kadett GSi - FORSAGE TEAM
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
kadett GSi - FORSAGE TEAM
rozhodl jsem se Vám představit svůj projekt s individuální 8 ventilovou motorizací 20SEH/18E
dnes ho vlastním zhruba 4 roky
dnes ho vlastním zhruba 4 roky
Naposledy upravil(a) Radunov dne 04 bře 2015 08:38, celkem upraveno 1 x.
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
a takhle to všechno začalo...za pár peněz jsme auto s kámošem v tuningu koupili s tím, že přebrousíme a nastříkáme podvozek a bude se jezdit, no nakonec z toho byla jedna velká renovace trvající po chvilkách rok...zhruba 6 celých dnů měsíčně
Naposledy upravil(a) Radunov dne 04 bře 2015 08:45, celkem upraveno 2 x.
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
....
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
motor v tom je 20SEH to jest dvoulitr 8 ventil s 95kw a pěkným průběhem kroutícího momentu , nese kompromisní výhody 8V i 16V průběhu
Naposledy upravil(a) Radunov dne 06 kvě 2015 15:07, celkem upraveno 2 x.
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
Ten z první fotky vznikl z tohoto "zběsilého" tuningu?
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
ano měl už hodně podob, nejdřív byl v originálu viz první foto koláže, pak ho dali do tuningu a tak jsem ho koupil, stojícího asi 6 let venku, snažil jsem se do upravit vzhledově zas spíš do originálu, ale zahlazený boky a zadní dveře zůstali, aspoň trošku se odlišovat od serie můžu a nakonec je z něho nenápadný skunk od kterýho by se na první pohled nemuselo čekat GSi a v tom je ten vtip, viz. první foto , já jsem spíš na ty funkční úpravy, auto musí především sedět, být svižné a brzdit....m.artty píše:Ten z první fotky vznikl z tohoto "zběsilého" tuningu?
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
Když už teda funkční úpravy, tak co ten neodstíněný filtr hned vedle motoru ?
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
s autem jsem vyzkoušel všechno možný, mám pohárek za vzhled, z dB dragu ve skupině Extreme ale nic mě nebavilo tolik jako závodění a chtěl jsem pohár i z něho, to byl můj cíl....
na sprintech jsem ztrácel na veškerý 16V ve skupině
tam jsem to taky zabil 16" kolama
https://www.youtube.com/watch?v=eil9psMnvlw" onclick="window.open(this.href);return false;
tak došlo na první funkční úpravy, nejprve jsem prostudoval odbornou literaturu a pak co nejlacinější cestou zvedal výkon, není umění mít drahé koně ...
na sprintech jsem ztrácel na veškerý 16V ve skupině
tam jsem to taky zabil 16" kolama
https://www.youtube.com/watch?v=eil9psMnvlw" onclick="window.open(this.href);return false;
tak došlo na první funkční úpravy, nejprve jsem prostudoval odbornou literaturu a pak co nejlacinější cestou zvedal výkon, není umění mít drahé koně ...
Naposledy upravil(a) Radunov dne 04 bře 2015 08:20, celkem upraveno 3 x.
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
tak přišla stage 1...
