FABI 200sx S13
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: FABI 200sx S13
Včera ti to jezdilo hezky.. gratulace.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: FABI 200sx S13
DÍky
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... 6&t=106495" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Teamrule32" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Teamrule32" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: FABI 200sx S13
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... 6&t=106495" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Teamrule32" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Teamrule32" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: FABI 200sx S13
Tak zase nějaké novinky na auťáku
V první řadě nemilá novinka v podobě naraženého kola....na trase na které znám každý metr silnice se mi najednou na vnitřku zatáčky objevila díra jako kráva a skončilo to ohlým ráfkem...takže kolo aktuálně na rovnání, snad se s tim poperou.
Další věcičkou, která se objevila na autě je náhrada ze seriový gumový silentblok na tyči řízení, již je nainstalováný na autě. A musím říct, že vyndavat celou volantovou tyč na nastrojeným autě je "zábava" A jelikož ještě nemám hotové to kolo tak jsem ještě nemohl tuto hračku pořádně otestovat. Jak moc to bude znát, uvidime, ale rozhodně je to znát při parkování či stání na místě, že řízení nepruží a v běžném provozu si myslím, že to nebude žádný rozdíl ale na okruhu sem si jist, že feedback od povrchu trati a obrubníků bude úplně jinde....Woytovi dík, za navedení na tvar mezikusu.
Další hračkou na autě jsou nové stabíky od Whiteline...opět díky za velmi rychlé dodání Jagymu a Jedetoshopu Kvůli instalaci stabíků byla nutná úprava splitteru. I přes vyříznutí to moc nestačí a stabík vyvaluje lehce spliter ale je to pružné takže ono si to nějak vybuduje svou cestu. Odezvu zatím netuším....až po opravě kola.
No a poslední moje hraní byla zkouška prahů z japonské Garagemak. Jejich auta jsou naprostá úžasnost.... https://thenaritadogfight.com/2014/12/1 ... ports-s13/" onclick="window.open(this.href);return false;
Práh jako takový se mi líbil hodně, ale vůbec se to nehodilo ke zbytku auta. Třináctka garagemak je už natolik upravné, že se tam ty ostré hrany a agresivní žebrování hodí, ale na mém autě je to pořád hrozně moc pěst na oko. Nicméně to jaké prahy na autě budou je již promyšlené takže se máte na co těšit
Tak po delší době nějaký ten záznam z ježdění.
Poslední onboard z Mostu probíhal v docela dost horkém počasí, čemuž přikládám velmi rychlé přehřátí pneumatik. Což mělo za pozitivní následek to, že jsem maličko víc pochopil jak pracovat s přenosem těžiště auta.
Co sem posunul tak je jednoznačně průjezd dolíkem, na který sem se zaměřil protože zde jsem měl po Pallasovu rozboru dost mezery a podařilo se mi v něm podstatně zvýšit průjezdovou rychlost.
Nej čas byl shodný s mým dosavadním, coož považuji za dobrý výsledek vzhledem k tomu, že mi auto pořádně nezatáčelo. Jinak motor a chlazení fungovalo i v tak horkém počasí na jedničku...olej stabilních 100° a voda standardní teplota ve středu teploměru.
[youtube]o-L_2Pq8EXg[/youtube]
Tak po delší době zase náká aktualizace.
Bohužel mi už nějaký čas kopou brzdy po zahřátí - myslel jsem si že se nedostatečně chladí na okreskách a tak jsem přidělal chlazení pro okresky a bohužel to nepomohlo.
Mám na to teorii, při instalaci sem objevil v kotoučích docela velké kusy asfaltu, který se tam dostal chlazením na okruhu a obávám se že se tak lokálně ucpal vstup vzduchu do kotouce v jednom místě což zapříčinilo lokální přehřátí a kotouč se mohl lehce zkroutit. Možná je to kravina ale je to jediná věc, která mne napadá jako duvod toho proč by ty kotouče mohli kopat....
V první řadě nemilá novinka v podobě naraženého kola....na trase na které znám každý metr silnice se mi najednou na vnitřku zatáčky objevila díra jako kráva a skončilo to ohlým ráfkem...takže kolo aktuálně na rovnání, snad se s tim poperou.
