NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Odpovědět
Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od Taboo »

JRD McLAREN píše:Taboo to vsetko co pises, uz v podstate mam spravene z 1.5mm hrubej vyfukovej trubky..
a aj postup privarenia by som volil podobny ..
konecny zvar by bol jeden centralny na 12 hodine, pricom by sa jednalo o dva kusy usi .. pravy a lavy ..
8)

Kdybych to delal ja, tak tam je TIG privarena 5mm 4140 ocel a cele to je zmrazene. :lol:
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od JRD McLAREN »

noooo..
nic z toho som v garazi nenasiel...

a "perly svinam netreba hadzat" ... predcalen je to len DAEWOO .. spek

http://195.28.90.62/dohc/c20xe/DSCN3491.JPG
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/DSCN3492.JPG
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov stary crep

Příspěvek od JRD McLAREN »

Obrázek
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov stary crep

Příspěvek od Taboo »

Vypada to dobre. 8)
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
kucik
Příspěvky: 497
Registrován: 27 kvě 2008 12:48
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov stary crep

Příspěvek od kucik »

Na co tolik svárů? Jasný, víc je lepší, ale když se podívám na svůj origo Macpherson, tak je to obvařené zespod kolem dokola a zvrchu kolem dokola a tím to hasne.
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov stary crep

Příspěvek od JRD McLAREN »

lebo je to vyrobene z trubky...
o kapanek vacsieho priemeru ....
a tie rovne plochy si vlastne narovnana cast trubky..

http://195.28.90.62/dohc/c20xe/DSCN3494.JPG

EDITED:
este to bude obvarene dookola..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
kucik
Příspěvky: 497
Registrován: 27 kvě 2008 12:48
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov stary crep

Příspěvek od kucik »

No ale i tak to mohlo být přivařené jen zespod a zvrchu a podélný svár na spoji a bylo by ne? Ale i tak to vypadá dobře.
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov stary crep

Příspěvek od JRD McLAREN »

zacinam byt z toho na prasky..

Obrázek
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

lukin66
Příspěvky: 863
Registrován: 09 říj 2011 10:49

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov stary crep

Příspěvek od lukin66 »

8) 8) jsem zvedavy na vysledek
opel kadett 2.0 16v gsi :driver:
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od JRD McLAREN »

konecne mi dosli tie tlmice z Holandska ...

Obrázek

Obrázek
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od Taboo »

Velice hezke, skvela prace. 8)
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od JRD McLAREN »

dakujem...
..ale to "najzabavnejsie" este len pride..

a sice vymyslet sposob uchytenia spodneho klbu, ramena a tehlice ... :roll:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od JRD McLAREN »

LTT 195/65/15

Obrázek

Obrázek
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od JRD McLAREN »

....jak som si jaaa dneska dobre zakefoval..... :mrgreen:

Obrázek
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od JRD McLAREN »

umelecke stolarstvo a drevorezba ... :mrgreen:

Obrázek

Obrázek
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od JRD McLAREN »

Obrázek

Obrázek
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od JRD McLAREN »

spravime si presnu dieru....
Obrázek

a zase som nieco nedomyslel .. .. :zapomel:
Obrázek

Obrázek
a sice srub pre zaistenie capu.... kedze nemoze byt rieseny tak ako to byva v serii....
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
LordMMX
Příspěvky: 263
Registrován: 26 úno 2012 01:19
Bydliště: v Haliči priamo v nexii na zadnych sedadlach
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od LordMMX »

JRD čo presne to bude, až to bude??
Daewoo Leganza 2.0 16V CDX bordová - ABS/TCS,ABG,DigiAC,Wifi,GPS,Park.sensor
Daewoo ?
ex: Lanos, Corsa, Evanda
rip: 2xNexia, Espero, Marea, Vectra

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od Taboo »

LordMMX píše:JRD čo presne to bude, až to bude??
Uchyceni kuloveho cepu k tehlici. :wink:
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od JRD McLAREN »

neajaka ta nezaujimava aktualizacia..

jeden vykendovy pracholap za 40e ..
DSCN3650.JPG
a nejake tie casy 14.307 v kvalifikacii
a cisty cas 14.297 vo finalovaj jazde...

(to ma dnes barsjaka Honda)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od Taboo »

Ask any racer, any real racer... It don't matter if you win by an inch or a mile. Winning's winning. :lol:
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od Fifi »

Přesně tak! :lol:
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od JRD McLAREN »

Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

lukin66
Příspěvky: 863
Registrován: 09 říj 2011 10:49

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od lukin66 »

Paráda 8)
opel kadett 2.0 16v gsi :driver:
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od JRD McLAREN »

toto bola pekna pakaren toto ... :roll:

Obrázek
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Radunov
Příspěvky: 143
Registrován: 03 čer 2013 19:14

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od Radunov »

JRD McLAREN píše:aktualizacijaaaa...
N95, no velocity stacks, 270cams

Obrázek
čau, prosímtě, řekni mi jak je možný že máš na kolech tak malej výkon? to je hrozně neefektivní....já mám u kadetta ztráty 13% a s výkonem 131 koní na motoru mám na kolech 116koní !!! a s minimálními náklady proti tobě...ty když jsi brzdil poprvé motor
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/deawoo%2 ... 202.0i.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
tak tě už tohle stálo raketu času a peněz a na kolech máš jen o 5 koní víc jak já...
díky za odpověď
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od JRD McLAREN »

jako ..
ja som to auto bol brzdit este aj 5x potom ..
a zakazdym iny vykon, ten korigovany ...
raz bolo 208, potom zas 224 ... a tak ..

ked si pozries tie dva grafy, tak "1) Korekce dle normy" je pokazde ina..
zakazdym som mal ine pneu (a disky), a tiez aj prevodovka je od merania v MM ina nez v PROFI ..


to co bolo ale pri kazdom poslednom merani takmer rovnake, je "vykon na kole"
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Radunov
Příspěvky: 143
Registrován: 03 čer 2013 19:14

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od Radunov »

to ale nic nemění na tom že tam máš obrovský ztrátový výkon :roll: nemáš moc dotažený poloosy? :D
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od JRD McLAREN »

nevim ... pojdem sa pozret .. :mrgreen:

jako jedno kolo vazi cca 18.5kila.. pneu r888 a hlinikac ...

s plechom su tie cisla o trosku lepsie...
ale zase celkovy vykon motoru je mensi ..

ono meranie na valcovej brzde, je dobre pre porovnanie pred a po uprave..
ze by ti to "vyplulo" presny vykon motora, sa neda povedat...

EDITED:
ked vsetky tie merania tak spriemerujem, tak vykon je niekde medzi 215-218PS
a to aj tak nic nehovori o tom, aky ten motor je na ceste..

napr. v rezime MAP-RPM je lepsi na popojizdanie po meste, na pol plynu..
a zase vysoke otacky (ci plna palba) su lepsie v rezime TPS-RPM..
a grafy z brzdy su pritom takmer totozne v oboch rezimoch ..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Radunov
Příspěvky: 143
Registrován: 03 čer 2013 19:14

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od Radunov »

já měl 16,7kg a strašně to tratilo na dynamice, takže jsem semislicky prodal, ty pneu byli sakra těžké...

nevím jak tvoje firmy zabývající se bržděním motoru ale já výsledku z falcon racing věřím, odpovídá to dynamice...

mě prostě jen zajímalo co za tím vězí, nešlo mi to do hlavy, navíc když se do mě kvůli tomu navážel tvůj ECU kolega že u předokolek to je 5% :D
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.

Odpovědět

Zpět na „Projekty“