Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Mimo říkáš? Předpokládám,že tento hyundai disponuje komunikačním protokolem normy OBD2? Pokud ano,jistě nám sdělíš chybový DTC kód vztahující se k detonačnímu spalování (P0328 vynech) a pokud existuje jak se ecu v tomto případě zachová? Děkuji.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Nesdělím, protože prostě takovou chybu to nehodilo. Hodilo jí to kdysi na mém autě, když mi odešel zapalovací kabel a jednotka, v takovém případě, rozbliká Check
Jediná chyba, co na tom V6 svítila, byla, že nefungují emisní lambdy. Což bylo správně, protože tam prostě nebyly zapojené. Digitun je bude zkoušet softwarově odstranit. Když se to nepodaří, tak mám náhradní řešení, které už ale není tak "elegentní"
Tím bych tuhle diskuzi uzavřel, protože prostě píšeš o autě, které jsi nikdy neviděl, neznáš ho a jenom hádáš co by mohlo nebo nemohlo.
Se Stage 0 kompresorem jezdí kluci s 2psi bez ladění naprosto v pohodě
Jediná chyba, co na tom V6 svítila, byla, že nefungují emisní lambdy. Což bylo správně, protože tam prostě nebyly zapojené. Digitun je bude zkoušet softwarově odstranit. Když se to nepodaří, tak mám náhradní řešení, které už ale není tak "elegentní"
Tím bych tuhle diskuzi uzavřel, protože prostě píšeš o autě, které jsi nikdy neviděl, neznáš ho a jenom hádáš co by mohlo nebo nemohlo.
Se Stage 0 kompresorem jezdí kluci s 2psi bez ladění naprosto v pohodě
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Aniž bych se jakkoliv chtěl přidávat na jakoukoliv stranu, tak by mě přesto zajímalo, jak je možné že v US opravdu jezdí kompresory bez ladění a nezdá se že by tam hromadně umírali motory. Je možné že to jednotka je schopna nějak "zkousnout" a jet aspoň "bezpečně" ?
už nemám hnujdaj...
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
proto komunikační protokol normy OBD2 přijali výrobci automobilů napříč všemi značkami. Je jedno zda je to hyundai,vw nebo honda. Takže v obecné rovině se ecu všech značek budou chovat +/- stejně. To co ty považuješ za domnělý fuel cut byl zásah čidla klepání a ten kód mi ani nemůžeš sdělit,protože on není. Zásah posunu předstihu na detonační spalování ecu nijak neeviduje,proto jsem psal,že DTC P0328 vynech,protože je do norem implementováno až v roce 2010,a to coupé bude trošku staršího data. Tam by se zásahem ecu mohla vypadnout chyba misfire nebo chyba úhlového zrychlení motoru,potažmo čidla polohy. Check by pravděpodobně jen zablikal. Jak to že jezdí s kompresory? No i atmosférovou ecu lze normálně přepsat (do určité míry) a nemusí být použit piggy back. Co nechápu je spíš montáž kompresoru v ceně desítek tisíc a plnění 2PSI?!LiberaleMiguel píše:, protože prostě píšeš o autě, které jsi nikdy neviděl, neznáš ho a jenom hádáš co by mohlo nebo nemohlo.
Se Stage 0 kompresorem jezdí kluci s 2psi bez ladění naprosto v pohodě
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
No... Oni ale ti americani opravdu jezdi na Stock jednotce, bez uprav (pry se ta jednotka umi do urcite miry prizpusobovat - je to mozne?), jinak co do ceny toho stage 0 kompresoru tak na tenhle motor se da v americe koupit i za $1k pouzitej a vetsina lidi pak jde dal uz s ladenim a dalsimi upravami (na palivove soustave), takze to zas tak nepochopitelne neni, je to "mezistupen".Libor12 píše:No i atmosférovou ecu lze normálně přepsat (do určité míry) a nemusí být použit piggy back. Co nechápu je spíš montáž kompresoru v ceně desítek tisíc a plnění 2PSI?!