Další věcičkou, která se objevila na autě je náhrada ze seriový gumový silentblok na tyči řízení, již je nainstalováný na autě. A musím říct, že vyndavat celou volantovou tyč na nastrojeným autě je "zábava" A jelikož ještě nemám hotové to kolo tak jsem ještě nemohl tuto hračku pořádně otestovat. Jak moc to bude znát, uvidime, ale rozhodně je to znát při parkování či stání na místě, že řízení nepruží a v běžném provozu si myslím, že to nebude žádný rozdíl ale na okruhu sem si jist, že feedback od povrchu trati a obrubníků bude úplně jinde....Woytovi dík, za navedení na tvar mezikusu.
Další hračkou na autě jsou nové stabíky od Whiteline...opět díky za velmi rychlé dodání Jagymu a Jedetoshopu Kvůli instalaci stabíků byla nutná úprava splitteru. I přes vyříznutí to moc nestačí a stabík vyvaluje lehce spliter ale je to pružné takže ono si to nějak vybuduje svou cestu. Odezvu zatím netuším....až po opravě kola.
No a poslední moje hraní byla zkouška prahů z japonské Garagemak. Jejich auta jsou naprostá úžasnost.... https://thenaritadogfight.com/2014/12/1 ... ports-s13/" onclick="window.open(this.href);return false;
Práh jako takový se mi líbil hodně, ale vůbec se to nehodilo ke zbytku auta. Třináctka garagemak je už natolik upravné, že se tam ty ostré hrany a agresivní žebrování hodí, ale na mém autě je to pořád hrozně moc pěst na oko. Nicméně to jaké prahy na autě budou je již promyšlené takže se máte na co těšit
Tak po delší době nějaký ten záznam z ježdění.
Poslední onboard z Mostu probíhal v docela dost horkém počasí, čemuž přikládám velmi rychlé přehřátí pneumatik. Což mělo za pozitivní následek to, že jsem maličko víc pochopil jak pracovat s přenosem těžiště auta.
Co sem posunul tak je jednoznačně průjezd dolíkem, na který sem se zaměřil protože zde jsem měl po Pallasovu rozboru dost mezery a podařilo se mi v něm podstatně zvýšit průjezdovou rychlost.
Nej čas byl shodný s mým dosavadním, coož považuji za dobrý výsledek vzhledem k tomu, že mi auto pořádně nezatáčelo. Jinak motor a chlazení fungovalo i v tak horkém počasí na jedničku...olej stabilních 100° a voda standardní teplota ve středu teploměru.
[youtube]o-L_2Pq8EXg[/youtube]
Tak po delší době zase náká aktualizace.
Bohužel mi už nějaký čas kopou brzdy po zahřátí - myslel jsem si že se nedostatečně chladí na okreskách a tak jsem přidělal chlazení pro okresky a bohužel to nepomohlo.
Mám na to teorii, při instalaci sem objevil v kotoučích docela velké kusy asfaltu, který se tam dostal chlazením na okruhu a obávám se že se tak lokálně ucpal vstup vzduchu do kotouce v jednom místě což zapříčinilo lokální přehřátí a kotouč se mohl lehce zkroutit. Možná je to kravina ale je to jediná věc, která mne napadá jako duvod toho proč by ty kotouče mohli kopat....
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... 6&t=106495" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Teamrule32" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Teamrule32" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: FABI 200sx S13
Tak po delší odmlce zase nějaké novinky. Na auto jsem dnes dostal bov. DLouho sem se bránil myšlence dolaminování přiruby do lamino trubek nakonec jsem si říkal proč ne. Příruba šla vyrobit naprosto pohodově a i když jsem se bál pevnosti pri slaminovávání, tak pevnost je suprová ale hodně tomu přispívá předvrtání, díky kterému je spoj téměř nezničitelný.
Bov musel být celý upraven pro možnost vložení příruby, jelikož jsem chtěl od samého začátku dělat bov jako recirkulační, proto přišla na řadu i výroby příruby do sací trubky. Vzduch z bovu je tak vracen před turbo - motor tak má tolik vzduchu, kolik skutečně váha naměří Byl jsem velmi zvědav na zvuk, ale bov vůbec slyšet není právě díky recirkulaci. Vše funguje jak má, takže jsem spokojen.
