
BMW 325i M52B25-Turbo
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo
M50B25 ma lepsi ojnice, ale zase horsi pisty a nema ostrik dna olejem jako motor TU i kliková hřídel má jiný výrobní postup.... srovnávat nějaké údaje mi přijde jen opravdu okrajově orientační .. 

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo
M50B25 robi Jarmil az si pamatam..
a ten zhana novy motor ...
a ten zhana novy motor ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo
Bloky m50b25 a m50b25tu jsou naprosto stejne(litina)
Ostrik dna pistu maji oba.
Mam oba dva rozebrane do sroubku a jeden blok ceka na výbrus, protoze byly vybehane válce. Budou jine pisty.
Klikovky jsou stejne.
Jsou jine jenom pisty a ojnice a hlava.
Ostrik dna pistu maji oba.
Mam oba dva rozebrane do sroubku a jeden blok ceka na výbrus, protoze byly vybehane válce. Budou jine pisty.
Klikovky jsou stejne.
Jsou jine jenom pisty a ojnice a hlava.
Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo
Doufám že to nějak nevadí zakladateli vlákna, když tak to smažu 
Tady něco ze začátku projektu foto:
http://jpr.rajce.idnes.cz/BMW_325i_Turb ... kt_m50b25/" onclick="window.open(this.href);return false;
Můžete mi někdo poslat výpočet kompresního poměru?
Nebo nějaký postup který je odzkoušen?
Děkuji

Tady něco ze začátku projektu foto:
http://jpr.rajce.idnes.cz/BMW_325i_Turb ... kt_m50b25/" onclick="window.open(this.href);return false;
Můžete mi někdo poslat výpočet kompresního poměru?
Nebo nějaký postup který je odzkoušen?
Děkuji
Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo
podivej se na cisla dilu a neco si precti, pak zjistis ze B25 je odlitek a B25TU je vykovek
je jasne ze okem to urcite nepoznas.
EDIT: a co je jine na hlave? to by me zajimalo
hlava jako takova je stejna, jine jsou pruziny, vacky, predni viko motoru, víko ventilů...

EDIT: a co je jine na hlave? to by me zajimalo

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo
Juraj píše:podivej se na cisla dilu a neco si precti, pak zjistis ze B25 je odlitek a B25TU je vykovekje jasne ze okem to urcite nepoznas.
EDIT: a co je jine na hlave? to by me zajimalohlava jako takova je stejna, jine jsou pruziny, vacky, predni viko motoru, víko ventilů...
počkat, bavíme se o motorech m50b25 nevanos a m50b25 vanos? nebo myslíš m52b25 vanos že má výkovek? jaké motory porovnáváš?
docela rád se o tom něco dozvím

m50b25NV má hlavu jako obecně stejnou jako m50b25V, krom jiné sací vačky, vanosu,
hydroštelů, ventilů.
O m52b25 motoru nevím vůbec nic
Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo
ano M50B25TU (TU značí vanos) má kliku z výkovku a N/A vanos má odlitek. pokud by jsi je rozřízl bude to okem patrné ze struktury materiálu v řezu, jinak nikoli.
M52B25 (všechny jsou vanos co vim) má stejnou hlavu jako M50B25TU, dá se zaměnit, pouze je třeba dát čidla z původní hlavy, M52 už má jedno čidlo pro ECM i budík a místo druhého je záslepka (závity shodné) .vnitřek spodku je stejný. jiný je blok, M52 je AL (to má Marab)
kdyžtak víc do SZ ať to tu nezasíráme.
M52B25 (všechny jsou vanos co vim) má stejnou hlavu jako M50B25TU, dá se zaměnit, pouze je třeba dát čidla z původní hlavy, M52 už má jedno čidlo pro ECM i budík a místo druhého je záslepka (závity shodné) .vnitřek spodku je stejný. jiný je blok, M52 je AL (to má Marab)
kdyžtak víc do SZ ať to tu nezasíráme.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo
diskuze tu máte pěknou.. ale o rozdílech já přesně nevím..
ještě nevyjelo.včera už nebyl čas a dnes nebyl zase druhej řidič...snad nějak přes týden...
video bude....
ještě nevyjelo.včera už nebyl čas a dnes nebyl zase druhej řidič...snad nějak přes týden...
video bude....
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo
...tak po dlouhé době zase nějaké info..
už dva týdny řeším problém v tom, že když se dostanu s tlakem v sání na 0-0.2bar v zátěži, začne mi střílet do výfuku a motor vynechávat..
už jsem měl zase rozebraný motor, abych zkontroloval nastavení vaček a problém stále přetrvává..směs mám dobrou..bohatá, chudá, žádná změna..předstih mám vypočítaný a to samé..pokud s ním hýbu (v rámci možností) tak také nic..
nevím zda mi někdo dokáže poradit...?
napadají mě nakonec svíčky..poslední možnost..je možné, že by nepálily v zátěži?
díky moc za každou radu
už dva týdny řeším problém v tom, že když se dostanu s tlakem v sání na 0-0.2bar v zátěži, začne mi střílet do výfuku a motor vynechávat..
už jsem měl zase rozebraný motor, abych zkontroloval nastavení vaček a problém stále přetrvává..směs mám dobrou..bohatá, chudá, žádná změna..předstih mám vypočítaný a to samé..pokud s ním hýbu (v rámci možností) tak také nic..
nevím zda mi někdo dokáže poradit...?