Me spis zajima jak moc je ta tvarnost jendotky realna a jak to pripadne ta jendotka dela konkretne - je snad realne ze se mapa dopocitava podle ruznych promennych? A kdyz maji nejakou dostatecnou toleranci tak snesou i treba mensi preplnovani aniz by to zpusobilo nejake realen problemy?
už nemám hnujdaj...
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Ona, při detonacích to hodí chybu Misfire a Check začne blikat a bliká jen po dobu detonací (plus nějakých několik sekund potom, ale chyba Misfire zůstane uložená). Ale to už jsem tady psal.....
Check nezablikal ani jednou, takže si svoje moudra nech k nějakému autu které znáš.....
A s Alešem si MŮŽETE NAPSAT SOUKROMĚ A NE TADY SPAMOVAT. Díky
Check nezablikal ani jednou, takže si svoje moudra nech k nějakému autu které znáš.....
A s Alešem si MŮŽETE NAPSAT SOUKROMĚ A NE TADY SPAMOVAT. Díky
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Aby zůstala uložená trvale musí se bud periodicky nebo v určitém časovém úseku opakovat - generic OBD2 - pokud dejme tomu auto jedeš projet a shodí tě 3x knock ping tak se MIL ani rozsvitit nemusí a zavada zůstane pouze jako "stored" bez označení(jen oznámení že se něco dělo) u ecu do 2010. Ty lambdy vypnout lze.LiberaleMiguel píše:ale chyba Misfire zůstane uložená)
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Dával jsem tomu klidně 1 2 3 4 5 6 dokud to bylo ochotné tahat a stejně nic
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Je to podobné jako s nitrem. Pokud tam natlačíš správnou směs tak do cca 50hp+ nemusíš hýbat s předstihem. Každá ecu,vyjma těch novějších pracující s real time daty na bázi FPGA,má "vatu" a je možné ji i s továrními daty provozovat na hraně 106kPa,pak se dá samozřejmě různě oblbnout jako zvětšením průtoku vzduchu a paliva ale na puvodních datech čidel nebo stará rekalibrovat. V generic rovině mluvíme o možnosti až o 0,5bar přetlaku na sériové ecu.AlesiBoss píše:
Me spis zajima jak moc je ta tvarnost jendotky realna a jak to pripadne ta jendotka dela konkretne - je snad realne ze se mapa dopocitava podle ruznych promennych? A kdyz maji nejakou dostatecnou toleranci tak snesou i treba mensi preplnovani aniz by to zpusobilo nejake realen problemy?
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Uz je to naladeny? Vic nez tyden dozadu si psal ze se to akorat ladi....
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Ritchma tak jsi fakt debil ? Nebo to děláš schválně? Nebo jako co ? Tři dny zpátky je u klokanů "víc než týden zpátky"?
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Opravdu jsou tyhle reakce nutny? V kazdym prispevku bezduvodne urazet? Opravdu to jenom poukazuje na tvoji nizkou inteligenci, nic jinyho...
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
bobře, kde děláš ty memečka?
Japonci na konci
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Tam kde všichni https://imgflip.com/memegenerator" onclick="window.open(this.href);return false;Goldies píše:bobře, kde děláš ty memečka?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Hm uz se ladi 15dni, tak to pocitam bude stat za to
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
asi se hledaj zbytky pístů poté co to údajně narazilo na fuel cut
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
kdyztak prej znamej ma jednu V6 na prodej
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Ja si počkám na oficialne vyjadrenie, ale vyzerá to tak že to nie je také jednoduché ako sa zdá. Pri týchto prestavbách človeka vždy niečo prekvapí, to by bola náhoda že by sa nevyskytol nejaký problém a šlapalo by to hned a nemuselo by sa niečo dodatočne inak riešiť.
Problém by nemusel nastať na autách s ktorými majú ludia vela skúseností ale kupéčko od Hyundai tam určite nepatrí - minimálne nie tu v EU.