V krátké době přijdou zase nějaké novinky tak budu informovat .
Jinak minulý týden jsem se vrátil z výletu. S Peetem jsme se rozhodli, že jim to dojedeme letos poslintat osobně. Byl to nadliský úžasný zážitek!!! Potřásli jsme si rukou se všemi japonskými legendami a spoustu další zběsilovstí. Zde malá ochutnávka. Připravujeme report z celé akce - takže sledujte FB a těšte se
https://www.facebook.com/Teamrule32/?fref=ts
Bov musel být celý upraven pro možnost vložení příruby, jelikož jsem chtěl od samého začátku dělat bov jako recirkulační, proto přišla na řadu i výroby příruby do sací trubky. Vzduch z bovu je tak vracen před turbo - motor tak má tolik vzduchu, kolik skutečně váha naměří Byl jsem velmi zvědav na zvuk, ale bov vůbec slyšet není právě díky recirkulaci. Vše funguje jak má, takže jsem spokojen.
V krátké době přijdou zase nějaké novinky tak budu informovat .
Jinak minulý týden jsem se vrátil z výletu. S Peetem jsme se rozhodli, že jim to dojedeme letos poslintat osobně. Byl to nadliský úžasný zážitek!!! Potřásli jsme si rukou se všemi japonskými legendami a spoustu další zběsilovstí. Zde malá ochutnávka. Připravujeme report z celé akce - takže sledujte FB a těšte se
https://www.facebook.com/Teamrule32/?fref=ts
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... 6&t=106495" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Teamrule32" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Teamrule32" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: FABI 200sx S13
Tak na auťáku se maká každou volnou chvíli, chystají se nějaká úpravy, ale zatím nebudu prozrazovat. Jinak dnes dorazil diff, velká radost především z toho co všechno obsahuje balení (ložiska, olej gufera těsnění pod víko) očekával jsem pouze diff.
Tímto dík Jagymu.
Tak po 5 měsících nějaké info co že se s autem vlastně děje....mám kopici fotek z výroby forem bodykitu a dopasovávání, výroby vrat atak dále...někdy si zkusím najít čas a udělat z toho nějaký ucelený report
[youtube]4rrcfkriS4k[/youtube]
Zde slibovaný report prací co na autě za poslední půlrok probíhali bylo to fkt hodně tak to zde nebudu moc rozepisovat.
1) Zadní vrata - Vratam to celé začalo, záměrně vrata nemají na sobě vrstvu gelu jelikož jsem se snažil v rámci experimentu jet na minimální váhu, ve vratech jsou už připravená vyztužená místa do kterých behem pul roku přibude křídlo.
Tímto dík Jagymu.
Tak po 5 měsících nějaké info co že se s autem vlastně děje....mám kopici fotek z výroby forem bodykitu a dopasovávání, výroby vrat atak dále...někdy si zkusím najít čas a udělat z toho nějaký ucelený report
[youtube]4rrcfkriS4k[/youtube]
Zde slibovaný report prací co na autě za poslední půlrok probíhali bylo to fkt hodně tak to zde nebudu moc rozepisovat.
1) Zadní vrata - Vratam to celé začalo, záměrně vrata nemají na sobě vrstvu gelu jelikož jsem se snažil v rámci experimentu jet na minimální váhu, ve vratech jsou už připravená vyztužená místa do kterých behem pul roku přibude křídlo.
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... 6&t=106495" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Teamrule32" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Teamrule32" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: FABI 200sx S13
2) Zadní nárazník - skrze Koudyho děkuji Cornovi za zapůjčení. Zde poprvé v životě zkušenost s vícedílnou formou - na poprvé myslím dobrý.
3)Zadní podnárazník - bočnice nepoužitelné jelikož dopravdy hodně neseděli a tak se museli rozřezat přelaminovat zaformovat a z toho vyrobit teprve pasující kousky. Tyto kousky i formy se povedli suprově. Středový díl byl pokroucený ale po přidělání a dopasování sednoul takže ten jsem is jen zaformoval. Dále se museli předělat otřesné polské držáky.