1) komplet laděný výfuk od svodů 4-2-1 z C20XE až po konec vlastní výroby (trubky nerezové), bez přechodů, bez ostrých ohybů poloprůchozí konstrukce, protože všechno je o proudění plynů, plus omotání svodů k prvnímu spojení...jeden funkční tlumič, jeden průchozí...motor šel hned hladčeji do otáček
2) návrat airboxu s vložkou KN a náporovým sáním z nárazníku...zisk studeného vzduchu na úkor délky sání
3) výměna regulátoru tlaku paliva...obohacení směsi
výsledek? na 300m jsem měl cílovou rychlost co předtím na 400M! a za cenu kolem 3,5tis kč! neuvěřitelné a hned první pohár v Hradci Králové 2014 ve sprintech na 300m a nechal jsem za sebou zajímavý auta...a to jsem startoval na starých pukách markgum který byli spíš na škodu
ve skupině
I.kat. bezin do 2000 ccm
POŘADÍ ČÍSLO JMÉNO VŮZ TŘÍDA ČAS ZTRÁTA ČAS 1 ČAS 2 ČAS 3 ČAS 4 ČAS 5
1 36 ZEMÁŠEK Honda S2000 I. kat. - benzin do 2000 cm3 11,142 11.142 11.493 11.339 11.384 11.629
2 147 KOVÁČIK Štěpán Peugeot 205 GTi I. kat. - benzin do 2000 cm3 11,367 -0,225 11.367 12.947 12.084 0.000 0.000
3 219 MAREŠ Milan Opel Cadett I. kat. - benzin do 2000 cm3 12,161 -1,019 12.183 12.353 12.262 12.161 12.210
4 231 BENIS Mazda MX5 I. kat. - benzin do 2000 cm3 12,499 -1,357 12.981 12.818 12.499 12.583 12.838
5 216 PEDROLUX Citroen Saxo VTS I. kat. - benzin do 2000 cm3 12,596 -1,454 12.847 12.950 13.137 12.596 12.846
6 211 LÁĎA Opel I. kat. - benzin do 2000 cm3 12,785 -1,643 12.919 12.785 13.019 12.836 12.853
7 233 POHY Citroen Xsara I. kat. - benzin do 2000 cm3 14,284 -3,142 14.284 14.475 14.528 14.491 0.000
8 234 MÁRA Renault Laguna I. kat. - benzin do 2000 cm3 14,926 -3,784 14.926 15.101 0.000 0.000 0.000
9 214 EL Subaru Impreza 1.8 I. kat. - benzin do 2000 cm3 15,018 -3,876 15.057 15.018 15.025 15.321 15.063
v celkovém pořadí...ten golf R32 apod mě potěšil a 350Z jsem myslel že je taky větší brko
52 227 NOVÁK Ondřej Nissan 350Z I. kat. - benzin do 3500 cm3 11,737 -3,363 12.919 11.737 12.222 0.000 0.000
53 12 STANS Jaguar XJR V8 I. kat. - benzin nad 4000 cm3 11,739 -3,365 11.739 12.951 12.088 0.000 0.000
54 115 PETKA Honda CRX I. kat. - benzin do 1600 cm3 11,799 -3,425 12.763 11.987 11.971 12.018 11.799
55 225 HARRY BMW 323Ti I. kat. - benzin do 2500 cm3 11,823 -3,449 11.823 12.258 12.094 11.938 0.000
56 241 JANDA Martin Seat Ibiza Cupra II. kat. - benzin do 2000 cm3 11,876 -3,502 11.876 11.908 12.259 12.241 0.000
57 222 KARLOS Škoda Octavia RS I. kat. - benzin do 3500 cm3 11,887 -3,513 12.369 12.329 11.887 0.000 0.000
58 215 R32 R32 GOLF I. kat. - benzin do 3500 cm3 12,028 -3,654 12.228 12.028 12.098 0.000 0.000
59 229 CHARLES ITC Lancia Delta NF Int II. kat. - benzin nad 2000 cm3 12,037 -3,663 12.037 12.179 12.143 12.136 0.000
60 219 MAREŠ Milan Opel Cadett I. kat. - benzin do 2000 cm3 12,161 -3,787 12.183 12.353 12.262 12.161 12.210
61 251 SOKOL Honza Toyota Corrola I. kat. - benzin do 3500 cm3 12,190 -3,816 13.570 13.142 12.327 12.190 12.729
62 217 MATOUŠ Jindřich St. Mercedes CLK 320 I. kat. - benzin do 4000 cm3 12,283 -3,909 12.499 12.342 12.283 12.335 12.423
