nic se nestalo. Pokud však nastavíš předstih třeba na 15° od 1BARu nahoru, tak prostě při zvedání tlaku přijde jednou okamžik, kdy už je ten tlak ve vztahu k tomu neměnnému předstihu moc velký a detonace se dostaví. (bavím se o běžném palivu od pumpy)
To co vidím na fotkách je prostě konečná. Jestli to byly detonace vlivem moc vysokého předstihu, nebo to bylo tím jak vysoko jsi se dostal s teplotou kvůli chudé směsi a ta vysoká teplota navíc ještě mohla vést ke zvýšené pravděpodobnosti detonací.... to už je teď jedno. Důležité je poučení, že je třeba nastavit jednotku tak, aby při odchylce regulace čehokoliv pokud možno nedošlo ihned k destrukci motoru. Něco ovlivnit jde a něco hůř.
Detonace obecně generuje asi 3x větší tlak než klasicky zapálená směs a tedy veškeré mechanické komponenty jsou enormně víc namáhané a protože motor není výtah (ten je předimenzovaný 10x) tak mu prostě3x větší namáhání uškodí.
příliš vysoký tlak turba neudělá nic, pokud není špatně i zbytek.
Pokud tedy vím, že chci jezdit tlak cca 1BAR, tak od například 1,2BAR nastavím zbytečně malý předstih a zbytečně bohatou směs. Pokud mi tedy turbo foukne víc, auto prostě jen jede hůř nebo vůbec a nic se nestalo. Pokud však nastavíš předstih třeba na 15° od 1BARu nahoru, tak prostě při zvedání tlaku přijde jednou okamžik, kdy už je ten tlak ve vztahu k tomu neměnnému předstihu moc velký a detonace se dostaví. (bavím se o běžném palivu od pumpy)
To co vidím na fotkách je prostě konečná. Jestli to byly detonace vlivem moc vysokého předstihu, nebo to bylo tím jak vysoko jsi se dostal s teplotou kvůli chudé směsi a ta vysoká teplota navíc ještě mohla vést ke zvýšené pravděpodobnosti detonací.... to už je teď jedno. Důležité je poučení, že je třeba nastavit jednotku tak, aby při odchylce regulace čehokoliv pokud možno nedošlo ihned k destrukci motoru. Něco ovlivnit jde a něco hůř.
Detonace obecně generuje asi 3x větší tlak než klasicky zapálená směs a tedy veškeré mechanické komponenty jsou enormně víc namáhané a protože motor není výtah (ten je předimenzovaný 10x) tak mu prostě3x větší namáhání uškodí.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Taky bych uvažoval nad tím až sundáš hlavu,jestli jsou poškozené i ostatní písty. Není náhodou KO ten pátý válec kde ti nefungovaly hydroštely a zůstávaly otevřené ventily. Protože jestli ostatních pět bude v pořadku není to naladěním,ale závadou.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
vidíš to, tohle je velice dobrá informace určitě nejen pro mě..leon4x4 píše:Pokud tedy vím, že chci jezdit tlak cca 1BAR, tak od například 1,2BAR nastavím zbytečně malý předstih a zbytečně bohatou směs. Pokud mi tedy turbo foukne víc, auto prostě jen jede hůř nebo vůbec a nic se nestalo. Pokud však nastavíš předstih třeba na 15° od 1BARu nahoru, tak prostě při zvedání tlaku přijde jednou okamžik, kdy už je ten tlak ve vztahu k tomu neměnnému předstihu moc velký a detonace se dostaví. (bavím se o běžném palivu od pumpy)
já měl mapu do 1bar, ale foukal jsem 0,8..bohužel vím, že mi budík párkrát přeskočil přes 1bar, což si bohužel uvědomuji až teď...
..chybami se člověk učí, to je zlatá pravda. Jak jsem psal, stejně by šel pod kudlu, tak mě to tolik nemrzí...alespoň už teď vím co znovu nedělat a co navíc naopak dělat..leon4x4 píše:To co vidím na fotkách je prostě konečná. Jestli to byly detonace vlivem moc vysokého předstihu, nebo to bylo tím jak vysoko jsi se dostal s teplotou kvůli chudé směsi a ta vysoká teplota navíc ještě mohla vést ke zvýšené pravděpodobnosti detonací.... to už je teď jedno. Důležité je poučení, že je třeba nastavit jednotku tak, aby při odchylce regulace čehokoliv pokud možno nedošlo ihned k destrukci motoru. Něco ovlivnit jde a něco hůř.
nějak už si nemůžu vzpomenout jaký to byl válec, ale kdyby zůstaly sací otevřené, co by se konkrétně dělo? přeci by válec neměl pouze kompresi, ne?Libor12 píše:Taky bych uvažoval nad tím až sundáš hlavu,jestli jsou poškozené i ostatní písty. Není náhodou KO ten pátý válec kde ti nefungovaly hydroštely a zůstávaly otevřené ventily. Protože jestli ostatních pět bude v pořadku není to naladěním,ale závadou.
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Ano byl to pátý válec. Jaký je to ted? Taky pátý?
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
ano, je to pátý
tenkrát byl přidřený hydrostav..stále nechápu spojitost s tím, kdyby zůstal otevřený ventil..
tenkrát byl přidřený hydrostav..stále nechápu spojitost s tím, kdyby zůstal otevřený ventil..