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... 6&t=106495" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Teamrule32" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Teamrule32" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: FABI 200sx S13
4) Prahy - nezdá se to ale těžký výrobek na vyloupnutí z formy
5) Prahové a náraznkové nástavce - to byla nepříjemná práce - spoustu ploch které se uzavírali ve směru vyloupávání z forem takže to nebylo jednoduché. Pochopi ljsem téaké zde proč nějakteré výrobky poláku jsou v plniči a nekteré tak jak je vyloupnete z formy. Jelikož se neobtěžují s dvoudílnými formami pokud to neni nutné a tak spoustu výrobku musí vyrvat z forem silou a povrchové se mohou poškodit a tak se to musí naprat do plniče
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... 6&t=106495" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Teamrule32" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Teamrule32" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: FABI 200sx S13
6) Přední nárazník + lip - toho jsem se bál nejvice ale nakonec výsledek super. Jak je vidět na fotkách tak to bylo hodně náročné na přípravu kopyta a prudlužovacích ploch a dělných ploch forem. Pak to bylo náročné svou velikostí. Nalaminovat takový dílec mi trvá cca 9 hodin nepřetržité práce.
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... 6&t=106495" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Teamrule32" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Teamrule32" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: FABI 200sx S13
7) Vertex generátory na střechu - vlastní odlitky. Budou přilepeny na okne, výrobky jsou pevné ale křehké jak nemají tkaninu
Nová kolesa a obutí - jedná se o Work emotion - zadek 17x9 a předek 17x8 - rozhodl jsem se že přejdu na pětidíru a že přejdu na menší kola. Obutí bylo zvoleno Kumho.
Jedno kolo je poničené a má ostrouhlý límec - nyní nechám. Zbytek kol jsou jak nové. Kola byly pro mne na autě velmi nezvyklé a nemohl jsem is na to nějak zvyknout ale po pár dnech se mi to začlo velmi líbit, co se týče nábojl tak jsem zvolil konverzní sadu nový nábojů.
9) Upgrade brzd - Předek byl kvůli neustálým problémům rozebrát a byli kompletně orovnány. Rotory na magnetce, středy na soustruhu. Na zadek přišli brzdy ze Z32 po repasu od Koudyho, díky. Nyný čekám na dodávku konverzních hadic. Zde muselo dojít k převrtání středu na pěti díru - je to prasečina ano vím. Je to jak to je a pokud to nebude takto makat tak si nechám vyrobit nové středy na pět děr.
Nová kolesa a obutí - jedná se o Work emotion - zadek 17x9 a předek 17x8 - rozhodl jsem se že přejdu na pětidíru a že přejdu na menší kola. Obutí bylo zvoleno Kumho.
Jedno kolo je poničené a má ostrouhlý límec - nyní nechám. Zbytek kol jsou jak nové. Kola byly pro mne na autě velmi nezvyklé a nemohl jsem is na to nějak zvyknout ale po pár dnech se mi to začlo velmi líbit, co se týče nábojl tak jsem zvolil konverzní sadu nový nábojů.
9) Upgrade brzd - Předek byl kvůli neustálým problémům rozebrát a byli kompletně orovnány. Rotory na magnetce, středy na soustruhu. Na zadek přišli brzdy ze Z32 po repasu od Koudyho, díky. Nyný čekám na dodávku konverzních hadic. Zde muselo dojít k převrtání středu na pěti díru - je to prasečina ano vím. Je to jak to je a pokud to nebude takto makat tak si nechám vyrobit nové středy na pět děr.
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... 6&t=106495" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Teamrule32" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Teamrule32" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: FABI 200sx S13
Takže zhruba toto se dělo v posledních 5 měsících. Strávil jsem nad tím spoustu víkendů a večerů a jsem docela rád že se to blíží ke konci. Co mne čeká jsem psal v příspěvku výše takže se těším až to celé bude a já se zase svezu.
