alfa 156
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
alfa 156
Pořád si tady projíždím projekty ostatních, tak bych také rád napsal něco o svém autě. Nevím jestli je to přímo projekt, ale jde mi o to auto dát do co nejlepšího stavu, plus pár úprav.
Jedná se tedy o alfu romeo 156 2.4jtd. Auto je z roku 1998, takže jeden z prvních dieselů co se do alfy dával má mít papírově 100kw. Auto s tímto motorem nejede špatně, ale nějaké menší oživení by to sneslo, konkrétně by se mi líbilo větší turbo, jiné vstřiky, intercooler v nárazníku + chip a dostat se výkonem někam k 180koním, to je ale jen úvaha do budoucna. Co mě u motoru překvapilo je jeho spotřeba, která se při klidné jízdě dostává na cca 5l/100km, většinou ale jezdím za cca 6 - 7litrů.
Abych to vzal od začátku, auto mám chvíli, kupoval jsem ho v říjnu roku 2011, jako zachovalé auto s malými vadami. Po několika mailech a telefonátech jsem se dozvěděl, že auto má špatné jedno zadní ložisko, jedno bylo měněné, bylo lehce bourané na levou přední část, auto mělo xenonová světla (v parabole ), měl být i nějaký problém s připojením na diagnostiku(zatím jsem nepotřeboval řešit), před pěti lety byla dělaná generálka motoru, kdy se motor rozebral, vyčistil a měnilo se tam kde co, přesně už ani nevím co všechno + ještě asi pár detailů, ale teď si nevzpomenu.
Auto mě zaujalo, především kvůli výbavě, vždycky jsem chtěl mít střešní okno a kůži(světle béžovou), tyhle podmínky auto splňovalo, navíc mělo klimu, bohužel nefunkční(momentálně pracuji na zprovoznění). No prostě mi to nedalo a jel jsem se na auto podívat, když jsem dorazil na místo, před panelákem stála černá 156ka, nablýskaná a na první pohled velmi hezká. Chvíli na to přišel majitel a začal mi auto ukazovat. První dojem z interiéru byl pecka(byl jsem zvyklý z předchozích fiatů punto na něco jiného), vše vypadalo čistě a zachovale. Motorový prostor na tom byl také relativně dobře, mírná vrstva prachu tam sice byla, ale to mě nějak neodrazovalo, nejnápadnější byla asi červeně lakovaná rozpěrná tyč. Po obhlídce jsme se jeli projet, když alfa nastartovala(na otočení), docela nadskočila palubní deska(což me vyděsilo, ale už jsem si zvykl ), z recenzí co jsem si četl, jaký má alfu zvuk( i dieselová) jsem byl trochu zklamaný, byl to prostě diesel. Auto se během jízdy chovalo hezky, necukalo, motor se zahříval na cca 70 stupňů, výše pouze, když jsme stáli chvíli na místě(měnil jsem i termostat, ale ničemu to nepomohlo). Do kopce mě motor překvapil svou silou, ale srovnávat 2.4 diesel s 1.1 a 1.6 benzínem v puntech to asi nejde . S autem jsme byli i na kanálu a prohlíželi ho ze spodu, motor byl čistý, bez průsaku oleje a karoserie na první pohled bez vážnější koroze (pouze na první pohled). Slovo dalo slovo a alfu jsem si vezl domů, cestou se mi ale stala nepřijemná věc, a to že mi motor během jízdy z ničeho nic chcípnul (dokonce 2x), zastavil jsem a auto opět bez problémů naskočilo. Řešil jsem čím by to mohlo být, ale víckrát to auto už neudělalo, největší pravděpodobnost chcípání byla přechodem na jinou naftu(jezdím jedině na shell vpower, nebo omw carerra). Druhý den po nastartování mi začala blikat kontrolka žhavení( bliká dodnes, ale auto chytá perfektně, v létě i v zimě).
Auto mám asi jako dítě, veškeré peníze, které mám dávám do auta, a jelikož jsem student tak to moc peněz není. Baví mě to a to je hlavní.