napadají mě nakonec svíčky..poslední možnost..je možné, že by nepálily v zátěži?
díky moc za každou radu

sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo
nastavení rozvodu ok ??? vyhod svíčky a zkontroluj zda nejsou moc cerné nebo bíle smes spatna nebo taky spatna tepekná hodnota svíček.
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo
rozvody ok.. měl jsem malinko natočenou výfukovou vačku..teď je už vše napraveno..ale pořád stejné cukání..
vyhazování svíček je už můj nejoblíbenější sport...
při prvotním lazení jsem jel hodně bohatou směs a totálně jsem je zčernal.. po očištění a vypálení vypadaly ok..startuje i jede to do těch cca 2500ot normálně..pak začne střelba
směs teď jedu nad 15AFR bez zátěže/volnoběh a někde kolem 12-13 AFR při zátěži/akceleraci..
může se stát že už jsou prostě KO i když se očistí/vypalí?
jak s tepelnou hodnototu? to je jen o laborování nebo na to existuje nějaké pravidlo?
díky
vyhazování svíček je už můj nejoblíbenější sport...

směs teď jedu nad 15AFR bez zátěže/volnoběh a někde kolem 12-13 AFR při zátěži/akceleraci..
může se stát že už jsou prostě KO i když se očistí/vypalí?
jak s tepelnou hodnototu? to je jen o laborování nebo na to existuje nějaké pravidlo?
díky

sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo
každá svička má sve označení a podle vyrobce a oznacení svíčky poznáš jak moc je teplá či studená ale obecne platí pravidlo cím je stredová alektroda víc venku tím je svícka teplejší a naopak.
ale podle toho co pises ty se mi to nejak nezdá... co tlak paliva me to tak sřílelo když jsem mel veliky tlak paliva proste se to prechlastavalo .
ale podle toho co pises ty se mi to nejak nezdá... co tlak paliva me to tak sřílelo když jsem mel veliky tlak paliva proste se to prechlastavalo .
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo
tlak mám na 3bar...
jezdím s noťasem, kde vidím AFR a to je OK...jak píšu, můžu obohatit, můžu ochudit, pořád střílí...
je mi jasný co je teplá a studená, ale nevím jak jí zvolit..svíčka má čisté kotakty, ale izolátor je semišově tmavý..vím, že je tu nebezpečí přechodového odporu, ale dělá to i když je vyčistím...leda, že by byly kantáre úplně
edit_jinak mám programovatelnou jednotku, tak můžu měnit co si usmyslím
edit2_svíčky vypaluju PB hořákem pomalu dokuď se neodpaří zuhelnatělý povlak
jezdím s noťasem, kde vidím AFR a to je OK...jak píšu, můžu obohatit, můžu ochudit, pořád střílí...
je mi jasný co je teplá a studená, ale nevím jak jí zvolit..svíčka má čisté kotakty, ale izolátor je semišově tmavý..vím, že je tu nebezpečí přechodového odporu, ale dělá to i když je vyčistím...leda, že by byly kantáre úplně

