Šrouby
Moderátor: Idaho
Šrouby
Mám teď motor venku a docela mě nakrklo, že když jsem některé šrouby cca před rokem měnil za nové pozinkované, tak jsou zrezlé až hrůza. Kde kupujete šrouby vy a jaké? Koukal jsem tu: http://www.akros.cz/srouby-s-sestihrann ... 1/a2/prod/" onclick="window.open(this.href);return false; ale upřímně nevím co znamená nerezová ocel, to jako, že jsou také pozinkované? Nebo je to něco lepšího? Každopádně bych teď rád nakoupil něco, klidně dražšího, ale ať už to sakra vydrží
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám
Re: Šrouby
nerez je ocelova slitina... s přidavkem nějakých prvku co zabrani oceli zreznout...maximálně zajde- zmatní...přesne složení neznám metalurgie kovu neni muj obor..ale pokud tam daš nerezove šrouby tak ty už nezreznou nikdy....ten pozink dneska stojí za ho.no....
Re: Šrouby
Díky kony. Ten pozink je dneska docela bída, měl jsem plastové lišty co jsou ve dveřích přišroubované pozinkovými šrouby a stačilo jen to, že se na ně stoupalo botama a po roce jsem měl docela co dělat, abych šrouby povolil protože vypadaly, že jsou starý jak auto
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám
Re: Šrouby
At das sebelepsi nerez do kontaktu s klasickou nelegovanou oceli zrezne Rez se prenese z nelegovane oceli na legovanou. Takze proto ti ty pozink zrezly a proto ti zreznou i ty nerez (ale po delsim case, pac nerez je legovanej zatimco pozink je nanesenej)
" www.autowerks.cz "
Re: Šrouby
slyším poprvé, že by nerezavějící ocel zrezla, pokud tím ovšem nemyslíš rádobynerez ocelitholis píše:At das sebelepsi nerez do kontaktu s klasickou nelegovanou oceli zrezne Rez se prenese z nelegovane oceli na legovanou. Takze proto ti ty pozink zrezly a proto ti zreznou i ty nerez (ale po delsim case, pac nerez je legovanej zatimco pozink je nanesenej)
ale možná tomu nerozumím
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: Šrouby
Když už jsme u toho, kde dobře koupit pojistný šrouby na elektrony? Origo (ford) mi přijdou celkem drahý, na druhou stranu aby se neožvejkaly...
MSG
Re: Šrouby
já jsem tholise pochopil.... jen se chci zeptat (nemyšleno jako provokace) co je myšleno pod pojmem rádobynerez a jak ji poznám od nerezu... jen cenou?kentoya píše:slyším poprvé, že by nerezavějící ocel zrezla, pokud tím ovšem nemyslíš rádobynerez oceli
ale možná tomu nerozumím
GIV VRT ALH
Re: Šrouby
nerez ti proste nezrezne, pokud tim neni mysleno, ze chytne lisku (mapu - proste jen usazeninu) od sousedni obycejne oceli... tu lisku z toho ale sundas dvema tahy ocelovym kartacem...
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Šrouby
Nerez nerezne ani po letech, z toho jsou třeba schody do bazénu.
Železo rezne a reznutí se dá zpomalit např. pozinkováním nebo pochromováním, ale zde záleží jak je to uděláno poctivě a hlavně, jak je silná ta vrstva. Takže v dnešní době všelijakýho svinstva a podvodů....
Třeba pozink střecha nerezne pár let, pak se musí natřít.
(na druhou stranu, "čerstvý" pozink se natírat nedá, nedrží to na něm)
Železo rezne a reznutí se dá zpomalit např. pozinkováním nebo pochromováním, ale zde záleží jak je to uděláno poctivě a hlavně, jak je silná ta vrstva. Takže v dnešní době všelijakýho svinstva a podvodů....
Třeba pozink střecha nerezne pár let, pak se musí natřít.
