"Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohicans 2"

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Odpovědět
Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Lordík »

po zahození prahů verze 2.0 přišla verze 3.0 původní facelift zavařené všechny záslepky dírky a vše nepotřebné (nechápu proč tam vůbec jsou když auto jde zvedat bez problému bez jejich sejmutí) vizuálně na jedničku, ale ty doslova zkurvené 19" mi dělají stále mezeru. takže je ještě jednou říznu a a pokusím se o jejich prodloužení, když to nevyjde skončí v popelnici a budu muset vymyslet verzi novou nad kterou stejně přemýšlím. :lol:
Přílohy
P1090973.JPG
P1090984.JPG
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Lordík »

není nad šikovné ruce kamaráda kterému jsem dělal podrž tašku a lezl mu na nervy :zadek: pořízení desky 4,5x2,5metru řízlá na půl, započala příprava na zástavbu do kufru základ je přizvedlá podlaha o 25cm srovnaná až na hranu. kdo by to byl řekl, že větší problém dá vymyslet než realizovat usazení tohoto "drobečka" Emphaser X-treme T4 15" 1000rms/2300max :) něco s toho vzešlo na silvestra dopoledne doladíme do finální podoby :)
Přílohy
P1090955.JPG
P1090950.JPG
P1090949.JPG
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Lordík »

konečně to začíná chytat tvary :) do prostoru pod "drobka" se musí nastěhovat též zástavba pro vzduch, nebude to lehký úkol aby to hezky ladilo mému oku spek
Přílohy
P1090986.JPG
P1090960.JPG
P1090958.JPG
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Lordík »

KUKU :D buď to tak dokonale vysvětluji nebo to nikoho nezajímá a není žádná reakce či otázka na mnou odvedenou práci :lol:
Přílohy
P1090969.JPG
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Bobek
Příspěvky: 1205
Registrován: 30 led 2012 18:11
Bydliště: Morava

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Bobek »

Co máš v plánu s interierem?
Renault Laguna III phase 3, Initiale Paris, 110kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od m.artty »

Lordík píše:...(nechápu proč tam vůbec jsou když auto jde zvedat bez problému bez jejich sejmutí)...
Protože když píchneš 195/65 a bude to ležet na ráfku, tak to bez sejmutí těch záslepech nezvedneš.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Květoslávek
Příspěvky: 1601
Registrován: 16 srp 2006 11:01
Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Květoslávek »

Za mě palec nahoru, a nejen pro ten zápal pro věc;)
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi :)
Go HARD or Go Home!!!

Uživatelský avatar
Venca Brody
Příspěvky: 3338
Registrován: 09 črc 2006 18:04
Bydliště: jižní čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Venca Brody »

m.artty píše:
Lordík píše:...(nechápu proč tam vůbec jsou když auto jde zvedat bez problému bez jejich sejmutí)...
Protože když píchneš 195/65 a bude to ležet na ráfku, tak to bez sejmutí těch záslepech nezvedneš.
Já myslím, že toto lordíka trápit nebude :-D :lol:

Ale jinak sluduju, potichu spek :wink:
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro

Uživatelský avatar
crocjirka
Příspěvky: 3627
Registrován: 05 kvě 2011 12:53
Bydliště: prágl
Kontaktovat uživatele:

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od crocjirka »

tise sleduju a fandim 8)
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Ritchma »

Jak uz jsem rikal je to uplne mimo muj styl, ale pravidelne tenhle topic sleduju i kdyz se vetsinou nevyjadruju 8)
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
vt.tuner
Příspěvky: 1470
Registrován: 05 lis 2006 13:02
Bydliště: Nürburgring

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od vt.tuner »

Taky pozorně sleduji :D
Yamaha FZ1 N
Kawasaki ZX10R

Uživatelský avatar
fereros2
Příspěvky: 320
Registrován: 08 říj 2012 12:19
Bydliště: Cheb

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od fereros2 »

Ja taky sleduji a uz dlouho, za me palec nahoru 8)

Uživatelský avatar
JOE_Cik
Příspěvky: 4742
Registrován: 17 srp 2008 20:56
Bydliště: Sokolov-Březová
Kontaktovat uživatele:

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od JOE_Cik »

ja sleduju taky, a nemam co na to napsat mozna tak jenom jako ze 8) 8) 8)
Renault Clio 1,2 rv 97-plonkovka...SOLD
Renault Clio 1,8 16V-letadlo..SOLD
Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební

Uživatelský avatar
Mike Mad
Moderátor
Příspěvky: 2347
Registrován: 11 kvě 2004 10:59
Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
Kontaktovat uživatele:

