Klima
Moderátor: Idaho
Klima
Když jsem kupil auto, jel jsem si pak ještě pro papíry od něj, bylo ten den docela teplo a tak jsem si řek, že si zapnu klima, krásně to chladilo a já byl na vrcholu blaha, jenže teď už prostě nechladí a když zapnu normální chlazení, taky je to spíš značně vlažný než studený a ješte se mi zdá že když zapnu klima, tak je to trošku teplejší
Nevíte náhodou? Náplň je prý nová a vím že fungovala.
Nevíte náhodou? Náplň je prý nová a vím že fungovala.
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
-
- Příspěvky: 103
- Registrován: 25 úno 2004 10:51
- Bydliště: Teplice, Praha-Chodov
- Kontaktovat uživatele:
Může být někde díra (stačí malinká) v klima chladícím okruhu a může Ti unikat chladivo.
Stačí zajet někam do servisu klimaček, tam Ti změří, kolik chladiva tam máš. U nás v TP to dělají dokonce zadarmo. Jinak vypuštění, vyčištění chladiva a systému a zpětné napuštění, doplnění stojí u nás kolem 1.000 Kč.
Stačí zajet někam do servisu klimaček, tam Ti změří, kolik chladiva tam máš. U nás v TP to dělají dokonce zadarmo. Jinak vypuštění, vyčištění chladiva a systému a zpětné napuštění, doplnění stojí u nás kolem 1.000 Kč.
VláďaTP
Škoda Octavia Combi 1.9 TDI, r.v. 2003
Škoda Octavia Combi 1.9 TDI, r.v. 2003
-
- Příspěvky: 103
- Registrován: 25 úno 2004 10:51
- Bydliště: Teplice, Praha-Chodov
- Kontaktovat uživatele:
Nejhorší je, když je dírka malinká. To se pak nedá najít a vždy Ti chladivo uteče třeba za 2-3 měsíce
Já tlak nechávám měřit vždy na jaře, než začne klima-sezóna, tím zjistí, jestli je chladivo i kompresor OK.
Ještě dotaz, já když zapnu klima, tak mi motor malinko škubne. Dělá Ti to taky? Jinak by Ti vůbec nemusel jít kompresor...
Já tlak nechávám měřit vždy na jaře, než začne klima-sezóna, tím zjistí, jestli je chladivo i kompresor OK.
Ještě dotaz, já když zapnu klima, tak mi motor malinko škubne. Dělá Ti to taky? Jinak by Ti vůbec nemusel jít kompresor...
VláďaTP
Škoda Octavia Combi 1.9 TDI, r.v. 2003
Škoda Octavia Combi 1.9 TDI, r.v. 2003
jde to ale je to pakarna, tech dilu opravdu hodne a cena !!!!HonzaDC píše:Me by zajimala jina vec - lze najit nejakeho sikovneho mechanika, ktery by do auta dodatecne pridal klimatizaci, pokud budou vsechny dily?
jinak, klimu musis poustet jen, pokud jedes dyl, nemela by se zapinat a vypinat porad. Obcas ji chce zapnout i v zime, aby se projela
BMW E36 328i coupé M52 DOHC 193PS - lepší je bejt první v pekle, než druhej v nebi !!! www.paintballnachod.cz
Mam kompletni popis (primo od vyrobce jak na to) dily bych chtel sehnat od nekoho kdo sem vozi ty auta prave kvuli dilum. Jinak by to byla vrazda, tusim, ze mi rikali 40 000,- nova.patras píše:jde to ale je to pakarna, tech dilu opravdu hodne a cena !!!!HonzaDC píše:Me by zajimala jina vec - lze najit nejakeho sikovneho mechanika, ktery by do auta dodatecne pridal klimatizaci, pokud budou vsechny dily?
jinak, klimu musis poustet jen, pokud jedes dyl, nemela by se zapinat a vypinat porad. Obcas ji chce zapnout i v zime, aby se projela
Kia Sephia GTX 1.5, r.v.96
škubne mi to taky...VláďaTP píše:Ještě dotaz, já když zapnu klima, tak mi motor malinko škubne. Dělá Ti to taky? Jinak by Ti vůbec nemusel jít kompresor...
ritchma: to určitě vyteklo...tohle jsme řešili v práci u Mondea, jel jsem do praglu a vedro, samo, že si zapneš klima..., ale nic...taxem se pídil pak co s tim bylo a nebyla tam náplň, myslím, že to koštovalo kolem 6ti litrů.