Pěkný víkend
Tak už se finišuje, nyní jsem ve fázi čekání. Brzdy u Máry, diff seskládaný u PJ, a body komplet připraveno na lak - ve středu odvážím do lakovny a za 14 dní to snad bude celé seskládané. Už aby to bylo, nemůžu se už dočkat
Nějaký typy na seskládaní bausetu zadního okna?
Tak zase posun vpřed.....
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... 6&t=106495" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Teamrule32" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Teamrule32" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: FABI 200sx S13
Auto doskládané, testovací pársetkilometrový pojezd ukázal zase nějaké věci. Začnu tím pozitivní z čeho jsem mega nadšený! Obrovský nárůst gripu a stability na zadní nápravě až tomu nerozumím. Přisuzuji to novým pneumatikám, které mě velmi mile překvapili, dále přechodu z 225 na 245mm na zadnu no a v neposlední řade LSD Kaaz. Diferenciál neskutečně nádherně pracuje s rozložením momentu mezi levé a pravé kolo a roztočit auto v zatáčce jee zase o něco složitější. Doopravdy z tohodle mám radost protože se auto stalo zase o hooodně rychlejším a ne na úkor bezpečnost - naopak. Krásně čitelné. Překvapila mne "necivilnost" toho diferenciálu. Je to skutečně mechanická záležitost každým coulem protože rány a zvuky jdoucí z difu při popojíždění na jedničku a otáčení se a podobě jsou docela masakr, nicméně to mi nijak nevadí - mám rád že je to taková čím dál víc mechaničtější surovější a agresivní svým fungováním - jen jsem z prvu nevěděl zda se jedná o závadu či normální projev.
No a negativní věc jsou jak jinak než brzdy.....dvoudílné kotouče od pana Pavlíčka opět ani po celkovém orovnání nefungují a kopou po zahřátí jak zběsílé. Nevím už jak toto řešit. Po konzultaci s PJem, který měl stejný problém jsem došli k závěru, že kotouče mají asi nedostatečnou dimenzi duralových středů. Nyní zkusím nahodit staré litinové kotouče co budou dělat a pka si pujčím jeste nějaké od někoho jiného abych mohl definitivně vyloučit jiné příčiny než jsou kotouče.
Dále se čím dál víc a víc ozývá turbo, které sice maká co se plnění týče standardně ovšem kouří víc a víc. Uvidíme jak se to bude projevovat dále ale v zime asi už se koupi nového nevyhnu. Repasu se bojím, že to budou vyhozené peníze a především čas s tím strávený.
Dále se na zimu plánuje přesunutí chladičů do nárazníku, aby nebyl nárazník prázdný a aby jsme využili na max tok vzduchu.
Když to shrnu - po přesunutí chladičů do nárazníku bude auto designově v mých očích dokonalé. Po vyřešení kopání brzd bude auto na okreskách velmi rychlé naprosto přesně se řídící a velmi prořidičské (dif a širší pneu fkt mega!!!). No a až dojde na turbo tak se to udělá komplet i s nalazením na nistune takže přibude i maličko koníků (230-250HP).
.....bohužel dle očekávání se mi nedostalo moc rad a typů na to jak sestavit bauset okna a tak jsem strávil x hodin hledáním na netu volání do firem otravování lidi kolem sebe až jsem si řekl že ne to nemám nervy ani čas a tak jsem si lemování okna vyrobil. Celý rám je laminátový a je dokonalou kopii plechového seriového. Škoda, že mne to nenapadlo hned.
Dále přibyly přepínače do interiéru. Zatím využívám dva. Jedním si přepínám mezi teplotou oleje v motoru a oleje v diferenciálu, druhým si spouštím čerpadlo chlazení oleje v diferenciálu.
Mnoo a takto to vypadá.....jsem spokojen.
No a negativní věc jsou jak jinak než brzdy.....dvoudílné kotouče od pana Pavlíčka opět ani po celkovém orovnání nefungují a kopou po zahřátí jak zběsílé. Nevím už jak toto řešit. Po konzultaci s PJem, který měl stejný problém jsem došli k závěru, že kotouče mají asi nedostatečnou dimenzi duralových středů. Nyní zkusím nahodit staré litinové kotouče co budou dělat a pka si pujčím jeste nějaké od někoho jiného abych mohl definitivně vyloučit jiné příčiny než jsou kotouče.
Dále se čím dál víc a víc ozývá turbo, které sice maká co se plnění týče standardně ovšem kouří víc a víc. Uvidíme jak se to bude projevovat dále ale v zime asi už se koupi nového nevyhnu. Repasu se bojím, že to budou vyhozené peníze a především čas s tím strávený.
Dále se na zimu plánuje přesunutí chladičů do nárazníku, aby nebyl nárazník prázdný a aby jsme využili na max tok vzduchu.
Když to shrnu - po přesunutí chladičů do nárazníku bude auto designově v mých očích dokonalé. Po vyřešení kopání brzd bude auto na okreskách velmi rychlé naprosto přesně se řídící a velmi prořidičské (dif a širší pneu fkt mega!!!). No a až dojde na turbo tak se to udělá komplet i s nalazením na nistune takže přibude i maličko koníků (230-250HP).
.....bohužel dle očekávání se mi nedostalo moc rad a typů na to jak sestavit bauset okna a tak jsem strávil x hodin hledáním na netu volání do firem otravování lidi kolem sebe až jsem si řekl že ne to nemám nervy ani čas a tak jsem si lemování okna vyrobil. Celý rám je laminátový a je dokonalou kopii plechového seriového. Škoda, že mne to nenapadlo hned.
Dále přibyly přepínače do interiéru. Zatím využívám dva. Jedním si přepínám mezi teplotou oleje v motoru a oleje v diferenciálu, druhým si spouštím čerpadlo chlazení oleje v diferenciálu.
Mnoo a takto to vypadá.....jsem spokojen.
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... 6&t=106495" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Teamrule32" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Teamrule32" onclick="window.open(this.href);return false;
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: FABI 200sx S13
..no precital som sa az sem ..
a teda .. nestihal som cumet ..
..to lamino ...
..
proste parada ...
a teda .. nestihal som cumet ..
..to lamino ...
..
proste parada ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: FABI 200sx S13
Dobrej pokrok Koukam ze jste byli na WTAC. Byl jsem asi poslednich pet let a vzdycky super. Nekdo mi i nekam psal ohledne toho, mozna to byl nekdo z vas dvou.
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- JOE_Cik
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 17 srp 2008 20:56
- Bydliště: Sokolov-Březová
- Kontaktovat uživatele:
Re: FABI 200sx S13
nemam slov
Renault Clio 1,2 rv 97-plonkovka...SOLD
Renault Clio 1,8 16V-letadlo..SOLD
Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební
Renault Clio 1,8 16V-letadlo..SOLD
Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební
Re: FABI 200sx S13
Ritchma píše:Dobrej pokrok Koukam ze jste byli na WTAC. Byl jsem asi poslednich pet let a vzdycky super. Nekdo mi i nekam psal ohledne toho, mozna to byl nekdo z vas dvou.
Ahoj mas pravdu, Petr ti psal. Bylo to super!!
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... 6&t=106495" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Teamrule32" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Teamrule32" onclick="window.open(this.href);return false;
- kucik
- Příspěvky: 497
- Registrován: 27 kvě 2008 12:48
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: FABI 200sx S13
No tak to je za 5 měsíců hodně odvedené práce a umím si představit těch odpracovaných hodin, když si vemu, jak dlouho mi trvalo udělat můj nárazník.
PS:můžeme SZ, nebo fb?-měl bych pár dotazů ohledně laminátů (materiálů).
PS:můžeme SZ, nebo fb?-měl bych pár dotazů ohledně laminátů (materiálů).
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
Re: FABI 200sx S13
Čau, jasné FB: Michal Fabiánekkucik píše:No tak to je za 5 měsíců hodně odvedené práce a umím si představit těch odpracovaných hodin, když si vemu, jak dlouho mi trvalo udělat můj nárazník.
PS:můžeme SZ, nebo fb?-měl bych pár dotazů ohledně laminátů (materiálů).
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... 6&t=106495" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Teamrule32" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Teamrule32" onclick="window.open(this.href);return false;