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Mike Mad »

sleduju a cekam az to zase rozrezes do srotu :lol:

muj nazor ze na VeBe max siroky 17ky. 19ky sou uz prilis
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Lordík »

...ze začátku byly nervy v pejru, ale začíná se to krásně rýsovat i když podoba se vymýšlela za pochodu (oproti předešlým fotkám jsou zde vidět malé změny v konstrukci). za vše může kamarád Repro (repro dělá repro :lol: ) :) přiznávám tohle bych sám nezvládl :nono: bedna je hotová podobu už změní minimálně. prošroubováno/začištěno. doladíme boční krytky a držák na baterku a konečně se převalím na zatracený lemy a jejich rozšíření.

díky všem co jste se dokázali vyjádřit vážím si toho :mavani:

* při chvilkách volna se spojil turbo motor s 6kvaltovou převodovkou F28 proběhla úprava zadního držáku a výroba pravého předního držáku vše se osadilo na "uklizený rám" s VB
* osadila se zadní náprava dohnalo se to do dokonalosti. při vyfouknutí se ramena zmáčknou až na nosník (tudíž na max) zadek leží dostatečně :)

o to ale až příště :zadek:
Přílohy
P1090993.JPG
P1090991.JPG
P1090989.JPG
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
gsi22
Příspěvky: 1002
Registrován: 12 úno 2011 11:23
Bydliště: poblíž Olomouce

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od gsi22 »

Nebojíš se velkých změn, jdeš do toho se zápalem. Držím palce at vše jde bez větších zádrbů a pak ti dělá jen a jen radost :)
Opel Kadett GSi C20XE 1989 R.I.P
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993


Best GTi is GSi

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Lordík »

Kubo díky, tak nějak tu tvojí pecku musím překonat když hází stín na tu mou hromádku neštěstí :D


auto se převezlo na jinou dílnu kde může být uschované/rozebrané a hlavně pod střechou s dostatečným prostorem navíc :) po pár dnech převážení ostatních dílů úklidu a odhodlání se opět pouštím po své práci do této práce :lol: po vyříznutí okna důkladném očištění až na plech ejhle uprostřed pod oknem dírka, mám rád tyto rychlé a snadné opravy.
Přílohy
P1100057.JPG
P1100033.JPG
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Lordík »

po zkušebních blatnících přišli na řadu už upravené kde byl jen jeden pokus buď a nebo. opravdu se mi do toho nechtělo bál jsem se. :D

přední část prošla dodatečným vybroušením aby lem kopíroval kolo když je složeno. svářecí drát silný to pomocník pevné nastavení přesné polohy mohlo se začít.
Přílohy
P1100017.JPG
P1100008.JPG
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Lordík »

na dopasované dveře dopasovat blatník všude přichytit a šlo se na to, chtěl jsem pozvolný decent, tak mám radikální blázinec :lol:
Přílohy
P1100018.JPG
P1100023.JPG
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Lordík »

původní lem maximálně zaklepán kdy nám vznikla krásná pevná hranka co krásně půjde nalakovat. :) část u nárazníku se na poslední chvilku pozměnila na bezkolizní - opět potřebně vytvarovaný svářecí drát 8)
Přílohy
P1100031.JPG
P1100026.JPG
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Lordík »

vše dovařeno a ani se to nezvlnilo pouze minimálně na jednom místečku, nic co by neopravil klepanec kladívkem :evil: už jen zapucnout a lem je hotový. dostavila se maximální spokojenost! škoda že fotkou nedokážu zachytit lépe protože reál je to neskutečný :P
Přílohy
P1100047.JPG
P1100042.JPG
P1100039.JPG
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Lordík »

lépe jsme to nezvládl. tudíž levý předek? hotovo! :zadek: auto nám už doslova leží u země :rock:
Přílohy
P1100054.JPG
P1100051.JPG
P1100048.JPG
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

golf2vr6
Příspěvky: 105
Registrován: 27 kvě 2007 20:49
Kontaktovat uživatele:

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od golf2vr6 »

Nuda toto :rock:

Uživatelský avatar
kucik
Příspěvky: 497
Registrován: 27 kvě 2008 12:48
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od kucik »

Práce moc hezká, ale já si nemůžu pomoct - zdá se mi, že ten lem není kulatý a je u dveří zlomený. Taky si myslím, že hezčí je, když je blatník na úrovni kola a ne přes něj, ale to je věc názoru. Zkoušel jsi už o kolik se ti auto na těch dvouvlnách zvedne? - i když ty tam ještě nemáš motor. Já třeba musel vyměnit dvouvlnu za troj, aby se předek zvedal do stejné výšky jako zadek při stejném tlaku.
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily

Uživatelský avatar
OndraGTV
Příspěvky: 137
Registrován: 10 črc 2014 01:54

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od OndraGTV »

Já se z tebe pose*u :D Paráda to je! :)
Jakési Italské paštiky ..........

https://www.facebook.com/AlfaRomeoGTVbyO.H.1/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false; <--- Víc fotek a postupu :)

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Lordík »

první blatník byl tvořen s velkým respektem (přece jen nikdy jsem to nedělal, ale okoukal to na netu :lol: ) druhý byl už procházka, jak výrobou tak časově. 8) stačilo si naměřit více bodů a pohlídat si je, už jsem věděl do čeho jdu. proběhlo finální měření a vše sedí na mm :)
kucik píše:Práce moc hezká, ale já si nemůžu pomoct - zdá se mi, že ten lem není kulatý a je u dveří zlomený. Taky si myslím, že hezčí je, když je blatník na úrovni kola a ne přes něj, ale to je věc názoru. Zkoušel jsi už o kolik se ti auto na těch dvouvlnách zvedne? - i když ty tam ještě nemáš motor. Já třeba musel vyměnit dvouvlnu za troj, aby se předek zvedal do stejné výšky jako zadek při stejném tlaku.
pokud to nesleduješ na mobilu, tak je to fotkou u dveří dolů je tam vidět pertl lemu (není tolik zakleplej nechal jsem ho v původní poloze, důvod? čím více jsem ho ohnul blatník se mi lámal do vrtule bez možnosti zpětně natáhnout, věř že jsem to zkoušel na druhém blatníku a chtělo se mi brečet. jsem to tahal nazpět ven. pomocí karosářského nářadí se to povedlo bez poznání :D koukni na druhý lem, zde je více ohnutý a LOM u dveří se ztratil (dle tohoto doladím blatník první a jsem vysmátej - hold vše pokus omyl 8)

být blatník na úrovni kola pak vzduch ztrácí smysl, nezapomínej... musím to při 19" kolech za každou cenu udržet u země, a právě u vektry b docela obtížný úkol, toto byla jediná možnost. ale je to o vkusu jak říkáš. osobně předek má být utopený a zadek zápich mezi gumu a límec. ne stále nevím o kolik se to zvedne nemám složíno díky hotové zástavbě woofru jsem mohl teprve změřit prostor pro zásobníky bez bedny by to byl jenom těžký odhad 8)
OndraGTV píše:Já se z tebe pose*u :D Paráda to je! :)
díky snažím se, nic jiného mi ani nezbývá, nemám peníze abych platil někomu jinému :lol:
Přílohy
P1100076.JPG
P1100073.JPG
P1100069.JPG
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Lordík »

miluji ten její výraz :twisted:

* proběhlo zkušební uložení posilovače s brzdovým válcem s AUDI Q7 původně z 6.0 TDI 368kw/500hp (všechny motorové verze Q7 mají průměr pístku 26,99mm) místo původních 25,40mm s vektry B 2.6 V6 125kw/170hp - narostla nám velikost třmenů i počet pístků s původních 6komplet na 24celkově :lol: tuto nechci podcenit, přece jen je to část která mě bude držet při životě spek
Přílohy
P1100089.JPG
P1100083.JPG
P1100086.JPG
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Lordík »

doháním jeden s posledních restů, za tu dobu venkovních vlivů mi praskl kit kolem díry původního zadního stěrače. flexou s drátákem jsem vyhnal kit pryč a k mému zjištění byl plech přivařen ze zpod a ne s pohledové vrchní strany. nevím na co jsem tehdá myslel, ale jsem rád že to prasklo, po laku bych si třískal hlavou o zeď a bylo by to hovno platný. :D
Přílohy
P1100064.JPG
P1100061.JPG
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
deaddream
Příspěvky: 65
Registrován: 21 pro 2015 19:47
Bydliště: honolulu

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od deaddream »

tak toto ked vyjede ven tak to bude pecka
206 2.0 HDI
idem hladat dáke kone

Uživatelský avatar
Bobek
Příspěvky: 1205
Registrován: 30 led 2012 18:11
Bydliště: Morava

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican

Příspěvek od Bobek »

Jedeš rychlostí blesku! Jen jediná maličkost, která se mi fakt nelíbí, je maska vauxhall, ale každému se líbí něco :-)
Renault Laguna III phase 3, Initiale Paris, 110kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw

Odpovědět

Zpět na „Projekty“