Je trochu rozdiel si čítať o takých projektoch niekde na internete a stavať podla toho a rozdiel mať za sebou reálnu stavbu 4-5 takých áut
Preto sa držím toho svojho, radšej kúpiť auto s požadovaným výkonom
Problém by nemusel nastať na autách s ktorými majú ludia vela skúseností ale kupéčko od Hyundai tam určite nepatrí - minimálne nie tu v EU.
Je trochu rozdiel si čítať o takých projektoch niekde na internete a stavať podla toho a rozdiel mať za sebou reálnu stavbu 4-5 takých áut
Preto sa držím toho svojho, radšej kúpiť auto s požadovaným výkonom
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
no když jsme třeba 2 roky z5 oživoval DET3 v jednom ze svých aut, narazil jsem na problém, kdy se musel obejít imobilizér s kterým se to nekamarádilo
Když to konečně nastartovalo, 2 tejdny jsme si s tím hrál a DET 3 definitivně vyndal (přesto poznatky s ním získané použil pro řádný naladění..), a odladil to live v seriový řj přes emulátor eprom...
ono taky na internetu nikdo reálně nepřizná, že sice turbo přestavba NA motoru jela, ale jela třeba jen 20km než to sfouklo reálně stačí 100m jet naplno ( ve skutečnosti stačí 1-2 otáčky motoru..) mimo rozsah toho co zvládne řj a je průser (proteklej píst..) na světě -čemuž jsem byl osobně svědkem třeba na HSMIněkdy v roce 2008, kam kámoš přivezl coupe s novým turbem IC a spol.. -celá zima práce na autě/motoru a po 100metrech bylo hotovo.. 10-12 let z5 to byl častej úkaz na FCC, kdy se začli řešit větší turba na 20VT a nikomu nedocházelo, že je dobrý měřit co se v motoru děje a adekvátně tomu upravovat palivo/předstih (už tehdy se ale řešily různý uni softwary).. a to se u těhto motorů tady v čr nedosahovalo takovejch výkonů jako dnes (s bídou 280PS -dnes už tady v čr přes 600PS..)
Když to konečně nastartovalo, 2 tejdny jsme si s tím hrál a DET 3 definitivně vyndal (přesto poznatky s ním získané použil pro řádný naladění..), a odladil to live v seriový řj přes emulátor eprom...
ono taky na internetu nikdo reálně nepřizná, že sice turbo přestavba NA motoru jela, ale jela třeba jen 20km než to sfouklo reálně stačí 100m jet naplno ( ve skutečnosti stačí 1-2 otáčky motoru..) mimo rozsah toho co zvládne řj a je průser (proteklej píst..) na světě -čemuž jsem byl osobně svědkem třeba na HSMIněkdy v roce 2008, kam kámoš přivezl coupe s novým turbem IC a spol.. -celá zima práce na autě/motoru a po 100metrech bylo hotovo.. 10-12 let z5 to byl častej úkaz na FCC, kdy se začli řešit větší turba na 20VT a nikomu nedocházelo, že je dobrý měřit co se v motoru děje a adekvátně tomu upravovat palivo/předstih (už tehdy se ale řešily různý uni softwary).. a to se u těhto motorů tady v čr nedosahovalo takovejch výkonů jako dnes (s bídou 280PS -dnes už tady v čr přes 600PS..)
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Prostě tam měl ještě nějaké auta, které musel dodělat. Měl sjem za to, že půjdu hned "na řadu" když jsem to tam dovezl, ale prostě ne, nic víc v tom není.
Digitun už dělal Stanleyho V6 s komrpesorem na DET3, takže ví do čeho jde. Jediné, čím si nebyl jistý, bylo, ejslti půjdou z origo jednotky "odstranit" ty emisní lambdy, aby nesvítil Check. Jinak tam prostě žádný další problém není
Jediný problém bude, jestli ten motor není v tak dobré kondici, jak se tvářil při kontrole v servisu to bych pak místo grafu dal fotku rozházených ojnic po cestě ale to se snad nestane.... V US do toho borci foukali i dost přes 400bhp
Jinak souhlas s Honza, oni amíci jsou schopní napsat, že jezdí s turbem naprosto v klidua atd atd, ale pak, když se jim to sypne, tak z nich třeba vyleze, že to "z nějakého neznámého důvodu" při plném plynu furt cukalo a že jim celou dobu svítí Check je jim většinou taky jedno protože oni si jednou přečtou, že jim to vyhodili chybu emisní lambdy a mají vystaráno. Že se za tím Checkem v průběhu ježdění může schovat dalších 20 závad už jim jaksi nedochází.....
