nám chodí věci taky do zahraničí a 30 denní lhůtu musíme dodržet
napiš prosím přesně jak je to tam uvedené a v jakém formátu (klidně mi to naskenuj/ofot do sz), v případě se tam taková věc vkládá automaticky do každého rekl. formuláře apod. tak se to dá považovat neplatné a protiprávní jednání a dokonce to můžeš použít i jako podmět pro ČOIku, která po tom IMHO pude.
Samozřejmě pokud by si u sepisování reklamace trval na tom že ji chceš vyřídit do 30 dní, musel by to z toho formuláře vyškrnout.
Já bych počkal 31 dní (bacha na víkend), a na prodejnu prostě dolezl hned ráno že chci vrátit keš, pokud by ti daval nový kus, můžeš trvat stále na penězích nebot obchodník ti musí dát do 30 dní oznámení (sms/tel,mail/dopis) o vyřízení reklamace, jinak se bere jako nevyřízená.
V případě že by skoušel že jste se domluvili na 60 denní, pohrozil bych čoikou viz výše.