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
no kedze cast nasatej/natlacenej zmesy vytlacis von (napr. do sania) - (co by mohlo robit ten zvyseny tlak)
tak vo valci ostane nieco, co by mohla byt chudobna zmes, nehomogenna zmes .. etc.
tak vo valci ostane nieco, co by mohla byt chudobna zmes, nehomogenna zmes .. etc.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
A ty jsi ho nevyměnil,ale jen vyčistil a vrátil zpět. Souvislost to má takovou,že nemusí hned dojít k tomu aby ventil zůstal otevřený,ale může podfukovat - čast směsi uteče pryč do sání - kolísání tlaku turba a jsme na konkrétním válci chudí - a samo detonace a teplota. Proto mám 12 kanálový teploměr K-typ abych sledoval nejen EGT ale i CHT - (teplotu hlavy a svíček) každého jednotlivého válce. Ne všemu jde předejít jak psal Karel. Takže odhaduji,že až sundáš hlavu,budou ostatní písty ok. Asi první upravu bych udělal takovou,že motor zbavíš hydroštelů. Jsou nachylné na tlak oleje a čistotu - zvlášt ty hrníčkové a přinesly už spoustu problémů u spousty motorů,nejen bmw.Marab píše: tenkrát byl přidřený hydrostav..
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
ak je otvoreny saci ventil, unikne kompletna zmes, nielen palivo a tym padom je pomer vzduch/palivo co ostane vo valci rovnaky ako pri nasati, akurat je nizsi kompresny tlak. neviem si predstavit, ako by mohol otvoreny (specialne pre libora: nedotesneny) saci ventil sposobit detonacie, kedze sa znizi podstatna zlozka potrebna pre ich vznik-kompresny tlak.
Naposledy upravil(a) raddy dne 08 říj 2014 15:23, celkem upraveno 1 x.
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Ale on nezůstane otevřený,jen nedotěsní. Normálně by byl kompresní tlak 15bar a na tom netěsnícím 10. A myslím že ty s ca18det by jsi o problémech s hydroštely mohl mít bohaté zkušenosti. Ale co to kecám,ty nikdy.raddy píše:ak je otvoreny saci ventil
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
jasne libor, nedotesni, to je to spravne slovo a tvoja poznamka o mojich skusenostiach s ca18det...no asi takto
[quote="Libor12Normálně by byl kompresní tlak 15bar a na tom netěsnícím 10[/quote]
a preto v nom vzniknu detonacie zejo...
[quote="Libor12Normálně by byl kompresní tlak 15bar a na tom netěsnícím 10[/quote]
a preto v nom vzniknu detonacie zejo...
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
95% problémů s hydroštely nastává v plné zatěži za vysokých rpm a vysokého tlaku oleje. S ca18det jsem si tě zaškatulkoval špatně aspon,že jsem trefil ten Nissan . Detonace tam vzniknou proto,že část směsi se vytlačí přes sací ventily zpět. Odpovídá tomu i zvyšování toho tlaku v sání. Nebo že by regulace fungovala,potom ne a pak zas ano? Můj názor je že to není naladěním,ale závadou na hydroštelu a nebo je taky možnost vstřik ... ale necháme se překvapit až Marek sundá hlavu. Jetli bude ostatních 5 válců v pořadku (možná by ještě šlo na nich změřit komprese) mám pravdu já. Pokud budou poškozené písty ,s rozdílnou kompresí tak je to naladěním a maš pravdu ty raddy. Ale ty ji budeš mít vždycky,protože kdybys ji neměl,tak platí bod číslo jedna.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
bohuzial,tvoja odpoved mi nedava ziadny zmysel,nakolko ja som nikde nenapisal ze dovod detonacii je naladenie,dovolujem si poznamenat ze toto si si vyfabuloval. Nic nemoze dokazat ci mam alebo nemam pravdu,pretoze som nikde nic o pricine poskodenib nenapisal. Jedine co som napisal je ze nadmerny tlak turba moze sposobit detonacie,kedze majitel spomenul overboost. Co ta ma podla teba spolocne s naladenim,kde si zobral tu suvislost? Dalej som spochybnil teoriu netesniaceho sacieho ventilu ako dovod detonacii a ty si mi to doteraz nedokazal vysvetlit. Napisat ze cast zmesi unikne cez sacie ventily a sposobi detonacie nie je vysvetlenie,ale tvrdenie. A tymi posmeskami sa strapnujes...trosicka.
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
ano, ale ne na stejný válec...pochybuji, že jsem se trefilLibor12 píše:A ty jsi ho nevyměnil,ale jen vyčistil a vrátil zpět.
asi tak bych to řekl, ta regulace nefungovala zase tak dobře..chvíli to tlačilo 0,8, chvíli 1, někdy naopak jen 0,6...moje blbost..Libor12 píše:Detonace tam vzniknou proto,že část směsi se vytlačí přes sací ventily zpět. Odpovídá tomu i zvyšování toho tlaku v sání. Nebo že by regulace fungovala,potom ne a pak zas ano?
jen nerozumím spojitosti nižší komprese s tím, že mám vyšší tlak v sání a zrovna na tom samém válci je to pak chudé a zničí se píst...nevím no
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Takže raddy at si to tedy upřesníme. Ty tvrdíš že když do válce půjde směs o poměru 10:1 a přes nedosedající,netěsnící,podpálený ventil se jí část vytlačí zpět ta co zůstane ve válci bude mít pořád poměr 10:1 jen ji tam bude méně. Pochopil jsem to správně?
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP