salamander
salamander
Ahoj lidicky,
Shanim nejake fotky prototypu Skody Salamander turbo...(myslim ze se to jmenovalo tak)...jednou jsem to videl ve starym cislu casaku SvetMotoru....
Shanim nejake fotky prototypu Skody Salamander turbo...(myslim ze se to jmenovalo tak)...jednou jsem to videl ve starym cislu casaku SvetMotoru....
Lexus GS300
Nissan 200sx S14
Nissan 200sx S14
- Ghostrider
- Příspěvky: 51
- Registrován: 20 bře 2005 17:07
- Bydliště: [SVK]Michalovce
tadyk jsem našel že se to asi jmenovalo Skoda Garde Turbo s interním názvem Salamander a prej dosahovalo rychlost 220km/hGTRunner píše:Je to prototyp zavodniho kupe (na okruhy) na zakladech Rapida..mel hoodne rozsirene blatniky (ala Audi Quattro S1) mohutni predni a zadni spoiler...atd.
Vznikl kvuli testovani preplnovaneho motoru...a jmenoval se myslim Skoda 130 RS Turbo Salamander....
- Komár 1981
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 02 bře 2004 15:35
- Bydliště: Praha - Čakovice
- Kontaktovat uživatele:
Garfielde, ses nejbliz. Byl to okruhovy special postaveny na zaklade Skody Garde (ne M rapida). Info o tomhle sehnat = nadlidsky ukol.Garfield píše:tadyk jsem našel že se to asi jmenovalo Skoda Garde Turbo s interním názvem Salamander a prej dosahovalo rychlost 220km/hGTRunner píše:Je to prototyp zavodniho kupe (na okruhy) na zakladech Rapida..mel hoodne rozsirene blatniky (ala Audi Quattro S1) mohutni predni a zadni spoiler...atd.
Vznikl kvuli testovani preplnovaneho motoru...a jmenoval se myslim Skoda 130 RS Turbo Salamander....
Jinak ze Skody Rapid (M) se delal okruhovy zavodak s oznacenim Skoda 130 R/H.
Zkusim pohledat a neco sem dodat. ;o)
:: STSC :: Styling & Tuning Scene Czakowitze ::
::Stránky Komára 1981 o Škodě GarPid ZDE!::
Re: salamander
Mozna je to pozde, ale toto auto jsem skutecne videl.Bylo to cca v roce 95-98.Je to kasle z Garde co vypada jako prototyp Blahnovy skody MTX.Plasty mi ale prisly o neco vetsi.Nemelo to motor ani nejake valecne barvy.Proste bile garde s logy CZ Strakonice.Podle toho co vim, tak se vyrobily dva kusy a jeden rozbili.Tento stal pod plachtou v jednom arealu ve Spytihnevi.
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: salamander
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: salamander
To je blbost v roce 95 - 98 jsi ho na 100% nemohl vidět, protože tohle auto vzniklo na okruhy a kopce na Slovensku, mělo to motor před zadní nápravou s otočenou převodovkou jako mají národní formule a hned po premiéře došlo k rozstřelení toho auta a žádné jiné není... Proto je tak málo fotek a informací.drc píše:Mozna je to pozde, ale toto auto jsem skutecne videl.Bylo to cca v roce 95-98.Je to kasle z Garde co vypada jako prototyp Blahnovy skody MTX.Plasty mi ale prisly o neco vetsi.Nemelo to motor ani nejake valecne barvy.Proste bile garde s logy CZ Strakonice.Podle toho co vim, tak se vyrobily dva kusy a jeden rozbili.Tento stal pod plachtou v jednom arealu ve Spytihnevi.
Ty jsi na 99,9% viděl Garde 160RS MTX což je auto na rallye s motorem Lada a těch bylo vyrobeno v Metalexu víc.
Re: salamander
Tady je článek i průhledová kresba: http://skoda-virt.cz/cz/clanky/z-tisku- ... sy-stop-1/" onclick="window.open(this.href);return false;
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: salamander
..keby ste si xeli popismenkovat s niektorym z byvalych spolukonstrukterov,
tak momentalne su tu dvaja kusok odomna...
tak momentalne su tu dvaja kusok odomna...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: salamander
vyfoceno z knihy premiéry a nadšení, kde je zmapována většina ať už soukromejch počinů vnikajicích ve sklepech činžáků, či továrních aut od cca druhé světové války po revoluci
- Přílohy
-
- salamander.JPG (60.32 KiB) Zobrazeno 8124 x
Re: salamander
Tak nepochybně by to bylo zajímavé, máš nějaký kontakt?JRD McLAREN píše:..keby ste si xeli popismenkovat s niektorym z byvalych spolukonstrukterov,
tak momentalne su tu dvaja kusok odomna...
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: salamander
nezelaju si byt kontaktovany...takze sorry...
boli to konstruktery, co vyvijali vlecnu napravu, ktora sa potom montovala na Rapidku..
a neskor aj na S125 a S130..
boli to konstruktery, co vyvijali vlecnu napravu, ktora sa potom montovala na Rapidku..
a neskor aj na S125 a S130..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: salamander
JRD McLAREN: Jen poupravím, Š 125 nikdy neměla vlečnou nápravu, ale klasicky kyvku a poroti 120L měla jen 5q převodovku nic víc. Vlečka byla jen v 130, 135 a 136 a v Rapidech 120,130,135 a 136.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: salamander
jo cize 125ka mala kyvacku a 5q prevodovku a mokre poloosi. ..??
lebo tych verzii som videl tolko..ze..
ked neratam este kdejake garazove prerabky..
lebo tych verzii som videl tolko..ze..
ked neratam este kdejake garazove prerabky..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: salamander
Ano. Škoda 125L není nic jiného než 120cka na konci výroby, tudíš 120 motor, mokré poloosy a 5q se stálým převodem 4,22, proto se dost často předělává na suchý a už ho mám do auta taky nachystaný. SP 3,9 je moc dlouhý a vhodný spíš na cestování.