edit_jinak mám programovatelnou jednotku, tak můžu měnit co si usmyslím

edit2_svíčky vypaluju PB hořákem pomalu dokuď se neodpaří zuhelnatělý povlak
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo
ale když se zvedá tlak na turbu automaticky se ti zvedne tlak na palivu ... muže to být i 1x tolik
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo
Tak nedávno jsem se potrápil s jedním BMW motorem........ Také jsem řešil proč to nezapaluje. Viníkem byly svíčky NGK. Za sucha pálí normálně, když se k nim dostane benzín tak se jiskra přesune kamsi dovnitř izolátoru a je problém. Řešením bylo zahodit a dát nové, raději jsem vybral jinou značku.
Ty však máš navíc motor s turbem a proto se ptám: Prská ti to i bez tlaku ? Myslím že ne a že to přijde až tak od 0,5BAR nahoru co ? Tak nastav svíčky na cca 0,6 max 0,8 mm a otestuj. Pokud to bude dělat dál, je čas vyměnit cívky za něco s větším nábojem a vyšším napětím.
BTW: 12-13 AFR při zátěži ? Víš co děláš? Nebo si jen tak hraješ ?
Ty však máš navíc motor s turbem a proto se ptám: Prská ti to i bez tlaku ? Myslím že ne a že to přijde až tak od 0,5BAR nahoru co ? Tak nastav svíčky na cca 0,6 max 0,8 mm a otestuj. Pokud to bude dělat dál, je čas vyměnit cívky za něco s větším nábojem a vyšším napětím.
BTW: 12-13 AFR při zátěži ? Víš co děláš? Nebo si jen tak hraješ ?
Naposledy upravil(a) leon4x4 dne 02 bře 2014 20:21, celkem upraveno 1 x.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo
odvetrani klikove skrine mas pred nebo za turbo? pokud za turbo tak dal jsi jednosmerny ventil?
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo
na turbomotor se dávají studenější svíčky (prý)Marab píše:tlak mám na 3bar...
jezdím s noťasem, kde vidím AFR a to je OK...jak píšu, můžu obohatit, můžu ochudit, pořád střílí...
je mi jasný co je teplá a studená, ale nevím jak jí zvolit..svíčka má čisté kotakty, ale izolátor je semišově tmavý..vím, že je tu nebezpečí přechodového odporu, ale dělá to i když je vyčistím...leda, že by byly kantáre úplně![]()
edit_jinak mám programovatelnou jednotku, tak můžu měnit co si usmyslím
edit2_svíčky vypaluju PB hořákem pomalu dokuď se neodpaří zuhelnatělý povlak
Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo
filipgti_ano zvedá se o tlak na turbu
leon_prská to i bez turba...na zkoušku jsem z toho udělal atmosféru a žádná změna..mám ty po_raný čtyřbody Super4 od Bosch
jinak ohledně afr nevím jak to myslíš..moc bohaté? myslím že to už je dost..
Juraj_má to s tím spojitost? nemám zapojené..
Jaricek_kdybych dal studenější tak tím pádem budou ještě černější, ne?
leon_prská to i bez turba...na zkoušku jsem z toho udělal atmosféru a žádná změna..mám ty po_raný čtyřbody Super4 od Bosch
jinak ohledně afr nevím jak to myslíš..moc bohaté? myslím že to už je dost..
Juraj_má to s tím spojitost? nemám zapojené..
Jaricek_kdybych dal studenější tak tím pádem budou ještě černější, ne?
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo
melo by to spojitost kdyby jsi mel zapojene za turbo a nemel jednosmerny ventil... takhle by to nemelo mit zadny vliv na to co pises. kazdopadne do budoucna spravne zapojit. 

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo
pokud máš moznost vyzkoušet při jízdě urcite bych to otestoval kde je ta hranice kdy to začne strilet
pokud to bude v okamziku kdy bere turbo 0,1-0,2 bar nebo se to promenlive měni ??? pokud ne a je to vzdy stejne má zo neco společného s tlakem z turba já jezdím E85 pokud zvednu tlak na 5 bar tak se pres 4500rpm nedostanu a strane stríli do vyfuku jako lauch control..
pokud to bude v okamziku kdy bere turbo 0,1-0,2 bar nebo se to promenlive měni ??? pokud ne a je to vzdy stejne má zo neco společného s tlakem z turba já jezdím E85 pokud zvednu tlak na 5 bar tak se pres 4500rpm nedostanu a strane stríli do vyfuku jako lauch control..
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo
pokud je svířka jakoby černá je moc studená a nestíha se zahrat aby se očistila
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo
filip_psal jsem že to dělá i jako atmosféra...teď si uvědomuju že to dělá vždy když přelezu přes 20% otevření škrtící klapky..
i kdybych zvedl tlak na 5bar tak si to ošetřím délkou vstřiku..tím to asi nebude..snad
juraj_neboj..pěnění oleje...
co říkáš na odtah klimakopresorem?
debi_ní bosch... mohl by mi někdo říct kde najdu tabulku značení svíček? nebo co je FR78X ?
i kdybych zvedl tlak na 5bar tak si to ošetřím délkou vstřiku..tím to asi nebude..snad

juraj_neboj..pěnění oleje...

debi_ní bosch... mohl by mi někdo říct kde najdu tabulku značení svíček? nebo co je FR78X ?
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo
vyber si neco na brisk.cz
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo
slozite reseni... dej to na prase do vyfuku.. 