Fiesta 1.3 Ambiente
Scirocco 2.0 16V GTX
-
- Příspěvky: 103
- Registrován: 25 úno 2004 10:51
- Bydliště: Teplice, Praha-Chodov
- Kontaktovat uživatele:
Možná máš jen v háji nějakej kablík... Najdi kompresor a jak je dělaný jeho spínání... nebo to dej někomu, kdo se v tom vyzná a ten Ti řekne za chvíli, v čem je problém.Ritchma píše:Mě to neškubne, protože to vůbec nefunguje! Navíc mi to příjde teplejší a nechladí mi to ani normálně. Takže jakej kompresor? To zas bude pálka. Ale musin na to ušetřit no
VláďaTP
Škoda Octavia Combi 1.9 TDI, r.v. 2003
Škoda Octavia Combi 1.9 TDI, r.v. 2003
Tak už sehnat jen někoho kdo tomu rozumí. No fungovalo to ještě nedávno, takže by to nemělo snad být nic extra vážnýhoVláďaTP píše:Možná máš jen v háji nějakej kablík... Najdi kompresor a jak je dělaný jeho spínání... nebo to dej někomu, kdo se v tom vyzná a ten Ti řekne za chvíli, v čem je problém.Ritchma píše:Mě to neškubne, protože to vůbec nefunguje! Navíc mi to příjde teplejší a nechladí mi to ani normálně. Takže jakej kompresor? To zas bude pálka. Ale musin na to ušetřit no
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- darmon
- Příspěvky: 187
- Registrován: 03 bře 2004 14:09
- Bydliště: Mesto more kure staveni
- Kontaktovat uživatele:
to bude jen vychcana napln, prohlidni si poradne chladic klimy, hlavne rohy, trubky okolo vysousece a okolo kompresoru, jak tam najdes takovej "nazelenalej olejovej" flek tak to je chladivo a vis odkud vitr vane, resp odkud to uchazi, jestli si z prahy nebo okoli tak ti to muzu zkouknout, sam uz klimy nedelam, pac neni garaz a uz se nechci vrtat v cizich autech ale kdyz to bude neco co neni na domaci opravu tak te muzu poslat k lidem co se fakt vyznaj a hlavne te nevoskubou o prachy..Ritchma píše:Tak už sehnat jen někoho kdo tomu rozumí. No fungovalo to ještě nedávno, takže by to nemělo snad být nic extra vážnýhoVláďaTP píše:Možná máš jen v háji nějakej kablík... Najdi kompresor a jak je dělaný jeho spínání... nebo to dej někomu, kdo se v tom vyzná a ten Ti řekne za chvíli, v čem je problém.Ritchma píše:Mě to neškubne, protože to vůbec nefunguje! Navíc mi to příjde teplejší a nechladí mi to ani normálně. Takže jakej kompresor? To zas bude pálka. Ale musin na to ušetřit no
No ja nevim,ale to nazelenaly je barvivo,ktery tam davaj pro kontr.uniku a napln je podle me plyn ,takze nemuze prosakovat, jinak by prece klimy neuchazely.A je tam i olej kterej na sebe vaze tu barvu.Kdys jsem menil hadici tak vyteklo trochu kriklave zelenyho oleje,original olej je svetle zlutej.Jinak bez papiru zavakuovani,doplneni oleje a napusteni chladiva 600Kc.Samozrejme predtim natlakovani a zkouska tesnosti.A ta zelena barva je dobre videt pod UV lampou(netesnosti)Pro utesneni okruhu pry existuje napln na bazi polimeru,ktera po uniknuti netesnostmy na vzduchu vytvrdne a tim mensi netesnosti utesni.Bohuzel cena toho pripravku je 2100Kc bez DPH.Takze radsi jednou za rok doplnim nez tohle.Jinak nemeril jste nekdo jak teplej (studenej)vzduch vam jde pri plnym vykonu klimy?Me cca 14 C.
