Renault Safrane V6 24v
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Renault Safrane V6 24v
předem bych asi řekl, že to není nějakej supr tuning projekt, ale spíš si tak rád hraju a vrtám se v tom a tak a vzhledem k tomu, že existuje lepší verze tohodle auta, tak se nehodlám pouštět do žádnejch větších akcí co se třeba úpravy výkonu týče, protože jak už jsem řekl, existuje silnější verze a navíc je tu docela omezující limit předokoly. takže si to tak bastlím do své podoby dailycaru
no nic, auto jsem koupil v roce 2011 asi po půl roce co jsem rozsekal svoje první auto, které jsem měl téměř do šroubku nové. měl jsem štěstí, protože bylo za dobrý prachy, s motorem jakej jsem chtěl, v barvě kterou jsem chtěl, v německu a málo jetý. jediná závada byla vada automatický převodovky, kterou bych stejně nechtěl a která aspoň pořádně snížila cenu auta. podotýkám, že tento motor se do tohoto auta s manuálem nemontoval.
Moje první plánovaná úprava byla přestavba na manuál za použití některých dílů z laguny, do které se motor s manuálem dával, některých dílů ze safrana a některých dílů vlastní výroby. Kromě jednoduchého přeházení dílů to tedy znamenalo předělání elektriky, skládání vlastních poloos, výroba vlastních držáků motoru atd. Nakonec se všechno povedlo a vše mám dokončeno. Dále jsem chtěl do auta dát vše z předchozího, nabouraného auta. První jsem na autě (víceméně doteď) řešil technické věci, a protože s autem stále jezdím, šlo to pomaleji než na předchozím autě. První úprava po přestavbě na manuál byla zástavba pneumatického podvozku. Pokud si někdo myslí, že pneumatický podvozek je o tom, že "se to pěkně houpe", tak je na omylu. pro mě je to hlavně o bezpečnosti, jistotě a větším pohodlí. nechápu to, ale je ten podvozek je opravdu úplně někde jinde, než obyčejné tlumiče. je sice v základním nastavení tvrdší, ale přesto pohodlnější, prostě vyrovnává nerovnosti úplně jiným způsobem. další věc je, že se mnohem méně naklání a průjezdy zatáčkami jsou taky o něčem jiném. tento podvozek je víceméně rozdělen na dvě části a to část pneumatická, která obstarává světlou výšku (samozřejmě se s tím i dost razantně mění vlastnosti auta, tuhost atd.) a část elektronická, kde jsou na každém tlumiči dva elektromagnety, díky kterým podvozek volí v režimech normál/komfort/sport. O tom, jak ten podvozek „žeru“ trochu svědčí to, že jsem ho do auta namontoval, i když na něj nebyla vůbec žádní příprava, protože se jedná o facelift a tam se už nedával. musel jsem tedy všechnu elektriku atd. natahat znovu. S podvozkem trochu experimentuji co se třeba nastavení výšky a jiných věcí týče.
Jinak třeba přední brzdy, které jsou origo 280 mm, které má dneska asi tak každá nákupní taška vzadu, jsem vyměnil za 308 mm plné kotouče brembo, s nimiž to teď brzdí naprosto perfektně (spíše až moc) a jiné brzdy na toto auto bych snad už ani nechtěl.
Jak už jsem psal, auto jsem doteď uváděl nejdříve do perfektního technického stavu, takže takové věci jako nové čepy, silentbloky, poloosy, atd atd ani neuvádím. Co jsem nekoupil nové, dal jsem nejlepší, co mám k dispozici z několika mnoha aut na náhradní díly, mezi nimiž je třeba moje předchozí auto, na kterém jsem měl najeto něco kolem 2500 km. Protože podle mě není moc perspektivní upravovat tento motor, hraju si spíš s takovými „blbostmi“ jako s podvozkem a vzhledem, do kterého jsem se zatím moc nepouštěl třeba až na interiér, který mám z nejvyšší výbavy, kde je kožené asi tak skoro všechno a to co není, tak budu nechávat obšít. Zatím asi jediná viditelná „stylingová“ změna byly nejdřív 17“ kola z verze biturbo, které jsem vyleštil a letos na jaře je nahradila 18“ BBS kola, která jsem sháněl asi tak dva roky a které jsem prostě chtěl. kola jsou 8x18 a mám na tom 225/40, za což se trochu stydím (chtělo by to širší), protože je to mezní rozměr, který bych na to dal, nicméně na některá auta se to dává sériově. Při použití 235 mi totiž nevyšel žádný profill na zachování stejného obvodu kola.
co na autě plánuji z technických věcí je, pokud bych sehnal šestistupňovou převodovku (která by se bohužel dala použít je n z clia V6 nebo avantime – obojí asi utopie), dále tvrdší silentbloky předních ramen, potom vyrobit přídavnou řídící jednotku pneumatického podvozku, která bude víceméně obstarávat rozšiřující funkce nastavení (možnost nastavit další tři výšky podvozku tlačíkem a možnost kontroly tuhostního režimu atd. – tuhost se přepíná sama a řidič sériově nemá (kromě citu) možnost poznat, jestli se auto nachází v „normálu“, „sportu“ (pokud nezmáčknete sami tlačítko sport) nebo „komfortu“) a pak už je stylingtuzing v podobě nárazníků z biturba, některých věcí v laku a pravděpodobně změnu barvy.
kromě toho co jsem tu vypsal jsem asi na autě udělal pár věcí, který jsem zapomněl a asi tak milion věcí, co ani nestojej a zmínku. moje „filozofie“ na toto auto je, že nejlepší úprava je ta, kdy normální člověk nepozná, že je auto jakýmkoli způsobem upraveno nebo do něj „něco nepatří“, pokud možno vše vypadá jako z fabriky, ale přesto je vylepšeno
proč ne výkon? na to chci (bi)turboauto 4x4 nebo zado.
no nic, auto jsem koupil v roce 2011 asi po půl roce co jsem rozsekal svoje první auto, které jsem měl téměř do šroubku nové. měl jsem štěstí, protože bylo za dobrý prachy, s motorem jakej jsem chtěl, v barvě kterou jsem chtěl, v německu a málo jetý. jediná závada byla vada automatický převodovky, kterou bych stejně nechtěl a která aspoň pořádně snížila cenu auta. podotýkám, že tento motor se do tohoto auta s manuálem nemontoval.
Moje první plánovaná úprava byla přestavba na manuál za použití některých dílů z laguny, do které se motor s manuálem dával, některých dílů ze safrana a některých dílů vlastní výroby. Kromě jednoduchého přeházení dílů to tedy znamenalo předělání elektriky, skládání vlastních poloos, výroba vlastních držáků motoru atd. Nakonec se všechno povedlo a vše mám dokončeno. Dále jsem chtěl do auta dát vše z předchozího, nabouraného auta. První jsem na autě (víceméně doteď) řešil technické věci, a protože s autem stále jezdím, šlo to pomaleji než na předchozím autě. První úprava po přestavbě na manuál byla zástavba pneumatického podvozku. Pokud si někdo myslí, že pneumatický podvozek je o tom, že "se to pěkně houpe", tak je na omylu. pro mě je to hlavně o bezpečnosti, jistotě a větším pohodlí. nechápu to, ale je ten podvozek je opravdu úplně někde jinde, než obyčejné tlumiče. je sice v základním nastavení tvrdší, ale přesto pohodlnější, prostě vyrovnává nerovnosti úplně jiným způsobem. další věc je, že se mnohem méně naklání a průjezdy zatáčkami jsou taky o něčem jiném. tento podvozek je víceméně rozdělen na dvě části a to část pneumatická, která obstarává světlou výšku (samozřejmě se s tím i dost razantně mění vlastnosti auta, tuhost atd.) a část elektronická, kde jsou na každém tlumiči dva elektromagnety, díky kterým podvozek volí v režimech normál/komfort/sport. O tom, jak ten podvozek „žeru“ trochu svědčí to, že jsem ho do auta namontoval, i když na něj nebyla vůbec žádní příprava, protože se jedná o facelift a tam se už nedával. musel jsem tedy všechnu elektriku atd. natahat znovu. S podvozkem trochu experimentuji co se třeba nastavení výšky a jiných věcí týče.
Jinak třeba přední brzdy, které jsou origo 280 mm, které má dneska asi tak každá nákupní taška vzadu, jsem vyměnil za 308 mm plné kotouče brembo, s nimiž to teď brzdí naprosto perfektně (spíše až moc) a jiné brzdy na toto auto bych snad už ani nechtěl.