63 203 MEFISTO Alfa Romeo I. kat. - diesel do 2500 cm3 12,411 -4,037 12.642 12.559 12.411 12.623 0.000
64 231 BENIS Mazda MX5 I. kat. - benzin do 2000 cm3 12,499 -4,125 12.981 12.818 12.499 12.583 12.838
65 98 OPEČKO Jiří Ford Probe I. kat. - benzin do 2500 cm3 12,532 -4,158 12.532 12.699 12.716 12.713 0.000
66 216 PEDROLUX Citroen Saxo VTS I. kat. - benzin do 2000 cm3 12,596 -4,222 12.847 12.950 13.137 12.596 12.846
67 249 LANGER Martin Seat I. kat. - diesel do 2000 cm3 12,722 -4,348 12.775 12.884 12.869 12.722 12.807
68 248 DEVÁTÝ František Lancia Delta I. kat. - benzin do 3500 cm3 12,726 -4,352 12.726 13.307 0.000 0.000 0.000
69 211 LÁĎA Opel I. kat. - benzin do 2000 cm3 12,785 -4,411 12.919 12.785 13.019 12.836 12.853
https://www.youtube.com/watch?v=edN9lHGfDDQ" onclick="window.open(this.href);return false;
tady s alfou 2,4JTD 250ps
1) komplet laděný výfuk od svodů 4-2-1 z C20XE až po konec vlastní výroby (trubky nerezové), bez přechodů, bez ostrých ohybů poloprůchozí konstrukce, protože všechno je o proudění plynů, plus omotání svodů k prvnímu spojení...jeden funkční tlumič, jeden průchozí...motor šel hned hladčeji do otáček
2) návrat airboxu s vložkou KN a náporovým sáním z nárazníku...zisk studeného vzduchu na úkor délky sání
3) výměna regulátoru tlaku paliva...obohacení směsi
výsledek? na 300m jsem měl cílovou rychlost co předtím na 400M! a za cenu kolem 3,5tis kč! neuvěřitelné a hned první pohár v Hradci Králové 2014 ve sprintech na 300m a nechal jsem za sebou zajímavý auta...a to jsem startoval na starých pukách markgum který byli spíš na škodu
ve skupině
I.kat. bezin do 2000 ccm
POŘADÍ ČÍSLO JMÉNO VŮZ TŘÍDA ČAS ZTRÁTA ČAS 1 ČAS 2 ČAS 3 ČAS 4 ČAS 5
1 36 ZEMÁŠEK Honda S2000 I. kat. - benzin do 2000 cm3 11,142 11.142 11.493 11.339 11.384 11.629
2 147 KOVÁČIK Štěpán Peugeot 205 GTi I. kat. - benzin do 2000 cm3 11,367 -0,225 11.367 12.947 12.084 0.000 0.000
3 219 MAREŠ Milan Opel Cadett I. kat. - benzin do 2000 cm3 12,161 -1,019 12.183 12.353 12.262 12.161 12.210
4 231 BENIS Mazda MX5 I. kat. - benzin do 2000 cm3 12,499 -1,357 12.981 12.818 12.499 12.583 12.838
5 216 PEDROLUX Citroen Saxo VTS I. kat. - benzin do 2000 cm3 12,596 -1,454 12.847 12.950 13.137 12.596 12.846
6 211 LÁĎA Opel I. kat. - benzin do 2000 cm3 12,785 -1,643 12.919 12.785 13.019 12.836 12.853
7 233 POHY Citroen Xsara I. kat. - benzin do 2000 cm3 14,284 -3,142 14.284 14.475 14.528 14.491 0.000
8 234 MÁRA Renault Laguna I. kat. - benzin do 2000 cm3 14,926 -3,784 14.926 15.101 0.000 0.000 0.000
9 214 EL Subaru Impreza 1.8 I. kat. - benzin do 2000 cm3 15,018 -3,876 15.057 15.018 15.025 15.321 15.063
v celkovém pořadí...ten golf R32 apod mě potěšil a 350Z jsem myslel že je taky větší brko
52 227 NOVÁK Ondřej Nissan 350Z I. kat. - benzin do 3500 cm3 11,737 -3,363 12.919 11.737 12.222 0.000 0.000
53 12 STANS Jaguar XJR V8 I. kat. - benzin nad 4000 cm3 11,739 -3,365 11.739 12.951 12.088 0.000 0.000
54 115 PETKA Honda CRX I. kat. - benzin do 1600 cm3 11,799 -3,425 12.763 11.987 11.971 12.018 11.799