Ford Escort 1,8/TD(1996)5dv
- darmon
- Příspěvky: 187
- Registrován: 03 bře 2004 14:09
- Bydliště: Mesto more kure staveni
- Kontaktovat uživatele:
no dyt jo, a prave podle toho se pozna kde to uchazi, ja jen jmenoval nejcastejsi mista....jinak teplota na vystupu vetraku na palubce pri klime naplno = +5 CKarel píše:No ja nevim,ale to nazelenaly je barvivo,ktery tam davaj pro kontr.uniku a napln je podle me plyn ,takze nemuze prosakovat, jinak by prece klimy neuchazely.A je tam i olej kterej na sebe vaze tu barvu.Kdys jsem menil hadici tak vyteklo trochu kriklave zelenyho oleje,original olej je svetle zlutej.Jinak bez papiru zavakuovani,doplneni oleje a napusteni chladiva 600Kc.Samozrejme predtim natlakovani a zkouska tesnosti.A ta zelena barva je dobre videt pod UV lampou(netesnosti)Pro utesneni okruhu pry existuje napln na bazi polimeru,ktera po uniknuti netesnostmy na vzduchu vytvrdne a tim mensi netesnosti utesni.Bohuzel cena toho pripravku je 2100Kc bez DPH.Takze radsi jednou za rok doplnim nez tohle.Jinak nemeril jste nekdo jak teplej (studenej)vzduch vam jde pri plnym vykonu klimy?Me cca 14 C.
Z Prahy sem. Tak až mi příjde další výplata, tak by sme se třeba domluvili. Teď mam objednaný nějaký věci a až příjdou, nebudu mít peníze. Já ti pak kdyžtak napíšu SZ. Dík mocdarmon píše:no dyt jo, a prave podle toho se pozna kde to uchazi, ja jen jmenoval nejcastejsi mista....jinak teplota na vystupu vetraku na palubce pri klime naplno = +5 CKarel píše:No ja nevim,ale to nazelenaly je barvivo,ktery tam davaj pro kontr.uniku a napln je podle me plyn ,takze nemuze prosakovat, jinak by prece klimy neuchazely.A je tam i olej kterej na sebe vaze tu barvu.Kdys jsem menil hadici tak vyteklo trochu kriklave zelenyho oleje,original olej je svetle zlutej.Jinak bez papiru zavakuovani,doplneni oleje a napusteni chladiva 600Kc.Samozrejme predtim natlakovani a zkouska tesnosti.A ta zelena barva je dobre videt pod UV lampou(netesnosti)Pro utesneni okruhu pry existuje napln na bazi polimeru,ktera po uniknuti netesnostmy na vzduchu vytvrdne a tim mensi netesnosti utesni.Bohuzel cena toho pripravku je 2100Kc bez DPH.Takze radsi jednou za rok doplnim nez tohle.Jinak nemeril jste nekdo jak teplej (studenej)vzduch vam jde pri plnym vykonu klimy?Me cca 14 C.
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- Komár 1981
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 02 bře 2004 15:35
- Bydliště: Praha - Čakovice
- Kontaktovat uživatele:
Je to opruz klimu v lete nemit vubec...darmon píše:okej, proste kdyz budes mit cas tak se ozvi. je to vopruz mit pred letem nefunkcni klimu....Ritchma píše:Já sám tomu totiž nerozumim. A myslim že tam těch zelenejch fleků je nějak víc. Musim se kouknout.
:: STSC :: Styling & Tuning Scene Czakowitze ::
::Stránky Komára 1981 o Škodě GarPid ZDE!::