Jak už jsem psal, auto jsem doteď uváděl nejdříve do perfektního technického stavu, takže takové věci jako nové čepy, silentbloky, poloosy, atd atd ani neuvádím. Co jsem nekoupil nové, dal jsem nejlepší, co mám k dispozici z několika mnoha aut na náhradní díly, mezi nimiž je třeba moje předchozí auto, na kterém jsem měl najeto něco kolem 2500 km. Protože podle mě není moc perspektivní upravovat tento motor, hraju si spíš s takovými „blbostmi“ jako s podvozkem a vzhledem, do kterého jsem se zatím moc nepouštěl třeba až na interiér, který mám z nejvyšší výbavy, kde je kožené asi tak skoro všechno a to co není, tak budu nechávat obšít. Zatím asi jediná viditelná „stylingová“ změna byly nejdřív 17“ kola z verze biturbo, které jsem vyleštil a letos na jaře je nahradila 18“ BBS kola, která jsem sháněl asi tak dva roky a které jsem prostě chtěl. kola jsou 8x18 a mám na tom 225/40, za což se trochu stydím (chtělo by to širší), protože je to mezní rozměr, který bych na to dal, nicméně na některá auta se to dává sériově. Při použití 235 mi totiž nevyšel žádný profill na zachování stejného obvodu kola.
co na autě plánuji z technických věcí je, pokud bych sehnal šestistupňovou převodovku (která by se bohužel dala použít je n z clia V6 nebo avantime – obojí asi utopie), dále tvrdší silentbloky předních ramen, potom vyrobit přídavnou řídící jednotku pneumatického podvozku, která bude víceméně obstarávat rozšiřující funkce nastavení (možnost nastavit další tři výšky podvozku tlačíkem a možnost kontroly tuhostního režimu atd. – tuhost se přepíná sama a řidič sériově nemá (kromě citu) možnost poznat, jestli se auto nachází v „normálu“, „sportu“ (pokud nezmáčknete sami tlačítko sport) nebo „komfortu“) a pak už je stylingtuzing v podobě nárazníků z biturba, některých věcí v laku a pravděpodobně změnu barvy.
kromě toho co jsem tu vypsal jsem asi na autě udělal pár věcí, který jsem zapomněl a asi tak milion věcí, co ani nestojej a zmínku. moje „filozofie“ na toto auto je, že nejlepší úprava je ta, kdy normální člověk nepozná, že je auto jakýmkoli způsobem upraveno nebo do něj „něco nepatří“, pokud možno vše vypadá jako z fabriky, ale přesto je vylepšeno
proč ne výkon? na to chci (bi)turboauto 4x4 nebo zado.
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Renault Safrane V6 24v
Naposledy upravil(a) bóďa dne 16 črc 2012 01:53, celkem upraveno 1 x.
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
- JOE_Cik
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 17 srp 2008 20:56
- Bydliště: Sokolov-Březová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Safrane V6 24v
jooooo tak to je dobrej blazen.....
pecka.. drzim palce jne tak dal
pecka.. drzim palce jne tak dal
Renault Clio 1,2 rv 97-plonkovka...SOLD
Renault Clio 1,8 16V-letadlo..SOLD
Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební
Renault Clio 1,8 16V-letadlo..SOLD
Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Safrane V6 24v
Takové projekty mám rád. Nadšený majitel + nevšední auto + decentní úpravy. Jen tak dál
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Renault Safrane V6 24v
kdo se toho bojí nesmí do lesa o p*čku se hezky staráš je fajná foto interiéru by nebylo? ani nevím jak to tam vůbec vypadá
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
- Sova
- Příspěvky: 3475
- Registrován: 07 lis 2006 04:03
- Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Re: Renault Safrane V6 24v
fajne!
Interiér a palubovka se mi moc líbí..stejně jako 21
Takový vnitřek 1. Laguny...to už se mi nelíbí
Interiér a palubovka se mi moc líbí..stejně jako 21
Takový vnitřek 1. Laguny...to už se mi nelíbí
Cléon & Fonte
Re: Renault Safrane V6 24v
...ten 6-ti vál je L7X?
- AR166
- Příspěvky: 5538
- Registrován: 01 bře 2009 19:36
- Bydliště: Sokolov-Svatava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Safrane V6 24v
je to krasny auto a ma, jak je videt, dobrou peci.
www.ar166.galerie.cz..........................................................................................................................................Mattig SSF (Sokolov-Svatava-Felgen)
Re: Renault Safrane V6 24v
díky za chválu
jinak ano, je to L7X. docela me mrzi, ze nepokracovali se Z7X a neudelali z nej 24v jako v citroenu
jinak ano, je to L7X. docela me mrzi, ze nepokracovali se Z7X a neudelali z nej 24v jako v citroenu
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
- STANDA 480
- Příspěvky: 122
- Registrován: 16 bře 2010 16:50
- Bydliště: Vysočina
Re: Renault Safrane V6 24v
Ty 18" Nebudy jsou pecka už je taky mam doma a chystam na S 60..