Snad to pro zatím stačí, na autě se udělalo docela dost práce, mám to vše zapsané v deskách, takže budu postupně přidávat, jak budu mít čas a náladu, přikládám pár fotek ještě z inzerátu
Jedná se tedy o alfu romeo 156 2.4jtd. Auto je z roku 1998, takže jeden z prvních dieselů co se do alfy dával má mít papírově 100kw. Auto s tímto motorem nejede špatně, ale nějaké menší oživení by to sneslo, konkrétně by se mi líbilo větší turbo, jiné vstřiky, intercooler v nárazníku + chip a dostat se výkonem někam k 180koním, to je ale jen úvaha do budoucna. Co mě u motoru překvapilo je jeho spotřeba, která se při klidné jízdě dostává na cca 5l/100km, většinou ale jezdím za cca 6 - 7litrů.
Abych to vzal od začátku, auto mám chvíli, kupoval jsem ho v říjnu roku 2011, jako zachovalé auto s malými vadami. Po několika mailech a telefonátech jsem se dozvěděl, že auto má špatné jedno zadní ložisko, jedno bylo měněné, bylo lehce bourané na levou přední část, auto mělo xenonová světla (v parabole ), měl být i nějaký problém s připojením na diagnostiku(zatím jsem nepotřeboval řešit), před pěti lety byla dělaná generálka motoru, kdy se motor rozebral, vyčistil a měnilo se tam kde co, přesně už ani nevím co všechno + ještě asi pár detailů, ale teď si nevzpomenu.
Auto mě zaujalo, především kvůli výbavě, vždycky jsem chtěl mít střešní okno a kůži(světle béžovou), tyhle podmínky auto splňovalo, navíc mělo klimu, bohužel nefunkční(momentálně pracuji na zprovoznění). No prostě mi to nedalo a jel jsem se na auto podívat, když jsem dorazil na místo, před panelákem stála černá 156ka, nablýskaná a na první pohled velmi hezká. Chvíli na to přišel majitel a začal mi auto ukazovat. První dojem z interiéru byl pecka(byl jsem zvyklý z předchozích fiatů punto na něco jiného), vše vypadalo čistě a zachovale. Motorový prostor na tom byl také relativně dobře, mírná vrstva prachu tam sice byla, ale to mě nějak neodrazovalo, nejnápadnější byla asi červeně lakovaná rozpěrná tyč. Po obhlídce jsme se jeli projet, když alfa nastartovala(na otočení), docela nadskočila palubní deska(což me vyděsilo, ale už jsem si zvykl ), z recenzí co jsem si četl, jaký má alfu zvuk( i dieselová) jsem byl trochu zklamaný, byl to prostě diesel. Auto se během jízdy chovalo hezky, necukalo, motor se zahříval na cca 70 stupňů, výše pouze, když jsme stáli chvíli na místě(měnil jsem i termostat, ale ničemu to nepomohlo). Do kopce mě motor překvapil svou silou, ale srovnávat 2.4 diesel s 1.1 a 1.6 benzínem v puntech to asi nejde . S autem jsme byli i na kanálu a prohlíželi ho ze spodu, motor byl čistý, bez průsaku oleje a karoserie na první pohled bez vážnější koroze (pouze na první pohled). Slovo dalo slovo a alfu jsem si vezl domů, cestou se mi ale stala nepřijemná věc, a to že mi motor během jízdy z ničeho nic chcípnul (dokonce 2x), zastavil jsem a auto opět bez problémů naskočilo. Řešil jsem čím by to mohlo být, ale víckrát to auto už neudělalo, největší pravděpodobnost chcípání byla přechodem na jinou naftu(jezdím jedině na shell vpower, nebo omw carerra). Druhý den po nastartování mi začala blikat kontrolka žhavení( bliká dodnes, ale auto chytá perfektně, v létě i v zimě).
Auto mám asi jako dítě, veškeré peníze, které mám dávám do auta, a jelikož jsem student tak to moc peněz není. Baví mě to a to je hlavní.
Snad to pro zatím stačí, na autě se udělalo docela dost práce, mám to vše zapsané v deskách, takže budu postupně přidávat, jak budu mít čas a náladu, přikládám pár fotek ještě z inzerátu
- Přílohy
-
- pred koupi 2.jpg (230.42 KiB) Zobrazeno 12837 x
-
- pred koupi 3.jpg (234.96 KiB) Zobrazeno 12837 x
-
- pred koupi 4.jpg (235.01 KiB) Zobrazeno 12837 x
Life is too short to drive boring cars
Re: alfa 156
ještě jedna fotka interiéru
- Přílohy
-
- pred koupi 5.jpg (189.32 KiB) Zobrazeno 12833 x
Life is too short to drive boring cars
Re: alfa 156
to auto má prostě svoje kouzlo, nevím čím to je ale i po těch letech se mi i tak hrozně líbí když jsem tehdá obvolával moje potencionální auto byly to první 3 alfy 156 (samozřejmě měli všechny buď přidřenej motor na klice nebo dokonce zadřenej) tehdá jsem plánoval předek přestavět na face dokonce se pokusit o paket od AUTODELTY... po zklamání jsem doma přece jen jednu zaparkoval a nebojím se jí razantně přestavět! hold srdeční záležitost je srdeční záležitost
- Přílohy
-
- P1030246 – kopie.JPG (244.14 KiB) Zobrazeno 12820 x
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: alfa 156
to auto má holt něco do sebe, i na to jak je starý. Taky jsem uvažoval nad různými přestavbami na facelift a podobně, nakonec chci ale ,,pouze,, origo gta paket(bude sranda ho sehnat i dostat na auto). Jinak tvůj projekt sleduji už delší dobu, a těším se až to doděláš, zatím to vypadá dosti zajímavě
Life is too short to drive boring cars
Re: alfa 156
Tu koncovku výfuku pryč
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku
Re: alfa 156
ano koncovka mi už taky docela leze na nervy, půjde určitě
Life is too short to drive boring cars
Re: alfa 156
tak se pohneme o kus dál.
Na autě prozatím vyměněno:
Hned po koupi:
olejový, vzduchový, palivový filtr
pravé i levé lanko ruční brzdy
olej (hawoline diesl extra 10w40 - předchozí majitel na něj jezdil po celou dobu co auto měl, tak proč to měnit)
obě dvě zadní tyčky stabilizátorů
pak se zjistilo, že řemenice klima kompresoru je nějaká volná, tak se měnil celý kompresor, zároveň se měnilo i ložisko zadního kola(při koupi auta mi bylo řečeno, že to je otázka max. 1500kč, oprava i s prací stála 5600,- ). Dále se vyměnily komplet rozvody(obě dvě kladky, řemen) včetně vodní pumpy. Pak jsem řešil mírný průsak oleje zpod ventilového víka, což obnášelo pouze nové tesnění, zároveň se měnily žhavící svíčky, silentblok motoru(tzv. kost), kabinový filtr.
O něco později se zjistilo, že auto má praské obě vnitřní manžety(kloubům naštestí nic nebylo), ty se vyměnily, vydržely asi 2000km a prasky opět(i přes to, že byly originální), takže opět výměna a pomohlo větší našponování manžety, od té doby je klid(asi to také bude snížením auta). Přední podběhy držely tak nějak silou vůle, takže se musely pořádně dopasovat a přichytit znovu. Hadice, která vede od chladiče do motoru už byla také na pokraji životnosti, takže i tu čekala výměna. Co se týče klimatizace tak tam se měnilo několik trubek, expanska, ale pořád to ještě nešlape.