55 225 HARRY BMW 323Ti I. kat. - benzin do 2500 cm3 11,823 -3,449 11.823 12.258 12.094 11.938 0.000
56 241 JANDA Martin Seat Ibiza Cupra II. kat. - benzin do 2000 cm3 11,876 -3,502 11.876 11.908 12.259 12.241 0.000
57 222 KARLOS Škoda Octavia RS I. kat. - benzin do 3500 cm3 11,887 -3,513 12.369 12.329 11.887 0.000 0.000
58 215 R32 R32 GOLF I. kat. - benzin do 3500 cm3 12,028 -3,654 12.228 12.028 12.098 0.000 0.000
59 229 CHARLES ITC Lancia Delta NF Int II. kat. - benzin nad 2000 cm3 12,037 -3,663 12.037 12.179 12.143 12.136 0.000
60 219 MAREŠ Milan Opel Cadett I. kat. - benzin do 2000 cm3 12,161 -3,787 12.183 12.353 12.262 12.161 12.210
61 251 SOKOL Honza Toyota Corrola I. kat. - benzin do 3500 cm3 12,190 -3,816 13.570 13.142 12.327 12.190 12.729
62 217 MATOUŠ Jindřich St. Mercedes CLK 320 I. kat. - benzin do 4000 cm3 12,283 -3,909 12.499 12.342 12.283 12.335 12.423
63 203 MEFISTO Alfa Romeo I. kat. - diesel do 2500 cm3 12,411 -4,037 12.642 12.559 12.411 12.623 0.000
64 231 BENIS Mazda MX5 I. kat. - benzin do 2000 cm3 12,499 -4,125 12.981 12.818 12.499 12.583 12.838
65 98 OPEČKO Jiří Ford Probe I. kat. - benzin do 2500 cm3 12,532 -4,158 12.532 12.699 12.716 12.713 0.000
66 216 PEDROLUX Citroen Saxo VTS I. kat. - benzin do 2000 cm3 12,596 -4,222 12.847 12.950 13.137 12.596 12.846
67 249 LANGER Martin Seat I. kat. - diesel do 2000 cm3 12,722 -4,348 12.775 12.884 12.869 12.722 12.807
68 248 DEVÁTÝ František Lancia Delta I. kat. - benzin do 3500 cm3 12,726 -4,352 12.726 13.307 0.000 0.000 0.000
69 211 LÁĎA Opel I. kat. - benzin do 2000 cm3 12,785 -4,411 12.919 12.785 13.019 12.836 12.853
https://www.youtube.com/watch?v=edN9lHGfDDQ" onclick="window.open(this.href);return false;
tady s alfou 2,4JTD 250ps
Naposledy upravil(a) Radunov dne 15 kvě 2015 11:42, celkem upraveno 5 x.
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
čti dál a nemusíš pak pokládat zbytečné dotazy, prošli jsme si tím všichni a na fotce ze sprintů tam nemám světloLiberaleMiguel2 píše:Když už teda funkční úpravy, tak co ten neodstíněný filtr hned vedle motoru ?
Naposledy upravil(a) Radunov dne 04 bře 2015 08:07, celkem upraveno 2 x.
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
ale s jídlem roste chuť....
takže stage 2
1) měl jsem doma 18E komponenty, měl jsem v tom mít i seriově ostrou vačku ale bohužel jsem byl napálen....i přes veškerou nechuť z toho jsem se do toho dal...
původní kanály z 20seh hlavy mají kanály průměr 32mm a 18E po zvětšení kanálů a zhladšení mělo kolem 39mm , upravil jsem geometrii kanálu (kolem vodítek jsem kanál rozšířil a v radiusu kanálu jsem se zbavil turbulentní hrany) vybrousil jsem je do hladka ale neleštit, to je špatně , klapka na tomto sání by měla tak trochu fungovat jako variabilní sání, je zdvojená, plocha průtoku je stejná jako u c20ne průměr 60mm (po odečtení klapek, jinak má 63mm) , zalapovali se ventily, hlava se nechala zarovnat, jsou tam tvrdé pružiny co snesou vyšší otáčky a ostřejší profily...