S 60 2,5T AWD Simons 2,5", BSR Stage2, 18" BBS
Bylo Volvo 480 Turbo
Bylo Volvo 480 Turbo
Re: Renault Safrane V6 24v
to nejsou nebuly ale draca . shanel jsem je asi dva roky. nebuly jsou taky nadherny, ale ty draca se mi libej jeste o trosku vic (a podle me se vic hodej k tomuhle autu nez by se hodily nebuly)
i kdyz se nekomu muzou zdat skoro stejny, tak kazdy maj neco do sebe kazdopadne diky volvu...
i kdyz se nekomu muzou zdat skoro stejny, tak kazdy maj neco do sebe kazdopadne diky volvu...
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
- STANDA 480
- Příspěvky: 122
- Registrován: 16 bře 2010 16:50
- Bydliště: Vysočina
Re: Renault Safrane V6 24v
JJ vím Draca jsi schaněl hodně dlouho.. Fakt sem měl za to že jsou to Nebudy tak sem o něco chytřejší
S 60 2,5T AWD Simons 2,5", BSR Stage2, 18" BBS
Bylo Volvo 480 Turbo
Bylo Volvo 480 Turbo
Re: Renault Safrane V6 24v
mužeš sem pak nahazet i fotky toho podvozku ? zajimala by mě hlavně ta horní čast díky
muj ukol? sp(r)asit svět:)opravy a upravy vozu 739208725
- MarkusHuhtimo
- Příspěvky: 70
- Registrován: 06 dub 2011 22:17
Re: Renault Safrane V6 24v
Jak frantíky nemusím, tak toto je moc hezká limoška s perfektní péčí
Tuscani Tiburon Turbo (forged engine, right now 310hp/400Nm - neverending project)
Re: Renault Safrane V6 24v
tady nejaky fotky tlumicu. co konkretne te zajima? to stribrny je jen nadoba na vzduch, kazda ma kolem 1,2 litru, pistnice je dutá a zeshora je do ní hadice. jinak vše jako na kterymkoli jinym tlumiči, normální uložení, až na to, že přední už nejde koupit nový a zadní stojí asi 8tkč...
edit: no a ještě samozřejmě ty elektromagnety na tuhost - posouvá se tam váleček, kterej otvírá nebo zavírá cestu oleji
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Renault Safrane V6 24v
chudinka od zimy stál s tím, že na něm máknu a na jaře vyjedu, ale jak to tak bejvá, tak času málo a 10. srpna jedu na roadtrip po evropě a bohužel nemám jiné auto, s kterým si dovolím jet dál než na kraj republiky . a vzhledem k tomu, že už jsem auto objel kolem dokola sem tam flexou a natřel Pragokorem, tak ho musím nastříkat, takže stříkám.....
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
- Berry
- Moderátor
- Příspěvky: 8395
- Registrován: 30 kvě 2005 20:05
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Safrane V6 24v
Boďo no to je paráda, krasně se to povedlo stříknout, jsem moc zvědavý a těším se na fotky po napasování
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Re: Renault Safrane V6 24v
no v reálu už to samozřejmě taková paráda není, za 1. nejsem lakýrník a za 2. samozřejmě podmínky... ale myslím, že po rozbroušení a vyleštění nebude poznat že to dělal pepa z prasečáku
ještě jsem si pohrál s napasováním předního biturbího nárazníku k face II předku, takže by to mělo sedět líp než na minulym autě.
ale dík
ještě jsem si pohrál s napasováním předního biturbího nárazníku k face II předku, takže by to mělo sedět líp než na minulym autě.
ale dík
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Renault Safrane V6 24v
auto ještě zdaleka neni hotový, ale hodim sem nějaký fotky. jel jsem na dovolenou v sobotu v 9:00 a auto jsem skládal ještě v pátek o půlnoci. takže to ještě musím slícovat, vyleštit, něco přelakovat, něco dolakovat (lišty, krytky ostřikovačů atd.)
Grossglockner
Odpočinek a chlazení
První noc kdesi v rakouskejch Alpách
Grossglockner
Odpočinek a chlazení
První noc kdesi v rakouskejch Alpách
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
- MarkusHuhtimo
- Příspěvky: 70
- Registrován: 06 dub 2011 22:17
Re: Renault Safrane V6 24v
Krása, opravdu
Tuscani Tiburon Turbo (forged engine, right now 310hp/400Nm - neverending project)
Re: Renault Safrane V6 24v
povedenej safrane
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
Re: Renault Safrane V6 24v
pěknej a kombinace FL předku a preFL zadku je paráda
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Renault Safrane V6 24v
no sice mě nikdo nechápe, proč jsem dal na facelift "starej" zadek, ale mě se ten starej líbí a ten novej prostě fakt ne . a je mi jedno, že je starší, pro mě je prostě hezčí
3x Renault Safrane Hartge Biturbo