A pak přišla na řadu ta největší sranda, a to koroze. Vyházel jsem interiér auta, vyndal polorozpadlé tlumení a to co na mě čekalo nebylo zrovna hezké, ale co jsem mohl čekat, je to ital a z roku 1998. Přidávám pár fotek
Na autě prozatím vyměněno:
Hned po koupi:
olejový, vzduchový, palivový filtr
pravé i levé lanko ruční brzdy
olej (hawoline diesl extra 10w40 - předchozí majitel na něj jezdil po celou dobu co auto měl, tak proč to měnit)
obě dvě zadní tyčky stabilizátorů
pak se zjistilo, že řemenice klima kompresoru je nějaká volná, tak se měnil celý kompresor, zároveň se měnilo i ložisko zadního kola(při koupi auta mi bylo řečeno, že to je otázka max. 1500kč, oprava i s prací stála 5600,- ). Dále se vyměnily komplet rozvody(obě dvě kladky, řemen) včetně vodní pumpy. Pak jsem řešil mírný průsak oleje zpod ventilového víka, což obnášelo pouze nové tesnění, zároveň se měnily žhavící svíčky, silentblok motoru(tzv. kost), kabinový filtr.
O něco později se zjistilo, že auto má praské obě vnitřní manžety(kloubům naštestí nic nebylo), ty se vyměnily, vydržely asi 2000km a prasky opět(i přes to, že byly originální), takže opět výměna a pomohlo větší našponování manžety, od té doby je klid(asi to také bude snížením auta). Přední podběhy držely tak nějak silou vůle, takže se musely pořádně dopasovat a přichytit znovu. Hadice, která vede od chladiče do motoru už byla také na pokraji životnosti, takže i tu čekala výměna. Co se týče klimatizace tak tam se měnilo několik trubek, expanska, ale pořád to ještě nešlape.
A pak přišla na řadu ta největší sranda, a to koroze. Vyházel jsem interiér auta, vyndal polorozpadlé tlumení a to co na mě čekalo nebylo zrovna hezké, ale co jsem mohl čekat, je to ital a z roku 1998. Přidávám pár fotek
- Přílohy
-
- u řidiče pod sedačkou.jpg (64.69 KiB) Zobrazeno 12438 x
-
- strana u spolujezdce.jpg (111.02 KiB) Zobrazeno 12438 x
-
- strana u řidiče.jpg (104.63 KiB) Zobrazeno 12438 x
Life is too short to drive boring cars
Re: alfa 156
další koroze
- Přílohy
-
- pravá zadní strana pod sedačkou.jpg (98.53 KiB) Zobrazeno 12434 x
-
- opět levá zadní část.jpg (74.56 KiB) Zobrazeno 12434 x
-
- levá zadní strana pod sedačkou.jpg (99.6 KiB) Zobrazeno 12434 x
Life is too short to drive boring cars
Re: alfa 156
a po vyvaření
- Přílohy
-
- pravá strana.jpg (61.23 KiB) Zobrazeno 12434 x
-
- podvozek, levá strana.jpg (80.1 KiB) Zobrazeno 12434 x
-
- po vyvaření.jpg (93.15 KiB) Zobrazeno 12434 x
Life is too short to drive boring cars
Re: alfa 156
další po vyvaření
- Přílohy
-
- po vyvaření + rodexol.jpg (96.95 KiB) Zobrazeno 12433 x
-
- po vyvaření, s první vrstvou rodexolu.jpg (104.58 KiB) Zobrazeno 12433 x
Life is too short to drive boring cars
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: alfa 156
ty woe, slušně sežraná mrcha.
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
Re: alfa 156
no momentálně je podvozek už nastříkaný, základní barva rodexol, na to hodopur a nakonec body 930.
Z dalších oprav, jízda v noci byla naprosto strašná, protože světla co na autě byly(značka depo) prostě nesvítily, tak jsem je vyměnil za origo carella, trochu jsem si pomohl, ale pořád to není ono.
Jinak naskytla se mi docela výhodou koupě i zadních světel, tak jsem se také vzal.