2) z důvodu vysoké komprese s touto hlavou jsem se dopočítal tloušťky potřebného těsnění pod hlavu a nechal jsem udělat senvičové na zakázku, jsou v něm i 3 vsrtvy plechu, takže zároveň snese víc , mírně zvýšena KP 10,5:1 na hodnotu c20XE z důvodu trvanlivosti motoru (tlaky mám kolem 15barů)
3) namontoval jsem nastavitelný regulátor tlaku paliva SARD
4) vyrobil jsem si nastavitelné rozvodové kolo na vačku , na doladění....
5) nejprve jsem dal c20XE vstřiky ale později jsem je vyměnil za sériové, za použití vyššího tlaku paliva byli zbytečně velké, jako indikátor slouží barva svíčky a chování motoru
6) volnoběžný ventil vyndán z okruhu, jen zapojený stranou aby kontrolka neukazovala chybu a volnoběh "natvrdo" nastaven na klapce, volnoběh nehoupe a po ohřátí nastaven na 1000ot./min, prostě super
potom jsem byl navštívit AMS v přerově, a ve skupině jsem měl samé pily - EP3 TypeR 147kw, 205GTi 130kw, RS 1,6T 148kw
i když tady nejde jen o to najezdit si nejlepší čas a jde ve finále o reakční dobu která se přičítá k času a kdo projede cílem první prostě vyhrává duel ....tak ve finálové jízdě s Gti kdy špatně zařadil to nebylo tak jednoznačné
https://www.youtube.com/watch?v=rlD2lJu9Qz4" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.automotosprint.cz/info/cat.php?id=200" onclick="window.open(this.href);return false;
takže stage 2
1) měl jsem doma 18E komponenty, měl jsem v tom mít i seriově ostrou vačku ale bohužel jsem byl napálen....i přes veškerou nechuť z toho jsem se do toho dal...
původní kanály z 20seh hlavy mají kanály průměr 32mm a 18E po zvětšení kanálů a zhladšení mělo kolem 39mm , upravil jsem geometrii kanálu (kolem vodítek jsem kanál rozšířil a v radiusu kanálu jsem se zbavil turbulentní hrany) vybrousil jsem je do hladka ale neleštit, to je špatně , klapka na tomto sání by měla tak trochu fungovat jako variabilní sání, je zdvojená, plocha průtoku je stejná jako u c20ne průměr 60mm (po odečtení klapek, jinak má 63mm) , zalapovali se ventily, hlava se nechala zarovnat, jsou tam tvrdé pružiny co snesou vyšší otáčky a ostřejší profily...
2) z důvodu vysoké komprese s touto hlavou jsem se dopočítal tloušťky potřebného těsnění pod hlavu a nechal jsem udělat senvičové na zakázku, jsou v něm i 3 vsrtvy plechu, takže zároveň snese víc , mírně zvýšena KP 10,5:1 na hodnotu c20XE z důvodu trvanlivosti motoru (tlaky mám kolem 15barů)
3) namontoval jsem nastavitelný regulátor tlaku paliva SARD
4) vyrobil jsem si nastavitelné rozvodové kolo na vačku , na doladění....
5) nejprve jsem dal c20XE vstřiky ale později jsem je vyměnil za sériové, za použití vyššího tlaku paliva byli zbytečně velké, jako indikátor slouží barva svíčky a chování motoru
6) volnoběžný ventil vyndán z okruhu, jen zapojený stranou aby kontrolka neukazovala chybu a volnoběh "natvrdo" nastaven na klapce, volnoběh nehoupe a po ohřátí nastaven na 1000ot./min, prostě super
potom jsem byl navštívit AMS v přerově, a ve skupině jsem měl samé pily - EP3 TypeR 147kw, 205GTi 130kw, RS 1,6T 148kw
i když tady nejde jen o to najezdit si nejlepší čas a jde ve finále o reakční dobu která se přičítá k času a kdo projede cílem první prostě vyhrává duel ....tak ve finálové jízdě s Gti kdy špatně zařadil to nebylo tak jednoznačné
https://www.youtube.com/watch?v=rlD2lJu9Qz4" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.automotosprint.cz/info/cat.php?id=200" onclick="window.open(this.href);return false;
Naposledy upravil(a) Radunov dne 27 kvě 2015 10:16, celkem upraveno 14 x.