(na druhou stranu, "čerstvý" pozink se natírat nedá, nedrží to na něm)
MSG
Re: Šrouby
Nechci dělat nějak reklamu, ale kdyby jsi potřeboval nějaký šrouby.. dej vedět do SZ.. A2 nerez se v horším prostředí může stát, že se objeví nějaká ta rez.. (ale po jaké době.. a spíš jak tu píše někdo vejš, že jde o "lišku") a pak jsou ještě možnosti šroubů v A4, která se používá většinou v potravinářství, čističkách apod.. tam už to nehrozí vůbec.. Případně tě aspon odkážu na prodejce pokud budeš chtít víc typů
Re: Šrouby
Máš SZ
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám
Re: Šrouby
prostě jsou nerez ocele a vysokolegované ocele, které se za nerez vydávají, je to hlavně o čísle oceli, ale pokud nemagnetuje neměla by zreznout, pokud je jen trošku magnetická, už je k rezavění náchylná, není to 100pro pravidlo, ale platí
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: Šrouby
kentoya: Ale tak se tu nebudeme ohanet cislem oceli a procentem uhliku. Valna vetsina koroduje, ci meni sve chemicke vlastnosti pri kontaktu s nelegovanou,. V me bejvale praci jsem videl jak "monteri" ohazeli nerezove potrubi = popraskem z flexi kdyz rezali zabradli nad nim a reknu vam...nic moc pohled po 2letech. Jasne furt jeto nerez a furt ten postup koroze je jinde, ale ta struktura materialu je narusena a material znehodnocen. Cislo za 17tkou uz bohuzel po pul roce neporodim a tabulky tu nemam sorry
Tusim ze prechod nerez (ci pozink) je normovan a co jsem vytvarel technicke zpravy vzdy jsem musel durazne a tucne uvest jak ve specifikaci tak ve zprave, ze je treba prechod resit aby nedoslo v zajemnemu kontaktu tehto kovu
Boda: Ocelovym karatacem jezdit po nerezy? Uff za to bych te kopnul. Jinak mas pravdu, pokud to ohazis bordelem a po tydnu zbrousis tak to vetsinou zachranis (pokud to nebrousis oelovym kartacem), al jak to nechas nejaky cas pusobit tak zacne nerez-kov menit mrizku toho druheho (mozna to popisuju blbe od skoly jsem par let) a tim se rez prenasi.. Aspon tak mi to bylo vysvetlovanoa vtloukano do hlavy, ale rad se necham poucit a zmenim nazor
Tusim ze prechod nerez (ci pozink) je normovan a co jsem vytvarel technicke zpravy vzdy jsem musel durazne a tucne uvest jak ve specifikaci tak ve zprave, ze je treba prechod resit aby nedoslo v zajemnemu kontaktu tehto kovu
Boda: Ocelovym karatacem jezdit po nerezy? Uff za to bych te kopnul. Jinak mas pravdu, pokud to ohazis bordelem a po tydnu zbrousis tak to vetsinou zachranis (pokud to nebrousis oelovym kartacem), al jak to nechas nejaky cas pusobit tak zacne nerez-kov menit mrizku toho druheho (mozna to popisuju blbe od skoly jsem par let) a tim se rez prenasi.. Aspon tak mi to bylo vysvetlovanoa vtloukano do hlavy, ale rad se necham poucit a zmenim nazor
" www.autowerks.cz "
Re: Šrouby
opravdu nechápu, za co bys mě měl kopat. ty si to bruš čim chceš, já to nebrousim ničim, protože se mi opravdu ještě nesalo, že by mi nerez někde zrezla. pokud je zašlá (tím je myšlena i rez, která se na ní usadila), tak to obrousim a vyleštim do zrcadlovýho lesku (tím mám na mysli třeba koncovku výfuku)...tholis píše:Boda: Ocelovym karatacem jezdit po nerezy? Uff za to bych te kopnul. Jinak mas pravdu, pokud to ohazis bordelem a po tydnu zbrousis tak to vetsinou zachranis (pokud to nebrousis oelovym kartacem), al jak to nechas nejaky cas pusobit tak zacne nerez-kov menit mrizku toho druheho (mozna to popisuju blbe od skoly jsem par let) a tim se rez prenasi.. Aspon tak mi to bylo vysvetlovanoa vtloukano do hlavy, ale rad se necham poucit a zmenim nazor
jen pro tvoje info, kartáčování je jeden ze způsobů povrchový úpravy
tyhle debaty mě vždycky fakt bavěj
3x Renault Safrane Hartge Biturbo