

Demo je poměrně hodně krátké - 2 tratě,2 auta a 2 módy. Víc ani prd. V demu na NFS Carbon byl i omezený autoskulpt což zde není ani náznakem,jakoby to ani nebylo součástí. Na to jak se EA chlubí jeho obrovskými možnostmi se teda nepředvedli. HW náročnost je poněkud vyšší takže rozhodně počítejte s trhavým pohybem pokud nemáte úplně nový železo. Jinak ale zase i demo nabízí poměrně širokou škálu nastavení grafiky takže se z toho dá něco vyždímat. A doporučuji zkoušet,ne vždy je vše na max taky nejlepší. Hra dokáže mít tak hnusnej obraz že bych si to nekoupil ani před pěti lety protože to hry vypadaly líp. Ale když se tomu chvilka věnuje,dá se to jet bez zákubů a i to nevypadá tak zle.
Překvapilo mě též množství bugů a nedotažeností,snad bude finální verze vypadat po téhle stránce lépe. Auto po nehodě třeba zůstane ve vzduchu,tak 10cm nad vozovkou. Jak jsem psal,v demu jsou 2 káry - BMW E92 M3 a Nissan GT-R concept. Nissan je po stránce poškození vyveden mnohonásobně lépe než BMW,jakoby si tato automobilka zaplatila za větší odolnost svého vozidla. Prostě z Nissana padají součástky,pomačká se celá kastle,rozbíjejí se okna a vzato z hlediska demolice je to bombastická zábava s ním jezdit. Toho najdete na německé dálnici. BMW je na trati někde v poušti a zde je krásně cítit obrovský rozdíl v chování těch aut,není to až tak snadné udržet půl tisíce koní na rozbité silnici. Ale nezvládnete to a napálíte do sloupu? Nevadí,jede se dál. CHytnete někde o skálu? Totálka. A jak z Kobry 11. Ale střecha je celá přestože jste po ní jeli,okna nejsou ani prasklá natož rozbitá a třeba dveře jsou poměrně v celku - lakýra by to zmáknul za chvíli. Nissan je zpracován o hodně lépe i když mám pocit že u všech aut třeba nepůjdou světla z kastle ven, drží na obou vozech jako kdyby byla nepoškoditelná,rozbijí se,to jo,ale neupadnou. Zadní se ani nerozbijí.
Hratelnost je v demu nulová,odjedete si svoje a nemáte zájem se k tomu vracet. Nicméně za těch 840MB co má to za zkoušku stojí. Vrátil se model poškození a je přes výhrady k BMW poměrně rozsáhlý a jistě bude prča to pak za těžké prachy opravovat. N2O je dávkován omezeně,jde jen 2x či 3x použít v dané trati,"nabíjí" se pomalu a když se vyplácá tak prostě není. Když to hodně zobecním,staré dobré NFS jsou zpátky. I se to trošilililinku přiblížilo k reálnosti i když to na LFS,RB Rally či GT legends nemá ani omylem. Ale vítám obtížnější udržitelnost vozidel na silnici. Jde o jedenáctý díl série,já si radši počkám na ten dvanáctý.
Plná verze u nás tojí 1299Kč, v USA pak 39.99$ což je myslím akorát cena za takový brak,u nás se to kupovat nevyplatí,na mizernou kvalitu kterou si tato série drží od Undergroundu je stále předražený i starý Carbon takže v tomhle EA rozhodně podporovat nebudu.
Mé hodnocení demoverze: 4/10
+ Model poškození
+ Grafické zpracování
+ Uvěřitelnější fyzika
+ Perfektní soundtrack
- Nedotažený model poškození
- Neuvěřitelná nuda při závodění
- HW nároky
- Směšné nehody ala Kobra 11
- Cena v ČR