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
na konci léta jsem se rozhodl ho přelakovat, pořídil jsem si dvoupístový kompresor s 50l vzdušníkem schepach, pistole, akrylátovou barvu jsem měl za 100kč/litr tak nebylo co řešit , taky jsem vrstvou nešetřil jako se dnes šetří....je tedy s čím pracovat
myslím že na to, že se auto stříkalo venku po ránech kdy nelítá hmyz a moc nefouká, tak výsledek je super , konečně to k něčemu vypadá a složený je hned jako první foto tohoto projektu
myslím že na to, že se auto stříkalo venku po ránech kdy nelítá hmyz a moc nefouká, tak výsledek je super , konečně to k něčemu vypadá a složený je hned jako první foto tohoto projektu
Naposledy upravil(a) Radunov dne 05 kvě 2015 13:29, celkem upraveno 2 x.
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
nyní se chystáme porovnat síly a zručnost
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
Jakou elektronikou to řídíš? Protože úpravy jsou zajímavé, něco podobného jsem měl také v plánu, ale nějak se k tomu zatím nedostalo a kdo ví, jestli dostane.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
20SEH sériová jednotka, to je to co mě teď omezuje, chtělo by to aspon piggyback jednotku (vybranou mám ale bojím se jestli to v amatérských podmínkách naladím a nezničím spíš motor ) a tím posunout omezovač (chip na SEHa to posune na 7tis ze 6,3tis ot/min), upravit předstih, mAF senzor nahradit MAPem, upravit palivovou křivku (mám teď třeba moc benzínu na startování), seriový zapalování je taky úplně to první elektronický a má ve vysokých otáčkách slabší jiskru...pak by se mi líbilo ITB na zlepšení plnění...ostrá vačka - už jsem si otom dřív psal s panem Krejbichem)...když budu chtít aby to šlo líp do otáček bez ohledu na výdrž motoru, tak stačí abych dal seriový těsnění pod hlavu a jsem na 12:1 (hranice detonačního spalování)...znalosti a nápady by byly , ale nic není zadarmo a furt si člověk říká jestli se to vyplatí, lepší jezdit něčím než ničím ....jsem právě viděl že jsi o tom psal na jiném projektu a výkres té příruby mám, taky jsem ji dělal ale já si ji dal dohromady sám, třeba na ebay s tím obchodujím.artty píše:Jakou elektronikou to řídíš? Protože úpravy jsou zajímavé, něco podobného jsem měl také v plánu, ale nějak se k tomu zatím nedostalo a kdo ví, jestli dostane.
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
Já jsem se tenkrát o tohle s někým bavil, ale už nevím kdo to byl... a prý je nejrozumnější to řídit elektrikou z 18E. Ale odzkoušené to nemám, bohužel se mi jí nepodařilo nikdy sehnat.
Já jí mám taky rozdělanou, jen nějak nemám čas teď k tomu sednout a dokreslit. Na ebay jsem na to koukal, ale 20 éček bez dopravy za to nedám, to si raději udělám hodinku čas a dodělám to
Já jí mám taky rozdělanou, jen nějak nemám čas teď k tomu sednout a dokreslit. Na ebay jsem na to koukal, ale 20 éček bez dopravy za to nedám, to si raději udělám hodinku čas a dodělám to
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
no u 18E se sere rozdělovač (výborný na přechod na karbce ) a těžko se schání jiný, ale nemá to snad omezovač, JETronic je "kalkulačka" na palivo, takže neřídíš předstih - jako u karbce a při dalších úpravách to není řešení....já to v tom autě co jsem na díly koupil měl mít ale bohuželm.artty píše:Já jsem se tenkrát o tohle s někým bavil, ale už nevím kdo to byl... a prý je nejrozumnější to řídit elektrikou z 18E. Ale odzkoušené to nemám, bohužel se mi jí nepodařilo nikdy sehnat.