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo
to nechciJuraj píše:slozite reseni... dej to na prase do vyfuku..

fakt nikdo neví co je to FR78X

sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo
som vyguglil.. ze je to srovnatelne
BRISK: DR15TC-1
BRISK: DX15LTC-1
BRISK: DX15TC-1
brisk ma niekde aj srovnavaci katalog
BRISK: DR15TC-1
BRISK: DX15LTC-1
BRISK: DX15TC-1
brisk ma niekde aj srovnavaci katalog
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo
No nevím proč Bosch nemá plnou podporu firemních dat. Také s tím válčím. Dělají třeba 300 druhů vstřiků ale popis najdeš oficiálně jen k asi 12ti, zbytek si hledej jak umíš. A stejné to je se svícema, cívkama, čidlama .... nechápu. Dělají takových dobrých věcí a jen protože nemáš plný katalog s parametry tak si to nekoupíš, protože nevíš co. To nemluvím o kalibračních datech, protože když už si zjistíš, že něco co se prodává jako "teploměr chladiva" je teploměr nasávaného vzduchu, tak stejně nemáš tabulku hodnot abys věděl jaký odpor to má při jaké teplotě......Marab píše:debi_ní bosch... mohl by mi někdo říct kde najdu tabulku značení svíček? nebo co je FR78X ?
škoda
Jo a nemyslím, že by to byl problém teploty svíček.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo
může to být hodně vlivů, třeba uzemnění cívek
Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo
pod dnešním testu už vím že nepálí
Koupil jsem na zkoušku Brisk a dal 0.6 odtrh...jede, občas vynechá (při cca 0,4bar), ale je to o 1000% lepší..
takže jiskra
Leon_jak říkáš..měl jsem tu tolik čidel ale nevěděl jsem hodnoty...btw proč jsi mluvil o těch jiných cívkách?
Jaricek_uzemnění už jsem řešil, je to i solo
Koupil jsem na zkoušku Brisk a dal 0.6 odtrh...jede, občas vynechá (při cca 0,4bar), ale je to o 1000% lepší..


Leon_jak říkáš..měl jsem tu tolik čidel ale nevěděl jsem hodnoty...btw proč jsi mluvil o těch jiných cívkách?

Jaricek_uzemnění už jsem řešil, je to i solo
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 323i M52B25 .. Turbo
No vidíš, jak jsem psal 0,6-0,8 je hodnota u které funguje většina turbo aut.Marab píše:pod dnešním testu už vím že nepálí
Koupil jsem na zkoušku Brisk a dal 0.6 odtrh...jede, občas vynechá (při cca 0,4bar), ale je to o 1000% lepší..takže jiskra
![]()
Protože ne každá cívka používaná v atmosferickém motoru musí nutně dávat dostatečný výboj pro použití v Turbomotoru. Lajcky se říká, že ti větší tlak "zfoukne" jiskru. Skutečnost je jiná, ale dá se říci, že střílení do výfuku, je znamením o zapálení paliva v nevhodný okamžik a to ať už chybou časování zapalování či tím, že se směs zažehne až vstupem do rozpáleného výfuku. Při korektním spalování nic takového nebudeš pozorovat.Marab píše: Leon_jak říkáš..měl jsem tu tolik čidel ale nevěděl jsem hodnoty...btw proč jsi mluvil o těch jiných cívkách?![]()
Evidentně jsi se sám ubezpečil, že máš problém zažehnout směs ve válci. Sám vidíš, že jiné svíčky a menší odtrh situaci významně ovlivní. Tedy dále bych se zajímal o to, proč má tvůj motor problém zažehnout směs. Důvodů může být stále více. Od nevhodného poměru AFR, přes nedostatečné rozprášení paliva, nedostatečný náboj cívky až po například zarušený signál z čidel vačky a klikového hřídele. Pokud máš omezené možnosti diagnostiky, vsadil bych na test s cívkami s větším nábojem (napění 35kV a více a energie výboje 65mj a více)
Prakticky, fungují mi dobře cívky které používají ve VAG do motoru 1,8T nebo jsem například neměl žádné zásadní problémy se zapalováním na Evolušnu.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;