Z dalších oprav, jízda v noci byla naprosto strašná, protože světla co na autě byly(značka depo) prostě nesvítily, tak jsem je vyměnil za origo carella, trochu jsem si pomohl, ale pořád to není ono.
Jinak naskytla se mi docela výhodou koupě i zadních světel, tak jsem se také vzal.
- Přílohy
-
- gta.jpg (93.92 KiB) Zobrazeno 12422 x
-
- nová světla.jpg (92.7 KiB) Zobrazeno 12422 x
-
- zadní.jpg (101.71 KiB) Zobrazeno 12422 x
Life is too short to drive boring cars
Re: alfa 156
původní alfácký kola jsou hezký to jo, ale chtěl jsem 17tky, a zaujaly mě bbs le mans. Ty jsem ovšem koupil se špatnou pneu, takže jsem ještě kupoval jiné gumy, konkrétně pirelli p7000 215/45. Na autě jsem je zatím ještě neměl, nebyl na to čas, takže foto jen s původní gumou 205/40
- Přílohy
-
- bbs le mans( repliky).jpg (106.89 KiB) Zobrazeno 12420 x
-
- origo kola.jpg (90.5 KiB) Zobrazeno 12420 x
Life is too short to drive boring cars
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: alfa 156
tak ono to nakonec klimu malo..a funkcnu ..jak pozeram...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- AR166
- Příspěvky: 5538
- Registrován: 01 bře 2009 19:36
- Bydliště: Sokolov-Svatava
- Kontaktovat uživatele:
Re: alfa 156
no tvl, tady asi muselo byt neco spatne. povodne, zatekani vody po nejakym stouchu...
156 je hezka, drzim palec a fandim kazdym dalsim krokum.
156 je hezka, drzim palec a fandim kazdym dalsim krokum.
www.ar166.galerie.cz..........................................................................................................................................Mattig SSF (Sokolov-Svatava-Felgen)
Re: alfa 156
jo koroze si na tom smlsla dost, snad to teď něco vydrží, vystříkával jsem i dutiny tak by to snad zimu mělo přežít a pak bude obnova nastřiku podvozku i dutin.
jrd mclaren: nějak jsem nepochopil tvůj příspěvek
ar166: díky, budu se snažit dělat vše co nejvíc poctivě a snad se bude alfa líbit i dál
jrd mclaren: nějak jsem nepochopil tvůj příspěvek
ar166: díky, budu se snažit dělat vše co nejvíc poctivě a snad se bude alfa líbit i dál
Life is too short to drive boring cars
Re: alfa 156
a kua to mě fakt nenapadloMichelin píše:D´ice: jrd myslel ze to klimavalo vsema tema dirama
Life is too short to drive boring cars
Re: alfa 156
tak dneska se mi povedlo sehnat přední xenonová světla, tak uvidíme až mi dorazí domů. Snad to už konečně bude k tomu a budou svítit podle mých představ.
