Zdarec,
v autohifi obecně jsem nováček. Mám toho sice dost načteno apod., ale to asi nevychytá všechny aspekty, kterých bych se měl vyhnout a co naopak upřednostnit. Časem plánuju kompletní ozvučení auta včetně subwooferu, ale s přihlédnutím na finance nemůžu všechno koupit najednou a proto začínám rádiem. Mám pár tipů, které se mi líbí tak se chci zeptat, který z nich by byl optimální a jaké máte zkušenosti s bluetooth zabudovaným v rádiu. RCA výstupy jsem volil záměrně 3 4V.
http://www.ahifi.cz/autoradio-kenwood-k ... s-produktu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ahifi.cz/autoradio-kenwood-k ... s-produktu" onclick="window.open(this.href);return false;
Nejsou ty rádia příliš drahá nebo se dají najít lepší a levnější alternativy? Mam nějaké základní požadavky jako připojení pro Ipod, usb atd. popřípadě BT jestli s tím máte nějaké dobré zkušenosti.
Autorádio
Moderátoři: Bohuš, Kane13, Dacan
- fancarhifi
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autorádio
...začínáš s výběrem toho správného komponentu celé sestavy, ale tvůj povzdech nad cenou při výběru kritérií tady není příliš na místě.
Model KIV-700 dostal dokonce ocenění EISA....takže vybrané modely určitě naplní tvoje požadavky.
Pokud ale nechceš investovat uvedené ceny tak zkus třeba nějaký model LG nebo Sencor...v autohifi neplatí ono okřídlené "...za málo peněz...málo muziky..."
Model KIV-700 dostal dokonce ocenění EISA....takže vybrané modely určitě naplní tvoje požadavky.
Pokud ale nechceš investovat uvedené ceny tak zkus třeba nějaký model LG nebo Sencor...v autohifi neplatí ono okřídlené "...za málo peněz...málo muziky..."
model od pioneeru deh 7300bt ma i bt i ipod a vyjde levneji zalezi jestli se ti bude barevne hodit do auta
http://www.all4sound.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Vše pro vašeho miláčka.
Vše pro vašeho miláčka.