Tak či tak, tento týden by to mělo být už konečně hotové
Digitun už dělal Stanleyho V6 s komrpesorem na DET3, takže ví do čeho jde. Jediné, čím si nebyl jistý, bylo, ejslti půjdou z origo jednotky "odstranit" ty emisní lambdy, aby nesvítil Check. Jinak tam prostě žádný další problém není
Jediný problém bude, jestli ten motor není v tak dobré kondici, jak se tvářil při kontrole v servisu to bych pak místo grafu dal fotku rozházených ojnic po cestě ale to se snad nestane.... V US do toho borci foukali i dost přes 400bhp
Jinak souhlas s Honza, oni amíci jsou schopní napsat, že jezdí s turbem naprosto v klidua atd atd, ale pak, když se jim to sypne, tak z nich třeba vyleze, že to "z nějakého neznámého důvodu" při plném plynu furt cukalo a že jim celou dobu svítí Check je jim většinou taky jedno protože oni si jednou přečtou, že jim to vyhodili chybu emisní lambdy a mají vystaráno. Že se za tím Checkem v průběhu ježdění může schovat dalších 20 závad už jim jaksi nedochází.....
Tak či tak, tento týden by to mělo být už konečně hotové
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
V mezičase dorazil o/upravený volant od Volantech.cz
Seříznutý spodek, bicepsy nahoře i dole, dva druhý kůže, pásek na 12, červené prošití....
Seříznutý spodek, bicepsy nahoře i dole, dva druhý kůže, pásek na 12, červené prošití....
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Až na ten rádoby karbon pěkná práce, na kolik to vyšlo?
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Taky nemám rád fejky ale v Modelandu si řekli za pravý karbon takovou částku, že mi spadnul internet, když jsem to majiteli auta psal
Tohle celkem 4136Kč
Tohle celkem 4136Kč
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Taky se mi hnusi ten radoby carbon nebo co to je. Kolik mel stat pravej karbon? Modeland dela uzasnou praci, za kvalitu se bohuzel plati
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Jen za ten carbon 8500Kč
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Jenom za tu cast kde je ten fake? To je celkem dost, kdyz si vezmu co udelali pro me za 3000kc
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Ano, jenom za tu část. Nevím kdy ti to dělali, ale asi holt šli s cenami nahoru
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Uz hotovo nebo to tam jakoze skoro mesic stoji jen tak?
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Nie že by som rýpal, ale ked som písal že by som si osobne radšej kúpil auto s požadovaným výkonom a hodil aj nejaké konkrétne možnosti, tak si písal že by nebola záruka že by sa do toho nemuselo nasypať do údržby a preto ste sa rozhodli stavať na kupéčku, pretože sa motor tuším nejak čiastočne zrepasoval / dal do poriadkuLiberaleMiguel píše:Jediný problém bude, jestli ten motor není v tak dobré kondici, jak se tvářil při kontrole v servisu to bych pak místo grafu dal fotku rozházených ojnic po cestě ale to se snad nestane.... V US do toho borci foukali i dost přes 400bhp
LiberaleMiguel píše:pufko: Napiš mi teda, co se za ty peníze dá reálně pořídit, co se téhle stavbě alespoň trochu přiblíží a mysli na to, že každé auto potřebuje taky vstupní servis.
Ono v ceně té stavby je aji servis, který bylo třeba udělat, při kterém se rovnou upgradovalo (podvozek, spojka, výfuk, různě těsnění, vesměs všechno co se na autech běžně mění)