Já jí mám taky rozdělanou, jen nějak nemám čas teď k tomu sednout a dokreslit. Na ebay jsem na to koukal, ale 20 éček bez dopravy za to nedám, to si raději udělám hodinku čas a dodělám to
já myslel že mě budeš chvíli ukecávat a já ti ji pak pošlu
a tohle znáš?
http://www.risse-motorsport.de/product_ ... 62-hp.html" onclick="window.open(this.href);return false;
V Risse stavěj i 205hp 8V, jsou vidět v C coupé na youtube a na karbcích
http://www.risse-motorsport.de/product_ ... 90-hp.html" onclick="window.open(this.href);return false;
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
Vidím sebe na fotce a i známé moje prostory, ale nemusel jsi to sem dávat ještě se budu stydět
Lancia DELTA HPE HF 246kW/465Nm - Killer od the Road
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
No joo, známe z fb z no.1
Moc pěkný
Moc pěkný
Ex: lOo ==vw== oOl G1 --> //// Punto --> Corsa B --> G3 TDI --> G4 Zender Concept -->Insignia SportsTourer
Now: Calibra C20XE & GV GTI MTM
Now: Calibra C20XE & GV GTI MTM
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
na výše zmíněném klubu si nemám s kým odborně popovídat, tak jsem tadydubi píše:No joo, známe z fb z no.1
Moc pěkný
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
To mohou být hodně zajímavé stroje potom, ale dát 150 tisíc za motor do auta, se kterým ujedu 1000-1500 km ročně je trošku mimoRadunov píše:a tohle znáš?
http://www.risse-motorsport.de/product_ ... 62-hp.html" onclick="window.open(this.href);return false;
V Risse stavěj i 205hp 8V, jsou vidět v C coupé na youtube a na karbcích
http://www.risse-motorsport.de/product_ ... 90-hp.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Já jsem tenkrát sehnat skoro za cenu šrotu komplet vršek z 18E (hlava, vačka, sání)... chtěl jsem to posadit na dvoulitrovej blok a řídit to právě Jetronicem z 18E. Nakonec se to nějak nekonalo... potom jsem koupit jedno auto, kde byl k ménu překvapení 20seh, ale netuším v jakém je stavu - kupoval jsem to jako haldu šrotu a motor mám zatím komplet v koutě garáže a ještě jsem ho neotevřel, abych zjistil co mu je a není. Až přijde čas, tak z toho všeho složím nějakej motor do druhého Kadetta... v cabriu nechám klasické c20ne, jen bych rád ty svody... a taky k tomu mám sání Lexmaul.
Naposledy upravil(a) m.artty dne 04 bře 2015 20:29, celkem upraveno 1 x.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
proto na to jdu svépomocím.artty píše:To mohou být hodně zajímavé stroje potom, ale dát 150 tisíc za motor do auta, se kterým ujedu 1000-1500 km ročně je trošku mimoRadunov píše:a tohle znáš?
http://www.risse-motorsport.de/product_ ... 62-hp.html" onclick="window.open(this.href);return false;
V Risse stavěj i 205hp 8V, jsou vidět v C coupé na youtube a na karbcích
http://www.risse-motorsport.de/product_ ... 90-hp.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Naposledy upravil(a) Radunov dne 04 bře 2015 20:41, celkem upraveno 1 x.
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
no já dodatečně 18E vačku scháněl ale pokaždý to byl nějaký fake...a stejně nepasuje rozdělovač z 2litru na tu vačku, by se museli vyvrtat závity a těžko říct jak moc přesně to musí být...proto když bych se proto rozhodl, asi bych nechal navařit a přebrousit palce vačky C20NE co mám a prodil dle libosti a pak nitridovat...já mám celkem 4 motory na jedno auto a všechny maj 20SEH odlehčenou kliku a to jsem u dvou čekal klasický...kdyby někdo něco chtělm.artty píše:Já jsem tenkrát sehnat skoro za cenu šrotu komplet vršek z 18E (hlava, vačka, sání)... chtěl jsem to posadit na dvoulitrovej blok a řídit to právě Jetronicem z 18E. Nakonec se to nějak nekonalo... potom jsem koupit jedno auto, kde byl k ménu překvapení 20seh, ale netuším v jakém je stavu - kupoval jsem to jako haldu šrotu a motor mám zatím komplet v koutě garáže a ještě jsem ho neotevřel, abych zjistil co mu je a není. Až přijde čas, tak z toho všeho složím nějakej motor do druhého Kadetta... v cabriu nechám klasické c20ne, jen bych rád ty svody... a taky k tomu mám sání Lexmaul.