Life is too short to drive boring cars
Re: alfa 156
tady ty 156ky se neska prodávaj za pár korun, není tajný kolik tě to stálo? jestli mělo smysl se srát s tím vyvařováním nebo koupit jinou, případně kastli
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
Re: alfa 156
netuším proč jsi vyměnil ty gumy za širší s větším profilem vždy se najde někdo kdo jde proti proudu
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: alfa 156
cenově to tajný není, samozřejmě ať posoudí každý sám jestli to cenu má nebo ne. Myslím si, že já k tomu už nic říkat nemusím, fotky to udělaly za mě. Auto jsem kupoval za necelých 60 000, a podobnou částku jsem už dal do oprav, dílů atd. samotné vyvaření vychází na cca 12 000,- , nevím to přesně, na autě se dělaly zároveň i jiné věci
lordík: pneumatiky jsem dával jiné z dvou důvodů: 1) proměřoval by tachometr a za 2) vypadalo to hodně blbě, oproti těm kolům co tam byly předtím se zvětšila mezera mezi kolem a podběhem, na obvodu kola to byl rozdíl 10 cm což není zrovna málo
lordík: pneumatiky jsem dával jiné z dvou důvodů: 1) proměřoval by tachometr a za 2) vypadalo to hodně blbě, oproti těm kolům co tam byly předtím se zvětšila mezera mezi kolem a podběhem, na obvodu kola to byl rozdíl 10 cm což není zrovna málo
Life is too short to drive boring cars
Re: alfa 156
tak auto už stojí na nových kolech (repliky bbs) s pneu pirelli. Včera jsem byl pro hliníkový kryt pod motor a koupil jsem si přední čočková světla, takže teď pracuji na předelání elektroinstalace celého světla abych tam dostal startér od hid xenonů a výbojku originál d2s, plus naklápění světel. Není to taková sranda jak jsem si původně myslel, časem to snad nějak zprovozním
- Přílohy
-
- DSC_0331.jpg (112.6 KiB) Zobrazeno 11987 x
Life is too short to drive boring cars
Re: alfa 156
něco málo změn, snad se budou líbit. Jinak mám praský přední nárazník, takže do léta chci nový. Ale jak jsem psal výše, rád bych gta paket, a jako nejlevnější varianta mi přijde koupit laminátový.
http://www.tuning-no1.cz/zbozi/16206-al ... raznik-gta" onclick="window.open(this.href);return false;
jak jsou na tom tyto nárazníky s kvalitou? jednak jak budou pasovat a taky co vydrží, na internetu jsem se dočetl, že při ťuknutí praskají a že to omlátí i kamínky, nemám s laminátem žádné zkušenosti takže opravdu nevím.
http://www.tuning-no1.cz/zbozi/16206-al ... raznik-gta" onclick="window.open(this.href);return false;
jak jsou na tom tyto nárazníky s kvalitou? jednak jak budou pasovat a taky co vydrží, na internetu jsem se dočetl, že při ťuknutí praskají a že to omlátí i kamínky, nemám s laminátem žádné zkušenosti takže opravdu nevím.
Life is too short to drive boring cars
Re: alfa 156
Moc se mi libi jak se snazis aby auto bylo ve stavu jqk z vyroby..moc se mi libis jak postupujes a sam se o neco podobneho snazim u FRS. Drzim palec
" www.autowerks.cz "
Re: alfa 156
myšleno ironicky nebo ne?tholis píše:Moc se mi libi jak se snazis aby auto bylo ve stavu jqk z vyroby..moc se mi libis jak postupujes a sam se o neco podobneho snazim u FRS. Drzim palec
Life is too short to drive boring cars
Re: alfa 156
kamoš koupil tyto a nevypadalo to vubec zle
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: alfa 156
tahle alfa se mi svýho času strašně líbila, když si vezmu jak vypadá dneska tak to je hrůza. inzerát toho řekne asi nejvíc
http://auto.bazos.cz/inzerat/21004356/P ... YMENIM.php" onclick="window.open(this.href);return false;
jinak k těm nárazníků, ten přední je docela hezkej,ale u nás v podstatě nesehnatelnej a zadek to je klasika gta. Taky ho mám v plánu
http://auto.bazos.cz/inzerat/21004356/P ... YMENIM.php" onclick="window.open(this.href);return false;
jinak k těm nárazníků, ten přední je docela hezkej,ale u nás v podstatě nesehnatelnej a zadek to je klasika gta. Taky ho mám v plánu
Life is too short to drive boring cars
- Motor
- Příspěvky: 4041
- Registrován: 05 bře 2007 07:32
- Bydliště: Orlová (Ostrava)
- Kontaktovat uživatele:
Re: alfa 156
nejsou ted na prodej kola z alfy? videl jsem bazosi stejne...
Audi A6 Avant 1.9TDi
Felicia BlueSky 1.9D
BMW e30 Coupe
MB W201 190e
VW Golf I GTI
Škoda Rapid
Felicia BlueSky 1.9D
BMW e30 Coupe
MB W201 190e
VW Golf I GTI
Škoda Rapid