Koroze
Moderátor: Idaho
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
NTI: no nevim jak je na tom cín s korozí, asi nerezne nebo sem to zatim neviděl, ale ty spreje sou normální.
PS: sem ale vůl ty spreje sou zinkový a alu-zinkový, třeba na sprej
PS: sem ale vůl ty spreje sou zinkový a alu-zinkový, třeba na sprej
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
NTI píše:No cin tam celkem snadno napajis ... ale med ... a ve spreji to slysim prvne ... no rekl bych ze s tim cinem mas plus ze se ti rozlije a prilne ... s tim sprejem to bude vlastne jako barva ...
Když to budu chtí pocínovt, ta musim celkem nahˇřát plech a obávám se o brvu kolem. Jinak ten cin je docela dobry řešeni.
Jo a asi použiju firmu Flexa+Lamelovej kotouč s.r.o jejich služby jsou velice dobré s dlouholetou tradicí.
Cinovani je hooodne dobra vec Nejvic se to dela na veteranech, pac kdyz jdou na odhad ceny, znalci maji jakysi zarizeni, ktery zjisti, jaka vrstva kitu je pod lakem. Proto se to cinuje a nikdo nic nepozna
EXPRESNÍ PŘEPRAVA KUSOVÝCH ZÁSILEK NA TRASE BRNO - PRAHA - BRNO TÝŽ DEN OD PODÁNÍ - INFO: 608 771 206
jenže ten cín se na starejch autech opravdu používal místo kitu, všechny svary byly přecínovaný a pak se teprve lakovalo.
jinak cín a zinek maj rozdílný elektrochemický vlastnosti a to v tom, že cínovaný povrch začne dřív reznout než zinkovaný, ale zas cín nanesený pájkou určitě vydrží dýl než zinek ve spreji.
Takže jestli by ti to někdo našopoval, je to nejlepší, jinak až budeě dávat nový, tak nechat opískovat a do zinkovny. Pak teprv na auto
jinak cín a zinek maj rozdílný elektrochemický vlastnosti a to v tom, že cínovaný povrch začne dřív reznout než zinkovaný, ale zas cín nanesený pájkou určitě vydrží dýl než zinek ve spreji.
Takže jestli by ti to někdo našopoval, je to nejlepší, jinak až budeě dávat nový, tak nechat opískovat a do zinkovny. Pak teprv na auto
opieskovat jedine ladom, pretoze klasicke pieskovanie pieskom, ti zanecha na plechoch stopy a ked este das na to zinok, tak mas z toho hotove oranisko a pokryvene plechy.Boháček píše:jenže ten cín se na starejch autech opravdu používal místo kitu, všechny svary byly přecínovaný a pak se teprve lakovalo.
jinak cín a zinek maj rozdílný elektrochemický vlastnosti a to v tom, že cínovaný povrch začne dřív reznout než zinkovaný, ale zas cín nanesený pájkou určitě vydrží dýl než zinek ve spreji.
Takže jestli by ti to někdo našopoval, je to nejlepší, jinak až budeě dávat nový, tak nechat opískovat a do zinkovny. Pak teprv na auto