Zdravím,
hodně jsem googlil a hledal ale nenašel jsem co jsem potřeboval. Chci si dát na auto náporové sání, doprostřed kapoty. Kvůli uspořádání motoru nelze využít sportovní filtr a nad ním toto sání, protože airbox je na pravé straně a v prostředku "překáží" blok motoru. Napadlo mě že bych to udělal jako "shaker scoop", jenže nechci mít skrz kapotu dírů a v ní sání. K mému autu se to prostě nehodí. Přemýšlel jsem o variantě kde na kapotě je sání a pod kapotou taková jakási příruba s gumou, kde když dosedne kapota se vše utěsní a bude. Nevíte někdo kde sehnat materiál pro stavbu takového "zařízení" ? Hadice a všemožné nasávače zhruba vím kde sehnat, chybí mi jen ta základní krabice. Chci aby to nějak vypadalo takže nějaká upravená přepravka apod. nepřipadá v úvahu . Předem díky za rady a nápady .
Náporové sání na kapotu, připojení k airboxu
Re: Náporové sání na kapotu, připojení k airboxu
Vyrobit na zakázku,v dnešní době lze vyrobit cokoliv a zčehokoliv-nemyslíš?
Opel Calibra -zatím převrtaná C20XE-in progress: stavba kopie DTM. cca 400PS
Re: Náporové sání na kapotu, připojení k airboxu
Shaker scoop se dělá proto, aby při otevření kapoty nevletěl do motoru žádny bordel, proto je pevně připevněn na motoru. Jinak i kolem shaker scoopu je dokola těsnící profil, aby se voda, etc. nedostala přímo na motor.
To, nad čím uvažuješ ty, by bylo příliš pracné, a nedokážu si představit jak bys to utěsnil, když motor je uchycen na gumách a proti karoserii se pohybuje, nehledě na to, že by sis ani nemohl zkontrolovat, jestli ti to těsní, protože by ses mezi kapotu a motor nemohl jak podívat
To, nad čím uvažuješ ty, by bylo příliš pracné, a nedokážu si představit jak bys to utěsnil, když motor je uchycen na gumách a proti karoserii se pohybuje, nehledě na to, že by sis ani nemohl zkontrolovat, jestli ti to těsní, protože by ses mezi kapotu a motor nemohl jak podívat
Škoda Felicia - stage 1
Suzuki GSF 400 Bandit - originál stav
Suzuki GSF 400 Bandit - originál stav
Re: Náporové sání na kapotu, připojení k airboxu
Na zakázku se dá vyrobit v podstatě cokoliv, to vím. Jenže výsledek nestojí za ty náklady, to už jsem se párkrát přesvědčil. Proto se napřed ptám, aby pak někdo neřekl třeba "To vypadá jako universální kit co prodávají tady ..." atp..
Já to mám všechno už vymyšlené, jen nemám tu hlavní část . Princip stejný jako u toho shakeru, jen oddělit ale utěsnit úplně stejným způsobem (gumový profil). Nechci cpát celej airbox pod kapotu, ten nechám tam kde je a jen k němu dovedu tohle sání. Stejně jako to je u shakerů ...
Edit: Na motoru mám kryt, který je na silentblokách. Když ho vyhodím a místo silentbloků dám silnější pružiny, na ně toto sání tak se mi to krásně přitlačí na kapotu, bude to těsnit a pohyb motoru nebude vadit .
Já to mám všechno už vymyšlené, jen nemám tu hlavní část . Princip stejný jako u toho shakeru, jen oddělit ale utěsnit úplně stejným způsobem (gumový profil). Nechci cpát celej airbox pod kapotu, ten nechám tam kde je a jen k němu dovedu tohle sání. Stejně jako to je u shakerů ...
Edit: Na motoru mám kryt, který je na silentblokách. Když ho vyhodím a místo silentbloků dám silnější pružiny, na ně toto sání tak se mi to krásně přitlačí na kapotu, bude to těsnit a pohyb motoru nebude vadit .