http://auto.bazos.cz/inzerat/44952550/o ... 8V-gsi.php" onclick="window.open(this.href);return false;
no vidíš co taky všechno nemáš, teď mě okopíruješ a tradá
no proč jsem zvolil seriový 16V svody? protože laděný z 8V mají moc dlouhou sekundární větev a tenkrát jsem prošvihl laděný na SEHa za 1000kč protože se mi na fotce zdáli moc rezaté :-/
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
..aaa toto znaaam ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
přibliž nám co tím myslíš, tohle je prd rána do prázdnaJRD McLAREN píše:..aaa toto znaaam ...
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
Já toho mám spousty.... i věci co se mi vůbec nehodí, jen se špatně shánějíRadunov píše:no vidíš co taky všechno nemáš, teď mě okopíruješ a tradá
Kopírovat nebudu, pouze se nechám inspirovat. Cabrio mám jen na "víkendové odpoledne", nějakej soutěžní potenciál to nemá - je těžké. Ale jet lépe to může, to bude jen k dobru
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
udělej to , neumíš si představit jak mě baví třetí převodový stupeň (o předchozích nemluvě ) při výjezdu z vesnice, to je tak krásně cítit průběh a pak v 90 začne citelně pro řidiče narůstat kroutící moment a drát za plynem to miluju, ale musím tam vrátit tu "odpadní trubku" k airboxu, pak to má ještě rezonanční zvuk v sání, je slyšet na videích ...a co teprve s tvou 18E vačkou, to by tahalo do omezovače až by jsi litoval že je jen v 6300 ot/minm.artty píše:
Kopírovat nebudu, pouze se nechám inspirovat. Cabrio mám jen na "víkendové odpoledne", nějakej soutěžní potenciál to nemá - je těžké. Ale jet lépe to může, to bude jen k dobru
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
- Tiger.s
- Příspěvky: 2575
- Registrován: 17 lis 2005 11:44
- Bydliště: Téměř Pilsen :)
- Kontaktovat uživatele:
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
nebylo by jednoduší dát c20xe?Neber to zle ale třetí si byl jen díky tomu že tam nebylo gsi 16v.
Naposledy upravil(a) Tiger.s dne 05 bře 2015 18:59, celkem upraveno 1 x.
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
Jakou k tomu máš převodovku?
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
bylo tam gsi 16V v té astře , jo teď řeknete že je těžkáTiger.s píše:nebylo by jednoduší dát c20xe?Neber to zle ale třetí si byl jen díky tomu že tam nebylo gsi 16v.
neber to zle ale ta miata je zadohrab a ještě má v serii přes 100kw, je kámoše, když jsem to měl v serii tak jsem neměl šanci, pak jsem upravil a řekli jsme si že to zkusíme až na místě a skoro půl vteřiny k dobru , neříkám že jsem nejlepší a že ten motor je nejlepší ale baví mě jít cestou kudy jiní nejdou, "C20XE tam umí každej blbec s prominutím" a ten výkon tam je nahoněný jen vyššíma otáčkama (a každej kdo jel čistokrevným 18E říkal že je lepší jak c20xe, protože to je bestie), já mám zas vyšší krouťák, nemusím to tak držet v otáčkách a dřív řadím, u N/A motoru získáš nejvíc vyššíma otáčkama a samozřejmě tomu odpovídajícím zbytkem motoru, ale kdoví, třeba na ty točky letos dojde, kanály mám dostatečně předimenzovaný ...mimochodem chip na 20SEH dělá přes 140 koní a taky má omezovač zvýšený na 7000ot/min , takže i v serii to má rezervy
převodovku mám F16CR
Naposledy upravil(a) Radunov dne 05 bře 2015 19:30, celkem upraveno 1 x.
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.