rychlý dotaz, jakou LED TV?

Pokec nejen o autech...

Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma

sedloň

rychlý dotaz, jakou LED TV?

Příspěvek od sedloň »

Ahoj,

mám na vás prozbu...ježíšek přinesl nějakou kešeni, rád bych koupil novou telku, ale nějak se v tom množství neorientuju. mám jen několik požadavků. úhlopříčka 105-115cm, LED podsvícení, fullHD, musí mít špičkovej obraz abych se z toho posadil na prdel...(koukám na filmy z netu, bylo mi doporučeno tv aspoň 200Hz a víc) cena do 15ti tisíc. a nemusí být 3D...

Díky všem!

LiberaleMiguel2

Re: rychlý dotaz, jakou LED TV?

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

Tak či tak bych počkal na slevy po Novém roce ;-)
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

D´ice

Příspěvek od D´ice »

Ledku a špičkovej obraz? Nejsem nějakej odborník přes elektroniku, ale jestli chceš špičkovej obraz tak spíš asi plazmu ne?
Life is too short to drive boring cars

pufko

Příspěvek od pufko »

Špičkový obraz budeš mať len vtedy ked budeš maš špičkovú kvalitu signalu. Fyziku neojebeš a daný panel má určitú velkosť zobrazovacieho bodu, je logické že čím väčšia uhlopriečka tým väčšie body to bude mať a aj s väčšej dialky sa bude treba na to pozerať.
Ak na takom TV pustíš nejaké AVI o velkosti 700MB tak sa posereš nie z kvality , ale z toho aký hnusný obraz to má, to isté platí pre klasický TV príjem, darmo stanice vysielajú vo FullHD ak má niekto doma len klasický prijímač, ktorý FullHD neprenesie, tou velkosťou ideš čiastočne sám proti sebe. Kludne môžeš pozerať aj filmy z netu, ale budú musieť byť vo FullHD kvalite

V12
Moderátor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od V12 »

Ve Full HD u nas nevysila co ja vim zatim nic.....
R6 twin turbo + V10 + V12

sedloň

Příspěvek od sedloň »